|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 23:46 schreef feyenoorder1962 het volgende:Feyenoord moet verder en dan zou ik immers vervangen door Vilhena. lex immers komt gewoon tekort. met inzet kom je een heel end maar dat is bij hem niet genoeg. Pfff...3 wedstrijden speelt Lex beroerd en dan moet ie maar weg. Gaan we komend seizoen behoorlijk wat spelers weg willen doen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Pfff...3 wedstrijden speelt Lex beroerd en dan moet ie maar weg. Gaan we komend seizoen behoorlijk wat spelers weg willen doen... Met die redenatie was Vilhena allang weggeweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Clasie, en de rest van de selectie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Pfff...3 wedstrijden speelt Lex beroerd en dan moet ie maar weg. Gaan we komend seizoen behoorlijk wat spelers weg willen doen... Immers is een beste werkpaard , maar voetbal technisch houdt het niet over van zijn kwaliteiten en komt ie gewoon te kort. Een ideale middenvelder zou een mix zijn van Immers en Ziyech ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 23:06 schreef hotjumper het volgende:Wat een onzin. Immers was na Pelle het meest trefzeker. Ik vind de acties van Boëtius en Vilhena ook mooi maar als ze vervolgens de einpass verkloten ben ik er ook snel klaar mee. Liever een houten Klaas die scoort als een samba koning die steeds vastloopt in z'n eigen danspassen. Ik heb liever een samba koning die scoort !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:22 schreef van geil het volgende:Sorry, maar zonder schuld. moet je als club dit samen met Mulder toch niet meer in de basis willen. Begin daar nou eens mee. Daar moeten ze maar eens mee beginnen , daarom snap ik niet dat Feyenoord het contract van Immers hebben verlengd !!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 22:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar moeten ze maar eens mee beginnen , daarom snap ik niet dat Feyenoord het contract van Immers hebben verlengd !!! Marketing, naast Immers lijken de andere spelers veel beter? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je eens een gay-bar proberen L..(?! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
helemaal van de pot gerukt dat hij niet verkocht is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik heb jou net aan het cambuur forum verkocht, doei!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 17:25 schreef van geil het volgende:[..] als t 10 voldoendes waren op 34 wedstrijden dan zit ik aardig in de buurt. en dan ook nog tegen de laagvliegers Ik heb de forumscores er even bij gezocht voor je: van de 37 wedstrijden die hij gespeeld heeft scoorde hij 18 keer een voldoende (= 5,8 of hoger).
Zwolle U 4,8 Twente T 4,4 020 U 4,8 QEL Kuban Krasnodar U 3,3 NAC T 5,1 QEL Kuban Krasnodar U 3,8 Roda T 5,8 (1) NEC U 5,0 Utrecht T 5,8 (2) Beker Dordrecht T 6,8 (3) ADO T 6,7 (4) Vite$$e U - Eagles U 5,2 Heracles T 3,3 Beker Hoek T - Cambuur U 5,4 AZ T 6,4 (5) RKC U 3,8 PiSVee T 5,8 (6) Heerenveen U 7,3 (7) Groningen T 6,2 (8) Beker Heracles U 4,0 Zwolle T 7,8 (9) Utrecht U 6,9 (10) Beker 020 U 3,1 ADO U 3,1 Vite$$e T 4,4 Roda U 6,3 (11) NEC T 7,5 (12) NAC U 4,4 Twente U 5,6 020 T 4,3 Groningen U 5,0 Heerenveen T 6,7 (13) Eagles T 7,7 (14) Heracles U 6,3 (15) RKC T 5,9 (16) PiSVee U 7,9 (17) Cambuur T - AZ U 7,6 (18) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vakantie is voor jou een goeie oplossing.
Groetjes, Je therapeut. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:46 schreef JanM het volgende:[..] Ik heb de forumscores er even bij gezocht voor je: van de 37 wedstrijden die hij gespeeld heeft scoorde hij 18 keer een voldoende (= 5,8 of hoger). Zwolle U 4,8 Twente T 4,4 020 U 4,8 QEL Kuban Krasnodar U 3,3 NAC T 5,1 QEL Kuban Krasnodar U 3,8 Roda T 5,8 (1) NEC U 5,0 Utrecht T 5,8 (2) Beker Dordrecht T 6,8 (3) ADO T 6,7 (4) Vite$$e U - Eagles U 5,2 Heracles T 3,3 Beker Hoek T - Cambuur U 5,4 AZ T 6,4 (5) RKC U 3,8 PiSVee T 5,8 (6) Heerenveen U 7,3 (7) Groningen T 6,2 (8) Beker Heracles U 4,0 Zwolle T 7,8 (9) Utrecht U 6,9 (10) Beker 020 U 3,1 ADO U 3,1 Vite$$e T 4,4 Roda U 6,3 (11) NEC T 7,5 (12) NAC U 4,4 Twente U 5,6 020 T 4,3 Groningen U 5,0 Heerenveen T 6,7 (13) Eagles T 7,7 (14) Heracles U 6,3 (15) RKC T 5,9 (16) PiSVee U 7,9 (17) Cambuur T - AZ U 7,6 (18) Ach ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou dat helpen..(?)
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oh ja, en het hele team scoorde gemiddeld 20 keer een 5,8 of hoger. Dus zo slecht heeft Lex het dus vorig seizoen niet gedaan als je naar de stats kijkt ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:52 schreef JanM het volgende:Oh ja, en het hele team scoorde gemiddeld 20 keer een 5,8 of hoger. Dus zo slecht heeft Lex het dus vorig seizoen niet gedaan als je naar de stats kijkt ... Heeft toe toch overall ook niet.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar ik ben het dan wel weer met van geil eens dat het beter geweest was als Feyenoord hem WEL verkocht had ... dat dan weer wel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had Immers (sorry, flauw) de weg vrijgemaakt voor Ziyech of Vilhena op #10. Ben bang dat Immers als bankzitter niet gaat werken ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:53 schreef JanM het volgende:Maar ik ben het dan wel weer met van geil eens dat het beter geweest was als Feyenoord hem WEL verkocht had ... dat dan weer wel! Nee ik niet eigenlijk, ik vind dat Lex nu maar eens moet laten zien dat ie nog een stapje hoger kan gaan voetballen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:55 schreef JanM het volgende:Had Immers (sorry, flauw) de weg vrijgemaakt voor Ziyech of Vilhena op #10. Ben bang dat Immers als bankzitter niet gaat werken ... Daar heb je denk ik wel,een punt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:52 schreef JanM het volgende:Oh ja, en het hele team scoorde gemiddeld 20 keer een 5,8 of hoger. Dus zo slecht heeft Lex het dus vorig seizoen niet gedaan als je naar de stats kijkt ... Lex is het best beschikbare alternatief binnen deze selectie Te simpel om uitsluitend naar z'n technische beperking te kijken.
En natuurlijk zijn er betere spelers, maar niet bij Feyenoord. Maar je hebt wel een hele dikke koortslip, als je Lex bij het grof vuil wilt gaan zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lex is het best beschikbare alternatief binnen deze selectie Te simpel om uitsluitend naar z'n technische beperking te kijken. En natuurlijk zijn er betere spelers, maar niet bij Feyenoord. Maar je hebt wel een hele dikke koortslip, als je Lex bij het grof vuil wilt gaan zetten. Wie heeft het over grof vuil? Verkopen en dan een èchte #10 er voor terug halen noem ik doorselecteren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:04 schreef JanM het volgende:[..] Wie heeft het over grof vuil? Verkopen en dan een èchte #10 er voor terug halen noem ik doorselecteren! Was geen reactie op jou, maar op eerdere berichten, w.o. die van van Geil hierboven. Zijn mening weliswaar, maar te kortzichtig om Lex uberhaupt te verkopen. Idd: eerst een waardige (en aantoonbaar) betere vervanger binnenhalen.
Overigens: Immers in een verdedigende rol op het middenveld zou ook niet uitgesloten hoeven worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had gewoon verkocht moeten worden als er goed geboden werd, als Ziyech komt gaat Lex eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Te Vrede en Manu moeten tijd krijgen'
Lex Immers vindt dat Mitchell Te Vrede en Elvis Manu tijd moeten krijgen om zich te bewijzen in de spitspositie. De 28-jarige middenvelder van Feyenoord vindt de kritiek op de twee spelers niet terecht. "Te Vrede en Manu moeten de kans krijgen op dit niveau."
Vrijdagavond staat de wedstrijd tussen Feyenoord en SC Heerenveen op het programma. Te Vrede zal veelbesproken spitspositie innemen. Voor Immers maakt het weinig uit. "Ik heb met Mitchell voor me gespeeld en ik heb met Elvis voor me gespeeld, en dat is me allebei goed bevallen."
Immers verwacht een getergd Heerenveen in de Kuip. "Zij hebben hun eerste wedstrijd thuis verloren van promovendus FC Dordrecht. Dat is geen goede stap onder de nieuwe trainer. Dus ik verwacht dat ze volle bak voor de drie punten gaan."
Naast het vertrek van vier basisspelers van vorig seizoen en het aanstaande vertrek van Jordy Clasie, stond Immers zelf een aantal weken geleden ook in de belangstelling. "Ik kende de clubs niet, maar volgens m'n zaakwaarnemer waren het grote clubs in het verleden en spelen ze nu een niveau lager."
Ook keek Immers alvast vooruit naar het uitduel in de play-offs van de Europa League tegen het Oekraïense Zorya Luhansk. De wedstrijd wordt donderdag gespeeld in Kiev, omdat de stad Luhansk in oorlogsgebied ligt. "Je gaat nu wel naar een gebied waar het onrustig is. Eerste reactie van mensen is dan ook: Dat gaan we niet doen. Maar er komt een oplossing, er wordt over gesproken."
Lex Immers in gesprek met Jan Dirk Stouten http://youtu.be/RvptOV8EieY Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je Immers kunt verkopen. in de wetenschap dat er n Ziyech te halen is rond de 4 miljoen. Dan ben je in mijn ogen n Paasei ja. voor de bank is hij volstrekt onnodig omdat Anass Sleegers Karsdorp en ook Vilhena daar evt ook kunnen staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lex is het best beschikbare alternatief binnen deze selectie Te simpel om uitsluitend naar z'n technische beperking te kijken. En natuurlijk zijn er betere spelers, maar niet bij Feyenoord. Maar je hebt wel een hele dikke koortslip, als je Lex bij het grof vuil wilt gaan zetten. Dus jij bent in mijn ogen zelfs nog n stap verder, jij bent uit n Paasei ontstaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 04:37 schreef van geil het volgende:Als je Immers kunt verkopen. in de wetenschap dat er n Ziyech te halen is rond de 4 miljoen. Dan ben je in mijn ogen n Paasei ja. voor de bank is hij volstrekt onnodig omdat Anass Sleegers Karsdorp en ook Vilhena daar evt ook kunnen staan. .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ik het mee eens zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
18 van de 37 wedstrijden een voldoende. Dat is dus minder dan 50% is dus gemiddeld onvoldoende? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Jammer voor immers een fijne knul met goede instelling maar ook hij tilt feyenoord niet naar de topniveau dus is het voor hem beter een club als heracles dat geldt ook voor :
Clasie, verhoek, Mathijssen, goossens, mulder, schaken.
Nu wil hoerenveen ook weer een slaatje uitslaan bij feyenoord en Utrecht ook nou Martin niet meer dan 7 miljoen uitgeven voor beide spelers ziyech en toornstra en zeker de laatste is ook wat minder geworden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: TOTAAL Gespeelde wedstrijden >50% Gemiddeld Pellè (33 x basis) J 6,26 Clasie (36 x basis en 1 x als invaller) J 6,20 Mathijsen (24 x basis en 1 x als invaller) J 6,13 Janmaat (35 x basis) J 5,91 Boëtius (26 x basis en 6 x als invaller) J 5,87 De Vrij (35 x basis) J 5,79 Martins Indi (31 x basis) J 5,74 Vilhena (34 x basis en 3 x als invaller) J 5,58 Immers (37 x basis) J 5,51 Mulder (37 x basis) J 5,49 Vormer (10 x basis en 12 x als invaller) J 5,24 Nelom (15 x basis en 7 x als invaller) J 5,22 Schaken (31 x basis en 7 x als invaller) J 4,96 Armenteros (15 x basis en 9 x als invaller) J 4,94 Goossens (6 x basis en 17 x als invaller) J 4,86
Kongolo (15 x basis en 3 x als invaller) N 6,57 Van Beek (7 x basis en 8 x als invaller) N 6,47 Lamprou (2 x basis en 1 x als invaller) N 5,84 Bakkal (1 x basis en 8 x als invaller) N 5,38 Te Vrede (5 x basis en 10 x als invaller) N 5,11 Van Deelen (1 x basis) N 4,36 Verhoek (1 x basis en 7 x als invaller) N 4,21 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is gemiddelde van cijfers, dat is anders dan wat ik bedoel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het hele team 20 van de 40 wedstrijden < 5,8 dus Lex zat rond het (bedenkelijke) gemiddelde ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat bedoel ik dan ook met doorselecteren. Alleen zijn van de top 7 al 4 spelers verkocht en gaat de vijfde mogelijk ook nog. Gaat dus alleen beter (minder slecht) worden als je echte toppers weet te halen vrees ik ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 09:25 schreef JanM het volgende:Dat bedoel ik dan ook met doorselecteren. Alleen zijn van de top 7 al 4 spelers verkocht en gaat de vijfde mogelijk ook nog. Gaat dus alleen beter (minder slecht) worden als je echte toppers weet te halen vrees ik ... of de rest moet opstaan he, overigens zijn deze cijfers ook wel gegeven vanuit een 'ik-mag-je' gedachte. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Of Boëtius en Vilhena moeten het aanzienlijk beter gaan doen komend seizoen en Kongolo en Van Beek constant gaan presteren ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:[..] of de rest moet opstaan he, overigens zijn deze cijfers ook wel gegeven vanuit een 'ik-mag-je' gedachte. Tuurlijk is het subjectief, maar wat Immers betreft zal het m.i. niet veel beter worden en dus is het zonde dat hij niet verkocht is. Nu verdwijnt hij denk ik naar de bank en krijg je misschien wel de volgende Verhoek-situatie ... en dat verdient hij niet, want hij heeft natuurlijk wel iedere wedstrijd alles gegeven voor Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 09:29 schreef JanM het volgende:[..] Tuurlijk is het subjectief, maar wat Immers betreft zal het m.i. niet veel beter worden en dus is het zonde dat hij niet verkocht is. Nu verdwijnt hij denk ik naar de bank en krijg je misschien wel de volgende Verhoek-situatie ... en dat verdient hij niet, want hij heeft natuurlijk wel iedere wedstrijd alles gegeven voor Feyenoord! Ik denk dat Immers zijn minuten wel gaat maken en hij realistisch is als er anderen beter zijn. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Wel eens met de Doctorandes , de kans op de 1-2 van Immers tegen de Turkse vrienden is typerend voor Immers : nl net niet! Volgend mij was tie te moe om hard en zuiver te kunnen schieten . Overkomt wel meer spelers ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 09:59 schreef broer van Ted het volgende:Wel eens met de Doctorandes , de kans op de 1-2 van Immers tegen de Turkse vrienden is typerend voor Immers : nl net niet! Volgend mij was tie te moe om hard en zuiver te kunnen schieten . Overkomt wel meer spelers ! Zijn techniek liet m niet in de steek, t is er gewoon niet. Zijn aanname was te beperkt, daardoor geen tijd om af te ronden. Bij ADO - Excelsior kom je daarmee weg, op Feyenoord niveau niet. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Ja en dat is spijtig voor Lex . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Tegen tien man moet je gewoon winnen in De Kuip'
Lex Immers, aanvoerder van Feyenoord bij afwezigheid van Jordy Clasie, kon na afloop voor de camera van Fox Sports alleen maar beamen dat het puntenverlies een enorme domper is. Immers dacht zelf voor de gelijkmaker te zorgen, maar die ging naar Te Vrede iee al nog aanraakte. 'Ik hoor net dat Mitchell het doelpunt krijgt.
Volgens mij scoorde ik hem zelf gewoon. Maar uiteindelijk maakt het niet uit wie hem krijgt. Het is belangrijker dat we de gelijkmaker maken. We moeten dan de 2-1 ook nog maken. Op het laatst hebben we zoveel druk op Heerenveen. Ze staan alleen maar in de eigen zestien. Helaas viel de bal niet goed.'
'In de eerste helft hadden wij heel veel moeite met het spel van Heerenveen. Tioen hebben we het niet goed gedaan. Wij wilden vanuit de lengte druk zetten, maar hadden moeite met het inschuiven van Sinkgraven van de linkerkant. De trainer gaf aan dat we vanuit de breedte moesten schuiven. Dat ging in de tweede kant iets beter. Als je dan tegen tien man komt te staan in De Kuip, moet je gewoon winnen. Dan moet je het gewoon afmaken. Met een punt kun je niet tevreden zijn.' Bron:Netwerk.to |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
IMMERS: GELUK ONTBRAK IN DE SLOTFASE
Op het moment dat Lex Immers vrijdag in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen de bal via de voet van Mitchell Te Vrede in het doel wist te krijgen, leek het een kwestie van tijd tot Feyenoord alsnog de overwinning uit het vuur zou slepen. De snelle gelijkmaker was precies wat de ploeg nodig had, nadat de bezoekers even daarvoor de leiding hadden genomen. Dat Feyenoord desondanks bleef steken op een 1-1 gelijkspel, was iets waar Immers flink van baalde. In een thuiswedstrijd tegen tien man moet je gewoon winnen.
Hoewel de teleurstelling bij de aanvoerder na de puntendeling in de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen duidelijk overheerste, erkende hij op de uitslag niet veel viel af te dingen. Over de hele wedstrijd gezien is 1-1 misschien wel terecht. Zeker in de eerste helft hadden we veel moeite met Heerenveen. We liepen teveel uit de organisatie, waardoor zij hun eigen spel konden spelen. Na rust ging dat beter, omdat we hun meer lieten komen.
Na de gelijkmaker ging Feyenoord vol overgave op jacht naar de drie punten, ook omdat Heerenveen inmiddels al met tien man speelde door de rode kaart voor Joey van den Berg. We hebben hen zwaar onder druk gezet. Daaruit ontstonden ook kansen, maar de keeper hield een aantal onmogelijke ballen eruit, zelfs die van Mitchell nog in de laatste minuut. Het ontbrak ons in de slotfase aan geluk. De bal wilde helaas niet goed vallen, met als gevolg dat we maar één punt overhouden aan vanavond. Anderzijds hebben we al vier punten meer na vorig jaar uit twee wedstrijden, besloot Immers.
Een van de spelers die in de slotfase van de wedstrijd de overwinning op zijn schoen had, was Elvis Manu. De rappe aanvaller stond een paar minuten in het veld, toen hij zijn inzet door de Friese doelman ternauwernood uit de hoek getikt zag worden. De trainer bracht me in het veld om voor extra dreiging te zorgen, dat is een paar keer goed gelukt, vertelde Manu na afloop. Ik moest het veld breed houden en diep staan, zodat we via de zijkanten de tegenstander in de problemen konden brengen. Helaas hadden we op het laatst niet de mazzel met een winnende goal, al mogen we gezien het spelbeeld niet klagen met een gelijkspel. We zijn een paar keer goed weggekomen. Daarom hou ik gemengde gevoelens over aan deze wedstrijd. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
een woorden,maar dad
|
|
|
Met de instelling van Immers kunnen velen nog wat leren. Misschien niet de meest technische,maar wel een werkpaard. Ik zeg dat goedkomt. En Toornstra hadden ze al eerder moeten halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 23:31 schreef een woorden,maar dad het volgende:Met de instelling van Immers kunnen velen nog wat leren. Misschien niet de meest technische,maar wel een werkpaard. Ik zeg dat goedkomt. En Toornstra hadden ze al eerder moeten halen. Welkom, leuke nickname..d:-) |
|
|
|