|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Lex speelde zeer verdienstelijk, bleef jagen waardoor die keeper van Utrecht keer op keer de bal over de zijlijn schoot of naar ons. Deed ie prima Lex, heeft veel balwinst opgeleverd.. Voor zijn kunnen speelde hij een goede wedstrijd. Enkel blijft het ondermaats hoe hij omgaat met de tijd, ruimte en voornamelijk kansen. Vilhena kan zich nog veel verder ontwikkelen, bij lex zie ik dat niet gebeuren. Hiernaast ben ik van mening dat vuil werk opknappen geen taak voor een 10 is, meeverdedigen uiteraard maar niet constant uit je positie lopen daardoor. En zonder goals met zulke kansen moet je eens wat anders proberen m.i. Hiernaast wil je tempo hoger gaan spelen, wat essentieel is om mee te doen bij de top 3, dan gaat Lex het niet kunnen bijbenen. Lex heeft het goed gedaan en heeft een perfecte instelling, helaas niet de skills. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Lex speelde zeer verdienstelijk, bleef jagen waardoor die keeper van Utrecht keer op keer de bal over de zijlijn schoot of naar ons. Deed ie prima Lex, heeft veel balwinst opgeleverd.. Leuk dat jagen en missen van kansen !!! Voetballend hoort ie hier absoluut niet thuis ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, dat is triest! We hebben gewoon geen technische staf met 'ballen' die de juiste beslissingen durven te nemen ... Zo zal het helaas een zooitje blijven bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat er binnenkort behoorlijk wat gaat veranderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou beste Stylzz, ik hoop het echt ... Wat we nu voorgeschoteld krijgen vind ik diep triest ! Ik begin al te twijfelen of Fred Rutten wel de juiste trainer is ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De transfer bewegingen rond t middenveld kan natuurlijk geen toeval zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat alleen bedoel ik niet ... Ik vind dat er voorin , op het middenveld , achterin en in de goal het een en ander MOET veranderen !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Merkwaardig dat er geen enkele beweging rond de 2e garnituur gemeld wordt: Verhoek, Goossens enzo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ook.... 2 spelers erbij!
Nu nog 3 weg... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 09:52 schreef FR-Henk het volgende:Merkwaardig dat er geen enkele beweging rond de 2e garnituur gemeld wordt: Verhoek, Goossens enzo. Waarschijnlijk te hoog salaris plus overschatting van eigen kunnen van de heren. Als ik verhoek zo heb zien spelen dan zou ik als Excelsior mn handen er nog niet aan branden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 10:09 schreef G-child het volgende:[..] Waarschijnlijk te hoog salaris plus overschatting van eigen kunnen van de heren. Als ik verhoek zo heb zien spelen dan zou ik als Excelsior mn handen er nog niet aan branden. Achilles zoekt nog een rechteraanvaller |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
LEX JE MAG BLIJVEN! Als je wat meer doelpunten maakt. ZO... wie doet hier zijn eerste post? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan nog, het is niet om aan te zien ... |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Deze droogkloot slungelt over zijn eigen benen. Te laag rendement, zag je gister ook weer. Verwacht dat op termijn Vilhena veel beter zal zijn op de "10". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Want Vilhena word beter en beter..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena is geen tien en zal t nooit worden. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
He Lexie.Bedankt voor de jaren rennen naar niks.De vele gemiste kansen.Was genieten.Maar pak je koffer maar vast in.El ahmadi, clasie en toornstra.Dat word weer echt voetbal op het middenveld |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
3-4-3 dan maar !! keeper, 3 mandekkers, 4 middenvelders en 3 aanvallers:
Hahn
Boulahrouz -- van Beek -- Kongolo
Clasie -- Toornstra -- El Ahmadi -- Vilhena
Basacikoglu -- Kazim kazim -- Boëtius |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb het over 3 mandekkers , geen rechtsback !!!
Bij een 4-3-3 of een 4-4-2 opstelling wordt het weer anders ... Maar laat maar zitten dat snap jij toch niet !!!
Bij 4-3-3 zou je kunnen spelen met een laatste man die bij balbezit het middenveld opschuift ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je hebt nogal vertrouwen in onze Erwin gekregen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of logisch nadenken!!!! Erwin staat toch in de goal.. Maar ja nadenken ken jij niet omdat je kop vol stront zit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Of logisch nadenken!!!! Erwin staat toch in de goal.. Maar ja nadenken ken jij niet omdat je kop vol stront zit.. Zolang Erwin Mulder keept is het het beste om met 7 verdedigers te spelen en 3 middenvelders , zo denk ik er over!
Mulder
Wilkshire-van Beek-Mathijsen-Boulahrouz-Kongolo-Nelom-Woudenberg
Clasie-Toornstra-El Ahmadi
Goed zo voor jou, Bossie ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat geloof je zelf? Whahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zelfs het Immers-topic gaat inmiddels over Mulder///HELD! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien wil Koeman Lex wel halen nu die Taider terug is naar Italië?
Paar miljoentjes en een strik erom? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lex, je moet aan de bak, rustiger worden en maak het Rutten moeilijk, dan hebben we 2 winnaars Jij en Feyenoord |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad lachen , wat een lompe opmerking
Lex gaat voor elke club door het vuur , maar een winnaar? Laat me niet lachen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:12 schreef Barabas het volgende:Misschien wil Koeman Lex wel halen nu die Taider terug is naar Italië? Paar miljoentjes en een strik erom? Doen!! Kan ie Erwin Mulder dan niet gelijk mee nemen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alleen daarom ben je al een irritante lul. Werkelijk in elk topic over Mulder zeiken. Flikker toch eens op met die onzin gast. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Elke topic gaat over Erwin Mulder !! Hoe je het ook draait of keert ..
Op elke topic is de invloed van Erwin Mulder zichtbaar ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Elke topic gaat over Erwin Mulder !! Hoe je het ook draait of keert .. Op elke topic is de invloed van Erwin Mulder zichtbaar ... Pardon, das jouw invloed.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Elke topic gaat over Erwin Mulder !! Hoe je het ook draait of keert .. Op elke topic is de invloed van Erwin Mulder zichtbaar ... Je bedoelt op elk topic is jouw gemekker zichtbaar. Pen je frustraties nou eens in het topic waar het hoort met je getroll man.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:36 schreef tomson het volgende:[..] Je bedoelt op elk topic is jouw gemekker zichtbaar. Pen je frustraties nou eens in het topic waar het hoort met je getroll man.. Mulder is gemekker = past bij elkaar !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, = forumvervuilend.
Bovendien onmetelijk saai. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker zo doorgaan lijdensweg. Ik ben wel weer klaar met je zuignapperij.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heee, ouwe hooligan. Lekker rellen he, geile Mulderneukert. |
|
|
|