|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Als je een mening hebt over de topicstarter t.o.v. deze speler, zorg dan wel dat je alle feiten weet. IK BEN HELEMAAL NIET ANTI THEO, dat topic is destijds aangemaakt met een aantal anderen hier om de boel eens op scherp te zetten, daarna heb ik dat uitgelegd en heb ik zelfs uitgelegd hem een goede voetballer te vinden met de kanttekening dat ik twijfel of hij de juiste man voor Ajax is( die twijfel is er nog steeds), hij speelt voor Ajax nu dus is hij welkom op het veld en in het shirt. Maar de man die in de laatste officiele wedstrijd nog een van de belangrijke figuren was bij Twente kan in MIJN optiek onmogelijk de aanvoerder van Ajax zijn in de daarop eerstvolgende officiele wedstrijd. En in de topictitel staat MIJN MENING, niet die van een ander, maar de mijne. Dit vind ik wel correct alleen is het wel zo dat niet JIJ kan bepalen of het goed is.. Dat is gewoon bepaald door het team en de coach samen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Het zal ongetwijfeld een keuze zijn van de Boer en consorten, lijkt me wat raar dat ie de bend gewoon oppakt van een tafeltje toch.........:-) Ja das waar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:43 schreef freakie het volgende:[..] Dit vind ik wel correct alleen is het wel zo dat niet JIJ kan bepalen of het goed is.. Dat is gewoon bepaald door het team en de coach samen.. Ik bepaal wel degelijk voor mezelf of ik het wel of niet goed vind. dat doen de trainers en spelers niet voor mij hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik bepaal wel degelijk voor mezelf of ik het wel of niet goed vind. dat doen de trainers en spelers niet voor mij hoor. Je kan inderdaad voor jezelf bepalen maar uiteindelijk weet jij niet of theo aanvoerder kan zijn.. Hij zou wel goed in de groep liggen.. En door zijn leeftijd is het dus 1+1.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Als je een mening hebt over de topicstarter t.o.v. deze speler, zorg dan wel dat je alle feiten weet. IK BEN HELEMAAL NIET ANTI THEO, dat topic is destijds aangemaakt met een aantal anderen hier om de boel eens op scherp te zetten, daarna heb ik dat uitgelegd en heb ik zelfs uitgelegd hem een goede voetballer te vinden met de kanttekening dat ik twijfel of hij de juiste man voor Ajax is( die twijfel is er nog steeds), hij speelt voor Ajax nu dus is hij welkom op het veld en in het shirt. Maar de man die in de laatste officiele wedstrijd nog een van de belangrijke figuren was bij Twente kan in MIJN optiek onmogelijk de aanvoerder van Ajax zijn in de daarop eerstvolgende officiele wedstrijd. En in de topictitel staat MIJN MENING, niet die van een ander, maar de mijne. kerel jij vond de persoon theo helemaal niks voor Ajax. Je was 1 van de weinige die zijn transfer zag zitten dus als je dan dit topic start dan is bij mij 1+1 nog steeds 2. Denk dat het je puur om theo gaat anders snap ik niet waarom je je druk maakt om de reserve aanvoerder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 20:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] kerel jij vond de persoon theo helemaal niks voor Ajax. Je was 1 van de weinige die zijn transfer zag zitten dus als je dan dit topic start dan is bij mij 1+1 nog steeds 2. Denk dat het je puur om theo gaat anders snap ik niet waarom je je druk maakt om de reserve aanvoerder. Is het nou zo moeilijk om te snappen dat het in dit geval niet om Theo gaat.
Overigens heeft de voetballer Theo mij nog geen minuut kunnen bekoren in een Ajax shirt, en ja hij werkt hard, maar als dat de defintie van een goede voetballer is dan wil ik ook weleens hard gaan werken.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:09 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dan wel gewoon Vermeer of bijvoorbeeld Siem de Jong. Zoals je zegt is het inderdaad een extra functie, maar het is ook de man die menig Ajacied als idool wil hebben en ik zie Janssen niet als eens al een echte leider. Ook bij TWente was hij niet de echte leider, eerder waren daar Wisgerhof, Brama en Douglas de leiders van het elftal.. Er hoort gewoon een echte Ajacied aanvoerder te zijn.. Je ziet Janssen niet als een echte leider? Als hij geen leider is is niemand bij Ajax het. Siem de Jong? Die is nog niet eens droog achter zn oren man. Dat brave jochie aanvoerder?? Vermeer???? Sorry hoor maar dat is echt te belachelijk voor woorden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:00 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Je ziet Janssen niet als een echte leider? Als hij geen leider is is niemand bij Ajax het. Siem de Jong? Die is nog niet eens droog achter zn oren man. Dat brave jochie aanvoerder?? Vermeer???? Sorry hoor maar dat is echt te belachelijk voor woorden. Inderdaad belachelijk, maar dat zegt dan ook wel weer wat over de selectie van Ajax..
Vertonghen is de nummer 1, daar is iedereen het over eens, maar als Janssen de nummer 2 moet zijn is het wel slecht gesteld met dit elftal.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad belachelijk, maar dat zegt dan ook wel weer wat over de selectie van Ajax.. Vertonghen is de nummer 1, daar is iedereen het over eens, maar als Janssen de nummer 2 moet zijn is het wel slecht gesteld met dit elftal.. Waarom dan? Janssen durft zn bek open te trekken. Stuurt spelers aan. Gaat voorop in de strijd. Wat wil je nog meer als aanvoerder?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:05 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Waarom dan? Jansen durft zn bek open te trekken. Stuurt spelers aan. Gaat voorop in de strijd. Wat wil je nog meer als aanvoerder? Ik vind alle eigenschappen die jij opnoemt bij hem wel meevallen, eerlijk gezegd heb ik dat coachen en alles gister niet gezien.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Remco, ga nou niet overal op in man, daar haal je jezelf mee omlaag. Heb je niet nodig. Je hebt best een punt en daar wil ik voor een deel in mee gaan, echter hou ik van realisme boven 'wat de fans graag zouden zien'. Het blijft een feit dat de beste keus voor deze wedstrijd Theo was en niet een van de jongens die jij graag had gezien. Ja ook ik zou graag een 'echte Ajacied' zien, maar dat zit er voorlopig althans niet in. Wellicht volgend jaar dat Toby of Siem er klaar voor kunnen zijn (mits Siem niet kind van de rekening wordt). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik reageer daarop waar ik op wil reageren, of dat de mening over mij hier wel of niet naar beneden haalt kan me niet zo heel veel boeien, het is maar internet he..
Ik zeg trouwens niet dat ik die mensen graag zie, maar wel liever dan Theo.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind alle eigenschappen die jij opnoemt bij hem wel meevallen, eerlijk gezegd heb ik dat coachen en alles gister niet gezien.. Ja geef hem de tijd dan ook even. Hij is er net en hij heeft zelf gezegd dat ie nog niet meteen vooraan ging staan. Dat komt vanzelf en je kan niet op 1 wedstrijd afgaan. Hij heeft tenminste aangegeven een leider te willen worden van Ajax. En dat gaat op den duur ook gewoon gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
|
Je begrijpt me niet, ik neem het voor je op....jammer. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:09 schreef remco k het volgende:Ik reageer daarop waar ik op wil reageren, of dat de mening over mij hier wel of niet naar beneden haalt kan me niet zo heel veel boeien, het is maar internet he.. Ik zeg trouwens niet dat ik die mensen graag zie, maar wel liever dan Theo.. Als je die mensen liever als aanvoerder wilt zien dan vraag ik me af of je wel het beste voor hebt met Ajax. Want een Vermeer of eende Jong boven Janssen zetten qua aanvoerderschap.............nou sorry hoor. Ik snap best wat je bedoeld maar ik zou op Vertonghen na geen enkele andere speler die nu bij het eerste zit boven Janssen verkiezen. Geen makke lammetjes als aanvoerder. Nooit! Want daar win je de oorlog niet mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:09 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja geef hem de tijd dan ook even. Hij is er net en hij heeft zelf gezegd dat ie nog niet meteen vooraan ging staan. Dat komt vanzelf en je kan niet op 1 wedstrijd afgaan. Hij heeft tenminste aangegeven een leider te willen worden van Ajax. En dat gaat op den duur ook gewoon gebeuren. Ik help het je hopen, echter denk ik eerder dat het uiteindelijk fout gaat met hem en dat hij in ieder geval zijn nivo van afgelopen seizoen niet gaat evenaren, mocht dat wel zo zijn ben ik de eerste die dat toe zal geven, maar ok dat wordt niet gebasseerd op 1 wedstrijd.
Ik ga trouwens niet op 1 wedstrijd af, maar op de gehele voorbereiing.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik begrijp je prima, maar kies mijn eigen pad, dat is wat anders dan je niet begrijpen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:12 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Als je die mensen liever als aanvoerder wilt zien dan vraag ik me af of je wel het beste voor hebt met Ajax. Want een Vermeer of eende Jong boven Janssen zetten qua aanvoerderschap.............nou sorry hoor. Ik snap best wat je bedoeld maar ik zou op Vertonghen na geen enkele andere speler die nu bij het eerste zit boven Janssen verkiezen. Geen makke lammetjes als aanvoerder. Nooit! Want daar win je de oorlog niet mee. Jullie zien in hem blijkbaar een groot leider, ik niet. Nog liever Ooijer als hij speelt. |
|
|
|
|
|
|
|
In dat laatste geef ik je gelijk, hij heeft bij lange na zijn niveau nog niet gehaald. Maar hij gaf al aan dat het wel een omschakeling voor hem was. Beetje geduld nog :) |
|
|
|
|
Snakie
|
|
|
Bla bla bla bla bla, waar maken jullie je druk om. De trainer beslist, en niet wij. Als dat zo was, dan hadden we nu ook een lekker dikke beurs. Maak je niet druk, Janssen of iemand anders, we worden gewoon weer kampioen. |
|
|
|
|
|
|
|
Snakie, wat doe je dan op dit forum? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:15 schreef Snakie het volgende:Bla bla bla bla bla, waar maken jullie je druk om. De trainer beslist, en niet wij. Als dat zo was, dan hadden we nu ook een lekker dikke beurs. Maak je niet druk, Janssen of iemand anders, we worden gewoon weer kampioen. Als de trainer beslist en het voor ons geen zin heeft om daarover te discussieren, waarom heb je hier dan een account aangemaakt??? het heeft toch geen zin en niemand luister na je?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:14 schreef The Dude :) het volgende:In dat laatste geef ik je gelijk, hij heeft bij lange na zijn niveau nog niet gehaald. Maar hij gaf al aan dat het wel een omschakeling voor hem was. Beetje geduld nog :) Zoals ik al zei, ik help het jullie hopen, maar ik ben er bang voor.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Een aanvoerder van Ajax moet een echte leider zijn en liefst een Nederlander. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Ik vind het belachelijk dat jantje als aanvoerder is gemaakt.Ik vind Siem juist de aangewezen man hij verdient het!Hij schoot Ajax naar het 30e kampioenschap. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:44 schreef ajaxboy2 het volgende:Ik vind het belachelijk dat jantje als aanvoerder is gemaakt.Ik vind Siem juist de aangewezen man hij verdient het!Hij schoot Ajax naar het 30e kampioenschap. gast je maakt geen speler aanvoerder omdat hij toevallig in de kampioenswedstrijd 2 doelpunten maakt! De speler moet ook de kwaliteiten en de ballen hebben om aanvoerder te worden en dat heeft siem de jong (nog) niet Jan vertonghen is op het moment de aangewezen aanvoerder en niemand anders |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Jullie zien in hem blijkbaar een groot leider, ik niet. Nog liever Ooijer als hij speelt. Momenteel zie ik nu ook liever Ooijer, Janssen moet het nog maar laten zien bij ajax |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:49 schreef ajax21 het volgende:[..] Momenteel zie ik nu ook liever Ooijer, Janssen moet het nog maar laten zien bij ajax Lastig als die op de bank zit. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: Klopt Maar dan nog vind ik wel dat Janssen het ook eerst maar moet bewijzen Op zo'n moment klinkt dan een v/d wiel niet eens zo heel gek |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep ,laat hem eerst maar bewijzen wat of ie voor ajax betekend man...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:54 schreef ajax21 het volgende:[..] Klopt Maar dan nog vind ik wel dat Janssen het ook eerst maar moet bewijzen Op zo'n moment klinkt dan een v/d wiel niet eens zo heel gek Klinkt....tsja dat is moeilijk oordelen of ie het kan. Hij was de speler in de basis van Ajax met de meeste ervaring volgens mij. Maar lees al zijn twitter berichten eens na, die jongen is niet het type voor het aanvoerdersschap. Staat nog veel te druistig in het leven (waar nix mis mee is voor zijn leeftijd). Tel daar bij op dat ie vorig seizoen het slechtste seizoen in zijn Ajax loopbaan heeft gedraait. Nee doe dan maar Toby, is in mijn ogen een stuk verstandiger en volwassener als persoon, maar dat weten we ook niet zeker. Misschien slaapt hij ook nog met het licht aan :) Laat De Boer het nou maar beslissen, hij zal het wel het beste zien. Zolang we nog geen bankgarantie van Roma hebben, is Theo voorlopig de 3de aanvoerder en goede plek voor een persoon als hem...voorlopig. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:49 schreef ajax21 het volgende:[..] Momenteel zie ik nu ook liever Ooijer, Janssen moet het nog maar laten zien bij ajax Ooijer is geen basisspeler, dat is nooit ideaal. Ik snap wel wat Remco bedoelt, maar een hiërarchie ontstaat vaak op natuurlijke wijze tijdens de trainingen en in de kleedkamer. Om hierover te oordelen moet je eigenlijk 24/7 bij de selectie zijn.
Ik zou eerder mijn vraagtekens zetten bij de capaciteiten van Janssen en niet zozeer zijn achtergrond. Hij was met al zijn ervaring en leiderschap niet in staat om de ongeduldige jonge talenten van Ajax in de eindfase rustig te houden. Dus de opdracht geven om niet dom ineffectieve voorzetten te blijven geven, terwijl je tegen 10 man staat en gewoon moet combineren om ze kapot te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 22:06 schreef baco74 het volgende:[..] Klinkt....tsja dat is moeilijk oordelen of ie het kan. Hij was de speler in de basis van Ajax met de meeste ervaring volgens mij. Maar lees al zijn twitter berichten eens na, die jongen is niet het type voor het aanvoerdersschap. Staat nog veel te druistig in het leven (waar nix mis mee is voor zijn leeftijd). Tel daar bij op dat ie vorig seizoen het slechtste seizoen in zijn Ajax loopbaan heeft gedraait. Nee doe dan maar Toby, is in mijn ogen een stuk verstandiger en volwassener als persoon, maar dat weten we ook niet zeker. Misschien slaapt hij ook nog met het licht aan :) Laat De Boer het nou maar beslissen, hij zal het wel het beste zien. Zolang we nog geen bankgarantie van Roma hebben, is Theo voorlopig de 3de aanvoerder en goede plek voor een persoon als hem...voorlopig. Ik denk wel dat Toby op ten duur een goede aanvoerder zou zijn, hij heeft er wel de kop voor in ieder geval. Hij moet nog iets minder bezig zijn met zijn eigen spel maar dat natuurlijk met de tijd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 22:09 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ooijer is geen basisspeler, dat is nooit ideaal. Ik snap wel wat Remco bedoelt, maar een hiërarchie ontstaat vaak op natuurlijke wijze tijdens de trainingen en in de kleedkamer. Om hierover te oordelen moet je eigenlijk 24/7 bij de selectie zijn. Ik zou eerder mijn vraagtekens zetten bij de capaciteiten van Janssen en niet zozeer zijn achtergrond. Hij was met al zijn ervaring en leiderschap niet in staat om de ongeduldige jonge talenten van Ajax in de eindfase rustig te houden. Dus de opdracht geven om niet dom ineffectieve voorzetten te blijven geven, terwijl je tegen 10 man staat en gewoon moet combineren om ze kapot te spelen. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 22:06 schreef baco74 het volgende:[..] Klinkt....tsja dat is moeilijk oordelen of ie het kan. Hij was de speler in de basis van Ajax met de meeste ervaring volgens mij. Maar lees al zijn twitter berichten eens na, die jongen is niet het type voor het aanvoerdersschap. Staat nog veel te druistig in het leven (waar nix mis mee is voor zijn leeftijd). Tel daar bij op dat ie vorig seizoen het slechtste seizoen in zijn Ajax loopbaan heeft gedraait. Nee doe dan maar Toby, is in mijn ogen een stuk verstandiger en volwassener als persoon, maar dat weten we ook niet zeker. Misschien slaapt hij ook nog met het licht aan :) Laat De Boer het nou maar beslissen, hij zal het wel het beste zien. Zolang we nog geen bankgarantie van Roma hebben, is Theo voorlopig de 3de aanvoerder en goede plek voor een persoon als hem...voorlopig. Klopt, van der Wiel is zeker geen ideale aanvoerder, maar momenteel hebben we die in mijn ogen verder ook niet na vertonghen. Dan op zich zou Alderweireld dan misschien wel beter zijn nog inderdaad. Maargoed dat laten we dan verder maar over aan de Boer |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
het is gewoon een ajaxcied nu he, en een pure leidersmentaliteit. geweldige kerel, naar mijn mening. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Last time i checked,
is Janssen toch echt een speler die bij Ajax onder contract staat.
Is hij Ajacied ? : CHECK
Hij heeft wel degelijk de karakter en de mentaliteit om een "reserve"aanvoeder te zijn.
Geschikt als (Reserve)aanvoeder? : CHECK
Kortom, ik zie het probleem niet...
Op Vertonghen en Janssen na, hebben we geen spelers die zich als leider profileren binnen en buiten het veld.
Alderweireld heeft de potentie om er een te worden, maar moet nog veel stappen maken.
Dus ik ben het in dezen voledig eens met de Boer en Humankillz. Prima oplossing. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind alle eigenschappen die jij opnoemt bij hem wel meevallen, eerlijk gezegd heb ik dat coachen en alles gister niet gezien.. Bezoek eens een training. Dan zie je hoe hij zich gedraagt.
Hij coacht continu, en geeft ze op de flikker waar nodig. Eigenschappen die een aanvoerder moet hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Jullie zien in hem blijkbaar een groot leider, ik niet. Nog liever Ooijer als hij speelt. nou ooijer is leuk voor de training maar stel hem maar niet meer op. Pff dat is helemaal niks meer, komt veel te kort. Of vond je hem goed afgelopen seizoen? Dat vind in pas een drama veel te traag. Hadden gewoon eerder moeten reageren en mathijssen moeten halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pfff, wat een gezanik om niets. Ik deel Pietjes mening voluit. |
|
|
|
|
jesper62
|
|
|
maakt niet uit beste vriend gaat er om wat je presteert op t veld en je uitstraling en leiderschap logisch dat jan nr 1 is theo is nu speler van ajax en geeft zich 100 procent andre ooijer werd vorig seizoen ook door een deel uitgefloten in het begin weet je nog geef theo de tijd en een kans dan oordelen we later eerlijk toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 10:02 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Bezoek eens een training. Dan zie je hoe hij zich gedraagt. Hij coacht continu, en geeft ze op de flikker waar nodig. Eigenschappen die een aanvoerder moet hebben. Hey, en laat ik dat nu net wel eens gedaan hebben, en laat ik nu vinden dat hij die kwaliteiten minder heeft dan dat iedereen denkt. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ach joduh, wat maakt het uit. Het is "maar" een extra functie in het elftal. Toby aanvoerder? Hahaha, man dat kun je toch niet menen? De aanvoerder moet wel een leider zijn, die voorop in de strijd gaat, de tactiek van de coach in het veld kan overbrengen en een waardige spreekbuis ten opzichte van de scheidsrechter kan zijn. Dat alles heeft Theo Janssen in zich. Vandaar dat ik er geen moeite mee heb. Mee eens. Niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:57 schreef joduh het volgende:theo mag nooit of te nimmer aanvoerder zijn.......................als jantje er niet is doe dan toby man!!!! Mijn idee! Als hij een paar jaar laat zien WEL van de club te houden, dan mag hij 3e aanvoerder worden na een stemmingsronde!!
*** means 29 x more titels than mental THEO! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 10:40 schreef jesper62 het volgende:maakt niet uit beste vriend gaat er om wat je presteert op t veld en je uitstraling en leiderschap logisch dat jan nr 1 is theo is nu speler van ajax en geeft zich 100 procent andre ooijer werd vorig seizoen ook door een deel uitgefloten in het begin weet je nog geef theo de tijd en een kans dan oordelen we later eerlijk toch? Bij een fatsoenlijk Ajax is dat juist andersom.. Dan presteer je eerst en moet men zich eerst bewijzen om die band te mogen dragen.
Ook niet voor niets dat hij bij Twente niet in het eerste rijtje van drie aanvoerders zat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik kan hier niet mee zitten. Een aanvoerder moet de meest geschikte persoon zijn op het veld, los van naam, leeftijd of achtergrond. Als die persoon op dit moment Theo Janssen is, dan is dat Theo Janssen. Je kan en mag er van alles van vinden, maar het gaat om het belang van de ploeg.
Bovendien is hij de tweede aanvoerder, en tja, dan kan het wel gebeuren dat hij de band draagt, maar toch meestal niet. Feit is dat Ajax nog altijd een hele jonge ploeg heeft, met veel jongens die vol in hun ontwikkeling zitten. De meeste zijn niet klaar voor de band, of zullen de band nooit krijgen. De spoeling potentiële aanvoerders is gewoon niet zo groot, en dan snap ik de keuze voor Janssen wel in deze. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 10:55 schreef remco k het volgende:[..] Hey, en laat ik dat nu net wel eens gedaan hebben, en laat ik nu vinden dat hij die kwaliteiten minder heeft dan dat iedereen denkt. Daar denkt F de Boer dus kennelijk anders over, anders maakt hij hem geen reserve aanvoerder. En gezien de selectie, is die keuze zo gek nog niet.
Maar goed, wie zou volgens jou dan wel reserve aanvoerder moeten zijn, en waarom?
De enige die in mijn ogen in aanmerking zou kunnen komen is Ooijer. Hij beheerst alles wat een aanvoerder moet hebben. Echter, hij speelt niet of nauwelijks.
Maar laten we eerlijk wezen. Het maakt in principe toch weinig uit wie er reserve aanvoerder is. Als Janssen nu DE aanvoerder was, kan ik je begrijpen. Maar we hebben altijd Jantje nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Snakie
|
|
|
o ja, en de groetjes voor degene die niet tegen kritiek kunnen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is. Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen. Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder. Ik vind het echt belachelijk, en ben benieuwd naar jullie meningen.. Is dit weer om reacties uit te lokken, net als de vorige keer toen je over Theo Janssen zat te zeiken, of moet ik dit onderwerp dit keer wel serieus nemen? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Het is dus een onzin topic om te discussieren wie de aanvoerder van Ajax moet zijn??? Ben jij wel voor Ajax vraag ik me dan af??? Een aanvoerder moet iemand zijn die zijn team kan leiden, binnen en buiten het veld. Iemand die voor de spelers kan opkomen/vertegenwoordigen als dat nodig is, maar ook met mede spelers praat en voorbeeld functie is, dat laatste is misschien buiten het veld niet zoals het zou moeten zijn maargoed. Het is de grootste onzin dat het een echte Ajacied moet zijn, zolang hij maar wel in het team zit. Het gaat om iemand die kwaliteiten heeft als leider. De jong is in mijn ogen absoluut (nog) geen leider en Vermeer ook niet. Verthongen wel en ik zie Janssen zeker wel als tweede man, gezien zijn ervaring en de manier waarop hij anderen aan het sturen is in het veld. Verder hebben we gewoon niemand, behalve Eriksen, maar die is gewoon nog te jong, dus die keuze van de Boer is niet meer dan normaal, helaas maar waar. We hebben te weinig geboren leiders in het elftal op dit moment. |
|
|
|