|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, had je je blindenbril weer eens op ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi opgelost zo ... Kunnen ze met Toornstra, El en Clasie beginnen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rustig aan doen met Lex, geen risico nemen de komende 8 maanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt goed uit voor Fred. Als de vervanger t goed doet, kan jij t laten staan. Zonder impopulaire maatregelen te nemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:Komt goed uit voor Fred. Als de vervanger t goed doet, kan jij t laten staan. Zonder impopulaire maatregelen te nemen Eens. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Ik had eigenlijk graag gezien dat Fred deze impopulaire maatregel wel had moeten nemen. Zou zijn geloofwaardigheid als trainer alleen maar ten goede komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar als hij t nu laat staan ook hoor. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Ik vind het belangrijker als de rust bewaard wordt. Zowel op het veld als erbuiten. Nu alleen nog vanavond laten zien dat ze als collectief voor elkaar klaarstaan. 1-1 eindstand met doelpunt Manu. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Liep als een trein gisteren zonder Lexie. Echt een verademing. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Het was met Lex niet beter gegaan. Dit middenveld moet blijven staan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Het was zonder Lexie ook dramatisch slecht. Dat vind ik verontrustend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa het niveau Sevilla komen we in de eredivisie bij lange na niet tegen natuurlijk. Laten we zondag maar afwachten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 16:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa het niveau Sevilla komen we in de eredivisie bij lange na niet tegen natuurlijk. Laten we zondag maar afwachten. Kom op man. Ook tegen Sevilla mag je verwachten dat we de bal 5 sec in de ploeg kunnen houden. Zondag heb ik verse hoop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 16:04 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kom op man. Ook tegen Sevilla mag je verwachten dat we de bal 5 sec in de ploeg kunnen houden. Zondag heb ik verse hoop. Dat wel ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 16:04 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Kom op man. Ook tegen Sevilla mag je verwachten dat we de bal 5 sec in de ploeg kunnen houden. Zondag heb ik verse hoop. is ook wel gelukt. Bij corners en inworpen enzo. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lex met jens en dan op neuzenjacht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ik bij Fred nog zien... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kan Fred wegwezen als hij dat niet eens ziet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Miste hem eigenlijk niet eens.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niemand eigenlijk, het middenveld draaide op volle toeren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk een middenveld met voetballend vermogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n opkikkertje. die transfer hadden ze je niet moeten ontnemen. Maar beter met elkaar moeten communiceren.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was weer een mooi bedrag geweest in de spitsenpot iig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat worden spelers dan weer snel gedumpt zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
IMMERS TERUG BIJ WEDSTRIJDSELECTIE
Lex Immers keert zaterdag terug bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. De middenvelder is hersteld van hamstringklachten. Immers miste de afgelopen drie wedstrijden tegen achtereenvolgens Sevilla FC (Europa League), Ajaks en Go Ahead Eagles (KNVB beker).
Khalid Boulahrouz is op de weg terug na een blessure, maar is zaterdag nog niet inzetbaar. Trainer Fred Rutten hoopt spoedig weer te kunnen beschikken over de verdediger. Op de training ziet het er goed uit, vertelde Rutten vrijdagmiddag. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk dat hij meteen in de basis staat. Gadverdamme. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja, ach, Vilhena presteert ook niet momenteel.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Laat ze allebei maar een helft spelen, meer zit er momenteel toch niet in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex beginnen die is toch goed uitgerust nu.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lach me rot als ie de pannen van het dak speelt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom das toch juist te hopen. Kan me niet voorstellen dat er kameraden zijn die hem slecht willen zien spelen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duh. Er zijn 'kameraden' die vinden dat Lex naar een andere club had moeten gaan. Lex is nog steeds nodig. Als reserve minimaal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:Duh. Er zijn 'kameraden' die vinden dat Lex naar een andere club had moeten gaan. Lex is nog steeds nodig. Als reserve minimaal. Let maar op, die scoort er mogen minimaal eentje! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik hoop het. Dan kunnen die afzeikers een keer realistischer kletsen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ah n goal van Te Vrede telt niet. van Immers wel in de beoordeling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beide zelfde niveau. Maar ach, Lex moet wél nodig weg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is geen oordeel, maar een voorspelling! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weet ik Jan, geintje naar Henk.:) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De humor ontgaat me even ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nope. En zoals je inmiddels wel gemerkt hebt vind ik jou de laatste tijd wel erg negatief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t wel meevallen. probeer ieder lichtpuntje te zien. maar we worden daar niet mee verwend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Negatief Dan woont ie op zeker in Den Bosch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij was ik Met Stylzz de enige die t spel nog verdedigde tijdens de wedstrijd jongsleden. de 1-0 van de eagels was puur geluk en zeer onverdiend. Echter de tweede helft zakte het weer ver weg. |
|
|
|