|
|
raket
|
|
|
Vrienden ik zit ik Thailand.Hoe kan ik live Feyenoord kijken via internet? Wie is er zo vreselijk slim dat die dit weet? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We zeiden dat je naar de maan moest vliegen, niet naar Thailand. Heheheheheheh. Ik zou het niet weten gozer!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is ook al ergens een heel topic over. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ach.. seizoen begint bijna. ik focus me op Feyenoord :-) |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jawel. maar hij wil het combineren met het oplopen van een thaise variant van gordel sars. dus daar hebben ze geen eredivisie live |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 04:38 schreef raket het volgende:Vrienden ik zit ik Thailand.Hoe kan ik live Feyenoord kijken via internet? Wie is er zo vreselijk slim dat die dit weet? Wij allen met onze oogies, en jij? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Freelivevoetbal.nl moet je waarschijnlijk wel sopcast downloadeb maar dat staat er wel Veel plezier in thailand trouwens |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 04:38 schreef raket het volgende:Vrienden ik zit ik Thailand.Hoe kan ik live Feyenoord kijken via internet? Wie is er zo vreselijk slim dat die dit weet? kinderprikkert |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 09:40 schreef obiku010 het volgende:[..] jawel. maar hij wil het combineren met het oplopen van een thaise variant van gordel sars. dus daar hebben ze geen eredivisie live hahaha oh op die manier, tja dat zou ik niet weten...proef ik daar enige jaloezie Biek? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 10:22 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] hahaha oh op die manier, tja dat zou ik niet weten...proef ik daar enige jaloezie Biek? kleine taise chickies.... nee man. meestal zijn het mannen(heb ik gelezen....) hahahahaha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mocht van mn ouders niet gaan........ Teringzooi, dan maar een keer zelf met de trein richting Rotterdam bij competitiewedstrijd......
Come on Feyenoord !!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Moest je anders met blote billen naar bed??? Hehehehehhehe! Ik mocht niet van mijn vrouw. Je weet wat dat betekent? Heehehhehehe! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: En dan, welke handelingen moet je dan nemen, is wel makkelijk voor op de camping zeg maar. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: uuuuum... vind je dat nou erg leuk om te zeggen, vind het nog al wat, maar in iedergeval geen leuk grapje... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 16:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:Moest je anders met blote billen naar bed??? Hehehehehhehe! Ik mocht niet van mijn vrouw. Je weet wat dat betekent? Heehehhehehe! Ook met de blote billen... of moest je gewoon gaan slapen en je handen thuis houden... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je ziet na het drukken op die link een hele lijst westrijden en tijdstippen. als je op het tijdstip van aanvang op de link drukt kan je kiezen uit 2 links. gewoon effe proberen welke het doet. drukken en kijken. heel makkelijk |
|
|
|