|
|
sportdwaas
|
|
|
Als het transfervenster sluit 31 augustus weten we meer. Er zitten dan enkele competitiewedstrijden op net als de voorrondes van de internationale toernooien. Paniek en pleuris zal hier en daar plaats maken voor ongebreideld optimisme en omgekeerd.
Wie gaat genieten van zijn slaapmomentjes of is hij wakker geschud door die maffe supporter?
Met Snip en Snap Beenhakkers en Been op een plaats waar ze horen kan Feyenoord de sportieve weg omhoog vinden. Slaapmomentjes zijn uit den boze bij resultaattrainers R. Koeman en van Gastel. Feyenoord's selectie is breed en getalenteerd en ongeacht de eerste wedstrijden zal er wel weer een potje worden gevonden nieuw bloed aan te trekken. Gelukkig gaat van Geel voorzichtig te werk. Feyenoord kan misschien positief verrassen dit jaar met een plek bij de eerste 3. Alles daaronder lijkt sowieso haalbaar.
Ajax en Twente zijn op papier de sterkste teams, PSV en AZ volgen op enige afstand. Onderin gaan RKC, VVV, Excelsior en de Graafschap het heel moeilijk krijgen.
Hier mijn prognose voor de eindstand:
1. Ajax. Nog geen vertrekkers en met Theo Janssen een goede spelverdeler erbij. Maar wel een domme overtreding in de JCschaal. 2. FC Twente. Co weet wel raad met talent. 3. PSV. In mijn optiek win je de oorlog niet met Wijnaldum, Strootman en Mertens. 4. AZ. Maarten Martens blijft onder de radar vliegen van de grote clubs... 5. Feyenoord. Het kan en het moet. Als ze goed starten en thuis alles winnen kunnen ze nog wel een paar plaatsjes stijgen. En Roorda komt. 6. FC Groningen. Van de subtop het minst verzwakt 7. Heerenveen. Jans krijgt het aan de praat. 8. Heracles. Kunstgraseffect en uitstekende selectie. 9. Roda JC. Verwacht een terugval.
ADOrecept voor winst:
10. FC Utrecht. Na de winterstop gaan de Zweden draaien. 11. ADO Den Haag. Dat was een goede oplawaai van de Cyprioten. 12. NAC. J. van As doet het goed met weinig. 13. NEC. Nog geen Pastoor effect. 14. Vitesse. Blijft een zooitje ook met van den Brom. 15. Excelsior. Na de winterstop staarten omhoog. 16. De Graafschap. Sterk verzwakt. 17. VVV. Behoud via playoffs 18. RKC. Als eerste erin als eerste eruit.
Recept voor winst:
Knakworsten en bier
Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl, www.lostpinio.blogspot.com
@sportdwaas
Disclaimer: Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig (maar hou het vanaf nu in de gaten). Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
Dan moet het maar in Rio gebeuren! Nijhuis naar de Jupiler League! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
het is in ieder geval een realistische eindstand |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Dat dacht ik nou ook |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Er zijn hier een relatief groot aantal reacties verwijderd en dat is niet voor niets. Ik wijs iedereen nogmaals op de regels. Let daarbij vooral op de volgende passage:
quote: Er zal een WAARSCHUWING gegeven worden wanneer het volgende zich voordoet: - Gebruik van grove bewoordingen, schelden met ziektes (ook afkortingen worden niet toegestaan), discriminatie, rascisme (waaronder antisemitisme), etc. - Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc). - Het bespreken van moderator-zaken op het forum, inclusief deze regelgeving. Daar is het forum NIET de plek voor, stuur daarvoor een PM naar een van de moderatoren. Alleen met toestemming van een moderator mag het besproken worden op het forum.
Men kan dit als een officiële waarschuwing beschouwen. Bij een volgende keer kan/zal een tijdelijke ban volgen zonder verdere waarschuwing. Discussieer inhoudelijk of post niets. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Thomas het volgende:Er zijn hier een relatief groot aantal reacties verwijderd en dat is niet voor niets. Ik wijs iedereen nogmaals op de regels. Let daarbij vooral op de volgende passage: [..] Men kan dit als een officiële waarschuwing beschouwen. Bij een volgende keer kan/zal een tijdelijke ban volgen zonder verdere waarschuwing. Discussieer inhoudelijk of post niets. luister man...er is al zoveel commentaar op deze dwaas geweest?doen jullie ook geen kloten mee........en jij blijft je verschuilen achter je eigen regeltjes........ |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
eindelijk ben ik het met je eens |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Off-topic: Jongens laten we allemaal maar slim zijn en niet meer reageren op dit topic! Zou het slim zijn om voor zo'n jongen een ban te riskeren. Gewoon even een PB sturen naar Thomas met uitleg. Hopelijk reageert hij dan!
On-topic: We hebben niets aan voorspellingen. Het transferseizoen duurt nog een hele maand en er kan nog zoveel gebeuren.
Dit is overigens direct de laatste reactie die ik geef op een topic van deze gozer. Kansloos om mijn energie te steken in topics, waarin continu door de regels heen provocaties en spam zijn te lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dit soort onzin zouden we op het 010 forum moeten flikken. Maar daar zou ieder van ons al gelijk gebanned worden. Dus graag een ban. En een slot want dit hoort gewoon in het algemene voetbal gedeelte ;) Regels zijn er om nageleefd te worden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 12:02 schreef thomASS het volgende:Dit soort onzin zouden we op het 010 forum moeten flikken. Maar daar zou ieder van ons al gelijk gebanned worden. Dus graag een ban. En een slot want dit hoort gewoon in het algemene voetbal gedeelte ;) Regels zijn er om nageleefd te worden. Stuur je ongenoegen richting een PB naar Thomas. Heb ik ook net gedaan met verwijzing naar de forumregels. Is beter dan hier te reageren en een ban te riskeren! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 12:02 schreef thomASS het volgende:Dit soort onzin zouden we op het 010 forum moeten flikken. Maar daar zou ieder van ons al gelijk gebanned worden. Dus graag een ban. En een slot want dit hoort gewoon in het algemene voetbal gedeelte ;) Regels zijn er om nageleefd te worden. Zelfs op het forum van 'hunnie' vragen ze om een slot en verwijzen dit topic naar het algemene voetbal-topic. Ik zal maar niet om een slot vragen maar dit is wel de mijne. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: komt wel goed met ons man....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Thomas het volgende:Er zijn hier een relatief groot aantal reacties verwijderd en dat is niet voor niets. Ik wijs iedereen nogmaals op de regels. Let daarbij vooral op de volgende passage: [..] Men kan dit als een officiële waarschuwing beschouwen. Bij een volgende keer kan/zal een tijdelijke ban volgen zonder verdere waarschuwing. Discussieer inhoudelijk of post niets. yep dreig maar met bannen.......ban die dwaas maar van het ajaxforum met zijn kakkerlakkenavatar...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Thomas het volgende:Er zijn hier een relatief groot aantal reacties verwijderd en dat is niet voor niets. Ik wijs iedereen nogmaals op de regels. Let daarbij vooral op de volgende passage: [..] Men kan dit als een officiële waarschuwing beschouwen. Bij een volgende keer kan/zal een tijdelijke ban volgen zonder verdere waarschuwing. Discussieer inhoudelijk of post niets. Kijk zelf dan ook even naar jullie eigen regels. Waarom staat dit op het Ajax forum en niet op het algemene voetbal forum. dit heeft geen enkel meerwaarde voor dit forum
Maar blijkbaar kan iedereen dus een topic aanmaken, met zijn eigen voorspellingen voor komend jaar?? Of heb je dan ineens teveel dubbele topics. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] Kijk zelf dan ook even naar jullie eigen regels. Waarom staat dit op het Ajax forum en niet op het algemene voetbal forum. dit heeft geen enkel meerwaarde voor dit forum Maar blijkbaar kan iedereen dus een topic aanmaken, met zijn eigen voorspellingen voor komend jaar?? Of heb je dan ineens teveel dubbele topics. klopt, hij staat ook op algemene sportforum!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Met grootse complimenten van jou(?). Waarom moet deze topic dan ook in het Ajax-,twente-,psv- en feyenoordforum staan. Beetje teveel van het goede voor iets wat door vele niet echt gewaardeerd wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan hoeft het hier dus niet te staan, volgens mij staat er namelijk in de regels ook iets over dubbele topics. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T is eigenlijk altijd wel leuk geweest.. Feyenoord won altijd met 5-0 en in het echt was t dan dat ze verloren met 10-0.. En dan hebben we ook nog een keertje iemand op op te schelden.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:56 schreef freakie het volgende:T is eigenlijk altijd wel leuk geweest.. Feyenoord won altijd met 5-0 en in het echt was t dan dat ze verloren met 10-0.. En dan hebben we ook nog een keertje iemand op op te schelden.. Ik wil geen 'vrijwilliger' hebben om op te schelden. Hij weet donders goed dat ie voor van alles en nog wat wordt uitgescholden. Bij voorbaat al. Dat heeft ie er met zijn 'voorspellingen' zelf naar gemaakt, waardoor ik zelfs wijze toppics van hen bij voorbaat afkeur, als die er ooit mogen komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb me voorgenomen om nooit echt nooit meer op posts van deze dwaas te reageren. De limit bij mij was zijn "voorspelling" voor de allerlaatste wedstrijd van het vorige seizoen (inderdaad, de kampioenswedstrijd) waarin hij schreef de champagne te openen en er een lekker hapje bij te eten, wanneer FC Twente kampioen zou worden... De lul! Dat heb ik hem ook geschreven. Ik reageer dus in het geheel niet meer op zijn bijdrages.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:29 schreef Pietje het volgende:Ik heb me voorgenomen om nooit echt nooit meer op posts van deze dwaas te reageren. De limit bij mij was zijn "voorspelling" voor de allerlaatste wedstrijd van het vorige seizoen (inderdaad, de kampioenswedstrijd) waarin hij schreef de champagne te openen en er een lekker hapje bij te eten, wanneer FC Twente kampioen zou worden... De lul! Dat heb ik hem ook geschreven. Ik reageer dus in het geheel niet meer op zijn bijdrages. Lees je mijn stukkies wel echt goed?Wie staat er bovenaan in mijn prognose? Ik kan mijn prognoses (altijd op hoop en gevoel) alleen onder het algemene topic zetten. Maar hier en bij Feyenoord krijg ik meer reacties en daar zitten soms nuttige en leuke bij. De laatste maanden wordt de toon hier steeds agressiever ondanks het kampioenschap en dat vind ik gek. Echte Amsterdammers kunnen wel tegen een plaagstootje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik wil wel.....kan het ook.....zit helemaal in mijn hoofd.....maar doe het niet. Heb al een ban bij Feijenoord......wil niet in eigen huis gebanned worden.....daarom doe ik wel een verzoek......sportdwaas blijf hier aub weg |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
o sportdwaas feyenoord gaat echt geen vijfde worden.Minstens 8ste of 9de. Ik hoop zo met heel mn hart dat ajax feyenoord met 10-0 naar huis gaat sturen haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:44 schreef sportdwaas het volgende:[..] Lees je mijn stukkies wel echt goed?Wie staat er bovenaan in mijn prognose? Ik kan mijn prognoses (altijd op hoop en gevoel) alleen onder het algemene topic zetten. Maar hier en bij Feyenoord krijg ik meer reacties en daar zitten soms nuttige en leuke bij. De laatste maanden wordt de toon hier steeds agressiever ondanks het kampioenschap en dat vind ik gek. Echte Amsterdammers kunnen wel tegen een plaagstootje. Ik had het over je laatste bijdrage van het vorige seizoen! Dat heeft bij mij en vele anderen hier, kwaad bloed gezet. Champagne drinken en een lekker hapje erbij wanneer Ajax geen kampioen zou worden... Het zegt alles over jou. Toch? En zeker, ik ben een amsterdammer, in hart en nieren (hoewel ik er al lang niet meer woon) en ik kan ook zeker tegen een (plaag)stootje. Maar jouw post van wedstrijd 34 vond ik minzaam en bewust provocerend! Ik heb het in het verleden vaak voor je opgenomen, maar dat hoort tot de voltooid verleden tijd. Ik sluit me dus aan bij de woorden van nenam_tiL: blijf alsjeblieft weg op ons forum. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:58 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had het over je laatste bijdrage van het vorige seizoen! Dat heeft bij mij en vele anderen hier, kwaad bloed gezet. Champagne drinken en een lekker hapje erbij wanneer Ajax geen kampioen zou worden... Het zegt alles over jou. Toch? En zeker, ik ben een amsterdammer, in hart en nieren (hoewel ik er al lang niet meer woon) en ik kan ook zeker tegen een (plaag)stootje. Maar jouw post van wedstrijd 34 vond ik minzaam en bewust provocerend! Ik heb het in het verleden vaak voor je opgenomen, maar dat hoort tot de voltooid verleden tijd. Ik sluit me dus aan bij de woorden van nenam_tiL: blijf alsjeblieft weg op ons forum. Helemaal mee eens, ook ik vond zijn bijdrages eerder nooit provocend, en heb het zelfs weleens voor hem opgenomen, echter is hij flink veranderd in de toon van zijn topics, en daardoor hoort het nu gewoon niet meer thuis op dit forum.
Het gaat ook niet enkel over Ajax, maar over alle ED clubs, en daardoor hoort het thuis in het algemene topic over voetbal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, ook ik vond zijn bijdrages eerder nooit provocend, en heb het zelfs weleens voor hem opgenomen, echter is hij flink veranderd in de toon van zijn topics, en daardoor hoort het nu gewoon niet meer thuis op dit forum. Het gaat ook niet enkel over Ajax, maar over alle ED clubs, en daardoor hoort het thuis in het algemene topic over voetbal. Eens ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sportdwaas droomt over Ajax......wel helemaal luisteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:58 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had het over je laatste bijdrage van het vorige seizoen! Dat heeft bij mij en vele anderen hier, kwaad bloed gezet. Champagne drinken en een lekker hapje erbij wanneer Ajax geen kampioen zou worden... Het zegt alles over jou. Toch? En zeker, ik ben een amsterdammer, in hart en nieren (hoewel ik er al lang niet meer woon) en ik kan ook zeker tegen een (plaag)stootje. Maar jouw post van wedstrijd 34 vond ik minzaam en bewust provocerend! Ik heb het in het verleden vaak voor je opgenomen, maar dat hoort tot de voltooid verleden tijd. Ik sluit me dus aan bij de woorden van nenam_tiL: blijf alsjeblieft weg op ons forum. @pietje hier de gewraakte passage uit speelronde 34:
Met een glaasje Champagne wegspoelen tijdens Studio Sport of Studio Voetbal of als Ajax verloren heeft bij de Negerhut van Oom Tom (Mark Twain).
dus daar staat als Ajax verloren heeft kijk je niet naar Studio Sport maar lees je Mark Twain met een glaasje Champagne. In dat artikel gaf ik F. de Boer nog een recept voor winst.
De hele opgefokte sfeer is dus op niks gebaseerd. Als ik in mijn prognose Ajax nou op plek 7 zou zetten dan heb je een punt als ik in speelronde 34 Ajax totaal geen kans geef ook maar als je goed leest dan is dat dus allemaal niet zo en hebben Thomas en Boudewijn gelijk dat ze mij toelaten.
En ook van mij worden onzin stukken weggehaald: It's all in the game |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:25 schreef sportdwaas het volgende:[..] @pietje hier de gewraakte passage uit speelronde 34: Met een glaasje Champagne wegspoelen tijdens Studio Sport of Studio Voetbal of als Ajax verloren heeft bij de Negerhut van Oom Tom (Mark Twain). dus daar staat als Ajax verloren heeft kijk je niet naar Studio Sport maar lees je Mark Twain met een glaasje Champagne. In dat artikel gaf ik F. de Boer nog een recept voor winst. De hele opgefokte sfeer is dus op niks gebaseerd. Als ik in mijn prognose Ajax nou op plek 7 zou zetten dan heb je een punt als ik in speelronde 34 Ajax totaal geen kans geef ook maar als je goed leest dan is dat dus allemaal niet zo en hebben Thomas en Boudewijn gelijk dat ze mij toelaten. En ook van mij worden onzin stukken weggehaald: It's all in the game 95% van dit Ajaxforum is het daar mee oneens, als dat ergens anders gebeurt dan pakt die "gehate" persoon zelf zijn spullen en houd hij de eer aan zichzelf. Benieuwd of jij gewoon dom doorgaat tegen beter weten in, of dat je hier de boel de boel laat en ons lekker onze eigen wedstrijd topics laat starten en je eigen topics hier achterwege laat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere hé......ik heb voor minder al een ban gekregen op het Feijnoord forum |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Kolere hé......ik heb voor minder al een ban gekregen op het Feijnoord forum Inderdaad, hetzelfde geld voor mij, puur omdat er daar een paar gassies op mij reageerden werd ik daar geband, echt belachelijk, maar hij is hier nu al een paar maanden op deze manier zo bezig. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:25 schreef sportdwaas het volgende:[..] @pietje hier de gewraakte passage uit speelronde 34: Met een glaasje Champagne wegspoelen tijdens Studio Sport of Studio Voetbal of als Ajax verloren heeft bij de Negerhut van Oom Tom (Mark Twain). dus daar staat als Ajax verloren heeft kijk je niet naar Studio Sport maar lees je Mark Twain met een glaasje Champagne. In dat artikel gaf ik F. de Boer nog een recept voor winst. De hele opgefokte sfeer is dus op niks gebaseerd. Als ik in mijn prognose Ajax nou op plek 7 zou zetten dan heb je een punt als ik in speelronde 34 Ajax totaal geen kans geef ook maar als je goed leest dan is dat dus allemaal niet zo en hebben Thomas en Boudewijn gelijk dat ze mij toelaten. En ook van mij worden onzin stukken weggehaald: It's all in the game deden jullie maar eens mee om de titel...Dwaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door infamous psv -- |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:44 schreef sportdwaas het volgende:[..] Lees je mijn stukkies wel echt goed?Wie staat er bovenaan in mijn prognose? Ik kan mijn prognoses (altijd op hoop en gevoel) alleen onder het algemene topic zetten. Maar hier en bij Feyenoord krijg ik meer reacties en daar zitten soms nuttige en leuke bij. De laatste maanden wordt de toon hier steeds agressiever ondanks het kampioenschap en dat vind ik gek. Echte Amsterdammers kunnen wel tegen een plaagstootje. Echte Amsterdammers hebben het niet zo op Rotterdammers. En als je meer positieve en nuttige reacties krijgt op het forum waar jij thuishoort, dan kan jij beter daar je energie in stoppen. Het praten over kampioenschappen, wat Ajacieden hier doen, moet je er dan maar bij bedenken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het wordt tijd om je afscheidspost te schrijven dwaas........ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vind je topics ook niet leuk meer sportdwaas! eerst kon ik het nog met veel genoegen lezen, maar je bent inderdaad aan het provorceren! je zegt dat je kritisch feyenoord supporter bent maar ze winnen wel elke wedstrijd met 5-0 volgens jou! ajax verliest overal, en psv eveneens! dit seizoen gaat feyenoord 5 de worden denk je?? daarmee ben je gewoon aan het uitdagen!! je weet dat feyenoord geen kwaliteit meer heeft en geen enkele financiele mogelijkheden om zich te versterken heeft, terwijl de rest het vrijwel allemaal wel heeft, sterker nog, feyenoord is verzwakt, hou gewoon rekening met een plaats van 10de op lager! kan het altijd meevallen! is niet lullig bedoeld, maar ben het met iedereen hier eens, hou alsjeblieft de eer aan jezelf en maak hier geen topics meer aan! en ook niet op de andere forums maar lekker op die van je eigen! vaarwel dwaas |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:41 schreef baco74 het volgende:[..] Met grootse complimenten van jou(?). Waarom moet deze topic dan ook in het Ajax-,twente-,psv- en feyenoordforum staan. Beetje teveel van het goede voor iets wat door vele niet echt gewaardeerd wordt. Heb volgens mij alleen gezegd dat de eindstand i.v.m. anders een keer realistischer is, dat zijn toch geen grootse complimenten??? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar waarom bannen de moderatoren hem dan niet gewoon? Zij lezen dit toch ook? Dat mag ik in elk geval hopen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien handig om dit topic dan ook te laten rusten, en niet dagen later weer te gaan posten hier. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:53 schreef Ajx het volgende:[..] Heb volgens mij alleen gezegd dat de eindstand i.v.m. anders een keer realistischer is, dat zijn toch geen grootse complimenten??? Jij geeft gewoon aan dat zijn post realistisch is en rept helemaal niet over een eindstand of uitslag of uberhaupt iets. Alleen dat bericht realistisch is.
quote: Maakt niets uit, dit is jouw mening maar wel op het algemene voetbal-topic laten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:57 schreef Ajx het volgende:Maar waarom bannen de moderatoren hem dan niet gewoon? Zij lezen dit toch ook? Dat mag ik in elk geval hopen.... Omdat hij niet scheldt, met enge ziektes smijt etc. Het zijn provocaties tussen de regels door. Ik sluit me aan bij Remco: gewoon niet meer reageren, zeg maar doodzwijgen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Thomas het volgende:Er zijn hier een relatief groot aantal reacties verwijderd en dat is niet voor niets. Ik wijs iedereen nogmaals op de regels. Let daarbij vooral op de volgende passage: [..] Men kan dit als een officiële waarschuwing beschouwen. Bij een volgende keer kan/zal een tijdelijke ban volgen zonder verdere waarschuwing. Discussieer inhoudelijk of post niets. Wel vreemd! Heb jullie een PB gestuurd, maar nooit meer een reactie ontvangen???? Komt dit omdat jullie erkennen dat het eigenlijk vreemd is te wijzen naar regels terwijl deze door jullie, met het niet sluiten van dit topic, niet worden nageleefd??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:39 schreef baco74 het volgende:[..] Jij geeft gewoon aan dat zijn post realistisch is en rept helemaal niet over een eindstand of uitslag of uberhaupt iets. Alleen dat bericht realistisch is. [..] Maakt niets uit, dit is jouw mening maar wel op het algemene voetbal-topic laten. Dat 'bericht' dat ik toen schreef, daar bedoel ik de eindstand, die daarin stond mee. Maar zolang het op algemene blijft, ik het inderdaad goed |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou sorry , ik heb die kakkerlakken zien spelen , maar die worden echt geen 5e, eerder 15e |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Heb je ze zien spelen????????? Ik hoorde dat ze inderdaad goed speelde:| |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond ze wel redelijk spelen, playoffs moeten ze wel gaan halen.. |
|
|
|