|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 18:02 schreef MMM het volgende:Dit stuk verdriet op 10 in plaats van een geweldige speler als Ziyech, mijn club word nooit meer wat op deze manier Zeurkous |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:35 schreef Barabas het volgende:Als hij zegt dat de competitie niet in de eerste 5,6 rondes beslist wordt.... Vorig seizoen de eerste drie verloren...wat was ook weer het verschil op het eind? Rekenen kan hij dus ook al niet! Muil houden en gewoon scoren wanneer je een levensgrote kans krijgt. Ik heb in een ander topic al laten zien dat wat je nu zegt kul is. Resultaten waren over t hele seizoen wisselvallig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb in een ander topic al laten zien dat wat je nu zegt kul is. Resultaten waren over t hele seizoen wisselvallig Precies, op de laatste 8 woorden van zijn post na dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Veel succes Lex. Probeer eens gericht naast te schieten vanavond.....dan gaat ie er misschien in!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend, waardeloze kut speler. Fred, als Toornstra komt moet dit er meteen uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, het zou wel tijd worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal ook niet lang duren denk ik als Jens er is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als hij Immers laat staan neem ik hem niet meer serieus. Bizar dat dit stuk verdriet gewoon wekelijks mag falen.
Als ik Immers zie spelen vraag ik me altijd af waarom jij of ik geen voetballer ben geworden. Hard achter een tegenstander aanlopen kan ik ook wel, maar voetballend vermogen hebben zowel wij als Immers niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:10 schreef MMM het volgende:[..] Als hij Immers laat staan neem ik hem niet meer serieus. Bizar dat dit stuk verdriet gewoon wekelijks mag falen. Als ik Immers zie spelen vraag ik me altijd af waarom jij of ik geen voetballer ben geworden. Hard achter een tegenstander aanlopen kan ik ook wel, maar voetballend vermogen hebben zowel wij als Immers niet. Heel herkenbaar ja.. moeten we hem nageven dat het hem op de een of andere manier toch gelukt is. Tis alleen bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord 1. Net zoals wij dat hier geen van allen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: "We weten nu pas echt wie onze tegenstander is"
Feyenoord speelde donderdag met 1-1 gelijk tegen Zorya Lugansk in de laatste voorronde van de Europa League en verwierf zich daarmee een goede uitgangspositie voor de return in de Kuip, volgende week. "Dit moeten we volgende week afmaken", zei Lex Immers na afloop voor de camera van RTL7. "We weten nu pas echt wie onze tegenstander is en hoe ze voetballen."
De 1-0 voor Zorya kwam hard aan bij Feyenoord. "Hun goal was een vrije trap. Daar was ik wel een paar minuten van slag van, want verder speelden ze alleen maar de lange bal en hebben ze geen kans gehad", zei de weinig objectieve Immers, ondanks een aantal goede mogelijkheden die de Oekraïners gedurende de wedstrijd kregen.
Het enige doelpunt van Feyenoord kwam op naam van Mitchell te Vrede. In de slotfase kreeg de ploeg van trainer Fred Rutten nog twee enorme kansen op de winnende, maar gescoord werd er niet. Bron: Voetbalprimeur |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heel herkenbaar ja.. moeten we hem nageven dat het hem op de een of andere manier toch gelukt is. Tis alleen bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord 1. Net zoals wij dat hier geen van allen zijn. Ik wel, maar da's logisch he. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Uiteraard. De uitzondering die de regel bevestigd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word banken Op korte termijn voor deze jongen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat mag ik wel hopen, anders is Rutten nu al niet meer serieus te nemen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:10 schreef MMM het volgende:[..] Als hij Immers laat staan neem ik hem niet meer serieus. Bizar dat dit stuk verdriet gewoon wekelijks mag falen. Als ik Immers zie spelen vraag ik me altijd af waarom jij of ik geen voetballer ben geworden. Hard achter een tegenstander aanlopen kan ik ook wel, maar voetballend vermogen hebben zowel wij als Immers niet. Dat zullen we snel genoeg weten dus ... als Toornstra en El Ahmadi erbij komen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ie schieten dan ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Lex blijft waarschijnlijk gewoon staan, al die transfers op het middenveld, gaan ten koste van Vilhena. (helaas) Zoals het er nu uitziet, denk ik dat dit vanaf 1 september het middenveld wordt: Toornstra - El Ahmadi - Immers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij Lex laat staan dan zet Rutten zichzelf gigantisch voor lul. Dan haal je dus Toornstra, en misschien El Ahmadi, en haal je één van de grootste talenten eruit omdat die non-voetballer moet spelen?
Om te janken als dit stuk verdriet uit den Haag mag blijven staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena speelt ook al tijden zeer wisselvallig. Kan ook aan Lex liggen. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
het volgende is ook te doen,om rutten onder druk te zetten. Bij elk balcontact van immers een groot fluitconcert is misschien niet helemaal eerlijk,maar we hebben lang genoeg naar die prutser moeten kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:het volgende is ook te doen,om rutten onder druk te zetten. Bij elk balcontact van immers een groot fluitconcert is misschien niet helemaal eerlijk,maar we hebben lang genoeg naar die prutser moeten kijken Goed idee! Laten we onze eigen spelers afbranden. Daar wordt iedereen beter van. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:het volgende is ook te doen,om rutten onder druk te zetten. Bij elk balcontact van immers een groot fluitconcert is misschien niet helemaal eerlijk,maar we hebben lang genoeg naar die prutser moeten kijken Dat je tijdens het typen van je bericht niet even realiseert dat dit geen goed idee was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 12:17 schreef MMM het volgende:Als hij Lex laat staan dan zet Rutten zichzelf gigantisch voor lul. Dan haal je dus Toornstra, en misschien El Ahmadi, en haal je één van de grootste talenten eruit omdat die non-voetballer moet spelen? Om te janken als dit stuk verdriet uit den Haag mag blijven staan. Dat laatste gaat te ver wat mij betreft, maar verder is het helemaal waar.
We kunnen Lex immers beter verkopen, tenzij hij er geen probleem mee heeft om de bank van een kwaliteitsimpuls te voorzien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:het volgende is ook te doen,om rutten onder druk te zetten. Bij elk balcontact van immers een groot fluitconcert is misschien niet helemaal eerlijk,maar we hebben lang genoeg naar die prutser moeten kijken Dat doen ze bij andere clubs.. Tot dat niveau verlagen wij ons niet! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Het is kiezen tussen twee kwaden... Immers laten staan en leidzaam toekijken hoe ons middenveld keer op keer faalt of ons verlagen tot een joderig fluitconcert met hoop op een betere voortzetting van het seizoen.
Als Rutten de ballen mist om Immers te wisselen en kiest voor Vilhena dan snapt hij er in mijn ogen niks van. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 14:07 schreef G-child het volgende:Het is kiezen tussen twee kwaden... Immers laten staan en leidzaam toekijken hoe ons middenveld keer op keer faalt of ons verlagen tot een joderig fluitconcert met hoop op een betere voortzetting van het seizoen. .... Ik doe er in ieder geval niet aan mee. De rest van mijn vak zal ik ook vragen geen eigen speler uit te fluiten... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kom op, soms gedragen we ons (ik ook) alsof de technische leiding al twee jaar omkijkt als er trainingen en wedstrijden zijn. Ik verwacht wél dat Lex buiten de boot gaat vallen. Vilhena brengt nog steeds niet meer dan hij vorig jaar als belofte zou brengen.
Met El Ahmadi, Toornstra erbij gaat dat middenveld er anders uitzien. Concurrentie zal Vilhena goed doen. En anders zit er niet meer bij hem in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 14:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kom op, soms gedragen we ons (ik ook) alsof de technische leiding al twee jaar omkijkt als er trainingen en wedstrijden zijn. Ik verwacht wél dat Lex buiten de boot gaat vallen. Vilhena brengt nog steeds niet meer dan hij vorig jaar als belofte zou brengen. Met El Ahmadi, Toornstra erbij gaat dat middenveld er anders uitzien. Concurrentie zal Vilhena goed doen. En anders zit er niet meer bij hem in. ja, dat is ook wat ik zeg. Hij speelt wisselvallig, maar dat kan ook aan de speler voor hem liggen, óf aan hemzelf! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:[..] ja, dat is ook wat ik zeg. Hij speelt wisselvallig, maar dat kan ook aan de speler voor hem liggen, óf aan hemzelf! Dat ligt alleen maar aan Erwin Mulder.
Dus doe nu niet of er iets nieuws is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:het volgende is ook te doen,om rutten onder druk te zetten. Bij elk balcontact van immers een groot fluitconcert is misschien niet helemaal eerlijk,maar we hebben lang genoeg naar die prutser moeten kijken Dit ga je echt niet menen he mag ik aannemen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopeloos, heeft niks met voetbal te maken wat deze jongen laat zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'We worden volgende week geen kampioen'
Lex Immers verloor vandaag met Feyenoord 2-1 van FC Utrecht. De middenvelder kijkt terug op een wedstrijd waarin Feyenoord twee verschillende helften speelde. 'We mogen het niveau van de eerste helft nooit laten vallen', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.
'Ik heb nog geen verklaring voor deze wedstrijd, zegt Immers. 'We hebben tijd nodig om na te denken. Het verschil was deze wedstrijd zo groot. Het is niet erg als niet alle kansen er in gaan, maar de gelijkmaker op het laatste moment mag nooit gebeuren. Anders zou het een heel andere wedstrijd geweest zijn, constateert de middenvelder. 'We hadden het een stuk moeilijker in de tweede helft. De spelers van Utrecht zijn in de rust ook op een bepaalde manier neergezet, zij reageerden op ons.'
Feyenoord beleefd, opnieuw, een slechte competitiestart. De club uit Rotterdam behaalde in de eerste drie wedstrijden van het seizoen slechts vier punten. 'Vorig jaar was het nog slechter, zegt Immers. 'Toen hadden we nul punten, maar werden we alsnog tweede. Er moeten nog geen conclusies getrokken worden. Volgende week wordt je geen kampioen, dat is pas in maart of april.'
Lex Immers over het verlies tegen FC Utrecht
(http://youtu.be/9bebA8n5sWE) Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Labiel of niet hij was weer aan het bikkelen heb jij er meer gezien die knokte in de 2e helft? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het team is labiel. En Lex sleurt zich daar ook niet bovenuit. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hij zegt nu dat Utrecht de beste elftal was waar ze tot nu toe hebben gespeeld. .. Dit ga je toch niet menen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:20 schreef piet de paler het volgende:Labiel of niet hij was weer aan het bikkelen heb jij er meer gezien die knokte in de 2e helft? Lex speelde zeer verdienstelijk, bleef jagen waardoor die keeper van Utrecht keer op keer de bal over de zijlijn schoot of naar ons. Deed ie prima Lex, heeft veel balwinst opgeleverd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lex speelde wel zijn beste wedstrijd van het seizoen. Niet dat hij goed was, maar hij was niet zo slecht als bijvoorbeeld donderdag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lex speelde wel zijn beste wedstrijd van het seizoen. Niet dat hij goed was, maar hij was niet zo slecht als bijvoorbeeld donderdag. Ze spelen allemaal onder kunnen momenteel, maar zijn wil om te winnen, het blijven jagen siert hem zo, Vilhena mag gaan vrezen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op deze manier helemaal niet. |
|
|
|