|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja ?????????? Zeker met die andere mankementen genaamd: Nelom en Mulder zeker ?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb jij hem wel eens begrijpelijke dingen zien doen dan? Dat ie goed liep bij die kopbal is meer geluk dan wijsheid ... Vaak loopt ie in de weg, dat is goed als de tegenstander aan de bal is maar verwerpelijk als Feyenoord aan de bal is!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:Ja maar ik zie graag oplossingen in plaats van die moet weg en die moet weg. Maar het feit blijft wie dan. Of mag ik dat niet vragen Oplossingen met bestaande basis spelers? Tja die kan ik niet aanbieden, dat is gewoon onmogelijk !! Een uitschieter daargelaten , te veel spelers die NU in de basis staan komen gewoon kwaliteit tekort ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Lexie is met zijn loopvermogen en inzet voor Feyenoord erg nuttig. Het is geen topper maar voor dit team een zeer nuttige speler. Zou alleen meer scoren vermogen moeten hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Lexie is met zijn loopvermogen en inzet voor Feyenoord erg nuttig. Het is geen topper maar voor dit team een zeer nuttige speler. Zou alleen meer scoren vermogen moeten hebben. Eens, dus zoeken we iemand die dat wel heeft, of geven jonge spelers met potentie een kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopeloos geval, echt zo bizar slecht. Maakt gelukkig wel de winnende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar weer. Geen goede pass gegeven |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Het was weer naadje met Lex. Fred doet er niets aan. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten heeft hem de belangrijkste man van dit elftal gemaakt. Zegt genoeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij zei t zelfs voor de wedstrijd. Had Lex gespaard als hij niet geschorst was. Hahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff wordt er behoorlijk droevig van.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de passing is überhaupt abominabel, in de eerste helft van het seizoen werd er nog wel aardig gecombineerd maar de te korte , zachte balletjes zien we weer steeds meer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 19:17 schreef van geil het volgende:[..] Hij zei t zelfs voor de wedstrijd. Had Lex gespaard als hij niet geschorst was. Hahahahahahahahahahahaha Idioterie |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
die pakt de punten voor ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met dit soort spelers heb je n winnende goal nodig. n uitgebalanceerd team loopt er over heen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 20:29 schreef van geil het volgende:met dit soort spelers heb je n winnende goal nodig. n uitgebalanceerd team loopt er over heen. Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitgebalanceerd geld nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex///Held///Puntenpakkert..!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zegt wel weer genoeg over de kwaliteiten die er momenteel bij Feyenoord rond lopen ... zeer treurig inderdaad !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Samen met Kazim, Nelom en Boulahrouz ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 - 10:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Lexie is met zijn loopvermogen en inzet voor Feyenoord erg nuttig. Het is geen topper maar voor dit team een zeer nuttige speler. Zou alleen meer scoren vermogen moeten hebben. Meer scorend vermogen zou Clasie en El Ahmadi ook wel mogen hebben, en belangrijker die Kazim ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 20:29 schreef van geil het volgende:met dit soort spelers heb je n winnende goal nodig. n uitgebalanceerd team loopt er over heen. Lex brengt een soort van balans, de zgn creatieve spelers laten het liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
effe wakker worden. we hebben geen / nauwelijks creatieve spelers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad. Op die posities staan nu 2 harken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2015 - 06:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zegt wel weer genoeg over de kwaliteiten die er momenteel bij Feyenoord rond lopen ... zeer treurig inderdaad !!! Valt wel mee, het gaat er om dat de mix goed is. Strijdlust combineren met creativiteit zonder immers had Pelle nooit zoveel goals gemaakt. Met 11 vilhenaatjes bak je er ook niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zonder 11 vilhenaatjes heb je nog geen team? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Overigens Kazim met Pelle in de spits had ik wel een willen zien. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
zien we het nu eindelijk,immers er niet bijen waar zijn we dan,helemaal nergens,we w zin jn
wat is immers toch slecht heh,pfffff je ziet het,hij doet eenn keer niet mee, en waar waren we nou,lekker met tv aan kloten,oh ja en boula,zet die er ook nog maar lekker bij, hoe ver ben je je al fredje,vieze holmaat |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
volgend jaar, immers houden, clasie houden,dirk k halen,zo ga je iets berijken,en spelers die het niet kunnen volgen ,helaas,opzouten, dat is het leven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pas Immers gemist toen Kazim wegviel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bedroevend met de bal aan de voet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers niet bezig met vertrek: ''Maar ogen en oren hou ik open''
Lex Immers is momenteel bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord. De middenvelder speelde in totaal 87 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers en wist daarin 31 keer te scoren. Volgens verschillende media staat Lex Immers op de nominatie om aankomende transferperiode Feyenoord te verlaten.
"Ik ben helemaal niet bezig met een transfer, absoluut niet. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Aan het einde van het seizoen speel ik hier drie jaar. Wat ik altijd al heb gezegd: qua ambiance en sfeer is dit de grootste en mooiste club van Nederland. Dus het is absoluut geen straf om voor deze club te spelen."
De middenvelder laat aan Feyenoord TV weten een vertrek in de zomer niet uit te sluiten. "Gezien mijn leeftijd hou ik mijn ogen en oren wel open voor eventueel clubs uit het buitenland. Dat is iets wat ik heel graag wil en waar het gezin ook wel klaar voor is. Het zou leuk zijn om zon avontuur mee te maken. Als dat niet voorbij komt, speel ik volgend seizoen gewoon bij Feyenoord." |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja alweer Rutten, vreemd dat spelers anders over de trainer denken, geeft wel aan hoe onzinnig dit forum soms is! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 13:04 schreef Appie53 het volgende:[..] Tja alweer Rutten, vreemd dat spelers anders over de trainer denken, geeft wel aan hoe onzinnig dit forum soms is! Geen speler brandt een trainer af. Zeker niet als ze nog 2 maanden verder ermee moeten. Overigens is Rutten geen slechte trainer. Maar wel een verdomd matige tacticus, met weinig oog voor de toekomst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 12:58 schreef RenatoBos het volgende:Immers niet bezig met vertrek: ''Maar ogen en oren hou ik open''[ afbeelding ] Lex Immers is momenteel bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord. De middenvelder speelde in totaal 87 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers en wist daarin 31 keer te scoren. Volgens verschillende media staat Lex Immers op de nominatie om aankomende transferperiode Feyenoord te verlaten."Ik ben helemaal niet bezig met een transfer, absoluut niet. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Aan het einde van het seizoen speel ik hier drie jaar. Wat ik altijd al heb gezegd: qua ambiance en sfeer is dit de grootste en mooiste club van Nederland. Dus het is absoluut geen straf om voor deze club te spelen." De middenvelder laat aan Feyenoord TV weten een vertrek in de zomer niet uit te sluiten. "Gezien mijn leeftijd hou ik mijn ogen en oren wel open voor eventueel clubs uit het buitenland. Dat is iets wat ik heel graag wil en waar het gezin ook wel klaar voor is. Het zou leuk zijn om zon avontuur mee te maken. Als dat niet voorbij komt, speel ik volgend seizoen gewoon bij Feyenoord." Weg na dit seizoen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 13:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Geen speler brandt een trainer af. Zeker niet als ze nog 2 maanden verder ermee moeten. Overigens is Rutten geen slechte trainer. Maar wel een verdomd matige tacticus, met weinig oog voor de toekomst. Ook ik denk dat het een goede trainer is, maar zeker ook een slecht tacticus. Hij kiest voor zekerheid en geeft de jeugd niet het vertrouwen dat ze nodig hebben. In plaats daarvan kiest hij voor middelmaat door Nelom, Immers en Wilkshere op te stellen.
Als je dan ook nog om Tjarron Cherry gaat vragen dan snap je het niet. Bovendien wist hij op voorhand al hoe het gesteld is met de financiën, dus dat als argument aanvoeren is m.i. een klassiek zwaktebod.
Nog even dit: Bij zijn laatste 4 werkgevers is hij steeds voortijdig vertrokken. Dat geeft te denken. Zelf zou ik het willen benoemen als angsthazengedrag en draaikonterij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft z'n waarde bewezen. Verleden tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Rutten sprak met Immers over nieuwe rol: ''Jij kan dit, zei hij''
Lex Immers heeft dit seizoen een iets andere rol dan de voorgaande twee jaren bij Feyenoord. Hoewel hij zodoende minder vaak in scoringspositie komt dan voorheen, maakte hij afgelopen zondag tegen NAC Breda toch alweer zijn zevende competitiedoelpunt van dit seizoen. In de nieuwe editie van Feyenoord Magazine vertelt Immers uitgebreid over zijn rol binnen en buiten het veld bij Feyenoord.
"Ik speel dit seizoen veel minder als een echte nummer 10", legt Immers uit. "Dat heeft vooral te maken met onze manier van spelen. De laatste twee seizoenen zochten we direct de aanval en was alles afgestemd op Pellè. We kozen vaak voor de lange bal en dan was het mijn taak om bij te sluiten, waardoor ik bijna als tweede spits speelde."
"Onder Rutten ligt de nadruk meer op de opbouw van achteruit en het positiespel, terwijl we iets behoudender spelen. We benaderen onze wedstrijden veel meer Europees dan andere jaren. In de huidige speelwijze ben ik puur middenvelder en hou ik de balans in de gaten. Een andere rol dan ik gewend was en in het begin had ik daar best moeite mee. Toch sprak de trainer direct zijn vertrouwen uit. Jij kan dit, zei hij. Inmiddels heb ik dat denk ik bewezen, óók en misschien wel vooral in de topduels en wedstrijden in de Europa League", aldus Immers. Wat een volslagen idioot. Totaal geen zelfkritiek en dan het lef hebben om te zeggen dat hij het misschien en vooral(!) in topduels en in de EL heeft laten zien. Wat een idioot.
Je FAALT in elke topwedstrijd en in welke EL wedstrijd was je waardevol??
LEXIT!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2015 door MMM -- |
|
|
|