|
|
donskie kanonskie
|
|
|
ja hoor daar is tie weer, hoppa 1/0 onze lex |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
draaisnelheid van een bus en dan ook nog de verkeerde kant op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat was ie weer bedroevend slecht.. Passes, balaannames.. Oh oh oh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten ruim je rommel is op. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Doelpunt gemaakt en dat was het weer. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Hij is wel de enige die scoort, de rest nog slechter? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gozer heeft wel humor vind ik. Hoe flauw de opmerking ook is. Of het eten.
Op de vraag of en hoe hij de verjaardag van zijn oude club viert, antwoordde Immers adrem. ''Ik ga vanavond een lekker bakkie Chinees halen.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Teken nu maar gewoon bij Lex.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:29 schreef Bosifyable het volgende:Gozer heeft wel humor vind ik. Hoe flauw de opmerking ook is. Of het eten. Op de vraag of en hoe hij de verjaardag van zijn oude club viert, antwoordde Immers adrem. ''Ik ga vanavond een lekker bakkie Chinees halen.'' haha, die is top ja! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had jij ook gemaakt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 16:29 schreef Bosifyable het volgende:Gozer heeft wel humor vind ik. Hoe flauw de opmerking ook is. Of het eten. Op de vraag of en hoe hij de verjaardag van zijn oude club viert, antwoordde Immers adrem. ''Ik ga vanavond een lekker bakkie Chinees halen.'' Niet te hopen dat ie aan de schijt gaat, missen we hem woensdag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, Lex voor jou stamppot vanavond.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Mijnpoten zijn 62 jaar oud, zelfs een gat in een natte krant wordt niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij staat er. Da's een kwaliteit normaliter. Bij hem toevallig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: ''Ik speel al drie jaar onzichtbaar goed, haha''
Lex Immers bracht Feyenoord zondagmiddag op voorsprong tegen zijn oude club ADO Den Haag. Dat gaf de middenvelder na afloop een wrang gevoel, zo bekende de doelpuntenmaker tegenover de camera's van Fox Sports. ''Deze overwinning heeft twee gezichten voor mij'', begon de Hagenaar.
''Het is lekker dat je de drie punten pakt, maar tegen je oude club is het wat anders. Ik heb liever dat mijn teamgenoten drie keer scoren, maar vandaag was het noodzakelijk dat ik hem maakte'', aldus Immers over zijn vroege treffer. ''Ik raakte hem met de punt van de schoen, zat er goed bij.''
Vorige week kreeg Immers nog de complimenten, omdat hij een stille kracht in het elftal van Feyenoord zou zijn. ''Ik speel al drie jaar onzichtbaar goed, haha'', kan hij er wel om lachen. ''Dat voel ik ook zo. Af en toe proef je de waardering niet echt, maar van de mensen waarvan ik de waardering nodig heb, voel ik het wel.''
IMMERS: LIEVER DAT ANDERE JONGENS SCOREN TEGEN ADO http://foxsports.nl/video/258420-immers-liever-dat-andere-jongens-scoren-tegen-ado.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is er in ieder geval een die lacht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja. Lex: you see him or you don't. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Belangrijk doelpunt..sterker nog, uitstekende goal. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Zijn 3de doelpunt dit jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij al wel wat meer.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
5 goals in 17 wedstrijden, heel matig voor een nummer 10. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5 goals al, goed bezig Lex..😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met Europa erbij, 6 in 26. Niet goed genoeg inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Treurig eigenlijk, die cijfers. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zijn er weinig nummer tiens die meer scoren op dit moment. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Afgelopen 2 seizoenen ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, voetballend is t kut met Lex. Dat klopt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, als ik kijk naar het aantal middenvelders dat meer goals dan Lex heeft gescoord, dan zijn dat er nog aardig wat. Uiteraard spelen een aantal hangend op rechts of links, maar goed, voor het idee:
Stans, Toonstra, Ziyech, Drost, Schöne, Wijnaldum, Maher, Chery, Gudelj, Vejinovic en De Leeuw worden bij transfermarkt.de als middenvelder geclassificeerd en hebben er meer gemaakt. De meesten spelen ook daadwerkelijk vanaf het middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 19:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, als ik kijk naar het aantal middenvelders dat meer goals dan Lex heeft gescoord, dan zijn dat er nog aardig wat. Uiteraard spelen een aantal hangend op rechts of links, maar goed, voor het idee: Stans, Toonstra, Ziyech, Drost, Schöne, Wijnaldum, Maher, Chery, Gudelj, Vejinovic en De Leeuw worden bij transfermarkt.de als middenvelder geclassificeerd en hebben er meer gemaakt. De meesten spelen ook daadwerkelijk vanaf het middenveld. waarbij van dit lijstje er minimaal 8 minder diep staan als Lex. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kun je nagaan. Daarbij ook nog eens bedenken dat geen club zoveel kansen creëert als Feyenoord en de conclusie is duidelijk dat het niet voldoende is. Zowel qua spel als rendement voor de goal. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: 1 goal per 380 minuten vind ik nou niet echt een goed moyenne.
Ter vergelijking: Michael de Leeuw: 108 minuten Wijnaldum: 206 Lasse Schone: 224 Jens Toornstra: 226 Ziyech: 228 Gudelj: 237 Vejinovic: 238 (staat als achterste middenvelder) Chery: 289 Jesper Drost: 289 Thomas Bruns: 301 Adam Maher: 313 Jeff Stans: 323 Davy Klaassen: 338 Roland Alberg: 368 Lex Immers: 380
Dat zijn echt niet alleen maar jongens van grote clubs. Daarbij kan ik nog 10 middenvelders opnoemen die een goede invloed hebben op het spel, iets wat Lex ook duidelijk niet heeft vind ik. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan er dus ook al niets van. Dat we nog derde staan. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Haha, feiten liegen niet Vincent ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen spelletjes spelen die je niet beheerst, Geile. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diep triest. 10 jaar geleden onmogelijk dat zo'n houthakker betaald voetbal zou spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En Rutten maar vasthouden aan dit stuk verdriet uit den Haag. Waardeloze klootzak, moet er PER DIRECT uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op droeftoeters roep maar weer wat wie moet er dan op die positie? Toni macaroni geldwolfje , of roep je weer een naam die nog niets heeft laten zien kom maar op |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:34 schreef piet de paler het volgende:Kom op droeftoeters roep maar weer wat wie moet er dan op die positie? Toni macaroni geldwolfje , of roep je weer een naam die nog niets heeft laten zien kom maar op Toornstra. |
|
|
|