BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - zondag 09 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Ik vind bijvoorbeeld de instelling van Manu maar heel matig. Hij heeft bij vlagen geniale mementen maar soms vind ik hem zo laks erbij lopen dat ik denk beetje peper in je reet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Links van jou uit gezien of links op de foto?
Ik ga voor blond..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 november 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ga voor blond..
Wist wel dat je geilt op Immers....
legrande
 legrande - zondag 09 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Pech Renato links is voor mij hahahahahahaha.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wist wel dat je geilt op Immers....
Klopt, geweldige voetballer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:01 schreef legrande het volgende:
Pech Renato links is voor mij hahahahahahaha.
Ik was eerst maat..je mag er hebben als ze uitgelekt is..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Opvallend advies voor Feyenoord: 'Immers kan ook in de spits'

6islk6.jpg

Rob Jacobs maakt zich grote zorgen om de voorhoede van Feyenoord. De voormalig speler en trainer van de Rotterdamse club uitte in de voetbaltalkshow FC Rijnmond zijn onvrede over onder andere Colin Kazim-Richards en Elvis Manu. De 71-jarige Jacobs had daarentegen wel lovende woorden over voor Jens Toornstra.

Feyenoord krijgt dit seizoen bijzonder weinig tegendoelpunten, maar het scoren gaat de Rotterdammers ook niet makkelijk af. In de uitwedstrijd van zondag tegen Vitesse (0-0) bleek dat opnieuw het geval. "Het is niet voor niets dat Rutten twee mensen voorin wisselt. Dat geeft aan dat hij niet tevreden is over Kazim-Richards en Manu. Ik ben ook bang voor de voorhoede, want het scorend vermogen is er niet.

Het lijkt mij ook dat ze een spits gaan halen in de winterstop. Er zal iets moeten gebeuren, anders word je geen top," zegt Jacobs. "Manu neemt geen deel aan het positiespel. Hij mist het voetballen zonder bal en het bewegen zonder bal. Hij wandelt altijd en wil de bal alleen in zijn voeten krijgen. Hij heeft nooit een bal in de diepte gekregen. Alleen uit bij die Kroaten, maar daar had hij twee keer moeten scoren. Dat is onvoorstelbaar. En als het niet lukt dan druipt het van zijn gezicht af."

Toornstra is een 'goeie'

Jacobs is wel gecharmeerd van Toornstra. De van FC Utrecht overgekomen middenvelder annex aanvaller speelt wekelijks naar behoren. "In de voorhoede is Toornstra de beste speler die Feyenoord heeft. Wat mij betreft verdient hij iedere wedstrijd een acht. Wat hij allemaal niet doet in het veld. Hij pakt ballen af en speelt ze weer goed in. En altijd klaar voor een nieuwe actie. Dat zijn 'goeie'. Kazim loopt alleen maar in de weg. Dat is gewoon het voetballen zien. Manu en Kazim hebben dat niet," vervolgt de Rotterdammer. "Immers is voor mij ook een optie in de spits.

Hij kan goed koppen en een bal vasthouden. Dan kan Toornstra weer naar zijn eigen positie. Bovendien kennen die twee elkaar van ADO. Dat zou de oplossing kunnen zijn. Dan hoef je ook geen spits erbij te halen, want dat kost weer een vermogen."
De voormalig trainer van Feyenoord, Sparta en Excelsior had tenslotte ook nog advies voor bondscoach Guus Hiddink met betrekking tot Jordy Clasie. "Ik weet niet of Hiddink weer naar PSV heeft zitten kijken of dat hij ook de tijd heeft genomen om naar Feyenoord te kijken, maar Clasie speelt al weken heel erg goed. Hij is in geweldige vorm. Het wordt tijd dat die kleine generaal in Oranje gaat staan. In die wedstrijd tegen Brazilië op het WK speelde hij fantastisch. Nu staat hij er niet meer in. Er moet afscheid worden genomen van Nigel de Jong. Dat is een speler die geen meerwaarde heeft voor het Nederlands elftal. Clasie heeft dat wel in de voorwaartse pass," aldus Jacobs in het praatprogramma op TV Rijnmond.
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Met Lex is dat al eens geprobeerd..ook niet echt een succes.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:10 schreef ar het volgende:
Met Lex is dat al eens geprobeerd..ook niet echt een succes.
Met Kâzim en Mitchell al meerdere keren..d:-)
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Klopt..maar om Lex er wéér in te zetten,ik weet het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:23 schreef ar het volgende:
Klopt..maar om Lex er wéér in te zetten,ik weet het niet.
Kan ook in de loop van een wedstrijd, Kâzim kan toch ook naar het middenveld terugzakken..
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan ook in de loop van een wedstrijd, Kâzim kan toch ook naar het middenveld terugzakken..
Ik ben bang dat Colin er een zooitje van maakt op het middenveld,maar je kunt het proberen met Lex..hij is tenslotte ook weer wat verder.
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:51   quote  deeplink  
lex is gewoon niet goed genoeg.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:51 schreef van geil het volgende:
Niet alleen Lex , als Feyenoord vooruit wil moet men op den duur ook afscheid gaan nemen van spelers als Miquel Nelom, Ruben Schaken, Wesley Verhoek, Mitchell te Vrede , Elvis Manu, Luke Wilkshire en Colin Kazim Richards ... Maar dat is helaas een proces die naar ik hoop is afgerond als het stadion is verbouwd! Tot die tijd reken ik gewoon nergens hoop en ga ik er vanuit dat men bij Feyenoord het elftal verder gaat renoveren tot een winnaarsploeg !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 november 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet alleen Lex , als Feyenoord vooruit wil moet men op den duur ook afscheid gaan nemen van spelers als Miquel Nelom, Ruben Schaken, Wesley Verhoek, Mitchell te Vrede , Elvis Manu, Luke Wilkshire en Colin Kazim Richards ... Maar dat is helaas een proces die naar ik hoop is afgerond als het stadion is verbouwd! Tot die tijd reken ik gewoon nergens hoop en ga ik er vanuit dat men bij Feyenoord het elftal verder gaat renoveren tot een winnaarsploeg !!!
Geheel mee eens.
Tenminste...Als je bedoelt dat deze spelers pas daadwerkelijk overbodig worden als Feyenoord zich een stap verder versterkt heeft.
Schaken, Verhoek binnenkort al weg. De anderen eind dit seizoen of -bij betere optie op die plek- eerder.
Barabas
 Barabas - maandag 10 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eens, maar op de kortste termijn moet er in ieder geval 1 speler bijkomen en 2 laten gaan. In de zomer nog eens 6 posities versterken. Stadionverbouwing is mooi en noodzakelijk, maar ik vind het niet erg om op de kortst mogelijke termijn de titel te pakken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Barabas --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Loopt als een kip zonder kop.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:51 schreef van geil het volgende:
Ja maar wie wel dan, je moet wat he..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 02:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja maar wie wel dan, je moet wat he..
Toornstra op 10 Bilal/Schaken op rechts.
MMM
 MMM - maandag 10 november 2014 - 09:19   quote  deeplink  
Vond hem niet verkeerd gisteren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:26   quote  deeplink  
Immers: ''Misschien was de rode kaart wel het breekpunt''

z79yf.jpg

Lex Immers kon opgelucht ademhalen. De middenvelder - zaterdagavond aanvoerder door een schorsing van Jordy Clasie - zag Feyenoord pas vier minuten voor tijd op voorsprong komen tegen hekkensluiter FC Dordrecht. ''Misschien was de rode kaart wel het breekpunt'', moest Immers eerlijk toegeven in zijn analyse.
''De eerste vijfendertig minuten speelden we redelijk goed. We zijn vijf keer alleen voor de keeper gekomen en volgens mij was één bal in ieder geval geen buitenspel'', vertelde de nummer tien tegenover Fox Sports. ''Maar het baltempo lag te laag. Anders viel het doelpunt al voor rust.''

''Uiteindelijk zijn de drie punten het belangrijkst. Soms heb je gewoon zeventig of tachtig minuten nodig om te scoren. Nu op naar een mooie week'', blikte hij al vooruit naar de duels tegen Sevilla (thuis) en PSV (uit). ''Dat wordt een echte test.''

IMMERS: DE DRIE PUNTEN ZIJN UITEINDELIJK HET BELANGRIJKST
http://foxsports.nl/video/244904-immers-de-drie-punten-zijn-uiteindelijk-het-belangrijkst.html
Bron:FoXSports
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 01:26 schreef RenatoBos het volgende:
Immers: ''Misschien was de rode kaart wel het breekpunt''

[ afbeelding ]

Lex Immers kon opgelucht ademhalen. De middenvelder - zaterdagavond aanvoerder door een schorsing van Jordy Clasie - zag Feyenoord pas vier minuten voor tijd op voorsprong komen tegen hekkensluiter FC Dordrecht. ''Misschien was de rode kaart wel het breekpunt'', moest Immers eerlijk toegeven in zijn analyse.
''De eerste vijfendertig minuten speelden we redelijk goed. We zijn vijf keer alleen voor de keeper gekomen en volgens mij was één bal in ieder geval geen buitenspel'', vertelde de nummer tien tegenover Fox Sports. ''Maar het baltempo lag te laag. Anders viel het doelpunt al voor rust.''

''Uiteindelijk zijn de drie punten het belangrijkst. Soms heb je gewoon zeventig of tachtig minuten nodig om te scoren. Nu op naar een mooie week'', blikte hij al vooruit naar de duels tegen Sevilla (thuis) en PSV (uit). ''Dat wordt een echte test.''

IMMERS: DE DRIE PUNTEN ZIJN UITEINDELIJK HET BELANGRIJKST
http://foxsports.nl/video/244904-immers-de-drie-punten-zijn-uiteindelijk-het-belangrijkst.html
Bron:FoXSports
Was weer zeer ondermaats ... harde werker maar helaas zo beperkt !
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 november 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 08:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Was weer zeer ondermaats ... harde werker maar helaas zo beperkt !
Werkelijk? Ik vond hem gisteravond lang zo slecht niet. Ik zag hem ballen geven die hij twee jaar terug nooit had gegeven. Hij gaf een aantal echt goede ballen, maar die werden vervolgens voorin verprutst door verschillende mensen. Daarbij werkt hij inderdaad hard en dat is een groot pluspunt. Technisch niet de meest verfijnde speler, maar ik vind hem wel beter geworden en vind hem echt zo slecht niet meer. En buiten dat..zowel Rutten als Koeman hebben hem altijd in de basis gezet. En blijkbaar vinden van Gastel en Gio dit ook, want anders hadden ze er wel eens wat van gezegd. Zou toch best kunnen dat wij het met zijn allen verkeerd hebben gezien met al het gezeik op Immers? Ik vind Immers nog altijd beter worden en op dit moment gewoon een nuttige speler voor Feyenoord. Gisteren ook weer belangrijk, want door zijn harde werk en doorzetten kwam uiteindelijk de voorzet, waaruit Toornstra bij de afvallende bal de 1-0 kon binnenschieten.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 10:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Werkelijk? Ik vond hem gisteravond lang zo slecht niet. Ik zag hem ballen geven die hij twee jaar terug nooit had gegeven. Hij gaf een aantal echt goede ballen, maar die werden vervolgens voorin verprutst door verschillende mensen. Daarbij werkt hij inderdaad hard en dat is een groot pluspunt. Technisch niet de meest verfijnde speler, maar ik vind hem wel beter geworden en vind hem echt zo slecht niet meer. En buiten dat..zowel Rutten als Koeman hebben hem altijd in de basis gezet. En blijkbaar vinden van Gastel en Gio dit ook, want anders hadden ze er wel eens wat van gezegd. Zou toch best kunnen dat wij het met zijn allen verkeerd hebben gezien met al het gezeik op Immers? Ik vind Immers nog altijd beter worden en op dit moment gewoon een nuttige speler voor Feyenoord. Gisteren ook weer belangrijk, want door zijn harde werk en doorzetten kwam uiteindelijk de voorzet, waaruit Toornstra bij de afvallende bal de 1-0 kon binnenschieten.
Dan heb je een andere voetbal inzicht dan ik. Dat kan ...Moet je eens op gaan letten tegen Sevilla ... en PSV. Daarna praten we wel weer verder !!! Ik vond Immers te weinig brengen tegen Fc Dordrecht .Net zoals El Ahmadi en Vilhena
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 november 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 11:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je een andere voetbal inzicht dan ik. Dat kan ...Moet je eens op gaan letten tegen Sevilla ... en PSV. Daarna praten we wel weer verder !!! Ik vond Immers te weinig brengen tegen Fc Dordrecht .Net zoals El Ahmadi en Vilhena
Immers is ook geen absolute top, dat hoor je mijn ook niet zeggen. Punt is alleen dat ik hem voor de eredivisie voor Feyenoord een uitstekende speler vind. En Europees gezien vaak ook wel. Als hij tegen Sevilla ondersneeuwt..tsja, waarschijnlijk doen er dan nog meer Feyenoorders dat. PSV is een prima graadmeter. We gaan het zien. In elk geval vond ik hem tegen Dordrecht gewoon prima spelen.
van geil
 van geil - zondag 23 november 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Speelde als n drol.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Speelde sterren van de hemel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 november 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Was niet sterk, maar veruit niet de minste.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
Was niet sterk, maar veruit niet de minste.
Dat oordeel vind ik gevoel van nuance hebben.
En NAAR MIJN MENING juist gezien.
Barabas
 Barabas - zondag 23 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 15:44 schreef FR-Henk het volgende:
Speelde sterren van de hemel.
Zal best zo zijn, maar einde seizoen wordt het "Lexit"!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zal best zo zijn, maar einde seizoen wordt het "Lexit"!!!
Ik hoop het , maar ik vrees van niet!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop het , maar ik vrees van niet!
Ik hoop het ook, zou nl. beteken dat de selectie verder versterkt wordt.
van geil
 van geil - zondag 23 november 2014 - 17:22   quote  deeplink  
trek-don-quichot-aan-11404871.jpg
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 14:11 schreef VVout het volgende:
Ja noch ff, loopt half R'dam met een Lexie coup.
Hmm simpel : al die gasten die met een Pellé-coupe liepen, hebben dit seizoen de scheiding gewoon naar de andere kant gekamd 😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door tomson --
VVout
 VVout - zondag 23 november 2014 - 23:14   quote  deeplink  
De ballen vliegen ook de andere kant op, daar gaan we het met een kammetje alleen niet redden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Haha ja, zaterdagavond koptie hij een corner niet richting het doel maar zo de zestien uit..
Nick4F
 Nick4F - maandag 24 november 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Punt is dat Fredje zowel Lex als Jens erin wil hebben. Dat gaat ten koste van de aanval. We hebben 4 uitstekende flankaanvallers, maar zolang er geen keus gemaakt wordt tussen Lex en Jens, spelen we altijd met een gemankeerde voorhoede. Lex heeft 2 uitstekende jaren achter de rug met Pelle voor zich, maar nu hij ook niet meer scoort, heeft hij m.i. voetballend te weinig toegevoegde waarde.
MMM
 MMM - maandag 24 november 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Zal nooit wat worden. Leuk hoor je potjes meespelen tegen clubs die tegen degradatie spelen maar nooit eens uitblinken in topwedstrijden.

En dat met Sevilla en PSV voor de boeg..
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - vrijdag 28 november 2014 - 22:41   quote  deeplink  
weer gewerkt als een paard gister, super zoals die gozer de benen onder ze reet vandaan loopt
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 november 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:41 schreef donskie kanonskie het volgende:
weer gewerkt als een paard gister, super zoals die gozer de benen onder ze reet vandaan loopt
Voor werkpaarden ga ik wel naar een weiland ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor werkpaarden ga ik wel naar een weiland ...
Dat jij Feyenoord supporter bent snap ik echt niet. Feyenoord staat juist voor mouwen opstropen en knokken. Niet voor elegant voetbal..
JanM
 JanM - vrijdag 28 november 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat jij Feyenoord supporter bent snap ik echt niet. Feyenoord staat juist voor mouwen opstropen en knokken. Niet voor elegant voetbal..
Lekker Laten LuLLen. Die gast hangt de hele dag onder een paard, maar dat zal wel geen werkpaard zijn ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Paardje LuL dus..
van geil
 van geil - vrijdag 28 november 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

?
van geil
 van geil - vrijdag 28 november 2014 - 23:36   quote  deeplink  
alle successen van Feyenoord gingen juist gepaard met elegant voetbal. met als t moest er op knallen zoals Donderdag.
maar knokken is niet de norm.
voetballen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2014 door van geil --
ar
 ar - vrijdag 28 november 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Knokken en voetballen!!
ar
 ar - vrijdag 28 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Eigenlijk heeft deze selectie een goede mix..met knokkers en voetballers,behalve een afmaker dan..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:35 schreef van geil het volgende:

[..]

?
Wat begrijp je niet..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kijk: zo'n type als Paul Bosvelt , daar kon ik van genieten! Harde werker met techniek.
Niet zo'n Immers: harde werker zonder techniek ...

Dus dat jij van 11 harde werker kan genieten zonder techniek is jouw pakkie aan, maar ik ben een voorstander van hard werken met een technische bagage ... en dan zet jij bij zulke supporters een vraagteken? Karim en Clasie zijn voor mij ook harde werkers met een technische basis , dat is wat ik bij Immers mis.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:36 schreef van geil het volgende:
alle successen van Feyenoord gingen juist gepaard met elegant voetbal. met als t moest er op knallen zoals Donderdag.
maar knokken is niet de norm.
voetballen!
Een meningsverschil moet kunnen, lekker laten gaan ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0622019