|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2014 - 19:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het begin van een analyse. Alleen zijn er genoeg zaken die op het tegendeel wijzen. Hij benoemt m.i. te weinig statistieken. Kijk bijvoorbeeld maar naar 2 andere variabelen: passzuiverheid en assisten. Ik heb alleen de spelers meegenomen bij de top 4 spelen, die voornamelijk op het middenveld of op de vleugel spelen en die ten minste 10 basisplaatsen gehad hebben. [ afbeelding ] Begrijp ik hieruit dat Lex 3 van de 4 passes goed speelt? Is ie nóg beter dan ik dacht. BAM! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt! VolkerWessels! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar heb jij een punt.. R.D.Kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ik de nieuwe trainer was zou ik t volgende gesprek aan gaan met Lex. Beste Lex, ik heb enorme bewondering voor je als mens en voor je inzet. Feyenoord kan eigenlijk niet zonder je, MAAR , WE GAAN HET TOCH PROBEREN. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 17:04 schreef van geil het volgende:Als ik de nieuwe trainer was zou ik t volgende gesprek aan gaan met Lex. Beste Lex, ik heb enorme bewondering voor je als mens en voor je inzet. Feyenoord kan eigenlijk niet zonder je, MAAR , WE GAAN HET TOCH PROBEREN. :) Zal vast een reden hebben dat jij geen functie in het " voetbal" hebt ;-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 17:04 schreef van geil het volgende:Als ik de nieuwe trainer was zou ik t volgende gesprek aan gaan met Lex. Beste Lex, ik heb enorme bewondering voor je als mens en voor je inzet. Feyenoord kan eigenlijk niet zonder je, MAAR , WE GAAN HET TOCH PROBEREN. :) Zit wat van waarheid in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lex, inzet, passie, clubliefde, werklust een echte Feyenoorder dat vindt ik en blijf het vinden. Lekker puh ,! Hup Lex |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunnen we nu eens stoppen met alles te bekritiseren wat Lex niet kan, maar eens kijken wat hij doet en we kan voor Feyenoord. Als iedereen de inzet had van Lex stonden we nu 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:Kunnen we nu eens stoppen met alles te bekritiseren wat Lex niet kan, maar eens kijken wat hij doet en we kan voor Feyenoord. Als iedereen de inzet had van Lex stonden we nu 1 ieder z'n held Piet. geen probleem. maar deze stelling klopt niet. een goed voorbeeld was afgelopen Zondag Pelle. wilde veel te veel doen en werkte veel te hard, goed bedoeld maar ging ten koste van de effectiviteit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:Kunnen we nu eens stoppen met alles te bekritiseren wat Lex niet kan, maar eens kijken wat hij doet en we kan voor Feyenoord. Als iedereen de inzet had van Lex stonden we nu 1 De inzet van Immers en het talent van Boëtius. Dan stonden we 1 ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 18:57 schreef piet de paler het volgende:Lex, inzet, passie, clubliefde, werklust een echte Feyenoorder dat vindt ik en blijf het vinden. Lekker puh ,! Hup Lex |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Immers-kritiek is ouwe koek geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat blijkt wel uit de foto. beetje jaren 50 publiek |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oud, maar niet minder relevant. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hoeveel daarvan gaan achteruit? Zie liever een 10 die vooruit speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Immers staat open voor transfer en buitenlands avontuur
Lex Immers is bezig aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord en laat het daar in de zomer wellicht bij. De 27-jarige aanvallende middenvelder verliet ADO Den Haag in de zomer van 2012 voor een vierjarig contract bij de Rotterdammers. Hoewel hij niet altijd genoemd wordt als steunpilaar en ook van tijd tot tijd bekritiseerd wordt, kan hij wel bogen op goede cijfers bij de volksclub. Zijn ambitie reikt intussen verder dan alleen de Eredivisie.
In januari probeerde Middlesbrough hem op de laatste transferdag weg te halen uit De Kuip, maar Feyenoord kwam ertussen en zei resoluut nee. Mocht er weer eens een buitenlandse club voor de geboren Hagenaar komen, dan wil hij daar wel over nadenken. Dat zegt Immers in een interview met Hand in Hand. Hij heeft het naar zijn zin bij Feyenoord, maar wil voor de toekomst ook niets uitsluiten.
Komende zomer ben ik 28 jaar, als er een goed bod komt waar Feyenoord ook winst op kan maken, zal ik er zeker over nadenken. Ik wil een buitenlands avontuur in mijn carrière ooit toch wel eens meemaken. Ik denk dan aan Duitsland of Engeland. Dat soort voetbal past het best bij mij, aldus Immers, die wel benadrukt dat het koffiedik kijken is zolang andere clubs hem niet willen hebben. Het blijft voorlopig dus bij fantaseren. Maar ik sta er zeker voor open. Ook al is het absoluut geen straf om bij Feyenoord te blijven. Laat dat duidelijk zijn.
Mocht zich in de zomermaanden een club melden voor Immers en mocht Feyenoord hem laten gaan, dan is hij waarschijnlijk niet de enige. Topscorer Graziano Pellè wilde vorig jaar al voor een lucratief avontuur in het Midden-Oosten gaan, maar de club stak daar een stokje voor. De vraag is of de Italiaanse spits na deze zomer nog te behouden is voor de Rotterdammers.
Voor Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Jordy Clasie en Jean-Paul Boëtius zou daarnaast ook belangstelling zijn buitenlandse verenigingen. Ruben Schaken voelt ook veel voor een avontuur over de grenzen en trainer Ronald Koeman verlengt zijn contract niet. Immers maakte in 57 competitiewedstrijden bij Feyenoord 21 doelpunten. Prijzen won hij nog niet met de havenstedelingen. Ik ook Lex.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
ik sta ook open voor een (buitenlands) avontuurtje! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh, ik bedoelde voor Lex zelf eigenlijk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hopen dat hij gaat, en dan Hakim Ziyech gratis halen van Heerenveen want die wil niet bij tekenen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers had moeite met nieuw systeem: 'Het was wennen'
Feyenoord liep zondag twee punten in op koploper Ajaks. De Rotterdammers wonnen zelf met 0-2 van FC Groningen, terwijl de landskampioen SC Cambuur niet over de knie kreeg (1-1). De titel is echter absoluut geen doelstelling meer.
Lex Immers was na de wedstrijd in de Euroborg nog niet op de hoogte van het resultaat in Amsterdom. "Maar we kijken ook niet meer naar Ajaks", zei hij. "De tweede plek is nu onze doelstelling, daar gaan we voor." Feyenoord staat nu vierde, het verschil met Ajaks bedraagt tien punten.
De ploeg van Ronald Koeman speelde in Groningen in een 5-3-2-systeem en daar had Immers het moeilijk mee. "Het was wennen", erkende de aanvallende middenvelder. "Het was moeilijk, want normaal kan ik de ballen direct naar de zijkanten sturen. Nu moest veel door het midden, maar je kunt wel zeggen dat deze tactiek goed heeft uitgepakt." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De steekpassjes moesten bij Lex vandaan komen. Ik heb er smakelijk om gelachen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t was echt niet best. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
In dit systeem moeten Tony en Lex wisselen van plaats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2014 - 12:00 schreef RenatoBos het volgende:Immers had moeite met nieuw systeem: 'Het was wennen'[ afbeelding ] Feyenoord liep zondag twee punten in op koploper Ajaks. De Rotterdammers wonnen zelf met 0-2 van FC Groningen, terwijl de landskampioen SC Cambuur niet over de knie kreeg (1-1). De titel is echter absoluut geen doelstelling meer.Lex Immers was na de wedstrijd in de Euroborg nog niet op de hoogte van het resultaat in Amsterdom. "Maar we kijken ook niet meer naar Ajaks", zei hij. "De tweede plek is nu onze doelstelling, daar gaan we voor." Feyenoord staat nu vierde, het verschil met Ajaks bedraagt tien punten. De ploeg van Ronald Koeman speelde in Groningen in een 5-3-2-systeem en daar had Immers het moeilijk mee. "Het was wennen", erkende de aanvallende middenvelder. "Het was moeilijk, want normaal kan ik de ballen direct naar de zijkanten sturen. Nu moest veel door het midden, maar je kunt wel zeggen dat deze tactiek goed heeft uitgepakt." Bron:Voetbalprimeur Beste Lex, in elk systeem is het moeilijk voor jou. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en deze foto bewijst dat de aarde eigenlijk plat is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit dus! Leuk stukkie hoor, daar niet van, maar die conclusies zijn net zo makkelijk als sommige van de kritieken die Lex krijgt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is inderdaad grappig, maarja er staan te weinig plaatjes bij dus ik denk dat Immers voor altijd de minst begrepen voetballer ter wereld blijft |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Geniaal stuk. Met de waardering voor Lex die hij verdient!
Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. Zijn rendement kan en moet hoger, zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte slechts 20 goals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door PieterBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij mag van mij dit jaar weg wisselvallig geweest dit seizoen tot nu toe geef ik hem een 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 15:05 schreef PieterBos het volgende:[..] Geniaal stuk. Met de waardering voor Lex die hij verdient! Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. Zijn rendement kan en moet hoger, zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte slechts 20 goals. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 15:05 schreef PieterBos het volgende:[..] Geniaal stuk. Met de waardering voor Lex die hij verdient! Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. Zijn rendement kan en moet hoger, zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte slechts 20 goals. Stuk blijft wat mij betreft veel te veel hangen in rendement. Lex is geen spits en zelfs als je het op een spits betrekt dan zou je bijvoorbeeld Graziano tekort doen door alleen naar zijn assists en goals te kijken. Lex is een middenvelder, dan vind ik algemeen spelniveau minstens zo belangrijk als rendement. En eigenlijk nog belangrijker. En juist in het algemeen spelniveau schiet ie tekort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat is het juist. Afgezien van key passes, assists en goals, is simpel mee kunnen voetballen in een (potentieel) technisch vaardig elftal ook van belang. En daar schiet Lex een beetje tekort.
Ik waardeer Lex zoals hij werkt, sleurt en altijd zijn best doet, maar Feyenoord wordt er niet beter van. En dan houdt het op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: of bewijst dat je alles voor zoete koek aanneemt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 16:26 schreef Bosifyable het volgende:Dat is het juist. Afgezien van key passes, assists en goals, is simpel mee kunnen voetballen in een (potentieel) technisch vaardig elftal ook van belang. En daar schiet Lex een beetje tekort. Ik waardeer Lex zoals hij werkt, sleurt en altijd zijn best doet, maar Feyenoord wordt er niet beter van. En dan houdt het op. Ik denk dat als hij er niet was geweest met zijn irritante in de weglopen we veel meer doelpunten tegen hadden gehad. Hij weet net vaak genoeg de vaart uit een tegenstoot te halen om onze backs de kans te geven terug te komen. Met de beste voetballers heb je niet altijd het beste team.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat als hij er niet was geweest met zijn irritante in de weglopen we veel meer doelpunten tegen hadden gehad. Hij weet net vaak genoeg de vaart uit een tegenstoot te halen om onze backs de kans te geven terug te komen. Met de beste voetballers heb je niet altijd het beste team.... Idd. Sommigen zien dat niet. Hun probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cabaret. hij heeft de minste intercepties van de middenvelders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wie heeft het over intercepties? Het druk zetten op een tegenstander laat ze vaak kiezen voor de makkelijkere oplossing, tikkie terug, of breed. Of de pass die ze voor ogen hadden arriveert niet. Haalt ook de vaart uit de aanval zonder enige interceptie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat als hij er niet was geweest met zijn irritante in de weglopen we veel meer doelpunten tegen hadden gehad. Hij weet net vaak genoeg de vaart uit een tegenstoot te halen om onze backs de kans te geven terug te komen. Met de beste voetballers heb je niet altijd het beste team.... Dat zijn ook de dingen die ik graag zie bij/van Immers. Maar als je zijn positieve acties tegenover de negatieve zet, denk ik vaak dat je beter af bent zonder Immers. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat als hij er niet was geweest met zijn irritante in de weglopen we veel meer doelpunten tegen hadden gehad. Hij weet net vaak genoeg de vaart uit een tegenstoot te halen om onze backs de kans te geven terug te komen. Met de beste voetballers heb je niet altijd het beste team.... Eens |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2014 - 06:24 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat zijn ook de dingen die ik graag zie bij/van Immers. Maar als je zijn positieve acties tegenover de negatieve zet, denk ik vaak dat je beter af bent zonder Immers. Niet met de beschikbare alternatieven binnen de huidige selectie. |
|
|
|