|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Uh? Egt? Zerius? Men ge dat nu?! How ens op! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zullen we daar n topic voor openen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
Ja hier maar eens een topic voor JanM openen, kan ie zijn eitje kwijt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ingewikkelde manier om samen in een dark room te komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Handig hoor, zijspiegels. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Immers naar Southampton... Moet niet gekker worden.
Misschien kunnen we dan ook cashen voor Goossens, Vormer en Nelom! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Juist Immers past uitstekend in het traditionele Engelse voetbal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Traditioneel Engels voetbal.....? Bestaat dat nog in de Premier League? Volgens mij was Southampton afgelopen seizoen een van de smaakmakers met het prachtige combinatievoetbal en mooie individuele acties van Lambert, Lallana, Shaw en anderen. Immers heeft daar echt het niveau niet voor. Leuke speler voor Championship. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als dat zo zijn is dat hun probleem. Garantie tot de deur he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker boeiend, als Lex dik geld op kan leveren, gewoon doen. Je krijgt t nooit meer terug. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
psies. Maar als hij nog even blijft vind ik het ook prima. Blijft een nuttige speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex moet wel minstens 15 miljoen opbrengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:Lekker boeiend, als Lex dik geld op kan leveren, gewoon doen. Je krijgt t nooit meer terug. Ik ben wel een voorstander van verkoop. Nooit gedacht dat we iets aan Sexy Lexy konden verdienen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 17:38 schreef Barabas het volgende:[..] Ik ben wel een voorstander van verkoop. Nooit gedacht dat we iets aan Sexy Lexy konden verdienen. Omdat je er geen kijk op had en meeschreeuwt met de massa. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik gun Lex loon naar werken maar ik geloof het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 17:38 schreef Barabas het volgende:[..] Ik ben wel een voorstander van verkoop. Nooit gedacht dat we iets aan Sexy Lexy konden verdienen. heeft al miljoenen gekost met t mislopen van kampioenschapen en plaatsing CL. samen met Muldertje. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 18:28 schreef van geil het volgende:[..] heeft al miljoenen gekost met t mislopen van kampioenschapen en plaatsing CL. samen met Muldertje. Onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t staat er toch echt. zwart op wit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: goh Henk, wat een sympathieke opmerking van je.
Zegt meer over jou dan over mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: over er geen kijk op hebben gesproken....
Als je niets beters weet te zeggen.... Zeg dan niets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ook ik ben geen fan van Mulder en Immers, maar om die verantwoordelijkheid bij hun neer te leggen klopt niet. Dat is redeneren op basis van cijfers; Henk Kamp doet dat al in Groningen.
Als hier sprake is van een schuldvraag.... Koeman.... Maar dat vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 19:21 schreef Barabas het volgende:[..] Ook ik ben geen fan van Mulder en Immers, maar om die verantwoordelijkheid bij hun neer te leggen klopt niet. Dat is redeneren op basis van cijfers; Henk Kamp doet dat al in Groningen. Als hier sprake is van een schuldvraag.... Koeman.... Maar dat vind ik. die was ik vergeten er bij te zetten inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 19:08 schreef Barabas het volgende:[..] over er geen kijk op hebben gesproken.... Als je niets beters weet te zeggen.... Zeg dan niets. Okee, doe ik wel weer serieus. Immers speelde 2e seizoenshelft zeer goed. Op basis daarvan 18 miljoen waard.
En verder heb ik alles al eens gezegd. Immers is belangrijk. Dat zie je of je ziet het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 20:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Okee, doe ik wel weer serieus. Immers speelde 2e seizoenshelft zeer goed. Op basis daarvan 18 miljoen waard. En verder heb ik alles al eens gezegd. Immers is belangrijk. Dat zie je of je ziet het niet. Joh, geef er maar weer een draai aan die je goed uitkomt. Ga je mij eerst schofferen en daarna doe je maar alsof je een grapje maakte.
Nogmaals, zegt meer over jou dan over mij. Bijvoorbeeld de kwestie van je IQ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou, op n forum is IQ moeilijk te bepalen. wel EQ. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bovendien heb ik alleen maar gezegd dat ik niet had verwacht iets aan Lex Immers te verdienen. Dus als je zo nodig iemand aan wil vallen.... Kies dan een beter moment. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou, ik heb daar minder moeite mee... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 21:25 schreef Barabas het volgende:[..] Joh, geef er maar weer een draai aan die je goed uitkomt. Ga je mij eerst schofferen en daarna doe je maar alsof je een grapje maakte. Nogmaals, zegt meer over jou dan over mij. Bijvoorbeeld de kwestie van je IQ Gaap, man. Echt gaap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: EQ kun je digitaal makkelijker verbloemen dan IQ. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mwah. iemand kan zich heel anders uiten als in het normale leven. en t minder serieus nemen. omgangsvormen met andere mensen is denk ik iets moeilijker te verbloemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vertel mij dan eens waarom je dan zo'n waardeoordeel velt dat totaal niet ter zake doet.
Ben erg benieuwd naar je reactie.
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2014 - 21:25 schreef Barabas het volgende:[..] Joh, geef er maar weer een draai aan die je goed uitkomt. Ga je mij eerst schofferen en daarna doe je maar alsof je een grapje maakte. Nogmaals, zegt meer over jou dan over mij. Bijvoorbeeld de kwestie van je IQ Ja hoor Van Geil, daar hebben we er weer 1 die over 't IQ begint. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nick begrijpt het niet.
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik kan niet veel anders maken van jouw commentaar op FR-Henk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Henk kan het vast en zeker zelf al Nick.
Maar wel bedankt voor je zinvolle en vooral nuttige bijdrage. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met mijn IQ is niets mis. Is maximaal 60. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi, dan komen we samen boven de 100!
Goed voor het gemiddelde.... Toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van Geil vragen, die gaat over de IQ bepalingen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik haak af.... Wordt me te ingewikkeld zo.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen zorgen bij Feyenoord: "Met die vier blijven er genoeg spelers over"
Feyenoord kent sinds vrijdag de tegenstander in de derde voorronde van de Champions League. Onduidelijk is echter nog met welk team de Rotterdammers zelf voor de dag komen. Lex Immers ziet toch al kansen tegen Besiktas.
De aanvallende middenvelder vindt dat alle vraagtekens rond het team er niet toe doen. "Natuurlijk wordt daar ook in de kleedkamer over gesproken", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Wie gaat er nog meer weg, wie wordt er gehaald?"
"Maar met Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en mijzelf blijven er genoeg spelers over die de jonge jongens op sleeptouw kunnen nemen. En vergeet niet dat Vilhena en Boëtius al een volledig Eredivisie-seizoen speelden. Het wordt niet makkelijk om de volgende ronde te halen, maar deze club is het aan zichzelf verplicht om altijd thuis te geven in dit soort wedstrijden", aldus Immers, die zelf aan zijn derde seizoen in De Kuip begint. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 09:03 schreef RenatoBos het volgende:Geen zorgen bij Feyenoord: "Met die vier blijven er genoeg spelers over"[ afbeelding ] Feyenoord kent sinds vrijdag de tegenstander in de derde voorronde van de Champions League. Onduidelijk is echter nog met welk team de Rotterdammers zelf voor de dag komen. Lex Immers ziet toch al kansen tegen Besiktas.De aanvallende middenvelder vindt dat alle vraagtekens rond het team er niet toe doen. "Natuurlijk wordt daar ook in de kleedkamer over gesproken", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Wie gaat er nog meer weg, wie wordt er gehaald?" "Maar met Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en mijzelf blijven er genoeg spelers over die de jonge jongens op sleeptouw kunnen nemen. En vergeet niet dat Vilhena en Boëtius al een volledig Eredivisie-seizoen speelden. Het wordt niet makkelijk om de volgende ronde te halen, maar deze club is het aan zichzelf verplicht om altijd thuis te geven in dit soort wedstrijden", aldus Immers, die zelf aan zijn derde seizoen in De Kuip begint. Bron:Voetbalprimeur Wat rookt die gozer? op sleeptouw nemen?degene die hij noemt hangen onder aan t draadje |
|
|
|