|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het moment dat hij Te Vrede in de weg liep, dat zegt alles.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij kan t niet. en nog erger, hij weet t niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat moment dat hij hem naast schoot terwijl Mitchell eigenlijk zo kon inkoppen..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bezweek onder de druk van de aanvoerdersband waarschijnlijk, te nadrukkelijk aanwezig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziyech zou náást m komen te spelen. Om te huilen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lachwekkend. Na Koeman weer zo'n achterlijke coach die fan is van Immers. 'Hij werkt zo hard', ja mag het als je voetballend NIETS toevoegt. En dat als nummer 10, wat zijn we diep gezonken zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: inderdaad.wat n onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en daarom had hij al lang verkocht moeten zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex Immers vraagt de fans van Feyenoord om geduld
Lex Immers vraagt de fans van Feyenoord om geduld. De aanvallend ingestelde middenvelder denkt dat de Rotterdammers tijd nodig hebben om het systeem tot in de puntjes te beheersen. Vrijdag speelde de ploeg van trainer Fred Rutten met 1-1 gelijk tegen tien man van sc Heerenveen.
"De nieuwe jongens moeten allemaal ingepast worden en dat heeft even tijd nodig. Ik hoop dat we die kunnen krijgen", reageert Immers tegenover NU.nl. "We zitten aan het begin van het seizoen. Alle automatismen moeten er nog ingeslepen worden, maar dat gaat met de week beter."
"Het seizoen wordt niet in de eerste vijf of zes rondes beslist. Dat gebeurt meestal pas in maart of april. We hebben al vier punten meer dan vorig seizoen in dit stadium, dat stemt hoopvol", vervolgt de oud-speler van ADO Den Haag. "Maar er mag best wat van ons verwacht worden hoor. We zijn geen kleine kinderen meer, het is wel Feyenoord. We kunnen alleen niet elke wedstrijd top spelen, zolang we maar punten pakken."
Op het middenveld krijgt Immers mogelijk concurrentie van Hakim Ziyech, die volop in de belangstelling staat van Feyenoord. "Maar ik ben niet bang voor mijn positie hoor. Als dit het beste is voor de club, moeten ze hem halen", vervolgt de Hagenaar, die niet verwacht dat Jordy Clasie op korte termijn naar FC Porto vertrekt. "Ik heb niet het gevoel dat hij weggaat." Bron:NU.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alle ploegen hebben daar mee te maken. gelul dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hoor, ik vond Heerenveen een stuk beter ingespeeld dan ons bijvoorbeeld..die combineerden veel makkelijker.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah! De autistische denkwijze is terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee hoor, ik vond Heerenveen een stuk beter ingespeeld dan ons bijvoorbeeld..die combineerden veel makkelijker.. ja klopt. maar daar zijn ook belangrijke pionnen weg he!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook wel wat ja, maar die spelen al veel langer als groep samen, dat kan je van ons niet zeggen.. |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Nou gaan we ien of rutten ballen heeft. Lex moet geween naar de bank. Wat was die mathijsen gister weer, weer, weer slecht zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijn geduld met jou is al een tijdje op Lex |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eind vorig seizoen ging ik hem meer waarderen, misschien teveel gehoopt dat hij eindelijk iets toe zou voegen? Maar na 4 wedstrijden ben ik hem alweer zat..
Loopt in de weg, veel balverlies, slecht in de passing, nooit eens een steekpass op één van onze snelle buitenspelers.. Het blijft bij hard werken, daar is een nummer 10 niet direct voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:58 schreef MMM het volgende:Eind vorig seizoen ging ik hem meer waarderen, misschien teveel gehoopt dat hij eindelijk iets toe zou voegen? Maar na 4 wedstrijden ben ik hem alweer zat.. Loopt in de weg, veel balverlies, slecht in de passing, nooit eens een steekpass op één van onze snelle buitenspelers.. Het blijft bij hard werken, daar is een nummer 10 niet direct voor. Wat mij ook opvalt os dat ie wel met de tegenstander mee loopt maar vaak niet het duel aangaat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor de camera zie ik hem wel liever dan depay.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Depay ziet eruit als een verlopen homo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat Ziyech niet komt omdat dit op zijn plek staat :') |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lex zou in de Schotse competitie goed meekomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
OPZOUTEN , was weer niet om aan te zien gisteren in de kuip! En dan durven ze hem ook nog eens aanvoerder te maken ?? Dat is helemaal diep triest ... Zegt wel weer iets over Fred Rutten . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ook wel wat ja, maar die spelen al veel langer als groep samen, dat kan je van ons niet zeggen.. Ja, want die komen allemaal uit de jeugd van Heerenveen, al jaren met elkaar gespeeld.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik bedoel er mee te zeggen, daar wordt hij gewaardeerd en kan een aardig salaris verdienen, en Feyenoord nog een transfer bedrag ontvangen . Iedereen blij zowel Lex als Feyenoord verdienen dit. Maar Lex hoeft van mij niet weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft geen oog dicht gedaan dit weekend. n volle kuip die schreeuwt om Ziyech. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welnee, staat toch wel in de basis.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ook Immers heeft geen speelgarantie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt er wel op, anders had Koeman hem er ook wel een keer uitgehaald.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn mentale weerbaarheid is niet zo sterk, vandaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: aldus onze eigen Evert Santegoeds. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas wel ja ... Niet dat ik het begrijp. Maar er is zoveel wat ik niet snap bij Feyenoord betreft spelers die in de basis staan ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit stuk verdriet op 10 in plaats van een geweldige speler als Ziyech, mijn club word nooit meer wat op deze manier |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we gewoon ons team om Lex heen gaan bouwen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Cement is goedkoop idd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Maak er een mooie avond van Lexie! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als hij zegt dat de competitie niet in de eerste 5,6 rondes beslist wordt....
Vorig seizoen de eerste drie verloren...wat was ook weer het verschil op het eind?
Rekenen kan hij dus ook al niet!
Muil houden en gewoon scoren wanneer je een levensgrote kans krijgt. |
|
|
|