|
|
hotjumper
|
|
|
strijdlust en werklust zijn geen vanzelfsprekendheid meer bij de hedendaagse voetballer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 13:50 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] Waarom prijzen wij spelers om hun werklust of gretigheid. Dat is toch gewoon normaal en moet iedere speler toch kunnen opbregen. Wanneer gaan we spelers eens beoordelen op de kwaliteiten die nodig zijn voor de gespeelde positie ipv deze onzin?! Kwaliteiten die nodig zijn heb je pas echt als jij 50 miljoen overmaakt naar de club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mwah. Lex is goed genoeg voor dít Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daar ligt dan ook het probleem. Lex zou niet goed genoeg moeten zijn. Of beter gezegd, als Lex mee kan bij Feyenoord dan is Feyenoord geen NL'se top. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 13:13 schreef van geil het volgende:hij speelt als n 10 met de punt naar voren, dus schaduwspits. en zoals toevallig Frons de Boer gisteren sprak bij studio voetbal dient dat de meest scorende speler te zijn omdat die simpelweg de meeste kansen krijgt.en de makkelijkste door de ruimte. hij noemde daarbij de voorbeelden Litmanen en Bergkamp die in zijn tijd ook als n 10 met de punt naar voren speelde en altijd glansrijk topscorer werden. Eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Na gisteren heet hij geen Lex meer maar Zinedine! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Daar ligt dan ook het probleem. Lex zou niet goed genoeg moeten zijn. Of beter gezegd, als Lex mee kan bij Feyenoord dan is Feyenoord geen NL'se top. Nederlandse top? Daar maakt Feyenoord deel van uit. Maar zegt ook meer over de zwakte van deze competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 16:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nederlandse top? Daar maakt Feyenoord deel van uit. Maar zegt ook meer over de zwakte van deze competitie. Misschien. Aan de andere kant, misschien is alleen Ajax nu NL'se top. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zo'n beetje de hele competitie speelt 4-3-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar lang niet altijd met een 10 die zo dicht bij de spits staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alberg? Hoezo geen Schaken?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: spelen wij 4 3 3 dan ? ik dacht t niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, op papier. In de praktijk, fuck knows |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blablabla... kunnen mensen hier niet uit hun bek krijgen dat die jongen ook wel eens iets goed doet of zo ? Al dat gedraai om die gozer maar geen credits te hoeven geven. Beetje krampachtig allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 10:24 schreef tomson het volgende:Blablabla... kunnen mensen hier niet uit hun bek krijgen dat die jongen ook wel eens iets goed doet of zo ? Al dat gedraai om die gozer maar geen credits te hoeven geven. Beetje krampachtig allemaal. Tja. Het staat iedereen vrij wat te vinden over zijn functioneren. Immers doet genoeg goed en genoeg fout om meerdere standpunten te legitimeren. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tja. Het staat iedereen vrij wat te vinden over zijn functioneren. Immers doet genoeg goed en genoeg fout om meerdere standpunten te legitimeren. Wat ik bedoel is wanneer hij het goed doet lopen ze hem nog af te zeiken. Das ook niet eerlijk toch ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 14:25 schreef tomson het volgende:[..] Wat ik bedoel is wanneer hij het goed doet lopen ze hem nog af te zeiken. Das ook niet eerlijk toch ? Ajoh, die gasten sporen allemaal niet joh! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heet gvd Zinedine! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 14:25 schreef tomson het volgende:[..] Wat ik bedoel is wanneer hij het goed doet lopen ze hem nog af te zeiken. Das ook niet eerlijk toch ? Natuurlijk, het probleem is dat niet iedereen dezelfde visie heeft op wanneer hij het goed doet of niet.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2014 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Daar ligt dan ook het probleem. Lex zou niet goed genoeg moeten zijn. Of beter gezegd, als Lex mee kan bij Feyenoord dan is Feyenoord geen NL'se top. Voorbarig, bij concurrenten Ajax, PSV, Twente en Vitesse staat ook flink wat middelmaat in de basis 11.
Ajax: Poulsen, Serero, Schone, Moisander. PSV: Rekik, Arias, Park, Locadia. Twente: Martina, Koppers, Ebicilio. Vitesse: Van der Struijk, Atsu, Labyad, Havenaar.
Die zijn echt niet allemaal geschikt voor de top eredivisie en toch loopt er in elk van de ploegen in de top5 een handje vol van deze net niet spelers rond. Een en ander zie je natuurlijk terug in de resultaten Europees en de kleine verschillen in de vaderlandse competitie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Natuurlijk, het probleem is dat niet iedereen dezelfde visie heeft op wanneer hij het goed doet of niet.. Yep. en de weerstand is net als in het Mulder forum t geval was iets hardnekkiger. (van twee kanten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 16:38 schreef moa het volgende:[..] Voorbarig, bij concurrenten Ajax, PSV, Twente en Vitesse staat ook flink wat middelmaat in de basis 11. Ajax: Poulsen, Serero, Schone, Moisander. PSV: Rekik, Arias, Park, Locadia. Twente: Martina, Koppers, Ebicilio. Vitesse: Van der Struijk, Atsu, Labyad, Havenaar. Die zijn echt niet allemaal geschikt voor de top eredivisie en toch loopt er in elk van de ploegen in de top5 een handje vol van deze net niet spelers rond. Een en ander zie je natuurlijk terug in de resultaten Europees en de kleine verschillen in de vaderlandse competitie. Niet al die namen zijn basisspelers. Bovendien vind ik spelers als Arias en Schöne prima niveau hebben voor de NL'se top. Maar goed, daar zit ook middelmaat ja. Zeker die Van der Struijk, die is nog effe 3 klassen minder dan Sexy Lexie. Maar die spelers die daar middelmaat zijn trekken dan ook het niveau omlaag. Maar goed, in feite komt het er op neer wat je als NL'se 'top' beschouwd. Laat ik het dan zo zeggen, 8 van onze 11 normale basisspelers hebben we dat niveau of tikken het aan. 3 niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 16:38 schreef moa het volgende:[..] Voorbarig, bij concurrenten Ajax, PSV, Twente en Vitesse staat ook flink wat middelmaat in de basis 11. Ajax: Poulsen, Serero, Schone, Moisander. PSV: Rekik, Arias, Park, Locadia. Twente: Martina, Koppers, Ebicilio. Vitesse: Van der Struijk, Atsu, Labyad, Havenaar. Die zijn echt niet allemaal geschikt voor de top eredivisie en toch loopt er in elk van de ploegen in de top5 een handje vol van deze net niet spelers rond. Een en ander zie je natuurlijk terug in de resultaten Europees en de kleine verschillen in de vaderlandse competitie. er zit wel n verschil in. deze spelers spelen allemaal zeker 20 meter verder naar achteren .dus zijn geen klassieke nr 10's.en vraagt dus andere kwaliteiten. buiten dat moet Feyenoord niet naar andere clubs kijken , maar wordt t tijd zich te gaan onderscheiden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 16:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet al die namen zijn basisspelers. Bovendien vind ik spelers als Arias en Schöne prima niveau hebben voor de NL'se top. Maar goed, daar zit ook middelmaat ja. Zeker die Van der Struijk, die is nog effe 3 klassen minder dan Sexy Lexie. Maar die spelers die daar middelmaat zijn trekken dan ook het niveau omlaag. Maar goed, in feite komt het er op neer wat je als NL'se 'top' beschouwd. Laat ik het dan zo zeggen, 8 van onze 11 normale basisspelers hebben we dat niveau of tikken het aan. 3 niet. Dat is wat ik bedoel te zeggen, we kunnen per speler in discussie maar dat is niet de essentie van het voorbeeld. Alle 5 de topploegen hebben elke week 2-3-4 spelers in de basis die het team om laag trekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 16:52 schreef moa het volgende:[..] Dat is wat ik bedoel te zeggen, we kunnen per speler in discussie maar dat is niet de essentie van het voorbeeld. Alle 5 de topploegen hebben elke week 2-3-4 spelers in de basis die het team om laag trekken. Fair enough. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
IMMERS: ALLE PIJLEN GERICHT OP SEIZOENSFINALE
Met zijn tiende competitiedoelpunt van dit seizoen besliste Lex Immers afgelopen zondag het thuisduel met sc Heerenveen. De uitblinkende middenvelder bewees daarmee opnieuw zijn waarde voor Feyenoord, dat na twee achtereenvolgende overwinningen een vrij weekend wacht, vanwege de nucleaire top in Den Haag. Gezien de flow waarin we zaten, vind ik het jammer dat we niet hoeven te spelen, zei Immers na afloop van de donderdagtraining, waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
Natuurlijk is het ook lekker om even wat rust te pakken, zodat we ons volledig kunnen opladen voor de belangrijke weken die ons wachten, vervolgde Immers, die het vertrouwen in het team zag toenemen na de zeges op FC Groningen en sc Heerenveen. Zeker ook omdat we in beide duels geen tegentreffer hebben geïncasseerd. Aan de andere kant waren we, met alle respect, ook verplicht om deze twee wedstrijden te winnen. Het belangrijkste is dat we als groep fit en klaar zijn voor de finale van het seizoen. Daar zijn alle pijlen op gericht.
Na het voor Feyenoord voetbalvrije weekend wacht een pittige week, met de thuiswedstrijden tegen Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk en tussendoor de midweekse ontmoeting met Heracles in Almelo. Een week later volgt de uitwedstrijd tegen PSV. Immers: De beslissende weken van het seizoen breken nu aan. Of de week met voor ons drie wedstrijden cruciaal is? Voor mijn gevoel wel. Daarin zijn toch negen punten te verdienen, die goud waard zijn voor de race om de tweede plaats en het behouden van de vierde plaats. De onderlinge verschillen zijn bovenin minimaal, dus we kijken twee kanten op.
Met een geplaatste schuiver met zijn linkerbeen schroefde Immers zondag tegen de Friezen zijn seizoenstotaal op naar tien doelpunten. Daarmee ligt de aanvallende middenvelder op koers om het aantal waarop hij vorig seizoen eindigde (twaalf goals) te evenaren of te verbeteren. Maar veel belangrijker is dat wij onze plicht doen en alle wedstrijden winnen. Dat ik evenals vorig jaar dubbele cijfers heb gehaald qua doelpunten, stemt mij tevreden, besloot Immers. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De ooievaart kwààààààmm landen op zììììììjjjjnn nieuwe nessìììeeee, das Lexìììeee, he is the fucking bessììììeeee!! |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Is toch vriend en vijand aan het verrasen.Trekt gewoon de kar.En smijt met goede passes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 21:48 schreef Joosti 1908 het volgende:Is toch vriend en vijand aan het verrasen.Trekt gewoon de kar.En smijt met goede passes. Alleen in wedstrijden met n heel laag tempo, HELAAS. was vandaag zeer nuttig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 21:48 schreef Joosti 1908 het volgende:Is toch vriend en vijand aan het verrasen.Trekt gewoon de kar.En smijt met goede passes. MOTM.. De Vrij stooide eveneens met goede passes.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 21:51 schreef van geil het volgende:[..] Alleen in wedstrijden met n heel laag tempo, HELAAS. was vandaag zeer nuttig. Wat een intens zeik wijf ben jij toch, Immers is één van de weinige constante factoren in deze selectie. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
en ik ben nog steeds geen fan van immers ikke vind vilhena moet op 10 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:[..] Wat een intens zeik wijf ben jij toch, Immers is één van de weinige constante factoren in deze selectie. en daarom heeft hij de op een na slechtste waardering op dit forum van de basisspelers. misschien zie jij t wel verkeerd? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gelukkig ben jij geen trainer dan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:05 schreef van geil het volgende:[..] en daarom heeft hij de op een na slechtste waardering op dit forum van de basisspelers. misschien zie jij t wel verkeerd? Joh, met lijdensweg en jou op dit forum dan is die waardering echt een graadmeter waar ik rekening zou moeten houden, dit seizoen pikt Immers weer een goaltje of 15 mee en dat is echt iets wat iemand lukt die niet kan voetballen verstandsloze dat je d'r bent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Immers is gewoon altijd gedreven.inzet kunnen de meeste nog een puntje aanzuigen. Zelfs Stink Co zegt nu all-round speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frons de. Hoer kijkt graag naar hem.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:38 schreef Joosti 1908 het volgende:Immers is gewoon altijd gedreven.inzet kunnen de meeste nog een puntje aanzuigen. Zelfs Stink Co zegt nu all-round speler. dan moet je ook de rest vermelden wat ze zeggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sterke pot hoor, zelfs lange ballen waren perfect.
Nu eens tegen een topclub laten zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh, met lijdensweg en jou op dit forum dan is die waardering echt een graadmeter waar ik rekening zou moeten houden, dit seizoen pikt Immers weer een goaltje of 15 mee en dat is echt iets wat iemand lukt die niet kan voetballen verstandsloze dat je d'r bent. Kletsboem |
|
|
|