BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Ik zou het toch nog eens heroverwegen Wim..
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 23:01   quote  deeplink  
Tja ik zou niet echt opvallen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Precies..
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 23:03 schreef RenatoBos het volgende:
Precies..
Maar dat is omdat 020 alleen maar knappe supporters heeft helaas..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Smaken verschillen..
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 10:10 schreef RenatoBos het volgende:
Smaken verschillen..
Jep, ik heb het met je te doen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Hoeft niet joh, ik ben echt niet de enigste die op niet op snavels valt..
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Snavelpraat met je "mooie combinatievoetbal" Lijkt wel of ik de echo van Cruijff hoor. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Laat mij maar kampioen worden met het lelijkste voetbal dat er bestaat. Fuck die barcelonadriehoekjes dan maar.
Wim2
 Wim2 - maandag 12 mei 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Jullie komen toch ook om een beetje mooi voetbal te zien naar het stadion?

Of om je neus vol te snuiven en je af te reageren op vrouwen en kinderen..
tomson
 tomson - maandag 12 mei 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Onzinpraat van jou man. Dus als ik geen aanhanger ben van al dat tikkie takkie gelul ben ik maar gelijk een doorgedraaide snuiver die ook nog vrouwen en kinderen slaat. Is inderdaad echt het verstand van een 17 jarige wat je nu laat zien. Je oogklepjes heb je dus weer gewoon bij en is er niks veranderd tijdens je afwezigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Peppertje pep..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 mei 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 14:28 schreef Wim2 het volgende:
Jullie komen toch ook om een beetje mooi voetbal te zien naar het stadion?

Of om je neus vol te snuiven en je af te reageren op vrouwen en kinderen..
Onvolgroeide geest.
JanM
 JanM - maandag 12 mei 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Aandachtsgeile puber heeft weer/opnieuw een podium gevonden ...
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 13 mei 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2014 - 19:33 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dat is bullcrap, alsof het aan Lex alleen heeft gelegen dat we een aantal thuiswedstrijden niet hebben kunnen winnen. Is collectief falen. Voor het zelfde geld hadden we op de Coolsingel gestaan en dan had je dit nooit gezegd. In mijn ogen is Lexie waardevol voor Feyenoord, 1 van de betere middenvelders van de Eredivisie. En nog met Toornstra samen de best scorende middenvelder ook.
Tegen Cambuur stond Vilhena op z'n plek, deed het ook prima en maakte 2 goals. Zoals gezegd is Immers prima, maar daarmee kom je geen stap hoger en waarschijnlijk ook geen kampioen dus.

Edit: 6 assists in een heel seizoen is ook heel karig voor een nummer 10 overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door ViezeFurr --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 mei 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 12:40 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Tegen Cambuur stond Vilhena op z'n plek, deed het ook prima en maakte 2 goals. Zoals gezegd is Immers prima, maar daarmee kom je geen stap hoger en waarschijnlijk ook geen kampioen dus.

Edit: 6 assists in een heel seizoen is ook heel karig voor een nummer 10 overigens.
Tsja, voor wat het waard is heb ik wikipedia geraadpleegd: Tadic had er bijvoorbeeld 12. Maarten Martens, die ik persoonlijk echt een topspeler vind (helaas vaak geblesseerd), had er 10 in die magere 17 wedstrijden die hij speelde. Maar Schöne had er 7 en Kostic ook 7. Dus het is allemaal betrekkelijk. Kijk je naar doelpunten: Immers 12. Tadic heeft er 16, waarvan volgens mij 7 strafschoppen. Toornstra, ook 12 goals. Locadia 12 goals, Castaignos 14 (moeten er geloof ik 15 zijn). Dat scheelt allemaal niet heel veel. Terwijl velen toch roepen over Toornstra. Bovendien zijn Locadia en Castaignos spitsen bij topclubs die er amper meer maken dan onze nummer 10. Zo slecht doet hij het helemaal niet. Zeker niet gezien zijn verdedigende arbeid. Persoonlijk vind ik Immers echt enorm gegroeid dit jaar. Ik zie veel minder missers, minder klungelige acties en minder onnodig balverlies en slechte passes. Natuurlijk zijn ze er nog wel, maar het is allemaal tot weinig teruggebracht.

Nog een statistiek die me trouwens opviel: over de uitwedstrijden genomen zijn wij (helaas samen met Ajax) de beste ploeg van de competitie. Over thuiswedstrijden genomen hebben we 4 punten minder gehaald in de Kuip dan dat Ajax deed in hun stadion. Eigenlijk moeten we dus concluderen dat we het dit jaar in de Kuip hebben laten liggen. Al is die conclusie misschien ook weer wat kort door de bocht...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Lex///held..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 mei 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 14:19 schreef RenatoBos het volgende:
Lex///held..
+1
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 mei 2014 - 07:03   quote  deeplink  
Gaat contract verlengen
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 23 mei 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Ik hoop dat Lex voor een leuk bedrag wordt verkocht. Ik ben echt een fan van hem, maar geloof dat Tonny op 10 nog meer in z'n mars heeft. Van Lex is bekend dat hij vervelend kan zijn als hij niet in de basis staat. Ik zou graag zien dat hem het lot van de reservebank bespaard blijft. Maar als hij er geen moeite mee zou hebben om in principe z'n plekje te verliezen aan Tonny, dan zou ik hem heel graag in de selectie houden.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 23 mei 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Lex verlengt zijn contract, komend seizoen geen progressie qua spel.
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Lex Immers gaat contract tot 2017 verlengen

Lex Immers zet op korte termijn zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. Dat bericht De Telegraaf. De bijna 28-jarige middenvelder en de leiding van de Rotterdammers zijn het eens geworden over een verbintenis die medio 2017 afloopt.

Immers' huidige contract loopt door tot halverwege 2016. De middenvelder zou in de belangstelling staan van Queens Park Rangers, Wigan Athletic, Leicester City en Burnley.

Begin deze maand stelde Immers in gesprek met Omroep West nog dat hij klaar is voor een transfer naar het buitenland. "Absoluut, ik heb de leeftijd om een stap te maken." Feyenoord nam Immers in de zomer van 2012 over van ADO Den Haag. In z'n beide seizoenen in Rotterdamse dienst kwam hij tot 32 competitieduels en twaalf treffers.

Wens Fred Rutten
Het aanblijven van de aanvallende middenvelder was een grote wens van Fred Rutten. De opvolger van Ronald Koeman weet dat Immers garant staat voor goals als nummer tien en hij wil niet het risico lopen dat hij dadelijk Pellè en Immers verliest. Gisteren bereikte Feyenoord uiteindelijk het akkoord.
Onverwacht nieuws. Ik moet zeggen dat ik hem steeds meer ben gaan waarderen en me minder ergerde dan eerst. Maar bij een goed bod zou ik overwegen om hem te verkopen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 mei 2014 - 08:54   quote  deeplink  
Zeer goed nieuws!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 23 mei 2014 - 12:02   quote  deeplink  
als ik vilhena was zou ik lekker een vertrek forceren, want bij feyenoord gaat hij toch nooit op 10 mogen spelen wat zijn verlangen is. een techniekloze hardloper krijgt de voorkeur boven het grootste talent van feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door Feijenoord1908 --
Sensi
 Sensi - vrijdag 23 mei 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 12:02 schreef Feijenoord1908 het volgende:
als ik vilhena was zou ik lekker een vertrek forceren, want bij feyenoord gaat hij toch nooit op 10 mogen spelen wat zijn verlangen is. een techniekloze hardloper krijgt de voorkeur boven het grootste talent van feyenoord.
Voorlopig moet Vilhena eerst weten te bewijzen dat ie meer kan scoren op 10 dan die techniekloze hardloper..
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 23 mei 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 13:47 schreef Sensi het volgende:

[..]

Voorlopig moet Vilhena eerst weten te bewijzen dat ie meer kan scoren op 10 dan die techniekloze hardloper..
Dan moet hij daar wel de kans toe krijgen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 23 mei 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 13:47 schreef Sensi het volgende:

[..]

twijfel ik niet aan. met het scorend vermogen van vilhena zit het wel goed.
hij zal minder kansen nodig hebben om te scoren dan lex en veel meeer assists geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2014 door Feijenoord1908 --
JanM
 JanM - vrijdag 23 mei 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 14:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

twijfel ik niet aan. met het scorend vermogen van vilhena zit het wel goed.
hij zal minder kansen nodig hebben om te scoren dan lex en veel meeer assists geven.
En veel minder storen/jagen/druk zetten/ bal afpakken/vervelend doen en meeverdedigen ...
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 23 mei 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 14:35 schreef JanM het volgende:

[..]

En veel minder storen/jagen/druk zetten/ bal afpakken/vervelend doen en meeverdedigen ...
is allemaal leuk en aardig, maar in mijn ogen is een echte nummer 10 er voornamelijk voor om de spitsen te bedienen, openingen te vinden en zelf te scoren. bovendien zijn zaken als druk zetten, jagen, meeverdedigen nou niet bepaald dingen die je vilhena niet meer kan bijbrengen. echter lex nog leren voetballen is een onmogelijke opgave.

piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 mei 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Al met al strijder Immers, ben blij dat je bijgaat of bijgetekend hebt.
JanM
 JanM - vrijdag 23 mei 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 14:46 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

is allemaal leuk en aardig, maar in mijn ogen is een echte nummer 10 er voornamelijk voor om de spitsen te bedienen, openingen te vinden en zelf te scoren. bovendien zijn zaken als druk zetten, jagen, meeverdedigen nou niet bepaald dingen die je vilhena niet meer kan bijbrengen. echter lex nog leren voetballen is een onmogelijke opgave.
Denk dat dit voor Feyenoord goed is omdat wedstrijden soms vragen om een type als Immers en hij zeker de tweede seizoenshelft zijn waarde m.i. heeft bewezen. Of hij wekelijks zpeelt is aan FRutten en mede afhankelijk van eventuele transfers: gaat Clasie dan spelen denk ik Vormer en Vilhena controlerend met Immers offensiever. Maar misschien komt die Ziyech er nog wel bij en/of blijft Clasie gewoon. We zullen het moeten afwachten ...

Maar we hebben vorig seizoen ook wel gezien dat we ook breedtespelers nodig hebben en dan kun je Lex er m.i. zeker ook goed bij hebben/houden!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Lex is waardevol, maar contractverlenging...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 mei 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Betekent dat hij van Feyenoord is en we kunnen verkopen.
moa
 moa - vrijdag 23 mei 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Maakte in zijn eerste en tweede seizoen toch mooi 12 doelpunten per seizoen, niet slecht voor een middenvelder. Clasie maakte sinds zijn debuut bijv. slechts 8 doelpunten in 144 wedstrijden.
van geil
 van geil - vrijdag 23 mei 2014 - 22:24   quote  deeplink  
met het verschil dat Clasie geen hangende spits staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 mei 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Precies. En aan Clasie heb je ook nog wat in het positiespel...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 mei 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Wordt wel saai, dezelfde mensen die dezelfde spelers af Fikken of verdedigen.

Forum RIP
van geil
 van geil - vrijdag 23 mei 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Kappen dan maar Boudewijn.
JanM
 JanM - vrijdag 23 mei 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:

Forum RIP
Sinds lijdensweg terug is is het inderdaad hard bergafwaarts gegaan ...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Die Lex Immers is geschikt voor NEC in de Jupiler League.
Gelukkig wordt ie steeds weeer door Vilhena en Mulder gered.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 22:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Sinds lijdensweg terug is is het inderdaad hard bergafwaarts gegaan ...
Dit Forum bewijst al jaren dat je nog dieper dan tot de bodem kunt zinken. Is ook een way of life.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 mei 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:

Forum RIP
tja, welkom op Aarde.
van geil
 van geil - vrijdag 23 mei 2014 - 23:30   quote  deeplink  
th?&id=HN.608023698315742067&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Toffe schietschijf.
van geil
 van geil - zondag 25 mei 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
Betekent dat hij van Feyenoord is en we kunnen verkopen.
mooi.
TE KOOP.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 mei 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Ze zijn in principe allemaal te koop
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 mei 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 15:16 schreef piet de paler het volgende:
Al met al strijder Immers, ben blij dat je bijgaat of bijgetekend hebt.
Dan kunnen ze wat vangen als ie weg gaat ... Als ze hem erbij gaan houden komt dat het niveau niet ten goede !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 mei 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 15:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk dat dit voor Feyenoord goed is omdat wedstrijden soms vragen om een type als Immers en hij zeker de tweede seizoenshelft zijn waarde m.i. heeft bewezen. Of hij wekelijks zpeelt is aan FRutten en mede afhankelijk van eventuele transfers: gaat Clasie dan spelen denk ik Vormer en Vilhena controlerend met Immers offensiever. Maar misschien komt die Ziyech er nog wel bij en/of blijft Clasie gewoon. We zullen het moeten afwachten ...

Maar we hebben vorig seizoen ook wel gezien dat we ook breedtespelers nodig hebben en dan kun je Lex er m.i. zeker ook goed bij hebben/houden!
Met zulke opmerkingen gaat het niveau ZEKER naar BENEDEN ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 mei 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Over Lex, we weten wat we aan hem hebben en wat hij niet kan. Van Toni heb ik nog niets gezien
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 mei 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 16:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan kunnen ze wat vangen als ie weg gaat ... Als ze hem erbij gaan houden komt dat het niveau niet ten goede !!!
Met Vilhena win je de oorlog ook nog steeds niet.
Dus Immers IS nog steeds nodig.
JanM
 JanM - zondag 25 mei 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met zulke opmerkingen gaat het niveau ZEKER naar BENEDEN ...
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0553860