|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed, Lex blijft. Accepteer het maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wil kampioen worden met Feyenoord. Ik ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex heeft gelijk. Lex heeft altijd gelijk. Echt waar hoor. Echt waar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ook geen Rotterdams |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hebben ze onder een euro geboden? Alles wat meer is is pure winst! Hahaha |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
99 cent alsjeblieft stuur die gozer weg het kan echt niet slechter... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar wil vv Lienden hem nog niet voor hebben. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ruilen met de nr. 10 van Overmaas |
|
|
|
|
JosDammen
|
|
|
Deze Immers heeft geen instelling. Gauw laten vertrekken. Wat een miskoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex de zondebok vandaag zie ik. T hele elftal was een maat of 2 te klein. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te simpel om Immers als zwakste af te schilderen. Blind voor wanprestatie anderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nee. er waren er genoeg voldoende. Maar Lex gaat altijd zo door de ondergrens. |
|
|
|
|
JosDammen
|
|
|
Immers was slecht. Lex is een dom figuur laat zich steeds makkelijk vallen. Dit elftal heeft ook geen karakter. Toen Goosens inviel, werd het helemaal niks meer. 4 de rang spelers. Tijd voor een nieuw beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door JosDammen -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verstand zit jou ook niet in de weg geloof ik |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd hoeveel ze geboden hebben. Misschien verwacht Martin we teveel.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Meerdere clubs hadden geinformeerd naar me wanneer ik weer naar Den Haag ging? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lex//Held!!!
Ik ben wel blij met je hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2014 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Immers is één van onze beste spelers en dat is eigenlijk best iets om droevig van te worden.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is niet de slechtste. Volgens de kudde wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet alleen de slechtste. ook de domste (zoals jij dat noemt) zelden iemand zo vaak uit de organisatie zien lopen als Lex. en dat mag al jaren op de belangrijkste positie lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijken of ie er volgend jaar nog in staat als z'n vriendje Koeman weg is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel kritiek op Immers maar we verafgoden wel Fraser de Wolf , gisteren passie gedrevenheid gezien bij deze jongen. Zolang we geen geld hebben moeten we denk ik stoppen met kritiek op dee hardwerkende speler.dat hard werken kan ik door het forum afgeschilderde toppers op een uitzondering na niet zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blablabla... als je gister weer zag hoe vaak Immers de aanval er uit wist te halen. Anders had het waarschijnlijk wel 1-3 of meer geworden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 11:49 schreef tomson het volgende:Blablabla... als je gister weer zag hoe vaak Immers de aanval er uit wist te halen. Anders had het waarschijnlijk wel 1-3 of meer geworden. Juist heb je Schaken zien mee verdedigen? Heb je Armenteros zien storen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan ik toch nog effe lachen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Armenteros verdedigde vaker als Janmaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 11:08 schreef van geil het volgende:niet alleen de slechtste. ook de domste (zoals jij dat noemt) zelden iemand zo vaak uit de organisatie zien lopen als Lex. en dat mag al jaren op de belangrijkste positie lopen. eens |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Immers wordt de spil van het nieuwe Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 11:49 schreef tomson het volgende:Blablabla... als je gister weer zag hoe vaak Immers de aanval er uit wist te halen. Anders had het waarschijnlijk wel 1-3 of meer geworden. goeie verdediger..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En in de combinatie vaak beter dan vilhena. Alleen af maken kan hij niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Immers uit de organisatie loopt wat doen die anderen dan wel niet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die weten niet wat organisatie is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dus Ronald Koeman gaat weg, neem A.U.B. alleen Lex Immers mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van het tafelvoetbal tournooi bij Feyenoord ja, btw is dat er eigenlijk nog?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben benieuwd wat er met Lexie gaat gebeuren met de nieuwe trainert? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goeie om er bij te hebben, maar niet op de nummer 10 positie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geboren: 22. Juli 1980 (Leeftijd 33) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: weet ik......maar die gast is nog zo fit en goed die laat niet zo veel kansen liggen als lex! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
hmmm ik weet het niet hoor kuyt zal de komende jaren alleen maar minder worden hij had eerder terug moeten komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima Lex, ook achterin belangrijk. |
|
|
|