BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Appie53
 Appie53 - zaterdag 29 november 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Raar, na een geweldige voetbal avond begint al het gezeik opnieuw!
Deze groep doet het goed, Klaar!!!!
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 10:56 schreef Appie53 het volgende:
Raar, na een geweldige voetbal avond begint al het gezeik opnieuw!
Deze groep doet het goed, Klaar!!!!
Is voorgeprogrammeerd in dit topic, het Mulder topic ligt immers plat. Wel zo eerlijk blijven dat de meeste heel gelukkig zijn met Vermeer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 10:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kijk: zo'n type als Paul Bosvelt , daar kon ik van genieten! Harde werker met techniek.
Niet zo'n Immers: harde werker zonder techniek ...

Dus dat jij van 11 harde werker kan genieten zonder techniek is jouw pakkie aan, maar ik ben een voorstander van hard werken met een technische bagage ... en dan zet jij bij zulke supporters een vraagteken? Karim en Clasie zijn voor mij ook harde werkers met een technische basis , dat is wat ik bij Immers mis.
Beetje jammer om Van Immers te zeggen dat ie geen techniek heeft want dat heeft ie zeker wel, minder dan Bosvelt dat geef ik toe maar zoals jij stelt dat ie het niet heeft gaat me veel te ver. Dan moet je toch echt beter kijken..
En dat je dan generaliseert dat ik van spelers zal houden die geen techniek hebben slaat nergens op waar heb ik dat gezegd..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje jammer om Van Immers te zeggen dat ie geen techniek heeft want dat heeft ie zeker wel, minder dan Bosvelt dat geef ik toe maar zoals jij stelt dat ie het niet heeft gaat me veel te ver. Dan moet je toch echt beter kijken..
En dat je dan generaliseert dat ik van spelers zal houden die geen techniek hebben slaat nergens op waar heb ik dat gezegd..
Dat mag jij vinden, ik denk er anders over ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:54 schreef VVout het volgende:

[..]

Is voorgeprogrammeerd in dit topic, het Mulder topic ligt immers plat. Wel zo eerlijk blijven dat de meeste heel gelukkig zijn met Vermeer.
Ik was de eerste die zo blij was met Kenneth Vermeer !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 12:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, ik denk er anders over ...
Dat weten we jij zeikt graag mensen af..
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 12:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik was de eerste die zo blij was met Kenneth Vermeer !!!
Klopt en met jouw waren er dan later vele, je bent een ontiegelijke zagert maar er berust wel een weinig waarheid in.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 12:42   quote  deeplink  
om een trein te laten rijden zijn dwarsliggers nodig.
VVout
 VVout - zaterdag 29 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Als je het natuurlijk overdrijft beland je op de rails, met pek en veren. Wederom een miniem verschil die de balans doet omslaan.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
haha:)
Omekees
 Omekees - zaterdag 29 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
http://www.dailymotion.com/video/x2b8c6s_27-11-14-samenvatting-feyenoord-sevilla-fc_sport

5:55

Je kan zeggen wat je wil over Immers, maar deze pass van donderdag was gewoon uitstekend net als zn hele spel die wedstrijd.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje jammer om Van Immers te zeggen dat ie geen techniek heeft want dat heeft ie zeker wel, minder dan Bosvelt dat geef ik toe maar zoals jij stelt dat ie het niet heeft gaat me veel te ver.
Ben ik met je eens Renato. Immers kan een heel aardig partijtje voetballen, en hij ziet het ook wel. Hij had donderdag een paar goede passes, maar dat vond ik toch een te klein aandeel in het spel als je dat afzet tegen het balbezit en passing van zijn mede middenvelders Jordi en Karim. Hij heeft nmm 2 goede seizoenen gedraaid, maar dat was met kingPelle voor zich. Toen kon hij vnl vooruit bewegen en voetballen. Nu we anders voetballen zie ik bij hem toch wel een tekort aan handelingssnelheid. Daardoor is hij te zelden aan de bal. Ook het scoren gaat veel moeilijker, en dat was in die 2 jaar toch wel een extra kwaliteit. Ik zie veel meer in Tonny. Ook een vechter; ook een box to box speler, maar veel explosiever en een hoge handelingssnelheid omdat hij technisch gewoon heel erg goed is. Het grootste verschil zit 'm in het balbezit. Tonny heeft altijd heel veel balbezit, en is daarmee een belangrijk radertje in de opbouw. En als je overige middenvelders dan ook veel balbezit hebben, dan wordt daar het verschil (makkelijker voetballen) voor het team gemaakt. Ik heb alle waardering voor Lex, maar ik hoop toch dat in de winter Ronald met een dikke stapel bankbiljetten op de stoep staat!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Haha ja dat zou mooi zijn..
Maar ik vind dat je met Tonny erbij iets toevoegt aan het elftal wat er al staat met een Jordy en een Karim, dan zie ik veel liever Jens erbij op het middenveld ipv Tonny..
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Doordat Immers geen aanspeelpunt is, moet de spits dat compenseren.
dat gaat weer ten koste van de aanvalskracht etc etc.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:
Haha ja dat zou mooi zijn..
Maar ik vind dat je met Tonny erbij iets toevoegt aan het elftal wat er al staat met een Jordy en een Karim, dan zie ik veel liever Jens erbij op het middenveld ipv Tonny..
Ok, ik snap wat je bedoelt, maar ik vind Tonny toch een ander type. Die jongen gaat echt ongelooflijk goed worden. Hij heeft meer aanvallende kwaliteiten dan Jordy en Karim (is ook meer aanvallend georienteerd) en is een veel beter aanspeelpunt dan Lex door een surplus aan technische kwaliteiten. Daardoor kan hij ook in de combinatie veel beter mee dan Lex. Laten we ook niet vergeten dat hij een uitstekende steekpass kan geven. Scoren heeft Tonny z'n hele opleidingstijd gedaan, en dat gaat hij ook doen als hij eenmaal het vertrouwen heeft en in z'n ritme is. Tonny moet zijn energie kwijt (zijn werklust en loopvermogen doen m.i. niet onder voor dat van Lex), en dan is drukzetten voorin veel meer zijn ding dan positioneel verdedigen op het middenveld. Ik denk dat we met Tonny nog meer balbezit hebben en voetballend ook een procentje of 10 beter worden. Maar dan moet hij wel een echte kans krijgen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:18   quote  deeplink  
En die kansen grijpen, want ik vind hem juist onder Fred een stuk minder dan onder Koeman..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Hoe slechter Vilhena speelt en hoe vaker hij slecht mag invallen , hoe beter hij vroeger was en hoe meer kansen hij moet krijgen.
Schei uit, is al 1.5 jaar matig tot slecht!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Dacht een paar jaar geleden dat hij ons goudmijntje was, daar zat ik goed mis mee.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:
Dacht een paar jaar geleden dat hij ons goudmijntje was, daar zat ik goed mis mee.
Ik denk dat je daar nog steeds niet mis mee zit. Hij heeft gelukkig wel de goede instelling. Gaat goed komen. Vergeet niet dat Tonny altijd op een plek gestaan heeft, waar hij gewoon wat meer moeite mee heeft (heeft ook met leeftijd te maken, die jongen is pas 20 jaar!). De tijd zal het leren. Maar kom op heej: we zijn allebei Feyenoorder, en er staan geen levens op het spel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:56 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar nog steeds niet mis mee zit. Hij heeft gelukkig wel de goede instelling. Gaat goed komen. Vergeet niet dat Tonny altijd op een plek gestaan heeft, waar hij gewoon wat meer moeite mee heeft (heeft ook met leeftijd te maken, die jongen is pas 20 jaar!). De tijd zal het leren. Maar kom op heej: we zijn allebei Feyenoorder, en er staan geen levens op het spel.
Zo is het..!!!
Hup Tonny..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Hoop echt dat ie het gaat maken maar zie het vooralsnog niet, mede omdat ie niet aan spelen toekomt en ik vrees dat als er geen schorsingen, blessures of interland verplichtingen komen hij niet aan spelen gaat toekomen..
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:
Hoop echt dat ie het gaat maken maar zie het vooralsnog niet, mede omdat ie niet aan spelen toekomt en ik vrees dat als er geen schorsingen, blessures of interland verplichtingen komen hij niet aan spelen gaat toekomen..
Diezelfde angst heb ik ook.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:
Vind ik niet! Is nog steeds een goudmijntje mits ie zijn kans zou krijgen ipv Immers ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:00 schreef Omekees het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x2b8c6s_27-11-14-samenvatting-feyenoord-sevilla-fc_sport

5:55

Je kan zeggen wat je wil over Immers, maar deze pass van donderdag was gewoon uitstekend net als zn hele spel die wedstrijd.
Goh, en waar zijn de beelden dat het 'fout' gaat? Te veel zeker?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vind ik niet! Is nog steeds een goudmijntje mits ie zijn kans zou krijgen ipv Immers ...
Daar ligt het knelpunt ook. Hij krijgt die kans niet en ik geef Fred groot gelijk dat ie Immers opstelt want wat ik dit seizoen van Tonny gezien heeft was ook niet veel..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh, en waar zijn de beelden dat het 'fout' gaat? Te veel zeker?
Je hebt je nieuwe zeikpaaltje gevonden..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hebt je nieuwe zeikpaaltje gevonden..(?)
Blijkbaar wel ja ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Jammer zeer jammer..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 20:17 schreef RenatoBos het volgende:
Jammer zeer jammer..
Iemand moet hier de WAARHEID vertellen ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iemand moet hier zeiken ;-)
Tja..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja..
Lastig hé, om de waarheid te laten staan. Moet je het weer eens zo nodig wijzigen als een klein kind?
ar
 ar - dinsdag 02 december 2014 - 21:48   quote  deeplink  
hahaha..maak je niet zo dik L.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Wat jij waarheid noemt, noem ik afzeiken..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 22:00   quote  deeplink  
IMMERS: WE MOETEN UITSPREKEN DAT WE VOOR DE SCHAAL GAAN

2j7908.jpg

Lex Immers was in de stadsderby tegen Excelsior tweemaal trefzeker. Toch was de aanvallende middenvelder van Feyenoord niet heel tevreden over zijn ploeg. ''Het was pakjesavond inderdaad. Wij gaven de goals heel eenvoudig weg'', vertelde Immers na de 2-5 overwinning op Woudestein.

De nummer tien vond niet dat Excelsior cadeautjes weggaf. ''Die goals die wij maken, dwingen we zelf af door hoog druk te zetten'', beargumenteerde hij tegenover Fox Sports. Zijn eigen doelpunten omschreef hij als een teamprestatie. ''Een beloning voor mezelf en de ploeg. Iedereen scoort, niet alleen Graziano Pellè meer.''

Feyenoord krijgt nu een paar belangrijke wedstrijden. ''Donderdag willen we tegen Luik de eerste plaats in de poule veiligstellen. Daarna krijgen we AZ en PSV. Wij mogen niet verliezen in Eindhoven, het gat mag niet groter worden. Wij moeten uitspreken om voor de schaal te gaan met dit voel.''

http://foxsports.nl/video/247824-immers-we-moeten-uitspreken-dat-we-voor-de-schaal-gaan.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 22:46   quote  deeplink  
IMMERS: WE DWONGEN DE GOALS ZELF AF

e0mp9l.jpg

Lex Immers was het zaterdagavond niet eens met de stelling dat Feyenoord in de met 2-5 gewonnen stadsderby tegen Excelsior de doelpunten cadeau had gekregen. Om me heen hoor ik geregeld de term pakjesavond vallen, maar ik kijk liever naar onszelf en vind dat wij de goals zelf hebben afgedwongen, reageerde de middenvelder, die zelf tweemaal trefzeker was in Kralingen.

We hebben bij vlagen heel goed gespeeld, vervolgde Immers. Vooraf waren we goed op de hoogte van de zwakke plekken van Excelsior en we wisten hoe we hen wilden bestrijden. We kozen er bewust voor vroeg druk te zetten. Al snel leidde dit tot fouten aan hun kant en zag je ze ballen de tribune in schieten. Ze wisten zich geen raad met onze speelwijze. Dat we zo kunnen spelen, komt doordat we in het veld een prima wisselwerking hebben met elkaar.'

Dankzij het eenrichtingsverkeer naar het doel van Excelsior leidde Feyenoord halverwege al met 0-3. Volgens Immers was het vervolgens vooral zaak om de boel achterin dicht te houden. In de rust wisten we dat het duel gespeeld was, maar zeiden we tegen elkaar dat we hoe dan ook geen tegendoelpunt wilden krijgen. Daar is echt op gehamerd. Dat zij vervolgens toch twee keer scoren, mag nooit gebeuren. We gaven de goals veel te makkelijk weg, terwijl we juist al zoveel wedstrijden op rij de nul hadden gehouden.

Immers was lang niet de enige Feyenoorder die zich na afloop opwond over de twee doelpunten die de ploeg had geïncasseerd. Bij Sven van Beek, die de bal kort voor tijd ongelukkig achter doelman Kenneth Vermeer werkte, overheerste zelfs even een rotgevoel. Ik baal hiervan, ja, bekende de centrale verdediger. Het is zuur dat door persoonlijke fouten een mooie reeks ten einde komt.

Aan de andere kant zijn de drie punten natuurlijk het belangrijkste, relativeerde Van Beek. We wisten dat we hier vanavond volle bak moesten, want Excelsior zou zich zeker opladen voor deze derby. Dat wij ze vanavond geen kans hebben gegeven, is een compliment waard. We worden steeds effectiever en dat biedt veel vertrouwen voor de komende weken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Immers: wereld van verschil met begin seizoen

http://nos.nl/video/2007628-immers-wereld-van-verschil-met-begin-seizoen.html
Bron:NOS
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:
IMMERS: WE MOETEN UITSPREKEN DAT WE VOOR DE SCHAAL GAAN
Dan moet ook jij gaan scoren tegen grotere clubs Immers.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 december 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:21 schreef MMM het volgende:

[..]

gisteren een knappe goal.
Maar de pass van Toornstra was misschien nog wel beter, hij keek niet eens naar Immers.
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gisteren een knappe goal.
Maar de pass van Toornstra was misschien nog wel beter, hij keek niet eens naar Immers.
Klopt.

No-look pass. Briljante bal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door MMM --
van geil
 van geil - zondag 07 december 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo is het wel ja.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 december 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Hij heeft nog meer beperkingen, zal niet beter worden dan dit.
We gunnen m een mooi laatste jaar.
van geil
 van geil - zondag 07 december 2014 - 18:58   quote  deeplink  
Ik gaf m wel t hoogste cijfer dit weekend.
Maar zou dat graag n's tegen ploegen van n betere categorie doen.
Dat zit er inderdaad gewoon niet in.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 december 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Bepaald niet de meest populaire speler van Feyenoord, maar na Ronald Koeman heeft ook Fred Rutten een onbegrensd vertrouwen in hem. Tegen Excelsior beschaamde Lex Immers dat vertrouwen niet. De nummer 10 speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en maakte twee doelpunten.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/289813/SN-elftal_van_de_week:_Ajax_en_Feyenoord_stelen_ouderwets_de_show#ixzz3LIQx7IQ8
Milo
 Milo - maandag 08 december 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Waarom niet Immers in de spits?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Terechte vraag.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 december 2014 - 14:13   quote  deeplink  
kan
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 14:33   quote  deeplink  
De verdediging van Feyenoord wordt de laatste weken bedolven onder de complimenten, maar het middenveld moet ook niet onderschat worden. Dat is de mening van Henk Warnas, oud-speler van Feyenoord, Go Ahead Eagles en PEC Zwolle en tegenwoordig werkzaam als rapporteur van De Telegraaf. Hij is lovend over Lex Immers, Jordy Clasie, Karim El Ahmadi en Jens Toornstra.
/
De twee laatstgenoemde spelers zijn nieuw bij Feyenoord en Immers dreigde even het kind van de rekening te worden. De Hagenaar heeft zich echter niet zomaar uit het elftal laten spelen. "Lex laat zich overal zien", zegt Warnas. "Hij schiet ballen weg uit zijn eigen zestienmetergebied en is even later weer in de aanval te vinden. Hij blijft maar gaan en maakt ontzettend veel tactische meters."
Ook aanvoerder Jordy Clasie kan Warnas wel bekoren: volgens de oud-international heeft de middenvelder in de afgelopen jaren veel stappen gezet. "Of hij de natuurlijke leider van Feyenoord is? Dat durf ik niet te zeggen. Ik vind Immers eigenlijk nog meer een leider, met Clasie daar vlak achter."
(voetbalzone.nl)
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Koekoek
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 december 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Lekker voor de verkoop straks
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 december 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iemand moet hier de WAARHEID vertellen ;-)
De waarheid is wat anders dan jouw waarheid.... want dat is slechts jouw mening, meer niet....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

0.0635058