|
|
Appie53
|
|
|
Toch wel vreemd?, met Immers winnen we wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vreemd de eerste 10 gemist zeker? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:06 schreef Nick4F het volgende:[..] Dat is gewoon een contradictio in terminus. Als fredje zo goed met talenten is, waar blijven die exceptionele talenten nu dan? JPB en Tonny zijn al zo goed, dat zij beslist niet meer afhankelijk zijn van een talentenkneder om de top te halen - dat ze extreme kwaliteiten hebben staat namelijk vast. Vorm is zo'n vaag begrip; het heeft alles met vertrouwen en duidelijkheid te maken. Dat jij twijfelt aan de kwaliteiten van JPB kan ik amper geloven. Het is trouwens opvallend hoeveel forumleden JPB en Tonny gewoon afserveren. Ik begrijp daar dus echt helemaal niets van. Die jongens hadden in maart gewoon al een zwaar seizoen in de benen. Dat kan bij zulke jonge spelers. Ik hoop dat Tonny eens een echte kans krijgt op 10. Die jongen heeft alles voor die positie. En JPB? Die zit zo goed in elkaar; dat komt vanzelf boven drijven. Ik twijfel helemaal niet aan de kwaliteiten van deze talenten. Nooit gedaan ook. Als je goed had opgelet dan weet je dat ze al voor Rutten kwam uit vorm raakten. Je kritiek is dus misplaatst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:48 schreef Barabas het volgende:[..] Ik twijfel helemaal niet aan de kwaliteiten van deze talenten. Nooit gedaan ook. Als je goed had opgelet dan weet je dat ze al voor Rutten kwam uit vorm raakten. Je kritiek is dus misplaatst. Als je dan toch goed oplet. dan had je geweten dat juist Vilhena de laatste reeks uitstekend presteerde. ga maar n's kijken bij ons eigen klassement. Je conclusie is dus misplaatst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat ze nog maar een beetje op de achtergrond blijven, voordat je het weet is het wintertransferwindow weer open. Lexie natuurlijk waar dit topic voor staat kunnen we voor een mooi prijsje dan opdoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:58 schreef VVout het volgende:Laat ze nog maar een beetje op de achtergrond blijven, voordat je het weet is het wintertransferwindow weer open. Lexie natuurlijk waar dit topic voor staat kunnen we voor een mooi prijsje dan opdoeken. mmm |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:55 schreef van geil het volgende:[..] Als je dan toch goed oplet. dan had je geweten dat juist Vilhena de laatste reeks uitstekend presteerde. ga maar n's kijken bij ons eigen klassement. Je conclusie is dus misplaatst. Wat ben je toch een sympathieke jongen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:48 schreef Barabas het volgende:[..] Ik twijfel helemaal niet aan de kwaliteiten van deze talenten. Nooit gedaan ook. Als je goed had opgelet dan weet je dat ze al voor Rutten kwam uit vorm raakten. Je kritiek is dus misplaatst. Vorm? Dat vind ik zo'n vage term. Als een speler niet draait dan is ie uit vorm, en als ie wel draait dan is ie in vorm? Het heeft allemaal met vertrouwen te maken. Ga er bijvoorbeeld eens vanuit dat ik misschien wel even goed oplet als jij doet. En mijn kritiek op fredje is niet misplaatst maar wel behoorlijk ernstig. Hij is een angstige coach. Hij gaat niet uit van eigen kracht, maar gokt liever op de onvoorspelbare krachten in de sport. Hij wekt op mij niet de indruk dat hij wedstrijden kan lezen. Een echt goede coach, met een goede selectie (en die heeft hij!) wisselt voordat een wedstrijd kantelt. Fredje straalt weinig of geen vertrouwen uit naar zijn spelers op de bank, want wisselen doet hij pas als het kwaad is geschied. Welke coach stuurt tijdens een slechte wedstrijd een invaller het veld in met de boodschap: Speel je eigen spel. (fredje tegen Jordi.) Ik ben er van overtuigd dat Fred een heel goed mens is, - en dat is al heel wat. Ik denk dan weer niet dat Fred een echte visie heeft, want dan had hij al prijzen gewonnen. Maar van mij hoeft die lieve man echt niet weg; de selectie is sterk genoeg om met een twijfelende coach toch mee te doen voor de titel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 12:56 schreef van geil het volgende:[..] ik vind eigenlijk dat hun als "vakmensen" dat eerder in de smiezen moeten hebben als ons doorsnee supporters. Let wel, van Geil, we zien de trainingen niet, spreken die kereltjes niet. Wie snapt het systeem, wie vinden elkaar makkelijk, wie gaat er voor, wie brengt dat extra dat in het team nodig is...Staf maakt afwegingen op basis van meerdere onderdelen.
Ook wij moesten 'by experience' (na x wedstrijden dus) merken dat Mathijsen, Schaken, Vilhena en Boëtius het (nog) niet hebben. In wedstrijden zien we allemaal hetzelfde. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 13:06 schreef Nick4F het volgende:[..] Dat is gewoon een contradictio in terminus. Als fredje zo goed met talenten is, waar blijven die exceptionele talenten nu dan? JPB en Tonny zijn al zo goed, dat zij beslist niet meer afhankelijk zijn van een talentenkneder om de top te halen - dat ze extreme kwaliteiten hebben staat namelijk vast. Vorm is zo'n vaag begrip; het heeft alles met vertrouwen en duidelijkheid te maken. Dat jij twijfelt aan de kwaliteiten van JPB kan ik amper geloven. Het is trouwens opvallend hoeveel forumleden JPB en Tonny gewoon afserveren. Ik begrijp daar dus echt helemaal niets van. Die jongens hadden in maart gewoon al een zwaar seizoen in de benen. Dat kan bij zulke jonge spelers. Ik hoop dat Tonny eens een echte kans krijgt op 10. Die jongen heeft alles voor die positie. En JPB? Die zit zo goed in elkaar; dat komt vanzelf boven drijven. Ook ik vind het zo jammer dat juist de 'talenten' onder Fred Rutten zoveel minder zijn geworden. Daar had ik meer op gehoopt, dat Fred Rutten wel iets met deze talenten kan! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 15:06 schreef Nick4F het volgende:[..] Vorm? Dat vind ik zo'n vage term. Als een speler niet draait dan is ie uit vorm, en als ie wel draait dan is ie in vorm? Het heeft allemaal met vertrouwen te maken. Ga er bijvoorbeeld eens vanuit dat ik misschien wel even goed oplet als jij doet. En mijn kritiek op fredje is niet misplaatst maar wel behoorlijk ernstig. Hij is een angstige coach. Hij gaat niet uit van eigen kracht, maar gokt liever op de onvoorspelbare krachten in de sport. Hij wekt op mij niet de indruk dat hij wedstrijden kan lezen. Een echt goede coach, met een goede selectie (en die heeft hij!) wisselt voordat een wedstrijd kantelt. Fredje straalt weinig of geen vertrouwen uit naar zijn spelers op de bank, want wisselen doet hij pas als het kwaad is geschied. Welke coach stuurt tijdens een slechte wedstrijd een invaller het veld in met de boodschap: Speel je eigen spel. (fredje tegen Jordi.) Ik ben er van overtuigd dat Fred een heel goed mens is, - en dat is al heel wat. Ik denk dan weer niet dat Fred een echte visie heeft, want dan had hij al prijzen gewonnen. Maar van mij hoeft die lieve man echt niet weg; de selectie is sterk genoeg om met een twijfelende coach toch mee te doen voor de titel. Sorry, maar je doet net of je weet hoe het is om onder of met Rutten samen te werken en je hebt, lijkt het, een mening over de mening van een speler die dagelijks met hem op het veld staat. Verder doe je behoorlijk wat aannames en je hebt geen enkel hard argument genoemd waarom deze man op dit moment faalt. Je mening is in mijn ogen behoorlijk beïnvloed door de media en vooral niet gebaseerd op feiten.
Mooie manier om met de trainer van onze club om te gaan... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 15:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ook ik vind het zo jammer dat juist de 'talenten' onder Fred Rutten zoveel minder zijn geworden. Daar had ik meer op gehoopt, dat Fred Rutten wel iets met deze talenten kan! Zoveel minder onder Fred...
Van iemand die zo oud is als jij zou men mogen verwachten dat ze weten hoe het werkt met jonge talentvolle spelers. Je valt Fred aan op iets wat hem niet aan te rekenen valt. Aan het einde van vorig seizoen waren ze beide onderhevig aan een terugval. Toen zat Fred thuis op de bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De talenten laten t zelf liggen. Zelfs in de tijd van Koeman al. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 15:39 schreef Barabas het volgende:[..] Zoveel minder onder Fred... Van iemand die zo oud is als jij zou men mogen verwachten dat ze weten hoe het werkt met jonge talentvolle spelers. Je valt Fred aan op iets wat hem niet aan te rekenen valt. Aan het einde van vorig seizoen waren ze beide onderhevig aan een terugval. Toen zat Fred thuis op de bank. Inderdaad val ik Fred af op dit terrein ... Het is onder Fred Rutten alleen maar slechter geworden met de 'talenten' Dat jij daar 'anders' over denkt : dat kan. En tegen het eind van vorig seizoen was Fred al bezig met Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja je kan een parachute opentrekken als je valt maar stoppen ho maar, je zal eerst moeten landen. Daarna pas kan je het vliegtuig weer in en omhoog.
Een vormcrisis stop je ook niet 123, laat staan dat de stijgende lijn er weer in zit of dat je je oude niveau weer haalt. Gewoon ff geduld hebben en hopen dat het snel beter gaat.
Met onze ontopic hoofdpersoon zie ik het alleen niet gebeuren, zijn gestuntel is volgens mij structureel en onder Pèlle is dit alleen wat meer gecamoufleerd gebleven. Dat meneer er zich de benen voor Feyenoord uit het lijf rent verdient natuurlijk RESPECT maar het is gewoon niet helemaal wat we willen op die positie toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 17:22 schreef VVout het volgende:Met onze ontopic hoofdpersoon zie ik het alleen niet gebeuren, zijn gestuntel is volgens mij structureel en onder Pèlle is dit alleen wat meer gecamoufleerd gebleven. Dat meneer er zich de benen voor Feyenoord uit het lijf rent verdient natuurlijk RESPECT maar het is gewoon niet helemaal wat we willen op die positie toch. Kan het hier -met deze selectie- mee eens zijn. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 15:35 schreef Barabas het volgende:[..] Verder doe je behoorlijk wat aannames en je hebt geen enkel hard argument genoemd waarom deze man op dit moment faalt. Je mening is in mijn ogen behoorlijk beïnvloed door de media en vooral niet gebaseerd op feiten. Mooie manier om met de trainer van onze club om te gaan... Jij haalt de boel echt wel een beetje door elkaar, beste man. Mijn mening - beïnvloed door de media? Kennelijk ben je even vergeten dat ik me juist erg stoor aan al die pro-fredje geluiden in de media. Niet gebaseerd op feiten? Volgens mij draait het hele verhaal juist om de feiten. 2 Winstpartijen in 12 wedstrijden, - dat zijn de feiten. Aannames zijn toch altijd het gevolg van wat je ziet en weet, en van wat je niet ziet en niet weet, en de conclusies die je daar uit trekt? Volgens mij zit daar de lol van dit soort forums in. Even iets concreets dan: Fred heeft in mijn beleving bijvoorbeeld veel teveel geoudehoerd over het ontbreken van een spits. Dat droeg hij uit en das lekker voor je selectie. Waarom niet vanaf het begin enthousiast over wat je hebt i.p.v. mekkeren over wat je niet hebt? Maar misschien beleef jij voetbal wel helemaal anders. Als jij helemaal niets herkent in mijn kritiek, dan heb ik daar geen problemen mee. Wanneer je zelfs de aanwezigheid van Lex in de basis met de mantel der liefde bedekt, dan heb jij je punt wel gemaakt wat mij betreft. Waar het uiteindelijk op neer komt is m.i. dat ik fredje geen topcoach vind, en jij dat wel vindt. Of jij vindt dat niet, maar dat dit van jou niet mag. (Want waar hebben we het dan over?) Fred Rutten komt op mij over als een heel goed mens. Een lieve zachtaardige man, die het beste voor heeft met iedereen. Dat zijn voor mij heel kostbare eigenschappen, en alleen daarom al hoeft hij voor mij niet weg. En nu houd ik op met mijn kritiek op Fred Rutten. Misschien is het je daar ook wel allemaal om te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn eerste redelijke pot dit seizoen. nu vasthouden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Het was geen redelijke, maar goede pot van Lex. Man van de wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Redelijke. speelde n 6 maar door zijn goal en assists n 7,5. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met een viermans middenveld is Lex een ideale speler om erbij te hebben, jaagt elke bal af wat vandaag alleen maar balwinst opleverde. Scoort er gewoon weer een stuk of 15 dit seizoen hoor. Als Lex mee moet gaan voetballen is ie wat minder, I DON'T CARE.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is bij Lex bekend, dat wanneer het tempo flink omlaag gaat hij goed mee kan. Wedstrijden waar meer verwacht wordt haakt hij af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GUUUUUUSSSSSS, vergeet je Lexie niet te selecteren
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed voor de transferwaarde :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde eindelijk weer goed, maar dat Groningen gaf daar ook mogelijkheid toe. Voorzet Te Vrede (4-0) was mooi uit stand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Flexieeeee Lexieeeeeee, the fucking bessieeeeee.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet afschrijven, dit seizoen niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad alleen maar opwaarderen..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena viel overigens ook aardig in. Voldoende keuze momenteel voor Fred.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Werkte zich weer de tyfus en speelde goed vandaag. Samen met El Ahmadi de beste spelers van vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaf m mede t hoogste cijfer. voor t rendement vandaag. de andere voor hun spel , El en Vermeer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had je immers het ook voor zijn spel moeten doen..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ieder zijn mening en voorkeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Maar dit moet hij structureel laten zien, ook eens tegen topploegen. Als je tegen sterkere tegenstanders speelt, valt hij als eerste door de mand.
Maar, prima vandaag met een goal en 2 assists. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja ploegen die in de top, bovenaan in de stand van de eredivisie staan. Ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik in Nederland maar één topclub ken, Feyenoord natuurlijk dus begrijp je wel. Dat dan wel weer.
Of doel je eerder op het algehele niveau van de Nederlandse kompetitie? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 07:59 schreef Nick4F het volgende:[..] Jij haalt de boel echt wel een beetje door elkaar, beste man. Mijn mening - beïnvloed door de media? Kennelijk ben je even vergeten dat ik me juist erg stoor aan al die pro-fredje geluiden in de media. Niet gebaseerd op feiten? Volgens mij draait het hele verhaal juist om de feiten. 2 Winstpartijen in 12 wedstrijden, - dat zijn de feiten. Aannames zijn toch altijd het gevolg van wat je ziet en weet, en van wat je niet ziet en niet weet, en de conclusies die je daar uit trekt? Volgens mij zit daar de lol van dit soort forums in. Even iets concreets dan: Fred heeft in mijn beleving bijvoorbeeld veel teveel geoudehoerd over het ontbreken van een spits. Dat droeg hij uit en das lekker voor je selectie. Waarom niet vanaf het begin enthousiast over wat je hebt i.p.v. mekkeren over wat je niet hebt? Maar misschien beleef jij voetbal wel helemaal anders. Als jij helemaal niets herkent in mijn kritiek, dan heb ik daar geen problemen mee. Wanneer je zelfs de aanwezigheid van Lex in de basis met de mantel der liefde bedekt, dan heb jij je punt wel gemaakt wat mij betreft. Waar het uiteindelijk op neer komt is m.i. dat ik fredje geen topcoach vind, en jij dat wel vindt. Of jij vindt dat niet, maar dat dit van jou niet mag. (Want waar hebben we het dan over?) Fred Rutten komt op mij over als een heel goed mens. Een lieve zachtaardige man, die het beste voor heeft met iedereen. Dat zijn voor mij heel kostbare eigenschappen, en alleen daarom al hoeft hij voor mij niet weg. En nu houd ik op met mijn kritiek op Fred Rutten. Misschien is het je daar ook wel allemaal om te doen. Je kunt me van veel dingen betichten, maar Lex in de basisopstelling is nooit een goed idee geweest. Heb ik ook nooit verdedigd.... verre van zelfs.
Verder denk ik niet dat je deze trainer in deze fase allerlei zaken kunt aanrekenen. Hij is er nog maar net. Een toptrainer heb ik hem ook nooit genoemd; ik steun gewoon de pas aangestelde trainer, onvoorwaardelijk. Hij werkt namelijk voor onze club. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Inderdaad val ik Fred af op dit terrein ... Het is onder Fred Rutten alleen maar slechter geworden met de 'talenten' Dat jij daar 'anders' over denkt : dat kan. En tegen het eind van vorig seizoen was Fred al bezig met Feyenoord Persoonlijk denk ik dat je het overdrijft wat de terugval van Boëtius en Vilhena betreft.
Enne... aan het einde van vorig seizoen.... sorry hoor.... non-argument. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 09:09 schreef Barabas het volgende:[..] Je kunt me van veel dingen betichten, maar Lex in de basisopstelling is nooit een goed idee geweest. Heb ik ook nooit verdedigd.... verre van zelfs. Verder denk ik niet dat je deze trainer in deze fase allerlei zaken kunt aanrekenen. Hij is er nog maar net. Een toptrainer heb ik hem ook nooit genoemd; ik steun gewoon de pas aangestelde trainer, onvoorwaardelijk. Hij werkt namelijk voor onze club. Onze club is fantastisch, en die steun ik tot de laatste snik. Ik vraag me werkelijk af waar jij het nu eigenlijk over hebt. Loyaal zijn? Onvoorwaardelijke steun betuigen?? Beste man: waar heb je het over?? Ik kan er maar 1 verklaring voor bedenken, en die is dat jij dit vermakelijke, maar zeer anonieme Forum krachten toedicht die ze helemaal niet bezit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 10:05 schreef Nick4F het volgende:[..] Onze club is fantastisch, en die steun ik tot de laatste snik. Ik vraag me werkelijk af waar jij het nu eigenlijk over hebt. Loyaal zijn? Onvoorwaardelijke steun betuigen?? Beste man: waar heb je het over?? Ik kan er maar 1 verklaring voor bedenken, en die is dat jij dit vermakelijke, maar zeer anonieme Forum krachten toedicht die ze helemaal niet bezit. Onderstaande is niet aan jouw adres, maar wel aan de hand.
Waarom een trainer afserveren die er net zit? Waarom onwaarheden roepen over het functioneren van spelers? De technisch directeur afvallen die de afgelopen jaren prima werk heeft verricht? De argumentatie waarop bijna alle kritiek gestoeld is blijkt dan vaak flinterdun of afwezig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
7 - Only Lasse Schöne (8) has provided more Eredivisie assists than Lex Immers (7) this calendar year. Dynamo. |
|
|
|