|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan met 10 man spelen prima toch |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Intrigerende aanpak, maar waarom zouden we dat doen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Logisch inderdaad..en dan Bilal op rechts uiteraard.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar ik zie graag oplossingen in plaats van die moet weg en die moet weg. Maar het feit blijft wie dan. Of mag ik dat niet vragen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Lex verloren of Feyenoord? Iedereen was ruk, Lex net iets meer. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:Ja maar ik zie graag oplossingen in plaats van die moet weg en die moet weg. Maar het feit blijft wie dan. Of mag ik dat niet vragen Zoals Els zegt. Lex lekker waterdragen, Bilal op rechts en Toornstra op 10. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Weet iemand hoe lang Elvis nog uitgeschakeld is? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Elvis is dood in Mamphis Manu duurt niog even |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lex kan je er prima bij hebben, maar niet op tien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan prima hamburgers bakken hoorde ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel voorspelbaar,maar ieder z'n mening. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Spelen we nu ook al. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t is meer n stoorzender , dus met 10 lijkt me beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:
Hier alvast z'n dartmaatje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en weer pakt de zogenaamde bal af pakker geen bal af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha inderdaad, pijnlijk voor de Immers lovers..
Voegt dus echt helemaal NIETS toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nietszeggend zonder de cijfers van zijn ploeggenoten. Gaat om het geheel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha meer schoten binnen de 16 maar mist er ook meer, serieus gezien een afzakkende tendens overal maar ja het blijven bitjes en stats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's maar hoe je er tegen aan wilt kijken, elke keer als hij doorgaat op de tegenstander die zich vervolgens verschrikt van die aanvallende ooievaart levert het ook bijna altijd balwinst op.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rot op, alsjeblieft.
LEXIT |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kan die kop niet meer zien, pleur alsjeblieft op.
HOELANG NOG FRED? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
LEKKER NAAR DE MAC DONALDS TERUG. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De man die in de Eredivisie al faalt in elke topwedstrijd krijgt opnieuw een basisplaats, te belachelijk voor woorden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 20:12 schreef MMM het volgende:De man die in de Eredivisie al faalt in elke topwedstrijd krijgt opnieuw een basisplaats, te belachelijk voor woorden. Inderdaad was totaal onbelangrijk vandaag stomme kut dat je d'r bent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex was een dikke voldoende vandaag. Hebben we allemaal kunnen zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Belangrijk bij de goal. Heb hem ook weer onbegrijpelijke dingen zien doen hoor. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Zuurpruimen! Juist de jongens die altijd worden afgezeken scoorde, door inzet, juist wel een dikke voldoende! Jullie zijn niet meer objectief te krijgen. Jammer...Mouwen omhoog! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Vanavond gezien wie beter kan oprotten, iets met M. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha oh oh, hij is een keer belangrijk bij een doelpunt. Zullen we de andere 100 wedstrijden even terughalen waarin hij niets toevoegde?
Slap gelul.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 08:58 schreef FANdré het volgende:Zuurpruimen! Juist de jongens die altijd worden afgezeken scoorde, door inzet, juist wel een dikke voldoende! Jullie zijn niet meer objectief te krijgen. Jammer...Mouwen omhoog! Gaf hem een 6,5, en dus een voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 10:02 schreef MMM het volgende:[..] Haha oh oh, hij is een keer belangrijk bij een doelpunt. Zullen we de andere 100 wedstrijden even terughalen waarin hij niets toevoegde? Slap gelul. Zo kan je het ook zien, maar volgens mij kopte hij niet geplaatst genoeg waardoor de keeper nog een kans kreeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers: "Echt heel erg gaaf om dit mee te maken"
Lex Immers was donderdagavond door het dolle heen toen Colin Kazim-Richards de gelijkmaker scoorde in de wedstrijd tegen AS Roma (1-1). De middenvelder van Feyenoord stormde op het supportersvak van de Rotterdammers af om de zege samen te vieren.
Immers leek verbaasd door de vele fans die mee waren gereisd naar Rome. "Ik stond net voor het vak en het leek wel een muur waar ik tegenop keek. Als ik dan een beetje aan het stadion van Dortmund denk, zo'n hele muur met supporters. Zo zag het er nu ook uit als je ervoor stond. Echt heel erg gaaf om dit mee te maken", vertelde Immers aan RTL7.
De middenvelder lijkt daarnaast al overtuigd van het behalen van de volgende ronde van de Europa League. "Ik hoop dat we in de volgende ronde weer een mooie ploeg kunnen loten en dat er weer zoveel supporters mee kunnen komen om ons te kunnen steunen", aldus Immers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben m wel zeer dankbaar voor de goede kopbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar wel omdat iemand toevallig daar opdook, Lexi zelf nog steeds net niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Was geen toeval,gewoon een nette actie van hem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, duo penotti twee kleuren voor het potti. Gelukkig voor Feyenoord dat het beloond is met een doelpunt, voor de rest blijf ik het een toestand vinden met die twee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 - 21:57 schreef VVout het volgende:Jep, duo penotti twee kleuren voor het potti. Gelukkig voor Feyenoord dat het beloond is met een doelpunt, voor de rest blijf ik het een toestand vinden met die twee. ben ik met je eens, maar we moeten het er mee doen. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Precies, dit is het voor de komende drie maanden.... |
|
|
|