|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee erg kinderachtig juist.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Per direct uit de basis houden. Als hij tegen Willem II speelt is dat lachwekkend |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Lex Immers krijgt de Zilveren Schoen!
Op het jaarlijkse Voetballer van het Jaar Gala heeft Lex Immers maandag de Zilveren Schoen uitgereikt gekregen.
Zoals eerder bekend geworden ging de Gouden Schoen naar Daley Blind en waren er naast Immers dit jaar nog twee zilveren schoenen voor Ramon Leeuwin en Martijn Van der Laan van Cambuur.
Huh?? Dan heb ik iets gemist zeker en dat waren geen kansen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 09:24 schreef koekie het volgende:Lex Immers krijgt de Zilveren Schoen! Op het jaarlijkse Voetballer van het Jaar Gala heeft Lex Immers maandag de Zilveren Schoen uitgereikt gekregen. Zoals eerder bekend geworden ging de Gouden Schoen naar Daley Blind en waren er naast Immers dit jaar nog twee zilveren schoenen voor Ramon Leeuwin en Martijn Van der Laan van Cambuur. Huh?? Dan heb ik iets gemist zeker en dat waren geen kansen. Blind had de gouden schoen alleen omdat hij voor zijn slechtste wedstrijd ooit een 8 kreeg en Immers voor 1 van zijn betere wedstrijden maar een 6je kreeg van het Televaag-gebroed.Die waren zich rot geschrokken dat er een Feyenoorder bovenaan stond an het eind van de rit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend natuurlijk. Net zoals dat Blind won. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:[..] Blind had de gouden schoen alleen omdat hij voor zijn slechtste wedstrijd ooit een 8 kreeg en Immers voor 1 van zijn betere wedstrijden maar een 6je kreeg van het Televaag-gebroed.Die waren zich rot geschrokken dat er een Feyenoorder bovenaan stond an het eind van de rit. hahaha, Toch vind ik dat wel Kickahhh die zilverah schoen! Zou Lexie zeggah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers twijfelt bij ambities: Achterin te veel ingeleverd"
Ondanks de vele veranderingen in de selectie wil Feyenoord nog altijd meestrijden om het kampioenschap in de Eredivisie.
Middenvelder en reserveaanvoerder Lex Immers heeft zo zijn twijfels bij de ambitieuze doelstelling van de Rotterdammers. Volgens de geboren Hagenees is de selectie zwakker dan vorig jaar.
"Een brede selectie is zo belangrijk. Helemaal nu de verwachtingen hooggespannen zijn", begint hij zijn verhaal tegenover Voetbal International. "Er wordt over een kampioenschap gepraat, over een mooi seizoen in Europa. Ik weet niet of dat nu allemaal al realistisch is."
Immers doelt op de vele internationals die vertrokken uit Rotterdam. "Begrijp me niet verkeerd: ik vind het goed dat je zoiets uitspreekt, maar dan moet je er wel vol voor gaan. We hebben veel goede middenvelders, maar hebben achterin natuurlijk wel heel veel ingeleverd met het vertrek van Janmaat, De Vrij en Martins Indi. Dat vang je niet zomaar even op." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2014 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:Immers twijfelt bij ambities: Achterin te veel ingeleverd"[ afbeelding ] Ondanks de vele veranderingen in de selectie wil Feyenoord nog altijd meestrijden om het kampioenschap in de Eredivisie.Middenvelder en reserveaanvoerder Lex Immers heeft zo zijn twijfels bij de ambitieuze doelstelling van de Rotterdammers. Volgens de geboren Hagenees is de selectie zwakker dan vorig jaar. "Een brede selectie is zo belangrijk. Helemaal nu de verwachtingen hooggespannen zijn", begint hij zijn verhaal tegenover Voetbal International. "Er wordt over een kampioenschap gepraat, over een mooi seizoen in Europa. Ik weet niet of dat nu allemaal al realistisch is." Immers doelt op de vele internationals die vertrokken uit Rotterdam. "Begrijp me niet verkeerd: ik vind het goed dat je zoiets uitspreekt, maar dan moet je er wel vol voor gaan. We hebben veel goede middenvelders, maar hebben achterin natuurlijk wel heel veel ingeleverd met het vertrek van Janmaat, De Vrij en Martins Indi. Dat vang je niet zomaar even op." Bron:Soccernews Jammer dit. Zegt direct iets over zijn huidige collega's en daarnaast wist ik niet dat je als werknemer de missie van je werkgever moet afvallen naar de buitenwereld. Hij is vice aanvoerder? Tssss |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is lachwekkend dat zo'n beperkte speler vice aanvoerder is. En hij moet er natuurlijk PER DIRECT uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers had beter zijn mond kunnen houden.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En even de wedstrijd van gisteren af moeten wachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ja daar vielen er ook een paar oudcollega's van hem door de mand.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Of de bondscoach, natuurlijk. Opvallend dat Janmaat het onder Van Gaal heel redelijk deed, bij Feyenoord goed en in Engeland als het koopje van het jaar wordt gezien. Hiddink had deze baan gewoon niet moeten aanvaarden. Ik had echt wel een betere bondscoach geweten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2014 - 19:36 schreef Els het volgende:Of de bondscoach, natuurlijk. Opvallend dat Janmaat het onder Van Gaal heel redelijk deed, bij Feyenoord goed en in Engeland als het koopje van het jaar wordt gezien. Hiddink had deze baan gewoon niet moeten aanvaarden. Ik had echt wel een betere bondscoach geweten. Tsja...Koeman had die functie dubbel en dwars verdiend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wie had jij dan willen zien Els..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zullen zijn collega's leuk vinden zo,n uitspraak hehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan nog is de vraag of tie het zo bedoeld heeft, laten we wel wezen met het vertrek van onze verdedigers is er wel wat weg gegaan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2014 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan nog is de vraag of tie het zo bedoeld heeft, laten we wel wezen met het vertrek van onze verdedigers is er wel wat weg gegaan.. Klopt,maar hij zegt in feite wel dat zijn collega's er niks van kunnen ondanks dat hij het misschien niet zo bedoeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lexie vind ik evenwel realistisch. Hij baseert het op nu. Maar kan naar de pers beter z'n mond houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies Henk, Fred zal hier niet content mee zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: domheid. en dan zeggen dat er veel goede middenvelders zijn. Ja , Twee en een in potentie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou..het middenveld lijkt mij wel in orde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Clasie, El Ahmadi, Toornstra en Vilhena.
Wie tel jij dan niet mee van dit rijtje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: El heb ik als vrije verdediger. Vilhena moet nog groeien. en Immers wordt nooit wat. zeker niet nu Pelle weg is, die hem twee niet te missen kansen per wedstrijd gaf, die hij overigens wel miste.:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El is gewoon een middenvelder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zoals wij al drie jaar voetballen is de verdedigende middenvelder eigenlijk gewoon n extra verdediger. Ik zou (net als Rutten?) graag zien deze dan ook als verdediger neer te zetten , waardoor de middenvelders meer n blok kunnen vormen op een lijn en korter op de aanval staan. Waardoor er op de middenlinie ook veel meer aanspeelmogelijkheden zijn. En t positiespel eindelijk n onderdeel kan vormen voor het Feyenoordspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor.Gaan we niet doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh, wat onverwacht.
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij donderdag tegen Sevilla en volgende week zondag tegen die neuzen maar op de bank zit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En er in komt als er gebikkeld moet worden, want daar liggen zijn kwaliteiten. De rest kan ( wil) geen vuil werk opknappen. Hou toch eens op over een in jullie ogen mindere speler. Ik geniet ervan als hij sleurt en afjaagt ik ben een fan van goed technisch voetbal maar als dat niet kan heb je spelers ala Immers nodig. Gaat het voetbal technisch geweldig heb je hem niet nodig maar tot die tijd Hup Immers |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Oputten nu. Ambitieloos kut ooievaar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Waardeloze voetballer. Aanvoerder onwaardig met z'n Haagse kut accent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer weinig goed gedaan. En zelfs aanvoerder.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Sorry Lexie...doei.....lekkah op de bankie zituuh! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n lachertje. voor de overige teams. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze schijt speler, werkelijk te triest voor woorden dat deze non-voetballer nog aanvoerder is ook. Belachelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Betere opties voorhanden. Lex op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 23:56 schreef MMM het volgende:Waardeloze schijt speler, werkelijk te triest voor woorden dat deze non-voetballer nog aanvoerder is ook. Belachelijk + 6778899000--- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed gewerkt Lexie, je was weer 1 van de betere.. |
|
|
|