|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 19:17 schreef van geil het volgende:Volgens mij was ik Met Stylzz de enige die t spel nog verdedigde tijdens de wedstrijd jongsleden. de 1-0 van de eagels was puur geluk en zeer onverdiend. Echter de tweede helft zakte het weer ver weg. Ik respecteer ieders mening, maar als het doorslaat wordt het (een) lijdensweg ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Correct, voetballend wast in principe oké tot aan de zestien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wie is er dan negatief? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vond ik ook. best snel rondgaan vd bal. etc.tot de zestien inderdaad en of de voorzet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je op de wedstrijd tegen GAE doelt ben ik van mening dat het een hele slechte wedstrijd was van het hele team. Die tegengoal was dan (on)gelukkig, maar kun je niet onverdiend noemen las 'ie al na een paar minuten valt want zelf hadden we nog geen kans gehad. Vervolgens zakt GAE in en dat kun je verwachten. Als je er dan helemaal niet in slaagt om èchte kansen te creëren, doe je het als team niet goed. Het tempo was te laag, tikkie breed, tikkie terug en als er dan een keer diepte mogelijk was kwam de voorzet niet op de juiste plek. Corners, vrije trap en afstandsschot waren ook verre van gevaarlijk en de kansJES die Manu dan nog krijgt gaan er vervolgens niet in. Tja, dan verlies je gewoon!
En natuurlijk kan iemand anders zeggen/vinden dat de voorzetten niet slecht waren, maar dat de spits verkeerd staat/loopt en dat GAE puur geluk had dat ze snel die goal maken, bijna alle ballen/combinaties liepen en die vrije trap er 99 van de 100 keer niet ingaat, maar die mening deel(de) ik niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ze krijgen dan van mij allemaal een 3, maar met hetzelfde 'gemak' voorspel ik dat ze zaterdag met 0-7 revanche nemen! En 0-7 gaat het normaliter natuurlijk niet worden, maar ik vertrouw echt op een overwinning. Dan ben je m.i. niet negatief, maar gewoon kritisch en zwaar teleurgesteld na een wanprestatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo dat is er uit. volgens mij doe ik niets anders. maar alleen misschien met andere poppetjes. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik denk dat het verschil zit in collectief 'ver'oordelen of individueel als het om de spelers gaat. Daarnaast zijn wij het fundamenteel oneens over Van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok. vind ik geen enkel probleem. ik kijk inderdaad naar t individu , maar zie dat als vrij normaal. dat anderen dat collectief bekijken vind ik prima. maar voor mijn mening zinloos.(voor mijn mening! en dus niet naar mijn mening!) zoals dat voor jou dan andersom zal zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 19:56 schreef van geil het volgende:Ok. vind ik geen enkel probleem. ik kijk inderdaad naar t individu , maar zie dat als vrij normaal. dat anderen dat collectief bekijken vind ik prima. maar voor mijn mening zinloos. zoals dat voor jou dan andersom zal zijn. Van Geel is natuurlijk uitsluitend individueel te bekijken/beoordelen en jij vind het een gladde prater en gelooft niet wat hij zegt. Ik vind hem een zegen voor Feyenoord en geloof dat hij (en dus Feyenoord) er alles aan gedaan heeft om een goeie spits te halen.
Dat is niet gelukt en dus moeten we het doen met wat we wel hebben. Te Vrede had er eigenlijk 2 moeten maken tegen 020, maar ik vond dat het team dusdanig goed gespeeld had dat ook hij van mij een 9 kreeg. Maar valt er één speler volledig uit de toon, schakel ik net zo makkelijk over op individueel. Maar staat 'ie er de volgende wedstrijd (toch) weer in, staat de teller weer op 0 en hoop ik dat hij de pannen van het dak speelt voor ONS Feyenoord!
Genoeg gezegd nu. Ik ga ff wat anders doen. Prettig weekend en vooral succes morgenavond natuurlijk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot 10/20 meter over de middenlijn. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
hoop dat lexie komende zondag het verschil maakt. een werkpaard kan een team uit t slop trekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:Duh. Er zijn 'kameraden' die vinden dat Lex naar een andere club had moeten gaan. Lex is nog steeds nodig. Als reserve minimaal. Precies, als invaller als er nodig is om iets te forceren. Verder niet. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Onze redder in nood.............................., |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou doe vanavond maar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N vermeende tijger, in werkelijkheid n golden retriever |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bijt ook zelden of nooit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik flikker die lik kikker wel effe t raam uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste 20 minuten zat ik me weer kapot te ergeren hoor, elke bal verloor hij.. Pass op Manu die scoorde (buitenspel), was zijn eerste goede bal.
Als hij toch moet spelen laat hem het loopwerk maar doen en de ballen afpakken en daarna inleveren bij Clasie of El Ahmadi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een soort compromis MMM ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2014 - 00:21 schreef MMM het volgende:Eerste 20 minuten zat ik me weer kapot te ergeren hoor, elke bal verloor hij.. Pass op Manu die scoorde (buitenspel), was zijn eerste goede bal. Als hij toch moet spelen laat hem het loopwerk maar doen en de ballen afpakken en daarna inleveren bij Clasie of El Ahmadi. Werkte wel goed dus, ti's nu aan Vilhena zich te bewijzen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Net zo goed aan Lex zelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De balans is veel beter als Immers erbij is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers neemt Feyenoord bij de hand: 'We winnen met 4-0 en ik ben weer terug'
Lex Immers moest de voorgaande drie wedstrijden van Feyenoord vanwege blessureleed toekijken vanaf de tribune. Zaterdag keerde de middenvelder weer terug in het elftal van de Rotterdamse club dat na drie nederlagen op rij weer een duel winnend af wist te sluiten, Go Ahead Eagles was het 'slachtoffer' (0-4).
"Het is goed om terug te zijn. k ben anderhalve week geblesseerd geweest en heb drie wedstrijden gemist die we allemaal hebben verloren. Ik wil niet zeggen dat het aan mij ligt, maar het is wel extra fijn als ik terug ben en we winnen hier met 0-4", aldus Immers tegenover de camera van FOX Sports.
Opvallend is dat Feyenoord weer een wedstrijd wist te winnen op het moment dat Immers weer fit was om te spelen. De middenvelder wenste de zege niet alleen op te hangen aan zijn terugkeer. "Dat wil ik niet zeggen. Het is extra fijn dat we met 0-4 winnen en ik ben weer terug. Zeker de manier van spelen, de tegenstander onder druk zetten en het ze moeilijk maken. Zo moeten we ook als Feyenoord spelen en dan ga je nog heel veel wedstrijden winnen."
Het voorgaande seizoen was de samenwerking zeer goed tussen Immers en de toenmalige centrumspits Graziano Pellé. "De wisselwerking met Kazim moet nog komen, maar ik denk dat zaterdag de eerste stap gezet is."
Voor de aftrap in Deventer had Immers het gevoel dat hij met zijn ploeg de drie punten mee zou nemen naar Rotterdam. "Ik had voor de wedstrijd het gevoel dat het nu echt moest gebeuren. We mochten niet gelijkspelen of verliezen. Voor de wedstrijd had ik ook het gevoel dat we deze wedstrijden zouden winnen. Dat hebben we uiteindelijk ook gedaan." Bron: Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk is die overwinning op jouw conto te schrijven Lex..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Lex |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
lex is een echte werker,gewwoon top zoals hij ze eigen inzet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de rest kan hij niet zo veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: 'Nu verdomme thuis een keer winnen'
Na de 4-0 zege bij Go Ahead Eagles van zaterdagavond vindt Lex Immers het dan ook de hoogste tijd om het thuispubliek te verwennen. Om te beginnen komende donderdagavond in de Europa League tegen Standard Luik. Na afloop van de overwinning was er grote opluchting in de kleedkamer, je zag dat er bij veel jongens een last van de schouders gleed, zegt de middenvelder.
Maar we moeten niet denken dat we er nu al zijn. Donderdag komt Luik op bezoek en zondag staat de thuiswedstrijd tegen FC Groningen op het programma. Dan moeten we ons weer op dezelfde manier kunnen opladen als tegen de Eagles, want het wordt verdomme een keer tijd dat we een duel in ons eigen stadion winnen. We hebben weinig wedstrijden gespeeld waarin we de tegenstander continu onder druk zetten en ik denk dat je dat in de Kuip áltijd moet doen. Dan gaat het publiek erachter staan en dan komt die onbeschrijflijke magie los. Dan gaat alles bij wijze van spreken vanzelf.
Tegen Sevilla, Ajaks en Go Ahead Eagles (beker) moest Immers geblesseerd toekijken hoe Feyenoord telkens weer struikelde. Dat was heel lastig. Van de drie wedstrijden die ik niet meedeed werd er geen enkel duel gewonnen en werd er niet één doelpunt gemaakt. Dan maak je je vanaf de zijlijn best wel zorgen. Op sommige momenten heb ik me zitten verbijten en voelde ik me machteloos. Bron:Metronieuws |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb je het _weer_ eens NIET GOED !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lexie Flexie the fucking bessie. Jij gaat scoren..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Iemand van Luik een eigen doelpunt misschien eerder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lexie liep er een beetje verloren bij. En werd zowaar gewisseld. Nog niet eerder gebeurd als ie gewoon fit was sinds ie bij Feyenoord zit geloof ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat gewoon op t bankje als t zo door gaat. |
|
|
|