|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De waarheid aan het licht!
Na een rustig begin van de dag werd het alsnog een heel bewogen avond. De ontslagronde bleek een goed excuus voor iedereen om een ongezouten mening te geven. Jaap was degene die op de bank belandde, maar mocht uiteindelijk, niet erg verassend, in de Villa blijven. Hij en Miljonair Claire hebben elkaar duidelijk gemaakt wat ze van elkaar vinden en Brian heeft zijn plannen voor Amanda's jaarfeest morgen in werking gezet! Dat wordt een mooi feestje morgen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
Dat feestje dat hij nou in petto heeft hoeve we niet te zien hoor als hij niks anders kan verzinnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda als jij werkelijk sociaal gevoelig bent denk jij niet aan feest terwijl jou hondje dood gebeten is |
|
|
|
|
hanijland
|
|
|
zijn er meer mensen die niet op nowlive kunnen komen |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ja ik kan er ook niet op komen terwijl ik altyd gekeken heb kom ik er nou niet meer op. Hoe kan dit????????????????????? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat is heel simpel als je iets schrijft op nowlive en het bevalt ze niet word je zonder pardon er af gegooid |
|
|
|
|
hanijland
|
|
|
nog steeds geen nowlive?????? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hanijland stuur die nowlive een email daar word totaal niet op gereageerd,als je commentaar ergens op geeft en het bevalt hun niet kom je er niet meer op zo simpel is dat |
|
|
|
|
hanijland
|
|
|
frans-06 er wordt wel gereageerd maar geen antwoord op de vraag waarom je niet meer kunt inloggen. |
|
|
|
|
hanijland
|
|
|
mezelf-ook nog steeds het zelfde probleem met nowlive. |
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
ik kan ook niet meer op nowlive komen. nadat ze gehackt waren moest je opnieuw registreren, er was ook iets extra's wat je moest vermelden. maar het was het onmogelijk om in te loggen, na contact met nowlive kreeg ik een ander wachtwoord, ook daarna kon ik nog niet inloggen. mailtjes die ik daarna naar nowlive verzond werden niet meer beantwoord, einde verhaal voor mij bij nowlive dus. |
|
|
|
|
hanijland
|
|
|
sandwitch-blijven broberen met wachtwoord van nowlive het is mij gelukt en zel jouw ook lukken. sucses hanijland |
|
|
|