|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, maar serieus het gros presteert toch dik onder hun kunnen lijkt het wel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jawel,dan de een dan de ander.. t is geen toeval meer.. de basis is niet goed.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 22:11 schreef van geil het volgende:[..] misschien meer topics lezen? beschrijf daar ook dat Vilhena af en toe op de bank moet. en t is n Immers topic,,beetje raar dat je dan n ander er bij haalt. M'n reactie was op de post van Wout er direct boven. En je reageert wat overspannen. Zie je onderste regel: Immers afgezet tegen prestatie anderen. Gekkie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] M'n reactie was op de post van Wout er direct boven. En je reageert wat overspannen. Zie je onderste regel: Immers afgezet tegen prestatie anderen. Gekkie. of je leest t overspannen. ik reageer normaal. en ik weet dat jij n Immers fan bent,,en Mulder fan was. wij worden t op voetbalgebied nooit eens immers.:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fan of geen fan, 3 punten in de goot das het probleem! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het zijn er helaas al 21......:( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Misschien een klein beetje ONTspannen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 22:25 schreef van geil het volgende:[..] of je leest t overspannen. ik reageer normaal. en ik weet dat jij n Immers fan bent,,en Mulder fan was. wij worden t op voetbalgebied nooit eens immers.:) In een spelers topic komt het voor dat je een vergelijking met een andere speler maakt. Daar bestaan geen regels in, maar volgens jou wel? Wederom: zie je laatste zin in die eerdere reactie. En je leest niet goed: ben geen Immers fan maar wel een fan van harde werkers. Da's wat anders. Mulder fan? Nooit geweest, wel aantal jaren verwachtingen gehad. Helaas nooit ingeboet.
En dat we het nooit eens worden. Ach...Is net zo prima als het altijd eens moeten zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik moet inderdaad wel poepen. Dank Tom! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] In een spelers topic komt het voor dat je een vergelijking met een andere speler maakt. Daar bestaan geen regels in, maar volgens jou wel? Wederom: zie je laatste zin in die eerdere reactie. En je leest niet goed: ben geen Immers fan maar wel een fan van harde werkers. Da's wat anders. Mulder fan? Nooit geweest, wel aantal jaren verwachtingen gehad. Helaas nooit ingeboet. En dat we het nooit eens worden. Ach...Is net zo prima als het altijd eens moeten zijn. prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat zal Cocu niet lukken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij denken we toch redelijk hetzelfde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan is het goed! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je er dan toch instaat. schop er dan maar drie in morgen..krijg je van mij n 10 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen 2 x rood voor een Psv speler...ik heb een voorgevoel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bruma geeft geen fuck Leon. Geen Feyenoord hart (: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die lelijke grobbebol hoeven wij ook niet Bosi !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruma's neus is groter geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) inderdaad...en wat n opgewonden standje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er gaat gewoon geen lampie branden bij hem... Net als bij de rest overigens,allemaal kapote lampies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk hoe hij bezongen werd toen hij eraf moest.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruma in de Jupiler-league. Zou eens goed voor 'm zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
IJzersterk vandaag. Winnende goal is van harte gegund! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een van de betere vandaag..LEXIEEEEE flexieeeee.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2013 - 07:10 schreef van geil het volgende:zonder deze man.hadden we al n schaal,en internationale ervaring. n schande dat Koeman zo'n beperkte voetballer op 10 zet. Hilarisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als hij dat 20 keer per seizoen doet dan ja,inderdaad. moet de wedstrijd overigens nog kijken vanavond of morgen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Klasse Lexie!!!!
Zag ook ff dat je 12,5 km had afgelegd..Toppertje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Met deze inzet eindigt Feyenoord bij eerste twee'
Mede door het sterke spel van Lex Immers lijkt Feyenoord met overwinningen op PSV en sc Heerenveen op weg om zich nadrukkelijk bij de beste ploegen in de eredivisie te scharen. De Rotterdammers staan voorlopig vierde en hebben voor de winterstop nog twee thuiswedstrijden te gaan.
Feyenoord slaagde er tegen Heerenveen in om de tegenstander tijdens het eerste halfuur te overrompelen. "We wilden de wedstrijd op dezelfde manier benaderen als PSV-thuis. Als we zo elke week spelen, hoeven we maar heel weinig punten te laten liggen", aldus Immers tegen NUsport.
"Dit seizoen hapert het weleens, maar we zijn op de goede weg. Zeker na het begin, toen we drie wedstrijden op rij verloren. We hebben toch de draad opgepakt en laten weer zien waarom we vorig seizoen zo goed hebben gedraaid."
Slap Toch durft Immers nog niet te veel conclusies aan de twee opeenvolgende zeges te verbinden. "Het is zo moeilijk. PSV en Heerenveen doen het nu niet zo goed, maar daar win je niet zomaar van. Het zijn toch twee goede ploegen, alleen dan gaan mensen gelijk weer praten over de titel."
Gelukkig voor de ploeg van coach Ronald Koeman komen FC Groningen en PEC Zwolle de komende weken op bezoek in De Kuip. Immers: "We moeten gewoon zorgen dat we in die duels zes punten halen en tegen Heracles Almelo de volgende ronde van de beker bereiken. Dan gaan we met een goed gevoel de winterstop in." "Als we in ons hoofd hebben dat we dit jaar iets kunnen halen met z'n allen, gaan we dat ook doen. Dan moeten we wel elke week honderd procent zijn en niet straks weer slap en zonder inspiratie spelen. Als we dat het hele seizoen beseffen, ga ik ervan uit dat we bij de eerste twee eindigen." Bron:NUSport |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verkopen dan maar op z'n hoogtepunt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tijdens het neuken al? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als t maar geld opleverd!:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je ziet welke Nederlandse speler er nog meer in staat deleteje je ppost weer. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk dat Lexie vol zelfvertrouwen aan 2e seizoenshelft gaat beginnen, en ze vanuit de kantine erin schiet.. |
|
|
|