|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex was kut, twee aanvallende spelers in t centrum zonder balgevoel is armoede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik wist niet dat Lex een synoniem was voor kut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hij heeft gelijk altijd valt het dubbeltje in dit soort wedstrijden in het nadeel van feyenoord.want feyenoord had echt niet hoeven verliezen.ongelooflijk....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex was een keer minder? Voorjaar vergeten allemaal?
Wij willen Lex. Hup Lex. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik vind 1 al te veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Andersom, hij was in het voorjaar een periode wat beter dan hij in zijn overige wedstrijden liet zien. Die Lex van het voorjaar heb ik nog niet vaak genoeg gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar wel hup Lex uiteraard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 03:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Andersom, hij was in het voorjaar een periode wat beter dan hij in zijn overige wedstrijden liet zien. Die Lex van het voorjaar heb ik nog niet vaak genoeg gezien. als t 10 voldoendes waren op 34 wedstrijden dan zit ik aardig in de buurt. en dan ook nog tegen de laagvliegers |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In jouw ogen dan..? Als hij zo vaak zo slecht zou zijn geweest, kreeg hij ook die Zilveren Schoen niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 17:25 schreef van geil het volgende:[..] als t 10 voldoendes waren op 34 wedstrijden dan zit ik aardig in de buurt. en dan ook nog tegen de laagvliegers Da's subjectief redeneren. En nu de echte wereld nog.
Lex is geen topper, maar voldoende voor het huidige Feyenoordniveau. Maar verschil van visie blijft. Gelukkig maar. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
had verwacht dat koeman zijn buitenechtelijke zoon lex wel mee had genomen MAAR HELAAS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex is eredivisie niveau. Maar is niet de tien wat Feyenoord zou moeten nastreven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had het niet beter uit kunnen drukken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen kritiek op directie: 'Ik hoopte gewoon op versterking'
Lex Immers hoopt dat Feyenoord zich op korte termijn nog verder zal versterken, nadat de club zich vorige week al versterkt had met Bilal Basacikoglu en Luke Wilkshire.
Immers was een van de spelers die zich kritisch uitliet na de eerste nederlaag in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. Het was voor Martin van Geel reden de spelersgroep van Feyenoord toe te spreken in de kleedkamer. Volgens de td van Feyenoord mogen zijn voetballers zich niet verstoppen achter excuses. 'Maar ik heb helemaal geen kritiek geuit op de directie', zegt Immers, 'wat ik heb gedaan, is verteld dat ik hoopte op verdere versterking. En dat hoop ik nog steeds.'
Feyenoord-trainer Fred Rutten is het eens met Van Geel, maar begrijpt ook de teleurstelling in zijn spelersgroep. 'Na zon wedstrijd is emotie begrijpelijk', zegt Rutten. 'Deze jongens hebben al twee jaar geen Champions League gespeeld en de motivatie het dit keer wel te halen is daardoor erg groot. Maar we hebben afspraken gemaakt onderling over de communicatie naar buiten toe en die zijn duidelijk. Dan moet je die niet na een wedstrijd al schenden.' Bron:FR1/ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:Geen kritiek op directie: 'Ik hoopte gewoon op versterking'[ afbeelding ] Lex Immers hoopt dat Feyenoord zich op korte termijn nog verder zal versterken, nadat de club zich vorige week al versterkt had met Bilal Basacikoglu en Luke Wilkshire.Immers was een van de spelers die zich kritisch uitliet na de eerste nederlaag in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. Het was voor Martin van Geel reden de spelersgroep van Feyenoord toe te spreken in de kleedkamer. Volgens de td van Feyenoord mogen zijn voetballers zich niet verstoppen achter excuses. 'Maar ik heb helemaal geen kritiek geuit op de directie', zegt Immers, 'wat ik heb gedaan, is verteld dat ik hoopte op verdere versterking. En dat hoop ik nog steeds.' Feyenoord-trainer Fred Rutten is het eens met Van Geel, maar begrijpt ook de teleurstelling in zijn spelersgroep. 'Na zon wedstrijd is emotie begrijpelijk', zegt Rutten. 'Deze jongens hebben al twee jaar geen Champions League gespeeld en de motivatie het dit keer wel te halen is daardoor erg groot. Maar we hebben afspraken gemaakt onderling over de communicatie naar buiten toe en die zijn duidelijk. Dan moet je die niet na een wedstrijd al schenden.' Bron:FR1/ dan laat je je toch wel n beetje kennen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je niet tegen futiliteiten kunt, dan ben je geen bestuurder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oh, dacht dat je het over Lex had. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
"Deze jongens hebben al 2 jaar geen Champions League gespeeld" (??) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Trouwens wel een vaak gelezen topic. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Populair mannetje onze Lexie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je werkgever openlijk bekritiseren is geen futiliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tssjeeses |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Laat het je motiveren Lexie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar hebben goede ondernemers en bestuurders werkelijk geen boodschap aan. dan kun je aan de gang blijven.(zoals Cohen) je kunt beter zorgen dat de verstandhoudingen zo zijn dat je dat met n grap en n grol oplost. anders wordt t alleen maar erger. zeker als spelers wel er af en toe van langs krijgen. en inhoudelijk klopte t allemaal dus dan moet je je niet laten kennen. en t lekken vind ik helemaal kwalijk. En dan tegen de spelers zeggen dat ze zich niet moeten verstoppen achter excuses terwijl hij hetzelfde doet. ja dat is lekker voor de sfeer.en de media gaat dit als mogelijk gelijk weer gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 01:43 schreef van geil het volgende:[..] Daar hebben goede ondernemers en bestuurders werkelijk geen boodschap aan. dan kun je aan de gang blijven.(zoals Cohen) je kunt beter zorgen dat de verstandhoudingen zo zijn dat je dat met n grap en n grol oplost. anders wordt t alleen maar erger. zeker als spelers wel er af en toe van langs krijgen. en inhoudelijk klopte t allemaal dus dan moet je je niet laten kennen. en t lekken vind ik helemaal kwalijk. En dan tegen de spelers zeggen dat ze zich niet moeten verstoppen achter excuses terwijl hij hetzelfde doet. ja dat is lekker voor de sfeer.en de media gaat dit als mogelijk gelijk weer gebruiken. Wie zegt dat die spelers niet op prettige, maar besliste wijze zijn geduid op hun verantwoordelijkheid? Een goede ondernemer, manager is helder in handhaven afspraken en weet de goede snaar van zijn mensen te raken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 01:43 schreef van geil het volgende:[..] Daar hebben goede ondernemers en bestuurders werkelijk geen boodschap aan. dan kun je aan de gang blijven.(zoals Cohen) je kunt beter zorgen dat de verstandhoudingen zo zijn dat je dat met n grap en n grol oplost. anders wordt t alleen maar erger. zeker als spelers wel er af en toe van langs krijgen. en inhoudelijk klopte t allemaal dus dan moet je je niet laten kennen. en t lekken vind ik helemaal kwalijk. En dan tegen de spelers zeggen dat ze zich niet moeten verstoppen achter excuses terwijl hij hetzelfde doet. ja dat is lekker voor de sfeer.en de media gaat dit als mogelijk gelijk weer gebruiken. Das nou juist een groot punt van discussie. En of ze nou gelijk hadden of niet, een speler als Schaken heeft niet zo veel te willen. Als Clasie (de aanvoerder) er iets over zegt is dat voldoende. Spelers hoeven ook niet monddood te maken. Wat ze zeiden is bovendien ook groter gemaakt dan het is.
Dus kortom, als er wat speelt in de spelersgroep, dan mag wat mij betreft de aanvoerder (of trainer of TD) daar best wat over zeggen. De felle kritiek hou je intern. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 13:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Das nou juist een groot punt van discussie. En of ze nou gelijk hadden of niet, een speler als Schaken heeft niet zo veel te willen. Als Clasie (de aanvoerder) er iets over zegt is dat voldoende. Spelers hoeven ook niet monddood te maken. Wat ze zeiden is bovendien ook groter gemaakt dan het is. Dus kortom, als er wat speelt in de spelersgroep, dan mag wat mij betreft de aanvoerder (of trainer of TD) daar best wat over zeggen. De felle kritiek hou je intern. dat laatste klopt als n bus. Maar van Geel lekt zelf dit verhaal naar buiten om zijn ego te redden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 13:05 schreef van geil het volgende:[..] dat laatste klopt als n bus. Maar van Geel lekt zelf dit verhaal naar buiten om zijn ego te redden. Zie ik anders. Van Geel reageert, zeker omdat Schaken het specifiek over de directie had. Was een aanvalletje op hem. Dus omdat Schaken het in de media meldde, moest Van Geel in de media reageren. Ik denk dat er een goede kans is dat als alleen Clasie het gezegd had (en die bleef meer binnen de perken dan Schaken), dat dan Van Geel het meer had laten gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t zo'n onzin. Van geel had tegen de media moeten zeggen. begrijpelijk dat spelers in hun teleurstelling kort na de wedstrijd wat zeggen..PUNT. en dan intern de andere weg bewandelen en dit intern houden. nu zegt van Geel overal dat hij drie spelers op het matje geroepen heeft. en wordt t weer een grote soap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2014 - 13:18 schreef van geil het volgende:ik vind t zo'n onzin. Van geel had tegen de media moeten zeggen. begrijpelijk dat spelers in hun teleurstelling kort na de wedstrijd wat zeggen..PUNT. en dan intern de andere weg bewandelen en dit intern houden. nu zegt van Geel overal dat hij drie spelers op het matje geroepen heeft. en wordt t weer een grote soap. Is het nu weer een grote soap dan? De woorden van Schaken, Immers en Clasie werden breed uitgemeten. Zij en met name Schaken ondermijnde openlijk de positie van Van Geel. Hij werd gedwongen er wat over te zeggen, want niets zeggen hadden mensen als zwakte uitgelegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook best. denk wat je denk. ik begin van Geel steeds meer Ruk te vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
heerlijk ook om dat elke dag te ventileren :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: jij hebt dat met Mokotjo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: welnee, alleen als er nieuws is over. Ik gebruik niet elk topic om mijn antipathie jegens deze heer te ventileren.
Al kan hij er inderdaad niets van en is t een jankmuil met de ruggegraat van een zeeslak, uiteraard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik doe dat ook niet met van Geel. nu wel. maar nu is het actueel. en eigenlijk de laatste tijd steeds vaker. voor mij dan althans. de gladde glibber :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja hij heeft natuurlijk wel een beetje met alles te maken. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Lex moet wel als de sodemieter de motor starten, want hij is 2x onzichtbaar geweest (muv de laatste 15 min. thuis tegen Besiktas), en dan blijft er heel weinig van hem over. Vraag me af of hij nog een stap kan maken. Ik vind dat hij goed gepresteerd heeft, maar zie toch liever Vilhena op 10. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En zondag heeft hij weer een snipperdag zoals de afgelopen twee jaar als we bij ADO speelde. Walgelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Volgens mij had de scheidsrechter kerstkaarten nodig'
Tegen 'zijn' ADO Den Haag behaalde Lex Immers zondagmiddag ternauwernood succes met Feyenoord. De middenvelder zag met verbazing toe hoe er een recordaantal gele kaarten werden uitgedeeld door scheidsrechter Danny Makkelie.
Als een van de weinige spelers werd Immers in het competitieduel tussen ADO en Feyenoord niet op de bon geslingerd door Makkelie, die liefst dertien gele kaarten uitdeelde. De in Dordrecht geboren scheidsrechter boekte daarmee een record, want nooit eerder werden er zoveel kaarten gegeven in een Eredivisieduel. "Volgens mij had de scheidsrechter kerstkaarten nodig", grapte Immers na afloop tegenover VoetbalPrimeur. "Misschien dat de KNVB nieuwe richtlijnen heeft, dat weet ik niet. Maar ik ga hem verder niet bekritiseren, want ik ben er zelf zonder kaart vanaf gekomen."
Dat een matig Feyenoord de zege in het Kyocera Stadion pas in de slotfase veiligstelde, interesseerde de blonde middenvelder weinig. "We zitten in het begin van het seizoen. De eerste vier, vijf wedstrijden in de competitie zijn altijd moeilijk. Dat zijn vechtwedstrijden. Het gaat erom dat je daarin zoveel mogelijk punten pakt en de manier waarop dat gebeurt is dan minder belangrijk. Bovendien is het logisch dat dit team zich nog verder moet aanpassen. Maar ik vind wel dat we al stappen hebben gemaakt."
Vertrouwen in nieuwelingen
Met Bilal Basacikoglu en Luke Wilkshire kende Feyenoord tegen ADO twee debutanten. "Ik heb een goede indruk van ze", aldus Immers. "Het is voor Basasickoglu niet makkelijk als je van een andere club komt en er dan direct moet staan. Dat is moeilijk. Maar die jongen heeft alle tijd. Hij kan stappen maken en ik heb er vertrouwen in dat dit allemaal goedkomt. Ook Luke deed het prima." Naast de komst van het tweetal en Khalid Boulahrouz hoopt Feyenoord op korte termijn ook nog een nieuwe spits te presenteren. Bas Dost, John Guidetti, Duvan Zapata en ook Nelson Oliveira worden aan de Rotterdamse club gelinkt. "Maar als team zijn wij daar helemaal niet mee bezig. Ik lees al die namen ook wel, maar het interesseert mij niet zoveel", besluit Immers. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sorry, maar zonder schuld. moet je als club dit samen met Mulder toch niet meer in de basis willen. Begin daar nou eens mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat een onzin. Immers was na Pelle het meest trefzeker. Ik vind de acties van Boëtius en Vilhena ook mooi maar als ze vervolgens de einpass verkloten ben ik er ook snel klaar mee. Liever een houten Klaas die scoort als een samba koning die steeds vastloopt in z'n eigen danspassen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das een excuus voor een spits. Niet voor een middenvelder. Ik heb liever dat ie wat minder scoort, als hij er beter van gaat voetballen. |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Feyenoord moet verder en dan zou ik immers vervangen door Vilhena. lex immers komt gewoon tekort. met inzet kom je een heel end maar dat is bij hem niet genoeg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laten we eerst maar afwachten hoe de wisselwerking tussen hem en de nieuwe spits gaat. |
|
|
|