|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Lekker met Rutten mee. Kan er tenminste na de wedstrijd nog lekker gedoucht worden met zijn tweetjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flauw. Hij is wel van waarde geweest. Alleen de ambities reiken nu verder. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ik heb mij(velen van ons) dood geërgerd aan Rutten en zijn grootste vriend Immers(die hij niet hoefde op te stellen) dit jaar. Rutten heeft zelfs het elftal om Immers heen gebouwd. Het is gewoon een verloren jaar die Feyenoord niet gebruiken kan. En als je dan leest dat Immers en Rutten geen enkele zelfreflectie hebben zakt mij de broek helemaal af. Stelletje homo's |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De onzichtbare nummer 10. Goh.
Of zichtbaar slecht? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit pas n schande. onze basisspeler die al jaren als n kip zonder kop voetbalt. op 10................................................. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een kut Hagenees joh, een echt naaierT hahaha. Zie je wel, niet te vertrouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar een hele goeie voetballer volgens die twee..😃 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HUH ?
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Lijkt me goed gezelschap bij een potje kaarten of zo. Alhoewel ik denk dat hij het potje wel vertraagt haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zo te zien is Lex paaseieren aan t zoeken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De opvolger van Fransje Bauer voor BANANAspleet is dus ook gevonden. Kan hij vast beter dan voetballen. .. (geintje Lexie) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Lexie, bedankt voor alles gozer. Men snapt jou gewoon niet omdat je de Nederlandse competitie ontgroeid bent. Mooie transfer naar het buitenland. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 20:48 schreef Vincent1970 het volgende:Lexie, bedankt voor alles gozer. Men snapt jou gewoon niet omdat je de Nederlandse competitie ontgroeid bent. Mooie transfer naar het buitenland. Hahahahaha, wat een lachertje. Een transfer gun ik hem wel , kunnen ze daar ook eens lachen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen idee wie dat zou zijn gezien het topic. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tijd om nu naast shitta te gaan zitten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wanneer levert je je contract eens in ??? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Was bevestiging, geen vraag. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zand in de molen... Net als Kazim. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zand in de molen... Net als Kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral wanneer ze beiden spelen. Niet te doen. Alleen Kazim zou kunnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stom zo kan je het ook opvatten, ontbrak natuurlijk een vraagteken, ghèhè. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ongelofelijk hoe Lex mag blijven falen van Rutten. Het begint echt zielig te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
We hebben er weer 1 waar ik me me & de mensen om me heen Vak BB ( voor ,n keertje m,n neef ging mee PSV-fan ?? Nou niet echt) Zich kapot aan ergeren goedverdomme na 11 sec. De reactie van Elvis Manu spreekt voor zichzelf! . Nu ga ik er al van uit elke kans verprust tie. gisteren was Lex slecht! 2e helft wilde Hij een bal voorzetten maar de bal vliegt vervolgens de 2 e ring in ! Het is mooi geweest Wanneer hij naar engeland zou gaan of andere club zullen we het zien. Post ik gewoon Ik heb het verkeerd LEX kan wel voetballen ,klasse! Goed voor jou! |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
lex is gewoon een goeie voetballer voor feyenoord,het niet altijd even goed en mooi,maar wie heeft dat niet bij feyenoord,ik zie hem er altijd graag bij maar zo heeft ieder zijn eigen mening. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met Pellè ergerde ik me al de kolere aan hem, maar dan stond P. er in ieder geval nog bij die het wel af kon maken. Het is desondanks toen al pijnlijk duidelijk geworden dat we door de talrijke gemiste kansen veel verder hadden kunnen komen. Ook nu weer lijkt het of ie zijn schoenen verkeerd om heeft aangetrokken, sporadisch zit het geluk mee en komt er eens iets van zijn voet. Gelukkig is ie niet te beroerd om alles te geven en er voor door het stof te gaan maar het zou niet verkeerd zijn als er iemand stond die effectief met zijn kansen omging. Lexit bedankt voor je inzet en vechtlust maar we moeten verder kijken willen we in de toekomst mee doen voor het kampioenschap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 15:14 schreef VVout het volgende:Lexit bedankt voor je inzet en vechtlust maar we moeten verder kijken willen we in de toekomst mee doen voor het kampioenschap. Dat vind ik nou ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een nummer 10 met de kwaliteiten van een houten deur. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Toch blijf ik een enorme zwak voor die gozer houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En hier. Geen zwak, maar het afbranden staat me tegen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Over zijn instelling en mentaliteit zal ik nooit iets zeggen ! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Voetbaltechnisch en betreft voetbal intelligentie is het helaas een drama ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijne gozer. Alleen een beetje stijfjes in de heupen 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar t is mooi geweest. We moeten verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij heeft echt z,n waarde wel gehad. Maar voor de volgende stap is het inderdaad exit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 15:14 schreef VVout het volgende:Met Pellè ergerde ik me al de kolere aan hem, maar dan stond P. er in ieder geval nog bij die het wel af kon maken. Het is desondanks toen al pijnlijk duidelijk geworden dat we door de talrijke gemiste kansen veel verder hadden kunnen komen. Ook nu weer lijkt het of ie zijn schoenen verkeerd om heeft aangetrokken, sporadisch zit het geluk mee en komt er eens iets van zijn voet. Gelukkig is ie niet te beroerd om alles te geven en er voor door het stof te gaan maar het zou niet verkeerd zijn als er iemand stond die effectief met zijn kansen omging. Lexit bedankt voor je inzet en vechtlust maar we moeten verder kijken willen we in de toekomst mee doen voor het kampioenschap. Had nooit gehaald moeten worden, en zeker niet voor dat geld, wat toen nog echt heel veel was voor Feyenoord. heeft de ontwikkeling van het elftal gestagneerd , en heeft veel punten gekost. hoe vriendelijk en herkenbaar voor velen hij ook is. Met Mulder de slechtste speler ooit in de basis voor langere tijd in mijn ogen. Dag Lex het ga je goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voetbalvernuft natuurlijk..😉 |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
ik weet niet wat jullie hebben gezien, maar qua inzet, was er op El Ahmadie en Verbeek na, niemand die zo hard werkte afgelopen zondag, hij liep en was overal en, ja, hij was belangrijk. Minder aanleg dan Clasie e.d. dat is helder, maar inzet en boven zijn voetballend kunnen presterende, neem ik wel een petje af voor hem. Weg of niet, respecteer ik hem wel om zijn karakter etc. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:10 schreef FANdré het volgende:ik weet niet wat jullie hebben gezien, maar qua inzet, was er op El Ahmadie en Verbeek na, niemand die zo hard werkte afgelopen zondag, hij liep en was overal en, ja, hij was belangrijk. Minder aanleg dan Clasie e.d. dat is helder, maar inzet en boven zijn voetballend kunnen presterende, neem ik wel een petje af voor hem. Weg of niet, respecteer ik hem wel om zijn karakter etc. Eens, het is zeker een harde werker, maar afgelopen zondag vielen met name zijn aanvallende / spel voortzettende acties wel erg ongelukkig uit. Normaal krijgt hij van mij ook altijd een kleine voldoende voor zijn inzet, storende en corrigerende werkzaamheden. Afgelopen zondag kreeg hij van mij echter een onvoldoende. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik werk ook hard maar kan niet goed voetballen. Wordt de hele tijd al gezegd alleen qua niveau moeten we omhoog, maar desondanks respect voor hem hoe hij alles geeft. |
|
|
|