BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Janssen bij gebrek aan beter de leider is geworden bij Ajax en geloof me dat het een keuze is van de trainer en niet van hemzelf. Vanaf dag 1 zag de boer hem al zo en heeft hem mede daarom ook aangetrokken. Bij Twente lopen er meer leiders rond in het veld dan bij Ajax, daarom was hij niet 2de of derde keus daar, heel simpel dus. Neemt niet weg dat Ajax voetballend weer meer talent heeft.

IK denk dat 90% van de supporters het wel kunnen vinden in Janssen als reserve aanvoerder, omdat een goed alternatief niet aanwezig is op dit moment en die 10% die het het niets vind, die vinden hem zowiezo niets en hadden hem liever niet gezien in een Ajax shirt.
Boilesen
 Boilesen - maandag 01 augustus 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:
Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is.

Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen.

Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder.

Ik vind het echt belachelijk, en ben benieuwd naar jullie meningen..
ALs theo liever bij Feyenoord had willen voetballen, dan had hij dat kunnen doen. Ok hij schijnt het in t verleden een keer gezegd te hebben, maar ondanks dat ik het op dit forum vaak gevraagd heb heeft niemand mij ooit een bron kunnen tonen met deze uitspraak. Wil niet zeggen dat ik t niet geloof, maar ben wel heel benieuwd wat hij precies gezegd heeft. Hoe dan ook is het verleden tijd want hij is meteen in het begin van de transferperiode naar ons gekomen, dat toont toch aan dat hij het graag wil, want hij had ook op andere grote clubs kunnen wachten.
Daarnaast is Theo denk ik beter voor Ajax in een rol met verantwoordelijkheid en is er een gebrek aan andere kandidaten met leiderschapskwaliteiten.
Wat ik nog wel het ergste vind is dat er nu toch al een beetje een wantrouwende hetze tegen Theo begint. Ik dacht dat we hem in ons shirt volledig zouden steunen? Als dit soort geluiden vanuit supporters bekend worden bij Theo, het Team en niet te vergeten bij de media, dan is er maar 1 verliezer en dat is ons aller AJAX!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Boilesen --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:11 schreef Boilesen het volgende:

[..]

ALs theo liever bij Feyenoord had willen voetballen, dan had hij dat kunnen doen. Ok hij schijnt het in t verleden een keer gezegd te hebben, maar ondanks dat ik het op dit forum vaak gevraagd heb heeft niemand mij ooit een bron kunnen tonen met deze uitspraak. Wil niet zeggen dat ik t niet geloof, maar ben wel heel benieuwd wat hij precies gezegd heeft. Hoe dan ook is het verleden tijd want hij is meteen in het begin van de transferperiode naar ons gekomen, dat toont toch aan dat hij het graag wil, want hij had ook op andere grote clubs kunnen wachten.
Daarnaast is Theo denk ik beter voor Ajax in een rol met verantwoordelijkheid en is er een gebrek aan andere kandidaten met leiderschapskwaliteiten.
Wat ik nog wel het ergste vind is dat er nu toch al een beetje een wantrouwende hetze tegen Theo begint. Ik dacht dat we hem in ons shirt volledig zouden steunen? Als dit soort geluiden vanuit supporters bekend worden bij Theo, het Team en niet te vergeten bij de media, dan is er maar 1 verliezer en dat is ons aller AJAX!
+1
Rave0lutionz
 Rave0lutionz - maandag 01 augustus 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Ik zou zeggen misschien Greg?
Het zou een enorme boost in zijn ontwikkeling zijn denk ik persoonlijk
ajacied
 ajacied - maandag 01 augustus 2011 - 19:06   quote  deeplink  
wat boeit dat hij liever voor feyenoord zou hebben gespeeld??? hij is nu een ajax speler en ik denk na vertongen idd de meest geschikte kanidaat toch ? wie anders ? ik kom ook niet verder dan theo janssen
Pietje
 Pietje - maandag 01 augustus 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 10:22 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Pfff, wat een gezanik om niets. Ik deel Pietjes mening voluit.
Ja, Ikke_tikkie, opa's onder elkaar, die begrijpen het wel. ;)
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 11:51 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Daar denkt F de Boer dus kennelijk anders over, anders maakt hij hem geen reserve aanvoerder.
En gezien de selectie, is die keuze zo gek nog niet.

Maar goed,
wie zou volgens jou dan wel reserve aanvoerder moeten zijn, en waarom?

De enige die in mijn ogen in aanmerking zou kunnen komen is Ooijer. Hij beheerst alles wat een aanvoerder moet hebben. Echter, hij speelt niet of nauwelijks.

Maar laten we eerlijk wezen. Het maakt in principe toch weinig uit wie er reserve aanvoerder is. Als Janssen nu DE aanvoerder was, kan ik je begrijpen. Maar we hebben altijd Jantje nog.
Volgens mij heb ik genoeg namen gegeven die het eventueel zouden kunnen en in MIJN OGEN eerder in aanmerking zouden moeten komen.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 12:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Is dit weer om reacties uit te lokken, net als de vorige keer toen je over Theo Janssen zat te zeiken, of moet ik dit onderwerp dit keer wel serieus nemen?
Ik ben hier serieus over.
joduh
 joduh - maandag 01 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben hier serieus over.
precies man......het mag gewoon niet......
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:11 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Jaja, die jongens lezen zo'n nikszeggend forum bijna dagelijks, dan zou vrijwel iedere voetballer op deze planeet niet meer kunnen presteren dus wat je daarover zegt is echt klinkklare onzin. En er is totaal heet hetze tegen Theo, ik heb hier al vaker aangehaald dat het niet om zijn voetbalkwaliteiten gaat.

Ik zie de leiderskwaliteiten bij Theo (nog) niet, en ik vond ook altijd dat dit werd overdreven in zijn tijd bij Twente.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 01 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 21:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, Ikke_tikkie, opa's onder elkaar, die begrijpen het wel. ;)
Juist. Alsof er geen belangrijkere zaken zijn in het leven om je druk over te maken, als ook leukere zaken om blij van te worden. ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Theo is een leider een speler die met zijn ervaring en karakter anderen kan opzwepen.
Alleen Jan heeft die kwaliteiten echter loopt Theo op de beste positie om iedereen aan te sturen.
Accepteer nou in godsnaam de keuze van de Boer, die heeft echt zijn ogen niet in zijn zak zitten. We zijn toch geen kleine kinderen...
Theo succes als onze motivator!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Stop de hetze tegen Theo Janssen! Hij is een basisspeler en hij is reserve aanvoerder, omdat we nou eenmaal geen betere leider hebben na Verthongen. De Boer ziet dat gewoon goed. In de toekomst zie ik die rol weggelgd voor Eriksen of Alderweireld. Trouwens who gives a fuck wie de aanvoerder is! Handje schudden, kant kiezen en praten met de scheids over verkeerde beslissingen. Ik vind het prima zo.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
STOP MET DE HETZE OVER DE ZOGENAAMDE HETZE OVER THEO..

Er is helemaal geen hetze tegen Theo, of mag een mens geen kritiek hebben?? Ik heb hem echt nog vrijwel niks goeds zien doen in een Ajax shirt.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik genoeg namen gegeven die het eventueel zouden kunnen en in MIJN OGEN eerder in aanmerking zouden moeten komen.
Klopt, mijn excuses.

Vermeer komt natuurlijk net pas kijken. En heeft zover ik zijn karakter kan beoordelen nu niet bepaald de eigenschappen die een aanvoerder moet hebben. Overigens ben ik van mening dat een keeper aanvoerder maken slechts een uitzondering moet zijn. Omdat je als keeper toch vrij beperkt bent als het gaat om aansturen van het elftal. Ik had Vertonghen dan ook eerder aanvoerder gemaakt (ipv Stekelenburg).

Wat Siem de Jong betreft, zou op zich een redelijke aanvoerder kunnen zijn, mits hij wat harder wordt.

Nee in mijn ogen is er maar een echte Ajacied die na Vertonghen een potentiele aanvoerder is. En dat is Alderweireld. Echter moet hij nog een aantal stappen maken, zoals jij ook al aangaf.
freakie
 freakie - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:40 schreef remco k het volgende:

Er is helemaal geen hetze tegen Theo, of mag een mens geen kritiek hebben?? Ik heb hem echt nog vrijwel niks goeds zien doen in een Ajax shirt.
oo nee vast het spel verdelen op zijn manier doet hij prima.. Dus vraag me af wat doet hij niet goed dan? Je bent gewoon reacties aan het uitlokken.. Dat je wat tegen Theo heb kan maar je moet niet zeggen dat hij helemaal niks goeds heeft gedaan!
freakie
 freakie - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:58 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Klopt, mijn excuses.

Vermeer komt natuurlijk net pas kijken. En heeft zover ik zijn karakter kan beoordelen nu niet bepaald de eigenschappen die een aanvoerder moet hebben. Overigens ben ik van mening dat een keeper aanvoerder maken slechts een uitzondering moet zijn. Omdat je als keeper toch vrij beperkt bent als het gaat om aansturen van het elftal. Ik had Vertonghen dan ook eerder aanvoerder gemaakt (ipv Stekelenburg).

Wat Siem de Jong betreft, zou op zich een redelijke aanvoerder kunnen zijn, mits hij wat harder wordt.

Nee in mijn ogen is er maar een echte Ajacied die na Vertonghen een potentiele aanvoerder is. En dat is Alderweireld. Echter moet hij nog een aantal stappen maken, zoals jij ook al aangaf.
Belachelijk.. de Jong is de hele wedstrijd harder.. En misschien zou het de Jong wel nog beter maken..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:40 schreef remco k het volgende:

Nee jij hebt zelf alle shit over hem opengetrokken, je kan je wel verschuilen achter je PB's en dat je een reactie wilde uitlokken destoijds, maar het is CRYSTAL CLEAR, jij hebt een hekel aan die jongen en alles wat hij doet leg je onder een vergrootglas.
Nu weer zeuren over de reserve aanvoerder, nog steeds zeiken over een interview die hij heeft gegeven waarbij hij voor Feijenoord zou willen spelen van 20 jaar geleden. Iedereen weet dat je een hekel aan hem hebt en dat je hem niet bij Ajax vind passen. Daarom zeg ik stop gewoon een keer met die Hetze en laten we over een half jaar kijken hoe het ervoor staat. Niet na 1 wedstrijd.
freakie
 freakie - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 16:25 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee jij hebt zelf alle shit over hem opengetrokken, je kan je wel verschuilen achter je PB's en dat je een reactie wilde uitlokken destoijds, maar het is CRYSTAL CLEAR, jij hebt een hekel aan die jongen en alles wat hij doet leg je onder een vergrootglas.
Nu weer zeuren over de reserve aanvoerder, nog steeds zeiken over een interview die hij heeft gegeven waarbij hij voor Feijenoord zou willen spelen van 20 jaar geleden. Iedereen weet dat je een hekel aan hem hebt en dat je hem niet bij Ajax vind passen. Daarom zeg ik stop gewoon een keer met die Hetze en laten we over een half jaar kijken hoe het ervoor staat. Niet na 1 wedstrijd.
Zo is het;)
joduh
 joduh - dinsdag 02 augustus 2011 - 17:24   quote  deeplink  
theo janssen is geen jood en wordt nooit een jood...............
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Wat ik me al best lang afvraag, ben jij Joods dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan je........of wil je het niet begrijpen,moet Remco het je voor de 30'ste keer gaan uitleggen???????
Hou toch op man...........en ja ik heb toen een PB gehad........hij stookt het vuur op man,niks mis mee....goed voor het forum
ER IS HELEMAAJ GEEN HETZE

btw ik moet die Janssen niet...maar dat ter zijde.......heb ik al vaker aangegeven
joduh
 joduh - dinsdag 02 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 17:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
gaat je geen flikker aan.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 17:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ben jij een Ajacied??.........zo ja..........ben je ook een Jood
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 17:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kan je........of wil je het niet begrijpen,moet Remco het je voor de 30'ste keer gaan uitleggen???????
Hou toch op man...........en ja ik heb toen een PB gehad........hij stookt het vuur op man,niks mis mee....goed voor het forum
ER IS HELEMAAJ GEEN HETZE

btw ik moet die Janssen niet...maar dat ter zijde.......heb ik al vaker aangegeven
Jij bent consequent en zegt gewoon wat je vind. Je heb een hekel aan hem, prima. Ik weet dat jij Jansen niet moet en kan dat wel respecteren. Alleen Remco doet net of hij Janssen geweldig vind, maar ziet hem liever niet in het shirt van Ajax. Hij zou 100% achter hem gaan staan en kijk nu eens. Alles wat hij doet legt hij onder een vergrootglas. Het is duidelijk dat hij een hetze is begonnen, prima, maar accepteer dan ook dat mensen het hier niet mee eens zijn en tegen hem ingaan. Ik hou er wel van als er vuurtjes worden opgestoken, dat moet jij toch wel weten inmiddels, dus als dat de bedoeling is, geniet gewooon van de discussies tussen ons :) Remco is groot genoeg om voor zichzelf op te komen of zijn stelling te verdedigen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 17:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben jij een Ajacied??.........zo ja..........ben je ook een Jood
Yep, maar niet per definitie Joods. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jij bent consequent en zegt gewoon wat je vind. Je heb een hekel aan hem, prima. Ik weet dat jij Jansen niet moet en kan dat wel respecteren. Alleen Remco doet net of hij Janssen geweldig vind, maar ziet hem liever niet in het shirt van Ajax. Hij zou 100% achter hem gaan staan en kijk nu eens. Alles wat hij doet legt hij onder een vergrootglas. Het is duidelijk dat hij een hetze is begonnen, prima, maar accepteer dan ook dat mensen het hier niet mee eens zijn en tegen hem ingaan. Ik hou er wel van als er vuurtjes worden opgestoken, dat moet jij toch wel weten inmiddels, dus als dat de bedoeling is, geniet gewooon van de discussies tussen ons :) Remco is groot genoeg om voor zichzelf op te komen of zijn stelling te verdedigen.
Denk dat je hier alweer de plank misslaat.......jij probeerdt Remco wat in de bek te leggen.........iets wat hij nooit gezegd heeft,bovendien legt Remco elke speler onder de loep,is dus niks nieuws....en ja Remco is oud en wijs genoeg,heeft mij niet nodig om zich te verdedigen.....is mijn insteek ook niet,geef gewoon mijn eigen mening
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:19 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Yep, maar niet per definitie Joods. ;-)
Hehehehehehe,roep eens heel hard.......in een willekeurige kroeg in Rotterdam......dat je voor Ajax bent............hehehehehehe..........ik weet het antwoord wel vriend
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat je hier alweer de plank misslaat.......jij probeerdt Remco wat in de bek te leggen.........iets wat hij nooit gezegd heeft,bovendien legt Remco elke speler onder de loep,is dus niks nieuws....en ja Remco is oud en wijs genoeg,heeft mij niet nodig om zich te verdedigen.....is mijn insteek ook niet,geef gewoon mijn eigen mening
Prima, respecteer jouw mening. Ik leg hem trouwens niets in zijn bek, zo komt het gewoon over en ik ben niet de enige die dat opmerkt.
Vind het fijn als hij elke speler onder de loep legt, ben benieuwd wanneer hij dit gaat doen voor Serrero, Boerrigter, Sightorsson etc.

Ik zeg maar 1 ding, laat die jongen even met rust en bespreek dit na een half jaar en niet na 1 wedstrijd om die kut JC schaal. Hij speelt nu in het Ajax shirt, dus moedig ik hem aan en ik heb er geen probleem mee dat hij reserve aanvoerder is, want verder zie ik niemand anders die dit zou kunnen. Niet ideaal, maar bij begrek aan beter, wel te begrijpen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehehe,roep eens heel hard.......in een willekeurige kroeg in Rotterdam......dat je voor Ajax bent............hehehehehehe..........ik weet het antwoord wel vriend
hehehehe, dat heb ik 2 maanden geleden gedaan toen mijn zoontje in het kinder sofia ziekenhuis lag.. Hahaha dat was pas lachen... had al een biertje op. Zal ik zeggen wat er gebeurde...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Prima, respecteer jouw mening. Ik leg hem trouwens niets in zijn bek, zo komt het gewoon over en ik ben niet de enige die dat opmerkt.
Vind het fijn als hij elke speler onder de loep legt, ben benieuwd wanneer hij dit gaat doen voor Serrero, Boerrigter, Sightorsson etc.

Ik zeg maar 1 ding, laat die jongen even met rust en bespreek dit na een half jaar en niet na 1 wedstrijd om die kut JC schaal. Hij speelt nu in het Ajax shirt, dus moedig ik hem aan en ik heb er geen probleem mee dat hij reserve aanvoerder is, want verder zie ik niemand anders die dit zou kunnen. Niet ideaal, maar bij begrek aan beter, wel te begrijpen.
Feit is gewoon dat jij dominant aanwezig bent............niks mis mee(ben heel mild de laatste weken),alleen vind ik jou meer een meeloper en/of naprater
Remco onderbouwd zijn post meestal met hele goede onderbouwde argumenten

Voor de rest even goede vrienden hoor........alleen dit is mijn mening.......ik vind Remco geloofwaardiger dan jij,en ik ga het hier bij laten
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feit is gewoon dat jij dominant aanwezig bent............niks mis mee(ben heel mild de laatste weken),alleen vind ik jou meer een meeloper en/of naprater
Remco onderbouwd zijn post meestal met hele goede onderbouwde argumenten

Voor de rest even goede vrienden hoor........alleen dit is mijn mening.......ik vind Remco geloofwaardiger dan jij,en ik ga het hier bij laten
Dat jij Remco geloofwaardiger vind dan mij, dat is toch prima. No hard feelings.
Ik ben gewoon een ander persoon en post op een andere manier. Ik kijk naar andere mensen hun post en dan laat ik merken of ik het ermee eens ben of niet, als jij dat meelopen vind, dan vind ik dat prima, ik doe dat al vanaf het begin. Heb nooit zin om dingen helemaal te onderbouwen. Ik zou dat alleen doen als men er naar vraagt. Moet zeggen dat Remco dat leuk doet, dat maakt een ieder uniek hier. Ik moest in het begin wennen aan jouw posts, maar je bent gewoon een goede gozer met je hart op de juiste plaats, dus van mij mag je me weer gewoon verrot schelden, kan het van jou nu wel accepteren, net als van Jodeh. Amsterdammer, Hashkpf, Prijs in de K, Freakie, Ride, verbrande harry, Pietje, Stanley, Eriksen, Thomass, Boilesen, baco, Benno, Fsidevakxxx en nog vele anderen, allemaal in mijn ogen goede gasten. Uiteindelijk zijn we allemaal ajacieden met een mening.

In heel veel posts kan ik me vinden en dan laat ik dat weten, maar ook als ik het er niet mee eens ben, dan hoef ik dat allemaal niet te schrijven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 19:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat jij Remco geloofwaardiger vind dan mij, dat is toch prima. No hard feelings.
Ik ben gewoon een ander persoon en post op een andere manier. Ik kijk naar andere mensen hun post en dan laat ik merken of ik het ermee eens ben of niet, als jij dat meelopen vind, dan vind ik dat prima, ik doe dat al vanaf het begin. Heb nooit zin om dingen helemaal te onderbouwen. Ik zou dat alleen doen als men er naar vraagt. Moet zeggen dat Remco dat leuk doet, dat maakt een ieder uniek hier. Ik moest in het begin wennen aan jouw posts, maar je bent gewoon een goede gozer met je hart op de juiste plaats, dus van mij mag je me weer gewoon verrot schelden, kan het van jou nu wel accepteren, net als van Jodeh. Amsterdammer, Hashkpf, Prijs in de K, Freakie, Ride, verbrande harry, Pietje, Stanley, Eriksen, Thomass, Boilesen, baco, Benno, Fsidevakxxx en nog vele anderen, allemaal in mijn ogen goede gasten. Uiteindelijk zijn we allemaal ajacieden met een mening.

In heel veel posts kan ik me vinden en dan laat ik dat weten, maar ook als ik het er niet mee eens ben, dan hoef ik dat allemaal niet te schrijven.
Het is zomer....mijn jaargetijde.......straks komen de blues weer en ga ik je verrot schelden.........hehehehehe.....al hoewel Boudewijn heeft me in de gaten.
Ik ga niet schelden man..........maar laat me door niemand uitschelden en/of piepellen.....dan kan ik wel weer los gaan
Rellen op zijn tijd is best wel grappig....zit in mijn genen ouwe......kan er niks aan doen
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey, ik bezoek geen Rotterdamse kroegen. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 19:40 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hey, ik bezoek geen Rotterdamse kroegen. ;-)
Omdat je een stads verbod hebt............Opa hooligan
joduh
 joduh - dinsdag 02 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
kijk ikkie-tikkie...je hebt ajacieden en joden.......

en net zoals theo janssen zal jij ook voor mij nooit een jood worden.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door joduh --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 20:03 schreef joduh het volgende:
kijk ikkie-tikkie...je hebt ajacieden en joden.......

en net zoals theo janssen zal jij ook voor mij nooit een jood worden.......
En ik ben een fan van Joduh....hehehehe...........snappen jullie het nog???.........ik wel
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 19:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Omdat je een stads verbod hebt............Opa hooligan
Moet heel het forum dat weten, Nenam? :-P
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 19:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is zomer....mijn jaargetijde.......straks komen de blues weer en ga ik je verrot schelden.........hehehehehe.....al hoewel Boudewijn heeft me in de gaten.
Ik ga niet schelden man..........maar laat me door niemand uitschelden en/of piepellen.....dan kan ik wel weer los gaan
Rellen op zijn tijd is best wel grappig....zit in mijn genen ouwe......kan er niks aan doen
Hehehe, nou ik zal Boudewijn vertellen dat jij me altijd mag uitschelden! Destijds verdiende ik dit ook en van mij mag je dat weer doen als je even genoeg van me hebt. ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hehehe, nou ik zal Boudewijn vertellen dat jij me altijd mag uitschelden! Destijds verdiende ik dit ook en van mij mag je dat weer doen als je even genoeg van me hebt. ;)
Ach vriend pak mij.............no problem...............maar ik pak je terug pik
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach vriend pak mij.............no problem...............maar ik pak je terug pik
Verwacht ook niets anders van je pik!!
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 16:16 schreef freakie het volgende:

[..]

oo nee vast het spel verdelen op zijn manier doet hij prima.. Dus vraag me af wat doet hij niet goed dan? Je bent gewoon reacties aan het uitlokken.. Dat je wat tegen Theo heb kan maar je moet niet zeggen dat hij helemaal niks goeds heeft gedaan!
Ik ben helemaal geen reacties aan het uitlokken, ik geef gewoon MIJN MENING, en die mening is dat IK VIND dat Theo nog niks goeds heeft laten zien dat bijvoorbeeld een De Zeeuw of een Anita niet zou kunnen laten zien.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij ben jij niet in de positie om voor een ander te bepalen wat zijn mening is of wel soms??!!!

Ik ben prima in staat om zelf een mening te geven met tekst en uitleg, en als ik zeg dat ik geen hekel aan hem heb, dan is dat zo en heb jij helemaal niks over te zeggen.

Dus nogmaals, ik heb geen hekel aan Theo Janssen, ik vind het een hele goede voetballer, echter twijfel ik of hij het gaat redden bij Ajax (dat is dus even afwachten). Ik vind het echter wel belachelijk dat een speler die niks met Ajax heeft behalve dat ie voor ons speelt, die roept helemaal niks met het Ajax shirt te hebben, dat we die dan als onze aanvoerder moeten zien in wedstrijden waar Vertonghen niet bij is.

EN DAT IS MIJN MENING, DAT IS WAT ANDERS DAN EEN HETZE

Misschien dat je het nu snapt, al had dat al veel eerder gekund met dat IQ van je.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kap toch eens met woorden in mensen hun mond te leggen, ik doe helemaal nergens alsof Theo geweldig is.
Dit is het eerste wat ik vind van Theo, dus ik leg helemaal niet alles onder een vergrootglas.

Overigens discussier jij niet maar probeer jij een ander te kleineren door mensen woorden in hun mond te leggen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 18:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat jij zegt kan echt mij echt aan me reet roesten, ik post wat ik wil en wanneer ik wil en heb jou daar echt niet voor nodig om te bepalen wanneer dat wel een geschikt moment zou zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kan dat geslijm en gezeik niet in het cafe??
Guyt
 Guyt - woensdag 03 augustus 2011 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:
Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is.

Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen.

Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder.

Ik vind het echt belachelijk, en ben benieuwd naar jullie meningen..
Het maakt mij echt niks uit!!!!
Guyt
 Guyt - woensdag 03 augustus 2011 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach Remco. Het maakt me helemaal niks uit. Als hij het Ajax-shirt met verve draagt en zich in en buiten het veld als Ajacied gedraagt... Hij is wel een echte leider, waaraan de jonge Ajacieden zich kunnen optrekken. Nee, ik heb er geen moeite mee!
Eens!!!
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 01:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

Het maakt mij echt niks uit!!!!
Dat is prima hoor, snap alleen al die uitroeptekens niet .
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 23:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben helemaal geen reacties aan het uitlokken, ik geef gewoon MIJN MENING, en die mening is dat IK VIND dat Theo nog niks goeds heeft laten zien dat bijvoorbeeld een De Zeeuw of een Anita niet zou kunnen laten zien.
Nah inderdaad zo iemand moet ook nog wedstrijden gaan spelen he? Je kan wel vinden dat hij niks heeft laten zien.. Maar dat doet hij wel degelijk.. Hij maakt namelijk veel en veel minder balverlies dan de Zeeuw en Anita dat doen.. Ik geloof dat we het daar al vaker over hebben gehad dat is nou eenmaal de bedoeling van het spelletje.. Al zijn hoge passen komen aan.. Geef Theo de bal en hij legt hem overal op je borst.. Alleen met 1 speler kan je niet de wedstrijd winnen dus Theo zou denk ik meer van zijn techniek kunnen overbrengen op spelers..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

0.0099020