BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 november 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Haha, ze hebben een stukje weggehaald... Lex Schoenmakers zegt t precies goed.
quote:

Hagenaar Lex Schoenmaker, die in het verleden eveneens voor Feyenoord speelde, denkt dat Immers zich vooral niet te druk moet maken. "Immers in de Kuip kan best hoor. Want als Feyenoord alleen maar topspelers in huis had, waren ze de afgelopen jaren vast wel een keertje kampioen geworden. Toch?"
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:03   quote  deeplink  
Ook die heeft een punt ja..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 november 2013 - 11:04   quote  deeplink  
Tis precies waar t om gaat.
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Dus Lex zegt ook dat als je kampioen wilt worden, daar een toppert neer moet zetten en is Immers dat?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Volgens mij zegt ie dat Lex in een topelftal ook beter zal spelen..
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:
Volgens mij zegt ie dat Lex in een topelftal ook beter zal spelen..
Nog ff, staat ie in Bracelona naast Messi -.-
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Nog ff, staat ie in Bracelona naast Messi -.-
Mocht Messi willen d:-)
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mocht Messi willen d:-)
En Lijdensweg niet te vergeten, ghèhè.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:43   quote  deeplink  
He Lex vergeet Erwin niet mee te nemen..
van geil
 van geil - woensdag 06 november 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:11 schreef VVout het volgende:
Dus Lex zegt ook dat als je kampioen wilt worden, daar een toppert neer moet zetten en is Immers dat?
nee dus.
in het orgineele stuk in het Algemeen Dagblad stond overigens veel meer.
de 0-1 door de directe tegenstander van hem,de enorme misser op de 0-1.
en dat Koeman geen kans onbenut laat Immers te roemen.dit tot ergernis van velen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door van geil --
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:04 schreef van geil het volgende:

[..]

nee dus.
in het orgineele stuk in het Algemeen Dagblad stond overigens veel meer.
de 0-1 door de directe tegenstander van hem,de enorme misser op de 0-1.
en dat Koeman geen kans onbenut laat Immers te roemen.dit tot ergernis van velen.
Inmiddels ook op dat stuk in het AD gestrand, zij zijn er vrij duidelijk in dat er geen toekomst is voor Immers als je echt verder wilt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 10:22   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Mooi stukje van die snavel..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Immers: 'Ik bof met een trainer als Koeman'

600x400-immerscam.jpg

Ronald Koeman heeft zijn aanvallende middenvelder Lex Immers vrijdag uitgenodigd voor een gesprek op zijn kantoor. De oefenmeester van Feyenoord ziet dat de nummer 10 veel kritiek te verduren krijgt en wilde wel eens weten hoe Immers het allemaal ervaart.

Op de wekelijkse persconferentie liet Koeman eens te meer weten zeer tevreden te zijn over de Hagenaar. Het rendement van Immers kan en moet nog hoger, maar de hoofdcoach vindt dat hij genoeg brengt binnen Feyenoord.

In De Telegraf worden de rollen echter omgedraaid. Daar steekt Immers de loftrompet af over zijn trainer. 'Ik bof dat ik onder hem mag spelen en trainen', zegt hij. 'Ik gun onze trainer het Nederlands elftal en daar zal hij nog wel een keer terechtkomen, maar ik gun het Feyenoord nog veel meer dat hij hier blijft.'
Bron:Telegraf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 11:49   quote  deeplink  
Pulpberichten.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:
Immers: 'Ik bof met een trainer als Koeman'

[ afbeelding ]

Ronald Koeman heeft zijn aanvallende middenvelder Lex Immers vrijdag uitgenodigd voor een gesprek op zijn kantoor. De oefenmeester van Feyenoord ziet dat de nummer 10 veel kritiek te verduren krijgt en wilde wel eens weten hoe Immers het allemaal ervaart.

Op de wekelijkse persconferentie liet Koeman eens te meer weten zeer tevreden te zijn over de Hagenaar. Het rendement van Immers kan en moet nog hoger, maar de hoofdcoach vindt dat hij genoeg brengt binnen Feyenoord.

In De Telegraaf worden de rollen echter omgedraaid. Daar steekt Immers de loftrompet af over zijn trainer. 'Ik bof dat ik onder hem mag spelen en trainen', zegt hij. 'Ik gun onze trainer het Nederlands elftal en daar zal hij nog wel een keer terechtkomen, maar ik gun het Feyenoord nog veel meer dat hij hier blijft.'
Bron:Telegraf
ja,dat snap ik.
MMM
 MMM - zaterdag 09 november 2013 - 14:53   quote  deeplink  
Tuurlijk hoopt ie dat Koeman blijft, iedere andere trainer zet hem ernaast.
VVout
 VVout - zaterdag 09 november 2013 - 15:01   quote  deeplink  
Gaat gewoon een top wedstrijd spelen zondag!
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 15:25   quote  deeplink  
gewoon n keer 11 man opstellen zoals tegen Vitesse.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 november 2013 - 15:42   quote  deeplink  
Met of zonder Lex t voetbal is niet om aan te zien.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zaterdag 09 november 2013 - 15:52   quote  deeplink  
lexie ruilen met ziyech van heerenveen dan hebben we een nummer 10 die kan voetballen.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:
Met of zonder Lex t voetbal is niet om aan te zien.
veruit de beste wedstrijd was zonder Lex tegen Vitesse..
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 15:52 schreef Rotterdam22 het volgende:
lexie ruilen met ziyech van heerenveen dan hebben we een nummer 10 die kan voetballen.
dat is n zeer goede voetballer...!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Alle spelers in Nederland zijn onder het nivo dat Feyenoord moet nastreven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 november 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 16:52 schreef van geil het volgende:

[..]

veruit de beste wedstrijd was zonder Lex tegen Vitesse..
mwa, tegen GAE speelden we misschien wel beter..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Vorig seizoen hoorde je dat gejank over Immers een stuk minder.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 18:13   quote  deeplink  
in jou beleving misschien..

hij speelt namelijk al twee jaar ruk..

t aankijken niet waard..

n schande voor Feyenoord..
lang gedoogt,,nu wordt t tijd voor voetbal.
hetzelfde verhaal voor Mulder,,heeft ook veel te lang geduurd..
t smoesje geen geld helpt niet meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 18:13 schreef van geil het volgende:
in jou beleving misschien..

hij speelt namelijk al twee jaar ruk..

t aankijken niet waard..

n schande voor Feyenoord..
lang gedoogt,,nu wordt t tijd voor voetbal.
hetzelfde verhaal voor Mulder,,heeft ook veel te lang geduurd..
t smoesje geen geld helpt niet meer.
Is geen beleving. Is feitelijke constatering.
Face it: Immers e.a. tonen het financiële plafond waar Feyenoord op dit moment (nog) verkeert.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 18:29   quote  deeplink  
dan ga dit topic maar ns teruglezen...
veruit t meest negatief besproken..(en t grote aantal hits)

en er zijn veel betere alternatieven genoeg nu..

Goossens ,sleegers,Bakkal,,pak er maar een...

maar goed je bent voor of tegen Immers...

ik ben duidelijk tegen..
al geef ik daar tegenwoordig Koeman de schuld van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2013 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 november 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Die eerste 2 hebben (nog) niet bewezen beter te zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 18:29 schreef van geil het volgende:
dan ga dit topic maar ns teruglezen...
veruit t meest negatief besproken..(en t grote aantal hits)

en er zijn veel betere alternatieven genoeg nu..

Goossens ,sleegers,Bakkal,,pak er maar een...

maar goed je bent voor of tegen Immers...

ik ben duidelijk tegen..
al geef ik daar tegenwoordig Koeman de schuld van.
Man, gaat mij niet om voor of tegen Immers. Van mij mag ie weg.

Maar ik vind het een gelul om te zeggen dat uitsluitend Immers het probleem is.
Dat is navelstaren.
Goossens is niks, wordt niks. Net als Lex.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 18:45   quote  deeplink  
ik zeg ook nergens dat t uitsluitend Immers is..
maar t is wel n slok op n borrel..

net als de keeper..

en op twee cruciale posities!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Zijn we het eens.
MMM
 MMM - zondag 10 november 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:
Vorig seizoen hoorde je dat gejank over Immers een stuk minder.
Heb vorig seizoen ook heel vaak op 'm zitten schelden/zitten ergeren.
MMM
 MMM - zondag 10 november 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Goede wedstrijd, mist wel weer teveel kansen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 november 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Redelijk, mist idd teveel.
Alternatief?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2013 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:
Redelijk, mist idd teveel.
Alternatief?
Geen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 november 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Lex missers
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Wat als ie ze nou wel zou maken, zou toch geweldig zijn he..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Trefzekere Lex Immers: ''Aangetoond dat we één team zijn''

19963.jpg

Dankzij een doelpunt van Lex Immers kwam Feyenoord op voorsprong tegen AZ. De Hagenaar, die Esteban passeerde met een kopbal, prijst het optreden van zijn ploeggenoten: ''We hebben het publiek laten zien wat we waard zijn.''

''AZ was eigenlijk alleen in de omschakeling gevaarlijk, maar daar hebben ze het maximale uitgehaald'', vertelt de aanvallende middenvelder op de website van Feyenoord. ''Ook in het laatste half uur van de wedstrijd zijn we risicos blijven nemen, helaas bleef de beloning daarvoor uit. Toch ben ik heel trots op het team. We hebben de hele wedstrijd gevochten als leeuwen en daarmee aangetoond dat we één team zijn.''

Ook Joris Mathijsen is overwegend positief en vond het net als Ronald Koeman één van de beste wedstrijden die Feyenoord dit seizoen heeft gespeeld: ''Daarom is het extra pijnlijk dat we onszelf niet hebben beloond'', treurt de Brabantse verdediger. ''We hadden teveel kansen nodig om te scoren, wat helaas een terugkerend verhaal is. Aan de andere kant werden twee, drie momenten waarop we niet scherp waren meteen afgestraft.''
Bron:Voetbalcentraal
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 23:35   quote  deeplink  
oh
legrande
 legrande - dinsdag 12 november 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Ik wil het nu eens opnemen voor Lex Immers. Hij mist kansen ja daar heeft iedereen gelijk in maar ik vond het tegen AZ samen met Clasie de besten van het veld. Ik vind hem de laatste weken toch al een heel stuk vooruit gegaan en ik vind het ronduit schandalig dat hij voor rotte vis wordt uigemaakt als hij met zijn kinderen naar de supermarkt gaat. Ja ik geef Ronald Koeman gelijk dat hij hem laat staan. Hadden ze allemaal bij Feyenoord maar zo'n instelling. Ik zag tegen AZ een Boëtius en een Schaken rondlopen aan die 2 erger ik me vele malen meer. Die Boëtius wordt steeds het hand boven het hoofd gehouden maar wat is hij slecht momenteel. Hij had voor zijn blessure vorig jaar een paar goede wedstrijden maar dit jaar niet 1. Over kansen missen gesproken daar is Immers niet de enige in. Stel Manu maar op als linksbuiten die is beter dan de recht op die positie. Verder wordt het ook hoog tijd die Mulder eens te verkopen en die Hahn van Dordrecht daar neer te zette. Wat een lamzak is die Mulder zeg. Zo Ik moest het even kwijt en ja ik(al 42 jaar een seizoenskaart heb dus al heel wat meegemaakt in de kuip) sta voor 1000% achter Immers en let op mijn woorden hij gaat echt steeds belangrijker worden. Zeker als het scoren beter gaat worden. Iets dat toptrainers al gezegd hebben als hij echt gaat scoren staan topclubs in de rij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 november 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 09:42 schreef legrande het volgende:
Ik wil het nu eens opnemen voor Lex Immers. Hij mist kansen ja daar heeft iedereen gelijk in maar ik vond het tegen AZ samen met Clasie de besten van het veld. Ik vind hem de laatste weken toch al een heel stuk vooruit gegaan en ik vind het ronduit schandalig dat hij voor rotte vis wordt uigemaakt als hij met zijn kinderen naar de supermarkt gaat. Ja ik geef Ronald Koeman gelijk dat hij hem laat staan. Hadden ze allemaal bij Feyenoord maar zo'n instelling. Ik zag tegen AZ een Boëtius en een Schaken rondlopen aan die 2 erger ik me vele malen meer. Die Boëtius wordt steeds het hand boven het hoofd gehouden maar wat is hij slecht momenteel. Hij had voor zijn blessure vorig jaar een paar goede wedstrijden maar dit jaar niet 1. Over kansen missen gesproken daar is Immers niet de enige in. Stel Manu maar op als linksbuiten die is beter dan de recht op die positie. Verder wordt het ook hoog tijd die Mulder eens te verkopen en die Hahn van Dordrecht daar neer te zette. Wat een lamzak is die Mulder zeg. Zo Ik moest het even kwijt en ja ik(al 42 jaar een seizoenskaart heb dus al heel wat meegemaakt in de kuip) sta voor 1000% achter Immers en let op mijn woorden hij gaat echt steeds belangrijker worden. Zeker als het scoren beter gaat worden. Iets dat toptrainers al gezegd hebben als hij echt gaat scoren staan topclubs in de rij.
Eens!
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 12 november 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Eens.
Fr08kevin
 Fr08kevin - dinsdag 12 november 2013 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Volledig eens. Lex wordt zwaar onderschat door een groep die in de minderheid is maar wel het hardste roept.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Gedeeltelijk eens, Lex moet natuurlijk ook prof genoeg zijn om met kritiek om te kunnen gaan. Als je bij Feyenoord voetbalt sta je in de picture en kun je het verwachten..en stuur gewoon je vrouw om boodschappen zoals hoort..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Lex Immers: Ik laat me niet kapot maken

1465380_571166252955909_427993394_n.jpg

Na anderhalf jaar is Feyenoorder Lex Immers de kritiek op hem zat. Het wordt nu te persoonlijk. Ik kan niet eens meer normaal met mijn kinderen naar de supermarkt.

Kalmte
Anderhalf uur lang staat hij in alle rust en kalmte op het veld. Als trainer van zijn eigen voetbalschool legt Lex Immers aan jongetjes vanaf 8 jaar uit hoe ze de bal het best kunnen stil leggen en naar een medespeler kunnen verplaatsen. Hier en daar geeft hij een aai over een bol en droogt hij een traan. Verder wordt er vooral veel gelachen op het veld van vv Wilhelmus in Den Haag.

Over schieten
Maar na de oefensessie op het Haagse trainingsveld verheft de middenvelder van Feyenoord zijn stem en is alle vrolijkheid verdwenen. Aanleiding zijn de reacties op een tweet van de verslaggever. Op bezoek bij de voetbalschool van Lex Immers luidde de mededeling, met daarbij een foto van de middenvelder die de veters van een spelertje strikt. Enkele mentions: Wat leren de kinderen dan? Ballen over schieten?, Moet hij niet eerst zelf leren voetballen? en Krijgt hij zelf les?.

Gewaardeerd
Tja, wat moet ik daarmee, zegt Immers. Het valt me op dat deze reacties komen van personen die niet dicht bij mij staan en mij goed kennen. Het gaat mij om de mensen die hier langs de kant staan en hun kinderen op het veld. Door hen wordt het gewaardeerd. De mensen die commentaar hebben op mijn voetbalschool kunnen het ook anders bekijken. Ik doe op deze manier iets terug voor de maatschappij. Ik wil niet zeggen dat ik deze jongetjes van de straat houd, maar ze kunnen wel lekker met voetbal bezig zijn. Ze vinden het leuk dat ik uit Den Haag kom en voor Feyenoord speel.

Niet goed genoeg
Sinds Immers in Rotterdam-Zuid onder contract staat, heeft hij heel wat kritiek over zich heen gekregen. Samenvattend: hij is niet goed genoeg voor de Nederlandse top, hij mist te veel kansen en als Feyenoord wil groeien, moet er een betere voetballer op zijn positie komen te staan. Lange tijd trok Immers zich er weinig van aan.

Neerhalen
Maar na anderhalf jaar ben ik er wel een beetje klaar mee. Er zijn een paar journalisten - ik ga geen namen noemen - die mij lijken te willen neerhalen. Ik heb geen idee waarom. Zien ze liever alleen maar eigen jeugd in het eerste van Feyenoord? Komt het omdat ik uit Den Haag kom? Mogen ze me daarom niet? Willen ze iemand anders op mijn plek? Ze blijven maar negatief over mij schrijven en hopen dat Ronald Koeman dat op een gegeven moment zat is en mij uit het elftal haalt. Ze doen hun best maar; ik laat me er niet door kapot maken of van de wijs brengen

Rendement
Immers heeft er uitgebreid met Koeman over gesproken. De trainer zelf vindt overigens nog steeds dat het rendement van zijn middenvelder omhoog moet. Neem de kans die Immers afgelopen zondag tegen AZ kreeg, nadat hij Feyenoord op een 2-1 voorspong had gezet. Daarna had hij de wedstrijd op slot moeten gooien, maar kwam hij niet voorbij doelman Esteban.

Stoelpoten
Koeman heeft alle vertrouwen in mij. Hij zal mij er nooit zomaar uit halen. Dat heeft hij niet alleen tegen mij gezegd, maar ook in de media. Dat was voor mij heel belangrijk. En misschien frustreert het die verslaggevers, waardoor ze nog meer negatieve dingen over mij schrijven en aan mijn stoelpoten blijven zagen. Kritiek op zich is natuurlijk geen probleem, maar wel als het persoonlijk wordt. Ik kan niet eens meer normaal naar de supermarkt met mijn kinderen. Als ik daar loop, zeggen mensen van alles tegen me en moet ik mijn zoontje en dochtertje uitleggen waarom ze van die rare en lelijke dingen zeggen. Ze roepen dat ik beter mijn best moet doen, want ze geloven wat ze lezen.

Kappen
Als voetballer heb ik er geen last van. Als ik een bal pass, denk ik echt niet: ik moet het goed doen, want anders hebben ze weer wat om negatief over mij te schrijven. Maar op een gegeven moment is het wel genoeg en moet ik aan de bel trekken. Als mensen mij proberen zwart te maken, heeft dat een negatieve invloed op het elftal en op de club. Nu is het leuk geweest. Ze moeten er mee kappen. Op het moment dat het invloed heeft op mijn privéleven, gaat het te ver.

Crimineel
Het beeld van de anti-Ajaks-liedjes zingende Immers op de bar in het supportershome van ADO Den Haag zal niet snel verdwijnen. Of is het oprichten van een eigen voetbalschool voor kleine jochies een poging om zijn imago te verbeteren? Dat heeft geen enkele zin, want in Nederland heeft iedereen zijn mening toch wel klaar. Maar ik ben geen gek of crimineel die alleen maar rare dingen doet. Ik lijd een heel normaal leven met mijn gezin. Met mijn voetbalschool hoop ik goede ervaring op te doen, zodat ik later als trainer aan de slag kan in de voetbalwereld. Dáár gaat het mij om, niet om wat mensen van mij denken.
Bron:Spits
VVout
 VVout - dinsdag 12 november 2013 - 10:50   quote  deeplink  
En hebben we gewonnen afgelopen zondag, nee dus gewoon klote verder helemaal niets!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 10:50 schreef VVout het volgende:
En hebben we gewonnen afgelopen zondag, nee dus gewoon klote verder helemaal niets!
Als ze dat niveau door kunnen zetten van afgelopen zondag komen de punten vanzelf LIJKt me VV..
VVout
 VVout - dinsdag 12 november 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als ze dat niveau door kunnen zetten van afgelopen zondag komen de punten vanzelf LIJKt me VV..
Als je niet raak schiet doet de vijand dat en ben je een LIJK, de droefenis spreekt gewoon nog in het voordeel voor zulke lul smoesjes want die kunnen het ook niet, al zijn we toch weer gezakt op de ranglijst.

Ik kots ook van een jubbelstemming in dit opzicht, iedereen behoort gewoon diep achter zijn oren te krabben als je niet wint en zeker als het er in had gezeten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0430400