BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Maandag weer Johan Derksen in Voetbal Inside

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Wat gaat Johan weer zwetsen? Altijd wel weer lachen. Maar kijken wat voor onzin hij nu weer gaat uitkramen over Mario Been en Ronald Koeman en Feyenoord eromheen. Gaat hij toch weer gelijk krijgen met zijn uitspraken?
Royaal
 Royaal - zaterdag 30 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Nee
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 30 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Ik vind altijd wel laggen
MMM
 MMM - zaterdag 30 juli 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Zolang hij het niet over Feyenoord heeft is het leuk.
qwerto
 qwerto - zaterdag 30 juli 2011 - 13:01   quote  deeplink  
voetbal inside ? kom jij uit 1908 ofzo?
het heet al jaren VI (VOETBAL INTERNATIONAL)

maar goed ik kijk aleen voor Rene !
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 juli 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:58 schreef MMM het volgende:
Zolang hij het niet over Feyenoord heeft is het leuk.
kans vrij klein dat het daar niet over gaat
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 30 juli 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:19 schreef Wallie1908 het volgende:
Wat gaat Johan weer zwetsen? Altijd wel weer lachen. Maar kijken wat voor onzin hij nu weer gaat uitkramen over Mario Been en Ronald Koeman en Feyenoord eromheen. Gaat hij toch weer gelijk krijgen met zijn uitspraken?
Als we tegen Malaga een goed resultaat boeken worden we de 'revelatie van het seizoen en kunnen we iedereen weleens gaan verrassen, bij een nederlaag bestaat ons team uit 'eenheidsworsten' en spelen we tegen degradatie...dat is Johan Derksen.

Neemt niet weg dat het iemand is die wat durft te zeggen, en schijt heeft aan de hele wereld, voorbeeldje:

http://www.youtube.com/watch?v=XBinSCx61UI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Jhon de Beuk --
Flowie
 Flowie - zaterdag 30 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
(...)

maar goed ik kijk aleen voor Rene !
Toch maar weer eentje uit de Feyenoord opleiding he :P
j bruijnes
 j bruijnes - zaterdag 30 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
ik vind renee niks voegd er geen meerwaarde aan.
Els
 Els - zaterdag 30 juli 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:39 schreef j bruijnes het volgende:
ik vind renee niks voegd er geen meerwaarde aan.
Ik vind renee ook niks, zit maar te zeiken dat we begrip moeten hebben voor Fer.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Kunnen we weer gaan lachen met vd Gijp!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind renee ook niks, zit maar te zeiken dat we begrip moeten hebben voor Fer.
Verschil moet er zijn! Normen en waarden! Heb ik ook niet hoor met Luigi Bruins, zo ben ik je even voor. Maar ja dat is er 1 die niet kan voetballen, strijd kan leveren. Dus eigenlijk helemaal niks. In tegenstelling tot Leroy Fer, ben ik ook niet blij mee hoor met zijn manier van doen
Els
 Els - zaterdag 30 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn! Normen en waarden! Heb ik ook niet hoor met Luigi Bruins, zo ben ik je even voor. Maar ja dat is er 1 die niet kan voetballen, strijd kan leveren. Dus eigenlijk helemaal niks. In tegenstelling tot Leroy Fer, ben ik ook niet blij mee hoor met zijn manier van doen
Zowel Fer als Bruins kan voetballen, anders hadden ze er nooit hun beroep van kunnen maken. Dat een bepaalde speelstijl jou niet aanstaat, is wat anders. Maar omdat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat iemand iets niet kan. Leer toch eens om meningen en feiten te scheiden. Is waarschijnlijk teveel gevraagd, he?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:59 schreef Els het volgende:

[..]

Zowel Fer als Bruins kan voetballen, anders hadden ze er nooit hun beroep van kunnen maken. Dat een bepaalde speelstijl jou niet aanstaat, is wat anders. Maar omdat jij het niks vindt, wil niet zeggen dat iemand iets niet kan. Leer toch eens om meningen en feiten te scheiden. Is waarschijnlijk teveel gevraagd, he?
Maar iedereen zie de meningen en feiten anders en dat is voor jou waarschijnlijk teveel gevraagd, niet? But whatever, ik vind Bruins niks en jij vind Fer niks , mooi toch!
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 30 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar iedereen zie de meningen en feiten anders en dat is voor jou waarschijnlijk teveel gevraagd, niet? But whatever, ik vind Bruins niks en jij vind Fer niks , mooi toch!
Zijn jou ouders katholiek? Of was het een bewuste keuze om geen condooms te gebruiken?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:14 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zijn jou ouders katholiek? Of was het een bewuste keuze om geen condooms te gebruiken?
Y sus padres? ¿O se ha adoptado porque no quieren tener a sus padres de verdad! A mis padres por ahí que le permitirá a los padres por ahí. Creo que es triste que cuando la gente allí para persuadir a hacerlo bien en este foro.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 30 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Johnny, le genta esta melocca, whattefuck
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:23 schreef Quiroz het volgende:
Johnny, le genta esta melocca, whattefuck
qwerto
 qwerto - zaterdag 30 juli 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Y sus padres? ¿O se ha adoptado porque no quieren tener a sus padres de verdad! A mis padres por ahí que le permitirá a los padres por ahí. Creo que es triste que cuando la gente allí para persuadir a hacerlo bien en este foro.
Amen to that!
I mean what the hell where do people get the nerve to do such a thing it just completely blows my mind !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:58 schreef MMM het volgende:
Zolang hij het niet over Feyenoord heeft is het leuk.
Scoort het makkelijkst en haal je enorme kijkcijfers mee..
Voetbalinternational opgericht door Feyenoorders en afgepakt door neuzen...
Het blad heb ik inmiddels opgezegt na heel veel jaren..
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 30 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Leuk programma. Hoop alleen dat ze die Kraai nooit weer uitnodigen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Kraaij die komt nu juist weer 2x in de maand, in plaats van 1x.
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:15 schreef Bosifyable het volgende:
Kraaij die komt nu juist weer 2x in de maand, in plaats van 1x.
meen je dat? nou dan sla ik over, zenuwenpees die bij alles wat ie zegt kijkt naar Derksen voor goedkeuring
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:16 schreef craven het volgende:

[..]

meen je dat? nou dan sla ik over, zenuwenpees die bij alles wat ie zegt kijkt naar Derksen voor goedkeuring
Ving ik laatst op op de radio, maar mij boeit het niet zo of hij er wel of niet is. Wat je zegt kan ik me wel in vinden, Genee zeikt 'ie af, maar tegen Derksen zal hij dat nooit doen.

Maar dat zijn wel de uitzendingen met humor, waar een uitzending met Emile Schelvis, die ik toch kan waarderen qua voetbalkennis, wat serieuzer is. Hoe dan ook is Schelvis een serieuze, met een eigen slag humor; als hij een grap maakt, lacht 'ie vaak alleen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Bosifyable --
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ving ik laatst op op de radio, maar mij boeit het niet zo of hij er wel of niet is. Wat je zegt kan ik me wel in vinden, Genee zeikt 'ie af, maar tegen Derksen zal hij dat nooit doen.

Maar dat zijn wel de uitzendingen met humor, waar een uitzending met Emile Schelvis, die ik toch kan waarderen qua voetbalkennis, wat serieuzer is. Hoe dan ook is Schelvis een serieuze, met een eigen slag humor; als hij een grap maakt, lacht 'ie vaak alleen..
vroeger was t nog wel geinig met hansie, maar de laatste keren ging het echt nergens meer over. te gespeeld allemaal...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:21 schreef craven het volgende:

[..]

vroeger was t nog wel geinig met hansie, maar de laatste keren ging het echt nergens meer over. te gespeeld allemaal...
+1

Al zap ik ook gauw weg bij uitzendingen waar Raoul Heertje bij zit. Heb ik ook echt een hekel aan. Amper verstand van voetbal, alleen een beetje lachen, gieren, brullen zogenaamd.
craven
 craven - zaterdag 30 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:22 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

+1

Al zap ik ook gauw weg bij uitzendingen waar Raoul Heertje bij zit. Heb ik ook echt een hekel aan. Amper verstand van voetbal, alleen een beetje lachen, gieren, brullen zogenaamd.
pfff daar heb je een punt, gaat helemaal nergens over! Als Boskamp er is kijk ik wel, humor maar ook inhoudt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:22 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

+1

Al zap ik ook gauw weg bij uitzendingen waar Raoul Heertje bij zit. Heb ik ook echt een hekel aan. Amper verstand van voetbal, alleen een beetje lachen, gieren, brullen zogenaamd.
Hansie gaat nog wel maar die Brilmij uit Twente Raoul heertje en die Haagse drollul vind ik niks
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 juli 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hansie gaat nog wel maar die Brilmij uit Twente Raoul heertje en die Haagse drollul vind ik niks
Moet zeggen dat ik die Erik Jakhals van Twente wel kan waarderen. Geeft ook nergens om en gaat er lekker tegenin. Was ook blijkbaar de enige aan tafel die het snapte dat Immers toentertijd in die supportershome stond te schreeuwen over de joden. Die kon wél het onderscheid maken, waar Derksen & co een beetje de moraalridders uit hingen.

Uitzendingen met Boskamp, zoals craven zegt, vind ik geweldig. Blijf ik voor thuis!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:43 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik die Erik Jakhals van Twente wel kan waarderen. Geeft ook nergens om en gaat er lekker tegenin. Was ook blijkbaar de enige aan tafel die het snapte dat Immers toentertijd in die supportershome stond te schreeuwen over de joden. Die kon wél het onderscheid maken, waar Derksen & co een beetje de moraalridders uit hingen.

Uitzendingen met Boskamp, zoals craven zegt, vind ik geweldig. Blijf ik voor thuis!
Ja dat wel en was ook erg slim van `m,goed voor z`n carriëre ook...
Heeft zich bij vele met een paar woorden onsterfelijk gemaakt.
Maar zolang je niet in dat wereldje thuis bent en zelf nooit op
niveau heb gevoetbald of gesport moet je helemaal geen stoel krijgen
in zo`n programma...
Maar dat is mijn mening uiteraard...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Afzeik tv altijd leuk
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 30 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:15 schreef Bosifyable het volgende:
Kraaij die komt nu juist weer 2x in de maand, in plaats van 1x.
2x in de maand?...echt?...Pfff...1 grote ergernis met die opgefokte rotkop.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Ajakkes van Gelder komt morgen ook weer...
Vanochtend in een interview: "Ik vind (020) de grootste amateurvereniging van Nederland. Is mijn club dus niet."
Leugenaar.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 30 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
VI zou best leuk kunnen zijn als die cynische anti-Feijenoord zeiksnor er niet bij was. Wil ook graag de lolbroek uithangen maar heeft net zo veel gevoel voor echte humor als de zolen van mijn schoenen.Het is gewoon een vieze, onverzorgde opruier.
feijnrd
 feijnrd - zaterdag 30 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
nu wil ik weten hoe mijn grote vriend Rene over feyenoord gaat zeuren, want zn grote kleine vriend is weggestemd... maar tog Rene Van Der Gijp Rulessssss ( en die trainer die altijd met zn jasje gooid jaha hansie! )
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:51 schreef lijdensweg het volgende:
Kunnen we weer gaan lachen met vd Gijp!
vind 'm een beetje op Carlo lijken, die Rene
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 19:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

vind 'm een beetje op Carlo lijken, die Rene
boschart of picornie?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

boschart of picornie?
Dood of schijndood?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 30 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
heerlijk , ik ga er weer lekker voor zitten maandag .... biertje, zakkie chips en VI :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dood of schijndood?
oooooooooooh hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Maandag weer Johan Derksen in Voetbal Inside









0.0076820