BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 30 maart 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Ik heb een puike pot gezien van Lex. Als hij liep te kloten vervloekte ik hem ook. Maar nu verdient hij waardering en sommige mensen kunnen dat niet uit hun bek krijgen. En spelers die eigenlijk maar een beetje meehobbelen worden wel opgehemeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 maart 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:05 schreef van geil het volgende:

[..]

en daarom heeft hij de op een na slechtste waardering op dit forum van de basisspelers.
misschien zie jij t wel verkeerd?
Hou toch op met die waarderingsonzin.
Tunnelvisie-journalistiek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 maart 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Sexy Lexie! Zeker bruikbaar tegen laten we zeggen 2/3 van het aantal ploegen, zeker als ie zoals vandaag speelt. Wel met Van Geil eens dat wanneer het tempo omhoog gaat, hij als een van de eersten door de mand valt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 maart 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 23:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Sexy Lexie! Zeker bruikbaar tegen laten we zeggen 2/3 van het aantal ploegen, zeker als ie zoals vandaag speelt. Wel met Van Geil eens dat wanneer het tempo omhoog gaat, hij als een van de eersten door de mand valt.
Herkenbaar, maar niet alleen hij. En wel eens er op gelet dat ie zich te moord loopt waar enkele andere teamgenoten verzaken.
Dan leg je een tegenstander geen totale druk op.
tomson
 tomson - zondag 30 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Begonnen als pispaal en daar komt hij niet meer vanaf. Als anderen verzaken wordt het vaak met de mantel der liefde bedekt.
tomson
 tomson - zondag 30 maart 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Ik hoor hier de echo van Cootje..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 maart 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 23:45 schreef tomson het volgende:
Begonnen als pispaal en daar komt hij niet meer vanaf. Als anderen verzaken wordt het vaak met de mantel der liefde bedekt.
Eens.
En dan krijgt Lex bv. een 4. En Clasie voor dezelfde wanprestatie bv. een 6.
Lachwekkend en niet serieus te nemen.
Vermakelijk dus.
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Juist
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 maart 2014 - 00:39   quote  deeplink  
Namen en rugnummers Tomson en Henkert!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Joh, met lijdensweg en jou op dit forum dan is die waardering echt een graadmeter waar ik rekening zou moeten houden, dit seizoen pikt Immers weer een goaltje of 15 mee en dat is echt iets wat iemand lukt die niet kan voetballen verstandsloze dat je d'r bent.
Misschien heb ik geen korte termijn geheugen en wil ik dat Feyenoord BETER wordt.
Lex Immers is een bruikbare speler tegen de 'mindere' goden. Helaas laat ie het in de 'top' wedstrijden afweten. En misschien dat Rutte hem weer wat beter kan laten worden zoals ie onder Koeman ook er iets op vooruit is gegaan. Had Immers maar iets meer de kwaliteiten van Paul Bosvelt. En 15 goals is een mooie prestatie , maar wat dacht je van de 60 kansen die ie heeft gemist ? Dat heeft toch ook met zijn kwaliteiten te maken? Het is een bruikbare speler voor Feyenoord maar meer ook niet. Feyenoord wordt er niet beter door ...

Maar BTW , heb je weer genoten van je vriend Erwin Mulder?
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 00:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vragen naar de bekende weg...
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 maart 2014 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 06:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien heb ik geen korte termijn geheugen en wil ik dat Feyenoord BETER wordt.
Lex Immers is een bruikbare speler tegen de 'mindere' goden. Helaas laat ie het in de 'top' wedstrijden afweten. En misschien dat Rutte hem weer wat beter kan laten worden zoals ie onder Koeman ook er iets op vooruit is gegaan. Had Immers maar iets meer de kwaliteiten van Paul Bosvelt. En 15 goals is een mooie prestatie , maar wat dacht je van de 60 kansen die ie heeft gemist ? Dat heeft toch ook met zijn kwaliteiten te maken? Het is een bruikbare speler voor Feyenoord maar meer ook niet. Feyenoord wordt er niet beter door ...

Maar BTW , heb je weer genoten van je vriend Erwin Mulder?
Ja zeker, weer de nul gehouden en hij heeft de achterhoede scherp gehouden .
Nick4F
 Nick4F - maandag 31 maart 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Ik denk dat Immers aan z'n laatste wedstrijden voor Feyenoord bezig is. Zijn type is gewild in europa (box-to-box speler met scorend vermogen), en Lex gaat zelf ook beseffen dat hij elders wel eens heel veel geld kan verdienen. Als Van Geel de switch Immers verkopen, Zyech halen, uit de hoge hoed kan toveren, ben ik voorstander. Ik denk dat Zyech de enige haalbare nummer 10 in de eredivisie is die Feyenoord naar een hoger niveau kan leiden dan Immers dat doet. Niettemin ben ik een fan van Lex; hij heeft veel meer gebracht dan waarop ik hem inschatte toen hij kwam.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 maart 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 08:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Vragen naar de bekende weg...
Gedeeltelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 00:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nee, wie de schoen past...
moet niet z'n sokken vergeten.

En nee ik ben geen Immers-fan. Maar heb er wel kijk op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 maart 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Jammer! Ik hoopte op een discussie, maar jullie wilden blijkbaar alleen een statement maken?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Discussie heb ik al eens gehad.
Waarderingen zeggen mij niets.
Zeker niet als ik variabelen van soms wel 3 punten verschil zie bij dezelfde spelers bij de zelfde wedstrijd. En dat meermalen.
Algemene sympathie/antipathie voor die speler speelt vaak ook een rol.

Kijk maar eens na T, tis niet alleen een statement, maar ook aantoonbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:47   quote  deeplink  
En laat nu de discussie maar beginnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 maart 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 16:45 schreef FR-Henk het volgende:
Discussie heb ik al eens gehad.
Waarderingen zeggen mij niets.
Zeker niet als ik variabelen van soms wel 3 punten verschil zie bij dezelfde spelers bij de zelfde wedstrijd. En dat meermalen.
Algemene sympathie/antipathie voor die speler speelt vaak ook een rol.

Kijk maar eens na T, tis niet alleen een statement, maar ook aantoonbaar.
Ja dat snap ik, het ging mij vooral om deze post van Tomson (+ jouw en zijn posts erna):

quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 23:45 schreef tomson het volgende:
Ik zie niet precies in waar dat nu op gebaseerd is. Clasie krijgt bijvoorbeeld vaak genoeg onvoldoendes en ik geloof dat Immers vrijwel alleen maar positieve beoordelingen kreeg over zijn spel gisteren.

Dus, voor wie is Immers dan die pispaal en waaruit zou onomstotelijk blijken dat hij daar niet vanaf komt? En wie houdt Clasie dan de hand boven het hoofd?

Vandaar dus mijn post 'namen en rugnummers', juist omdat de aangehaalde kritieken wat in de lucht bleven hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 maart 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Ik hoef echt geen gedetailleerd rapport in drievoud! ;)

Alleen een beetje concretisering.
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 maart 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Als we allemaal dezelfde speler dezelfde punten geven kunnen we het forum wel opdoeken.
van geil
 van geil - maandag 31 maart 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Misschien wel n keer speler van de week straks.
dat zou wel n keer leuk zijn voor hem.
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Het ging mij niet om punten in het klassement op zich, maar gewoon het afzeiken in het algemeen. Niet alleen hier, maar oook in het stadion. Voor de winterstop liep bijvoorbeeld Vilhena regelrecht te kloten.(en speelt nog steeds vaak ondermaats) Hoorde je toen maar enkele mensen over maar de tendens was dat het allemaal wel meeviel. En nu Immers al een tijdje goed draait zijn er nog steeds menen het recht te hebben die jongen belachelijk te maken. En ja, dat klassement is inderdaad ook vaak een afspiegeling van persoonlijke voorkeur. Mulder heeft al 270 minuten een schoon doel, maar omdat het er vaak niet uitziet krijgt hij toch gewoon de kat. En dat vind ik niet terecht iig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Immers: 'Koeman bondscoach zou voordeliger voor mij zijn'

Bj-DYVgIgAAhxE0.jpg

De grootste overwinning van het seizoen op Go Ahead Eagles van afgelopen zondag (5-0) was een puike teamprestatie, maar toch was Lex Immers dé speler die eruit sprong van de elf op het veld. Dat was voor trainer Ronald Koeman de reden om zijn aanvallende middenvelder openlijk Oranje in te praten.

De nummer van tien denkt echter nog niet aan een plek in het keurkorps van bondscoach Louis van Gaal. 'Dat is pas belangrijk over twee of drie maanden', verwijst hij naar het WK in Brazilië. 'Ik vind nu Feyenoord belangrijk, de keuze over een plek in Oranje ligt niet bij mij', zegt Immers tegenover Fox Sports.

Dat Guus Hiddink de opvolger is van Van Gaal en Danny Blind daarna het stokje mag overnemen spreekt niet in het voordeel van Immers. 'Dat is een keuze van de KNVB. Het zou voor mij misschien ook wat voordeliger geweest zijn als Koeman de bondscoach was geworden. Maar dat is helaas niet zo.'
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 01 april 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Kijk, dat anderen het er over hebben, desnoods als geintje of als programmavulling, is nog tot daar aan toe. Maar Immers die stelt dat het WK nog niet aan de orde is en hij zich nu richt op Feyenoord..? Komaan Lexie, ff normaal doen :')
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 02 april 2014 - 16:35   quote  deeplink  
"@InfonadaSports: 2 - Lex Immers moet nog minimaal 2 transferperiodes (zomer 2015) wachten voordat hij z'n debuut voor FC Barcelona zou kunnen maken. Geduld."
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 april 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Als ik alles lees wat er geroepen wordt over Lex, denk ik wat moet die jongen een kritiek slikken , en dan altijd maar hard werken en sleuren .die jongen heeft geen wereldklasse en is geen top voetballer in Nederland, maar wel eentje die voor feyenoord vecht en daar alles voor doet, kunnen we deze jongen met zijn voetbalbeperkingen niet gewoon steunen en stoppen met hem belachelijk te maken
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 02 april 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Je kan veel over Lex zeggen,
maar ik ben van mening dat je Lex beter voor dan tegen kan hebben.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 april 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 17:53 schreef Gerard49 het volgende:
En dat bedoel ik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 april 2014 - 18:02   quote  deeplink  
De kritiek van voorheen was wat overdreven, zoals sommige loftuitingen van nu dat zijn. Als je Lex op de juiste wijze gebruikt dan is hij een bruikbare speler voor Feyenoord. Vooral in de wedstrijden met een lager tempo. Maar aan de bal acht ik hem niet goed genoeg om meer dan dat te zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 april 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 17:44 schreef piet de paler het volgende:
Als ik alles lees wat er geroepen wordt over Lex, denk ik wat moet die jongen een kritiek slikken , en dan altijd maar hard werken en sleuren .die jongen heeft geen wereldklasse en is geen top voetballer in Nederland, maar wel eentje die voor feyenoord vecht en daar alles voor doet, kunnen we deze jongen met zijn voetbalbeperkingen niet gewoon steunen en stoppen met hem belachelijk te maken
Kritiek op Lex is geen punt. Maar kritiek op zijn medespelers is minstens zo terecht.
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Het zijn juist de supporters die hem steunen die hem belachelijk maken.
Door het zingen van Lex in Oranje breng je Koeman en hem in hachelijke situaties.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 april 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 18:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Door het zingen van Lex in Oranje breng je Koeman en hem in hachelijke situaties.
Oprisping die nu al niet meer ter zake doet.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 april 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Blijf bij mijn mening goede speler voor feyenoord en de NL competitie
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 april 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 18:43 schreef van geil het volgende:

[..]

hou je adem is een half uurtje in
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Vandaag niet zo
sportverteller
 sportverteller - donderdag 03 april 2014 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Eens.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 03 april 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 17:53 schreef Gerard49 het volgende:
Eens.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - donderdag 03 april 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Even weer dat tikje waar de goal uit valt echt een kuitenbijterje.
van geil
 van geil - vrijdag 04 april 2014 - 17:47   quote  deeplink  
valt mij al n tijdje niet meer negatief op.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 april 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Je bedoelt dat ie je positief opvalt?
van geil
 van geil - vrijdag 04 april 2014 - 20:07   quote  deeplink  
nee, dat heb ik met Kongolo.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 13 april 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Gewoon weer een baas.
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 april 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Fantastisch gespeeld
MMM
 MMM - zondag 13 april 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Speelde inderdaad prima en dat in een topper.

Wel een smerige overtreding op een domme plek
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 april 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 22:59 schreef MMM het volgende:
Speelde inderdaad prima en dat in een topper.

Wel een smerige overtreding op een domme plek
Viel wel mee, die gozer kon toch nog lopen.....
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 17:47 schreef van geil het volgende:
valt mij al n tijdje niet meer negatief op.
Snoert zijn critici al meer als 10 wedstrijden onafgebroken de mond. Ook ik heb hem wat vervloekt, iets dat toendertijd ook niet meer dan terecht was. Tijd om die jongen het krediet en respect te geven wat hij verdient. Iedereen die een vaste waarde is in Feyenoord één heeft daar mi gewoon recht op.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 20 april 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Lex won afgelopen week ook voetgolf toernooi getuigd toch ook van bal gevoel.(LOL)

Voor mij blijft het een super waardevolle speler.
van geil
 van geil - maandag 21 april 2014 - 16:36   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcSGY0wUeRnt-q3ZrnoA3WP24g3M9JowyFs0h7_CbDjtjzwLJOoVow
op vakantie mannen
tomson
 tomson - maandag 28 april 2014 - 08:23   quote  deeplink  
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31801__rss.php

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0575828