|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 11:45 schreef VVout het volgende:[..] Als je niet raak schiet doet de vijand dat en ben je een LIJK, de droefenis spreekt gewoon nog in het voordeel voor zulke lul smoesjes want die kunnen het ook niet, al zijn we toch weer gezakt op de ranglijst. Ik kots ook van een jubbelstemming in dit opzicht, iedereen behoort gewoon diep achter zijn oren te krabben als je niet wint en zeker als het er in had gezeten! Denk dat iedereen wel baalt van het puntenverlies, maar velen zijn ook blij met het vertoonde spel dit keer, nu lieten ze eindeLIJK eens zien voor het kampioenschap te willen gaan, iets wat je in vele wedstrijden dit seizoen niet gezien hebt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We zien wel, belangrijker we gaan gewoon weer winnen meer wil ik niet horen en minder wil ik niet zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scoorde een keer, had er meer moeten maken. Debet aan het gelijkspel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat geldt voor wel meer. Een aantal gingen verdedigend in de fout en aanvallend hebben er wel meer grote kansen gemist. oa Vilhena en Te Vrede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, toch was het overwegend goed wat ze lieten zien. Maar met zoveel kansen, toch gelijkspelen. tsja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 14:08 schreef Stylzz het volgende:Klopt, toch was het overwegend goed wat ze lieten zien. Maar met zoveel kansen, toch gelijkspelen. tsja. Jep. Aan de andere kant. Als Feyenoord vaker dit niveau gaat halen, dan komen de punten vanzelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat geldt voor wel meer. Een aantal gingen verdedigend in de fout en aanvallend hebben er wel meer grote kansen gemist. oa Vilhena en Te Vrede. Immers had er 4...waarvan 1 goal..(en de laatste kans was n makkie) vilhena 1... te vrede 2 waarvan 1 goal. Schaken 1 Boetius 1 De Vrij 1 dus ben het niet helemaal met je eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat maakt het ook uit, feit is dat je weer eens 2 punten hebt laten liggen maar what the fuck het zag er beter uit -.- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 16:08 schreef van geil het volgende:[..] Immers had er 4...waarvan 1 goal..(en de laatste kans was n makkie) vilhena 1... te vrede 2 waarvan 1 goal. Schaken 1 Boetius 1 De Vrij 1 dus ben het niet helemaal met je eens. Ja ik weet dat Immers de meeste kansen heeft gehad, maar ik zei dus alleen dat hij niet de enige was die wat heeft laten liggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijf vinden dat niemand de inzet toont die Lex wel heeft. Niet altijd oordeelkundig, maar wel een voorbeeld op dat vlak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb het nu over Janmaat maar dat is een andere topic! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee over lex. Maar Janmaat veroorzaakt de penalty ook dom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En dat was de enige oorzaak voor het gelijk spel. 3 kansen en 2 doelpunten en dan heb ik Immers nog wel een paar keer de aanval eruit zien halen op de eigen helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een van de redenen, maar 2 goals thuis moet áltijd genoeg zijn voor de winst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mag ook weg voor 10 miljoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een groen gele strik er om voor 10 miljoen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10 miljoen....Te weinig. 15 miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908 Lex, de nieuwe Babovic! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! Ondanks die ooievaar een echte Feyenoorder en dus ook regelmatig reden tot ergernis. Maar hij wordt m.i. beter! En die 2-1 kopte 'ie toch wel heel fraai binnen! Beetje meer vertrouwen en zijn rendement wordt ook nog wel hoger denk/hoop ik! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! Eens. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Fucking belachelijk, als tie met zn kids loopt... Het is in het veld af en toe een oelewapper maar dat verdiend ie zeker niet. Qua werklust en kilometers maken is het een beest man.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 11:49 schreef Sensi het volgende:[..] Fucking belachelijk, als tie met zn kids loopt... Het is in het veld af en toe een oelewapper maar dat verdiend ie zeker niet. Qua werklust en kilometers maken is het een beest man.. Daar moet je hem privé niet mee lastig gaan vallen, waar slaat het nou nog op en dan nog wel in bijzijn van de kids. Echt met je eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kritiek van journalisten is logisch.. als mensen daar prive op reageren,,weekdiergedrag. Lex komt zwaar tekort,maar Koeman stelt m op.. zeer onzinnig deze jongen lastig te vallen,,hij doet z'n best,daar ligt t niet aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet ie bij die gasten hetzelfde doen.
Jeeeeezus die straat ligt scheef zeg, kan je dan niets! Heaumeau! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! Precies, zo is het.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! Beste analyse over Immers totnogtoe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 november 2013 - 10:15 schreef Milo het volgende:Respect. En tuurlijk moet je achter je spelers blijven staan, voor al als ze er alles aan proberen te doen om te winnen. hij heeft echt een leeuwen hart! Alleen ik blijf me vaak mateloos storen aan Immers. Rendement is veel te laag ten opzichte van zijn vele kansen. Wordt er echt gek van! is vaak slordig in bal bezit, met name de inspeel pass. Loopt regelmatig in de weg of loopt gaten dicht van een ander...... Immers geeft mij altijd zo'n dubbel gevoel. Doet hij niet mee, mis je hem! Speelt hij(wat 9 vd 10x het geval is) en helpt hij legio kansen om zeep om de wedstrijd te kunnen beslissen, kan ik hem wel wat aandoen! ik miste m helemaal niet tegen Vitesse..integendeel.. t middenveld stond prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot ongeveer de laatste 20 minuten dan. Toen werden we overlopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
overdreven ...10 minuten door opportunisme.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooruit. Desalniettemin had Vitesse wel een stuk meer kansen dan wij, maar doordat wij erg effectief waren, kwamen we tot de 1-2 nauwelijks in de problemen. Maar die effectiviteit verbloemd wel dat we met 1-2 goed wegkwamen, zoals AZ bij ons goed wegkwam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Feyenoord mét Immers wel eens overlopen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook wel es. Uit tegen Kuban Krasnodar bv.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie ik ook in dit geval weinig verschil met of zonder Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t middenveld is bijna elke wedstrijd minder als de tegenstander... simpelweg omdat t twee tegen drie of zelfs vier staat.
Immers staat veel te diep... op zijn positie moet je diep gaan..niet staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 14:05 schreef van geil het volgende:[..] t middenveld is bijna elke wedstrijd minder als de tegenstander... simpelweg omdat t twee tegen drie of zelfs vier staat. Immers staat veel te diep... op zijn positie moet je diep gaan..niet staan. Der zijn wel wat uitzonderingen geweest, maar voor de meeste wedstrijden deel ik je mening. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kul, Lex loopt voor Pelle!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,dat bedoelen we..:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Pelle is echt nergens zonder Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:). ik denk dat Pelle m n aardige stoorzender vind. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk dat Pelle binnenkort het Lex Immers-kapsel gaat introduceren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
optiefen met die stuntelaar.. geeft goals weg,,..en mist levensgrote kansen. en staat spelverdeler..wat n onzin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekkere kans weer gemist Lexie, toppertje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lekker verdedigd ook. Lekker aangeboden, lekker vooruit gevoetbald, alles ging weer lekker. Lekker blijven staan natuurlijk. |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Jullie kunnen in ieder geval wel makkelijk scoren. Pellé heeft weer niks laten zien, terwijl je had verwacht dat hij er alles aan zou doen zijn slechte periode goed te maken. Tijd om Pelle te verkopen ! Vilhena verliest bal na bal, de Vrij staat een paar keer aardig te snurken (Bij de kans van Braber en Castelen). Makkelijk scoren weer om Immers de schuld te geven ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deed immers dat maar eens |
|
|
|