BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Jan Verthongen als aanvoerder? Sorry maar dat gaat mij echt te ver...
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is.

Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen.

Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder.

Ik vind het echt belachelijk, en ben benieuwd naar jullie meningen..
baco74
 baco74 - zondag 31 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:
Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is.

Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen.

Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder.

Ik snap je wel Remco, maar wie dan?
Ik kan alleen Van Der Wiel,Alderwereld of De jong bedenken die dat zouden moeten zijn.
Zij hebben nu ook niet echt het karakter om aanvoerder te zijn.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 31 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:

EENS!!! Verder niets aan toe te voegen!!!
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:

Ach Remco. Het maakt me helemaal niks uit. Als hij het Ajax-shirt met verve draagt en zich in en buiten het veld als Ajacied gedraagt... Hij is wel een echte leider, waaraan de jonge Ajacieden zich kunnen optrekken. Nee, ik heb er geen moeite mee!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 31 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Wie wil je dan aanvoerder maken? vd Wiel?? Nooit van zn leven!Alderweireld?? Dacht het toch even niet he. de Jong? Geen type daarvoor. We hebben een echte leider nodig als aanvoerder en Vertonghen is dat ja maar Janssen ook!Het gaat er niet om of een echte Ajacied aanvoerder is. Het gaat erom dat de juiste man aanvoerder is. Het gaat om het team! En er zitten nu eenmaal weinig echte Ajacieden in dit team die een waardige aanvoerder zouden kunnen zijn.We hebben genoeg spelers gezien die geen echte Ajacieden waren maar ons toch een hoop succes hebben gegeven. Kan mij het schelen of Janssen geen echte Ajacied is.Hij is wel eenechte leider die alles zal geven voor Ajax. Geen mietje als aanvoerder...........nooit!
lereeeen
 lereeeen - zondag 31 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
ik vind het toch maar een onzin topic, Wie wil je anders doen?
Ik steun Janssen 110% ,Hij is nu 1 van ajax.
joduh
 joduh - zondag 31 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
theo mag nooit of te nimmer aanvoerder zijn.......................als jantje er niet is doe dan toby man!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:57 schreef joduh het volgende:
theo mag nooit of te nimmer aanvoerder zijn.......................als jantje er niet is doe dan toby man!!!!
Ach joduh, wat maakt het uit. Het is "maar" een extra functie in het elftal. Toby aanvoerder? Hahaha, man dat kun je toch niet menen? De aanvoerder moet wel een leider zijn, die voorop in de strijd gaat, de tactiek van de coach in het veld kan overbrengen en een waardige spreekbuis ten opzichte van de scheidsrechter kan zijn. Dat alles heeft Theo Janssen in zich. Vandaar dat ik er geen moeite mee heb.
Divxion
 Divxion - zondag 31 juli 2011 - 18:05   quote  deeplink  
kunnen we frank niet gewoon aanvoerder maken:P
sebas79
 sebas79 - zondag 31 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Ik vind Janssen de ideale aanvoerder voor Ajax
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach joduh, wat maakt het uit. Het is "maar" een extra functie in het elftal. Toby aanvoerder? Hahaha, man dat kun je toch niet menen? De aanvoerder moet wel een leider zijn, die voorop in de strijd gaat, de tactiek van de coach in het veld kan overbrengen en een waardige spreekbuis ten opzichte van de scheidsrechter kan zijn. Dat alles heeft Theo Janssen in zich. Vandaar dat ik er geen moeite mee heb.
Misschien dan wel gewoon Vermeer of bijvoorbeeld Siem de Jong. Zoals je zegt is het inderdaad een extra functie, maar het is ook de man die menig Ajacied als idool wil hebben en ik zie Janssen niet als eens al een echte leider. Ook bij TWente was hij niet de echte leider, eerder waren daar Wisgerhof, Brama en Douglas de leiders van het elftal..

Er hoort gewoon een echte Ajacied aanvoerder te zijn..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:

Ben het 100% met je eens,denk ik zeg niks omdat jullie mijn mening over die...........weten,wilde de boel niet opnaaien
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:47 schreef lereeeen het volgende:
ik vind het toch maar een onzin topic, Wie wil je anders doen?
Ik steun Janssen 110% ,Hij is nu 1 van ajax.
Het is dus een onzin topic om te discussieren wie de aanvoerder van Ajax moet zijn??? Ben jij wel voor Ajax vraag ik me dan af???
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dan wel gewoon Vermeer of bijvoorbeeld Siem de Jong. Zoals je zegt is het inderdaad een extra functie, maar het is ook de man die menig Ajacied als idool wil hebben en ik zie Janssen niet als eens al een echte leider. Ook bij TWente was hij niet de echte leider, eerder waren daar Wisgerhof, Brama en Douglas de leiders van het elftal..

Er hoort gewoon een echte Ajacied aanvoerder te zijn..
Ach Remco, zoals ik al eerder schreef, het maakt me eigenlijk niks uit wie aanvoerder is. Als Ajax in zijn geheel maar presteert en het liefst met mooi en goed voetbal. En wie dan de aanvoerder van dat mooie Ajax is...
joduh
 joduh - zondag 31 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

hahahah grootste vriend van me!!!!!!we zijn het oneens!!!!!!!!!!!!!!!hahahah moeten we de krant ff bellen????;-) nee man,,,het is niet `maar` een extra functie......het is een boegbeeld voor ajax wat daar met de toss moet staan man!!!!een ajacied!!!en een echte!!!en tuluk is toby niet mijn favoriet man,maar bij gebrek aan jantje!! en maarten!!!
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach Remco, zoals ik al eerder schreef, het maakt me eigenlijk niks uit wie aanvoerder is. Als Ajax in zijn geheel maar presteert en het liefst met mooi en goed voetbal. En wie dan de aanvoerder van dat mooie Ajax is...
Dat begrijp ik helemaal.
alibabba
 alibabba - zondag 31 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat Janssen reserveaanvoerder is. Janssen is op zijn best als je hem belangrijk maakt. Het is een persoonlijkheid en die heeft AJAX hard nodig. Janssen moet leiding geven aan het perfectionisme want dat is nog ver te zoeken in het spel op dit moment.
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:23 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah grootste vriend van me!!!!!!we zijn het oneens!!!!!!!!!!!!!!!hahahah moeten we de krant ff bellen????;-) nee man,,,het is niet `maar` een extra functie......het is een boegbeeld voor ajax wat daar met de toss moet staan man!!!!een ajacied!!!en een echte!!!en tuluk is toby niet mijn favoriet man,maar bij gebrek aan jantje!! en maarten!!!
Ja, man ik schrok er ook van dat we het niet met elkaar eens zijn ;-) Hahahaha.
Ik vond Theo Janssen gisteren een waardige Ajacied. Hij werkte zich een uur in de rondte. Niks mis mee. Hij draagt het mooiste shirt van de wereld met verve. Hij mag van mij (en van Frank de Boer ;-)) aanvoerder zijn. Ik vind het erg jammer dat hij gisteren en in andere wedstrijden tijdens de voorbereiding een andere, meer verdedigende, rol heeft gekregen dan in zijn Vitesse en vooral FC Twente-tijd. Toen vond ik hem dwingender dan in zijn huidige rol bij Ajax. Daar zal Frank de Boer wel zijn redenen voor hebben, maar ik verwacht dat Theo aanzienlijk minder zal gaan scoren en ook minder anderen in scoringspositie gaat brengen.
jodocus
 jodocus - zondag 31 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
ja is allemaal wel leuk , maar welke sukkel veroorzaakte gister die strafschop , juist, theo sukkel
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:43 schreef jodocus het volgende:
ja is allemaal wel leuk , maar welke sukkel veroorzaakte gister die strafschop , juist, theo sukkel
Dan lopen er veel sukkels rond op de velden...
Maar wie liet zijn man lopen in de verdediging??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor jou toch wel een beetje persoonlijk is.
Ok hij heeft nog niets bewezen maar vind hem wel de aangewezen persoon.
Hij heeft gisteren hopelijk zijn slechtste wedstrijd in het Ajax-shirt gespeeld.
Maar verder een de Jong of Toby vind ik ook geen aanvoerders. Om over Ooijer nog maar te zwijgen dat die nog in het veld komt.... Onzin topic ook overigens beetje stemmingmakerij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Hummel10 --
Yordee1
 Yordee1 - zondag 31 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Onzin topic, slotje.
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:02 schreef Yordee1 het volgende:
Onzin topic, slotje.
Nou... kennelijk leeft het hier wel degelijk!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 31 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Kan deze onzin niet gewoon in het cafe?
Zolang remko of een van de andere dikke vriendjes iets vraagt is het oke, maar zodra een nieuweling een vraag post word deze 9 van de 10 x betiteld als onzin.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is dus een onzin topic om te discussieren wie de aanvoerder van Ajax moet zijn??? Ben jij wel voor Ajax vraag ik me dan af???
Ik vraag me af of je niet te ver gaat in je anti Theo gerichtheid.. Theo heeft tot nu toe 1 verkeert ding laten zien.. Dat is die penalty maar dat is ook niet alleen zijn fout.. Voor de rest laat hij echt geweldige dingen zien.. Passend en opbouwend.. Ik denk dat hij als reserve een goede speler kan zijn.. Dit geeft denk ik ook wel aan dat hij goed ligt in de groep.. Anders kan je nooit aanvoerder zijn..
ashols
 ashols - zondag 31 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Valt in de categorie Kampioen der armoede.
Anders gezegd: bij gebrek aan beter is hij aanvoerder.
Overigens is hij qua persoonlijkheid de aangewezen persoon als aanvoerder (na Jan).
Dat hij van Twente komt kan mij niet schelen. Zeker niet aangezien ik Twente als provincieclub niet zie als een aartsrivaal als PSV of Feyenoord. Dan moeten ze eerst maar 10 jaar lang structureel onze club het moeilijk maken.
Indien Theo's verleden bij een andere club kennelijk een probleem vormt, is het criterium dat een aanvoerder vanaf de f'jes al bij Ajax moet hebben gespeeld.
En dát vind ik dan weer onzin.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:25 schreef AFCA MARCO het volgende:
Kan deze onzin niet gewoon in het cafe?
Zolang remko of een van de andere dikke vriendjes iets vraagt is het oke, maar zodra een nieuweling een vraag post word deze 9 van de 10 x betiteld als onzin.
Ik geloof dat als er een topic word gepost er 1 van de 20 keer iets zinnigs instaat in transferperiodes.. Dit topic is 1 van de 20 goede topics.. Want hier discussier je over of je het wel terecht vindt dat Theo reserve aanvoerder is.. En uu hebben je daar een topic van? Nee het ajax cafe is om lekker te lullen.. Het transfer topic is voor de transfers en daarna zijn er allemaal dingen waar over gepraat kan worden..

Als je er zelf werk van maakt om je topic toe te lichten.. Want dat gebeurd ook nooit..

Je krijgt dan als titel bijvoorbeeld: Janssen iets voor ajax?

En dan de tekst: Zeg het maar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je niet te ver gaat in je anti Theo gerichtheid.. Theo heeft tot nu toe 1 verkeert ding laten zien.. Dat is die penalty maar dat is ook niet alleen zijn fout.. Voor de rest laat hij echt geweldige dingen zien.. Passend en opbouwend.. Ik denk dat hij als reserve een goede speler kan zijn.. Dit geeft denk ik ook wel aan dat hij goed ligt in de groep.. Anders kan je nooit aanvoerder zijn..
Remco is volgens mij helemaal niet anti Theo..........ik ben anti Theo
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 31 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Het gaat mij er gewoon dat er hier ondertussen een raar sfeertje hangt. Ik zie constant dezelfde figuren post aanmaken en ook steeds dezelfde hierop reageren. Als er vreemde eend in de bijt iets wilt openen word dit echt bijna altijd afgemaakt.
Smerig vind ik dat!!!

Hoeveel topics over Theo janssen zijn er al geweest?
Jep precies een stuk of 10 waar deze shit ook prima in besproken kan worden.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco is volgens mij helemaal niet anti Theo..........ik ben anti Theo
Wel hij is in ieder geval meer tegen dan voor de komst van theo en dat laat hij in alles merken..
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:34 schreef AFCA MARCO het volgende:
Het gaat mij er gewoon dat er hier ondertussen een raar sfeertje hangt. Ik zie constant dezelfde figuren post aanmaken en ook steeds dezelfde hierop reageren. Als er vreemde eend in de bijt iets wilt openen word dit echt bijna altijd afgemaakt.
Smerig vind ik dat!!!

Laat maar zien welke topic dat waren;)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 31 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Denk je dat ik ze voor je ga opzoeken?
Je weet net zo goed als mij dat er genoeg topics over janssen zijn
ashols
 ashols - zondag 31 juli 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Smerig vind ik dat!!!

Zit iets in.
baco74
 baco74 - zondag 31 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:53 schreef ashols het volgende:

[..]

Zit iets in.
Waar in?
In je Nickname?
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:50 schreef AFCA MARCO het volgende:
Denk je dat ik ze voor je ga opzoeken?
Je weet net zo goed als mij dat er genoeg topics over janssen zijn
Ik heb het even voor de op gezocht en ze gaan allemaal over theo janssen en zijn transfer.. en 1 zit daarbij die gaat over theo janssen en daar schreef hij over dat hij liever jan-arie had.. Maar die is gesloten..(Ja die dus ook ja..) Dus wat klagen jullie dit topic is onderbouwt.. De topic die worden gesloten zijn niet onderbouwt of er zijn er al 10 echt over precies de zelfde.. Wat ik al aangaf ze beginnen met de titel waar het over gaat en dan komt een een klein stukje tekst van: Ja jongens zeg het maar.. En dat is niet onderbouwen..
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:53 schreef ashols het volgende:

[..]

Zit iets in.
Als jullie dat vinden kom dan met een topic waar dit in besproken zou kunnen worden.. Dit is vaak bij onzin berichten want dan geven we allemaal aan waar dit in besproken zou kunnen worden.. Duss geef een link en er zou hier een slot op komen want de moderators die lezen het wel jongens..
ashols
 ashols - zondag 31 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:56 schreef baco74 het volgende:

[..]

Waar in?
In je Nickname?
Nee, daarin zit een broodje unox van de Arena van gisteren.
Doel op de eerste posts die veelal in een nieuw topic worden gepost.

Zoals:

is al een topic over, slotje.

Of: Dit valt onder topic x.

Of gewoon: Slotje!

Bovenstaande persoon reageert op eenzelfde manier.
Vandaar mijn reactie; Zit wat in, zonder offense!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Smerig vind ik dat!!!

Ga je eerst maar eens inleven,er zijn hier mensen die dagelijks posten,zo niet elke dag.......en dan kom jij met zo'n opmerking??
Van mij mag je hoor....maar gun die gasten die hier dagelijk zijn hun lol
Als je het niet bevalt.......blijf je toch lekker weg,zoals je tot nu toe gedaan hebt
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:00 schreef ashols het volgende:

[..]

Nee, daarin zit een broodje unox van de Arena van gisteren.
Doel op de eerste posts die veelal in een nieuw topic worden gepost.

Zoals:

is al een topic over, slotje.

Of: Dit valt onder topic x.

Of gewoon: Slotje!

Bovenstaande persoon reageert op eenzelfde manier.
Vandaar mijn reactie; Zit wat in, zonder offense!
Inderdaad.. Als je zegt dat er al een topic over is.. Geef dan ff een link;)
baco74
 baco74 - zondag 31 juli 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Dit is geen topic over Theo Janssen en de topics van T.J. die er nog zijn,
zijn hier niet geschikt voor want die hebben een copleet andere inhoud.
Dit is eerder een topic over het aanvoerdersschap.
Daar is nog altijd geen topic voor aangemaakt dus is er nix mis met deze.
jodocus
 jodocus - zondag 31 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
gewoon jantje aanvoerder , en 2e vermeer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Smerig vind ik dat!!!

sfeer is inderdaad er veranderd de laatste tijd. De avatar mannen staan boven de rest. Daarvan zijn er een paar die dat graag laten merken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:08 schreef baco74 het volgende:
Dit is geen topic over Theo Janssen en de topics van T.J. die er nog zijn,
zijn hier niet geschikt voor want die hebben een copleet andere inhoud.
Dit is eerder een topic over het aanvoerdersschap.
Daar is nog altijd geen topic voor aangemaakt dus is er nix mis met deze.
zit ook wel waarheid in wat je zegt maar dan had de titel ook kunnen zijn: wie als reserve aanvoerder? Dit is gewoon een aanval op de persoon theo janssen. En als je dan al weet dat de starter van het topic een beetje anti theo is krijg je deze discussie
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:53 schreef Hummel10 het volgende:
Ik denk dat het voor jou toch wel een beetje persoonlijk is.
Ok hij heeft nog niets bewezen maar vind hem wel de aangewezen persoon.
Hij heeft gisteren hopelijk zijn slechtste wedstrijd in het Ajax-shirt gespeeld.
Maar verder een de Jong of Toby vind ik ook geen aanvoerders. Om over Ooijer nog maar te zwijgen dat die nog in het veld komt.... Onzin topic ook overigens beetje stemmingmakerij
Een mening is stemmingmakerij?? Dat jij vind dat hij de juiste aanvoerder is, betekent niet dat anderen het daar mee eens zijn. Mij staat het in ieder geval niks niet aan dat hij die band draagt, en als ik dit topic lees, dan is die mening daarover flink verdeeld en dus is het complete onzin om dit een onzin topic te noemen. Vroeger was de man met de band een clubicoon.
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Kerel, ik heb niks tegen Theo en ben zelf tevreden met zijn aanwezigheid, het topic van destijds was om een reactie uit te lokken, dat heb ik vooraf aan een paar mensen ge PB'T.

Het gaat mij enkel wel wat ver dat die persoon in de eerste officiele wedstrijd van Ajax ook direct aanvoerder is.
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Smerig vind ik dat!!!

Als men een topic aanmaakt met de volgende titel "manhoreav iets voor Ajax??"

En dan start met de tekst "leuke speler, jullie??"

Ja sorry, maar dat is inderdaad onzin, als iemand een topic start dat normaal en netjes onderbouwd is met een vraag of een mening dan heb ik daar nooit problemen mee. En volgens mij onderbouw ik prima wat ik ervan vind, en is het inmiddels ook een zeer goed bekeken topic waar een aantal prima onderbouwde meningen gedeeld worden.

Het gaat inhoudelijk over Ajax en is geen gerucht, ik vraag me af wat daar mis mee is.
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

zit ook wel waarheid in wat je zegt maar dan had de titel ook kunnen zijn: wie als reserve aanvoerder? Dit is gewoon een aanval op de persoon theo janssen. En als je dan al weet dat de starter van het topic een beetje anti theo is krijg je deze discussie
Als je een mening hebt over de topicstarter t.o.v. deze speler, zorg dan wel dat je alle feiten weet. IK BEN HELEMAAL NIET ANTI THEO, dat topic is destijds aangemaakt met een aantal anderen hier om de boel eens op scherp te zetten, daarna heb ik dat uitgelegd en heb ik zelfs uitgelegd hem een goede voetballer te vinden met de kanttekening dat ik twijfel of hij de juiste man voor Ajax is( die twijfel is er nog steeds), hij speelt voor Ajax nu dus is hij welkom op het veld en in het shirt.

Maar de man die in de laatste officiele wedstrijd nog een van de belangrijke figuren was bij Twente kan in MIJN optiek onmogelijk de aanvoerder van Ajax zijn in de daarop eerstvolgende officiele wedstrijd.

En in de topictitel staat MIJN MENING, niet die van een ander, maar de mijne.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, ik heb niks tegen Theo en ben zelf tevreden met zijn aanwezigheid, het topic van destijds was om een reactie uit te lokken, dat heb ik vooraf aan een paar mensen ge PB'T.

Het gaat mij enkel wel wat ver dat die persoon in de eerste officiele wedstrijd van Ajax ook direct aanvoerder is.
Ooo oke.. Nou ja dan is t goed.. Maar dan zal het uiteindelijk toch ook een keus zijn geweest van het team en de coach.. Je maakt namelijk niet direct een aanvoerder zijn als het team dat niet wil..
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als men een topic aanmaakt met de volgende titel "manhoreav iets voor Ajax??"

En dan start met de tekst "leuke speler, jullie??"

Ja sorry, maar dat is inderdaad onzin, als iemand een topic start dat normaal en netjes onderbouwd is met een vraag of een mening dan heb ik daar nooit problemen mee. En volgens mij onderbouw ik prima wat ik ervan vind, en is het inmiddels ook een zeer goed bekeken topic waar een aantal prima onderbouwde meningen gedeeld worden.

Het gaat inhoudelijk over Ajax en is geen gerucht, ik vraag me af wat daar mis mee is.
Remco daar reageren ze niet inhoudelijk op.. Laat maar..
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Ooo oke.. Nou ja dan is t goed.. Maar dan zal het uiteindelijk toch ook een keus zijn geweest van het team en de coach.. Je maakt namelijk niet direct een aanvoerder zijn als het team dat niet wil..
Het zal ongetwijfeld een keuze zijn van de Boer en consorten, lijkt me wat raar dat ie de bend gewoon oppakt van een tafeltje toch.........:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

0.0104539