|
|
Stylzz
|
|
|
@Catenaccio: Lex Immers
0 Schoten 0 Kansen gecreëerd 0 Steekpasses 0 Dribbels 0 Tackles 0 Intercepties
#feysta |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als hij rood had gehad in plaats van geel, had niemand t gemerkt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat maar, veel kansen eindigde bij Lex of begonnen bij de tegenstander bij hem! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben maar opgehouden er op te letten, misschien focus ik me er ook wel te veel op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh zo. Nee t is gewoon te matig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als er toevallig een bal aankomt bij een medespeler wanneer hij hem blind vanuit eigen 16 naar voren rost, moet hij mee naar voren gaan en niet op zijn gemak er naar toe wandelen. Omschakeling bij hem is dramatisch.
Achteraf bleek dat hij gewisseld werd, omdat hij last had van van zijn been. Reken mezelf nog niet rijk dat hij op bankie zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:26 schreef Fart het volgende:Als er toevallig een bal aankomt bij een medespeler wanneer hij hem blind vanuit eigen 16 naar voren rost, moet hij mee naar voren gaan en niet op zijn gemak er naar toe wandelen. Omschakeling bij hem is dramatisch. Achteraf bleek dat hij gewisseld werd, omdat hij last had van van zijn been. Reken mezelf nog niet rijk dat hij op bankie zit. ik hoorde t ook. pak maar slaappillen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Bilal lekker in die optimistische flow mee laten gaan waarin het nu zit en in de basis zetten. Ken Toornstra op 10 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:30 schreef Fart het volgende:Bilal lekker in die optimistische flow mee laten gaan waarin het nu zit en in de basis zetten. Ken Toornstra op 10 voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Begon nog redelijk, maar was gaandeweg in het luchtledige aan het rommelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Henk t was van minuut 1 kut met peren met Lex. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Viel me eerste kwartier juist nog mee, was in eerste fase nog in staat om onder druk oplossingen te vinden. Maar daarna was het kut, levenloos, onsamenhangend. Zet 'm maar spits, we hebben niks anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:@Catenaccio: Lex Immers 0 Schoten 0 Kansen gecreëerd 0 Steekpasses 0 Dribbels 0 Tackles 0 Intercepties #feysta Voegde weer helemaal NIETS toe, alleen maar balverlies en andere knullige dingen. Beperkte speler die alleen maar 'hard werkt'. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:06 schreef MMM het volgende:[..] Voegde weer helemaal NIETS toe, alleen maar balverlies en andere knullige dingen. Beperkte speler die alleen maar 'hard werkt'. El Achmadi Clasie en Toornstra werken nog harder in dit nieuwe Feyenoord. Immers Exit aub. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:06 schreef MMM het volgende:[..] Voegde weer helemaal NIETS toe, alleen maar balverlies en andere knullige dingen. Beperkte speler die alleen maar 'hard werkt'. denk dat dit wel een juiste kwalificatie van Lex is, met alleen maar (of te veel) werkers ben je ook nog niet dichter bij een kampioenschap |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Lex dit seizoen erbij houden , mocht tie zelf weg willen in de winterstop (10C soms) gun hem dat dan . Lex kleunt er wel in ! Haha schrik van elke tegenstander . Nergens van uitgaan wanneer hij een kans krijgt .Het gaat allemaal te snel voor Lex . Die Rutten ziet ,t goed en is een sociale man maar wel zakelijk , dat is Lex toch ook . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2014 - 00:02 schreef sevillana het volgende:[..] denk dat dit wel een juiste kwalificatie van Lex is, met alleen maar (of te veel) werkers ben je ook nog niet dichter bij een kampioenschap De andere drie werkten minstens net zo hard. Misschien Immers op de linksback. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe Fred het oplost als Immers komend weekend geblesseerd is. Kiest hij voor Toornstra op 10 en een echte buitenspeler, of Vilhena op 10? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vind ik niet echt n verbetering nu. Vilhena, of hij moet t oppakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of Toornstra gewoon op 10 ipv Lex. En hopen dat Bilal of JP de kans op rechtsbuiten gaat pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja balen, staat deze nietsnut die werkelijk niets toevoegt er weer in. Toornstra op 10 en gewoon een echte buitenspeler erin, Boëtius weer het vertrouwen geven.
Vertrouwen geven aan Immers is zinloos, is niks en zal nooit wat worden. Oppleuren |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Toch blijf ik een zwak voor die gozer houden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er zit iets in je mondhoek... |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
ik ook vincent1970,is nooit bang om er is effe in te kleunen,werkt als een paard,is voor een tegenstander echt geen makkelijke gozer en ja tuurlijk denk ik wel eens ,lex paardelul maar bij welke speler heb je dat niet dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Werkt als een paard omdat hij achter elke bal aan moet die hij ZELF verliest. Dan kan ik ook hard werken, je eigen teringzooi opruimen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t forum selecteert wat sneller door als onze technische staf. opmerkelijk en zorgelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De snelheid van de technische staf bedoel je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als die spelers zo snel afbranden als wij dan zou t niet goed zijn 😉 |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik begrijp niet veel van al die positieve ondersteuning voor fredje in de media. Waar is dat op gebaseerd? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:01 schreef Nick4F het volgende:Ik begrijp niet veel van al die positieve ondersteuning voor fredje in de media. Waar is dat op gebaseerd? Op het feit dat de resultaten beginnen te komen en het vertrouwen dat de spelers hebben in deze trainert. Maar het kan lastig zijn om dit te zien als je er niet aan wil. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik wil er inderdaad niet in die mate aan. De reden waarom fredje m.i. vasthoudt aan Lex zal wel zijn dat hij geen vertrouwen heeft in onze talenten. Daar kunnen we dan weer een hele boom over opzetten, maar het is te gek voor woorden dat een fantastische speler als JPB geen bal meer goed raakt sinds fredje er is. Ik heb wel een idee hoe e.e.a. gegaan is. En inderdaad ik schuif dat helemaal op het bordje van de trainer. Ik ben ook van mening dat fredje geen echte visie heeft. Ook daar zijn saillante voorbeelden van te geven. De resultaten beginnen te komen? Mag het? Met zo'n selectie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is dan wel weer als speler een extra motivatie toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan mogen we zelf het veld op |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:18 schreef Nick4F het volgende:Ik wil er inderdaad niet in die mate aan. De reden waarom fredje m.i. vasthoudt aan Lex zal wel zijn dat hij geen vertrouwen heeft in onze talenten. Daar kunnen we dan weer een hele boom over opzetten, maar het is te gek voor woorden dat een fantastische speler als JPB geen bal meer goed raakt sinds fredje er is. Ik heb wel een idee hoe e.e.a. gegaan is. En inderdaad ik schuif dat helemaal op het bordje van de trainer. Ik ben ook van mening dat fredje geen echte visie heeft. Ook daar zijn saillante voorbeelden van te geven. De resultaten beginnen te komen? Mag het? Met zo'n selectie. Persoonlijk denk ik dat je er een beetje naast zit wat Boëtius en talenten betreft. Zou een trainer die bekend staat als een talentenkneder zijn vaardigheid ineens verloren zijn? Lijkt mij sterk, zeker gezien de geluiden uit de spelersgroep die ons via de media bereiken. En wat diezelfde media betreft: ze zijn vooral bezig een situatie te creëren en die zo veel mogelijk op te kloten. Maar dat gaat altijd zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou in t geval Immers lopen ze al twee jaar achter op de meerderheid. Zoals dat ook met Mulder t geval was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 't forum is ook wat opportunistischer dan onze technische staf. Logisch. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:18 schreef Nick4F het volgende:Ik wil er inderdaad niet in die mate aan. De reden waarom fredje m.i. vasthoudt aan Lex zal wel zijn dat hij geen vertrouwen heeft in onze talenten. Daar kunnen we dan weer een hele boom over opzetten, maar het is te gek voor woorden dat een fantastische speler als JPB geen bal meer goed raakt sinds fredje er is. Ik heb wel een idee hoe e.e.a. gegaan is. En inderdaad ik schuif dat helemaal op het bordje van de trainer. Ik ben ook van mening dat fredje geen echte visie heeft. Ook daar zijn saillante voorbeelden van te geven. De resultaten beginnen te komen? Mag het? Met zo'n selectie. JP en tony speelden het einde van vorig seizoen ook al niet best meer , dat ligt dus niet aan fredje. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:18 schreef Nick4F het volgende:Ik wil er inderdaad niet in die mate aan. De reden waarom fredje m.i. vasthoudt aan Lex zal wel zijn dat hij geen vertrouwen heeft in onze talenten. Daar kunnen we dan weer een hele boom over opzetten, maar het is te gek voor woorden dat een fantastische speler als JPB geen bal meer goed raakt sinds fredje er is. Ik heb wel een idee hoe e.e.a. gegaan is. En inderdaad ik schuif dat helemaal op het bordje van de trainer. Ik ben ook van mening dat fredje geen echte visie heeft. Ook daar zijn saillante voorbeelden van te geven. De resultaten beginnen te komen? Mag het? Met zo'n selectie. JPB bleef al vorig seizoen hangen in zijn ontwikkeling, dus al voor de komst van Fred Rutten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 12:06 schreef Tjabba het volgende:[..] JP en tony speelden het einde van vorig seizoen ook al niet best meer , dat ligt dus niet aan fredje. Mee eens dus. Zie ook mijn post hiervoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik vind eigenlijk dat hun als "vakmensen" dat eerder in de smiezen moeten hebben als ons doorsnee supporters. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 12:56 schreef van geil het volgende:[..] ik vind eigenlijk dat hun als "vakmensen" dat eerder in de smiezen moeten hebben als ons doorsnee supporters. Wie zegt dat dat niet zo is? Soms moet je een speler met een vormdip juist minuten laten maken, in de hoop dat hij er daardoor sneller uitkomt. Een speler op de bank kan zijn vertrouwen verliezen en te veel gaan nadenken, waardoor het herstel langer op zich kan laten wachten. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:29 schreef Barabas het volgende:[..] Persoonlijk denk ik dat je er een beetje naast zit wat Boëtius en talenten betreft. Zou een trainer die bekend staat als een talentenkneder zijn vaardigheid ineens verloren zijn? Lijkt mij sterk, zeker gezien de geluiden uit de spelersgroep die ons via de media bereiken. Dat is gewoon een contradictio in terminus. Als fredje zo goed met talenten is, waar blijven die exceptionele talenten nu dan? JPB en Tonny zijn al zo goed, dat zij beslist niet meer afhankelijk zijn van een talentenkneder om de top te halen - dat ze extreme kwaliteiten hebben staat namelijk vast. Vorm is zo'n vaag begrip; het heeft alles met vertrouwen en duidelijkheid te maken. Dat jij twijfelt aan de kwaliteiten van JPB kan ik amper geloven. Het is trouwens opvallend hoeveel forumleden JPB en Tonny gewoon afserveren. Ik begrijp daar dus echt helemaal niets van. Die jongens hadden in maart gewoon al een zwaar seizoen in de benen. Dat kan bij zulke jonge spelers. Ik hoop dat Tonny eens een echte kans krijgt op 10. Die jongen heeft alles voor die positie. En JPB? Die zit zo goed in elkaar; dat komt vanzelf boven drijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:06 schreef Nick4F het volgende:[..] Dat is gewoon een contradictio in terminus. Als fredje zo goed met talenten is, waar blijven die exceptionele talenten nu dan? JPB en Tonny zijn al zo goed, dat zij beslist ... Artikeltje van Fredje gelezen,een terugval bij jonge talenten is normaal en hun kwaliteiten komen spoedig weer naar boven, daar twijfelde hij geen moment aan.
Ik ben persoonlijk het vertrouwen niet kwijt in die twee, en deel deze mening net zo goed want hoe vaak hebben we dit nou al niet zien gebeuren, het overkomt iedere goede talentvolle speler.
Hopelijk staan ze er snel weer en overstijgen ze hun afgelopen vorm en worden nog 10 keer zo goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|