|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij ben jij niet in de positie om voor een ander te bepalen wat zijn mening is of wel soms??!!! Ik ben prima in staat om zelf een mening te geven met tekst en uitleg, en als ik zeg dat ik geen hekel aan hem heb, dan is dat zo en heb jij helemaal niks over te zeggen. Dus nogmaals, ik heb geen hekel aan Theo Janssen, ik vind het een hele goede voetballer, echter twijfel ik of hij het gaat redden bij Ajax (dat is dus even afwachten). Ik vind het echter wel belachelijk dat een speler die niks met Ajax heeft behalve dat ie voor ons speelt, die roept helemaal niks met het Ajax shirt te hebben, dat we die dan als onze aanvoerder moeten zien in wedstrijden waar Vertonghen niet bij is. EN DAT IS MIJN MENING, DAT IS WAT ANDERS DAN EEN HETZEMisschien dat je het nu snapt, al had dat al veel eerder gekund met dat IQ van je. Hij roept dat hij niet het logo gaat kussen.. Das wat heel anders he remco? Je bent altijd van het quote maar alles wat je nu schrijft is een gevoel en niet geqoute of is geen onderbouwde mening.. Hij zal wel geaccepteerd zijn door de groep en daardoor is de keuze makkelijk geworden voor de Boer.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:[..] Wat jij zegt kan echt mij echt aan me reet roesten, ik post wat ik wil en wanneer ik wil en heb jou daar echt niet voor nodig om te bepalen wanneer dat wel een geschikt moment zou zijn.. Ik geloof wel degelijk dat dat laatste stukje een heel belangrijk deel is... We moeten bij vermeer afwachten, bij Ebecillio afwachten, bij blind afwachten.. Maar Theo zou er gelijk moeten staan en gelijk de hele wedstrijd bepalen.. Jij weet veel beter dat je niks hebt met Janssen anders had je hem net zo behandeld als alle andere spelers en hem tenminste een paar wedstrijden gegund voor je gaat beoordelen.. En ik ben al heel enthousiast over Theo.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:04 schreef freakie het volgende:[..] Nah inderdaad zo iemand moet ook nog wedstrijden gaan spelen he? Je kan wel vinden dat hij niks heeft laten zien.. Maar dat doet hij wel degelijk.. Hij maakt namelijk veel en veel minder balverlies dan de Zeeuw en Anita dat doen.. Ik geloof dat we het daar al vaker over hebben gehad dat is nou eenmaal de bedoeling van het spelletje.. Al zijn hoge passen komen aan.. Geef Theo de bal en hij legt hem overal op je borst.. Alleen met 1 speler kan je niet de wedstrijd winnen dus Theo zou denk ik meer van zijn techniek kunnen overbrengen op spelers.. Ik heb hem idd een paar ballen zien geven, daar kreeg je gewoon een stijfe lul van. Jammer dat de mensen voorin dat niet bekroonde met een doelpunt. Maargoed sommige mensen houden een speciale bril op en dus zal hij het in hun ogen nooit goed doen. Ik ben in ieder geval blij met hem. Hij heeft 1 officiele wedstrijd gespeeld en mensen gaan nu al over hem oordelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Theo Janssen is zeker een meerwaarde voor ajax en als De Boer in hem een geschikte aanvoerder zier waarom niet, hij heeft ook al met hem gewerkt bij het NL elftal, dus denk ik dat hij hem beter kent als wij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:11 schreef freakie het volgende:[..] Ik geloof wel degelijk dat dat laatste stukje een heel belangrijk deel is... We moeten bij vermeer afwachten, bij Ebecillio afwachten, bij blind afwachten.. Maar Theo zou er gelijk moeten staan en gelijk de hele wedstrijd bepalen.. Jij weet veel beter dat je niks hebt met Janssen anders had je hem net zo behandeld als alle andere spelers en hem tenminste een paar wedstrijden gegund voor je gaat beoordelen.. En ik ben al heel enthousiast over Theo.. Misschien een verschil in leeftijd, ik verwacht van iedere 25 jaar + speler dat ie er direct staat, zonder uitzondering. En ik zeg ook niet dat het niks is, ik geef zelf al een keer of 100 aan dat het afwachten is of het wel of niet gaat werken, alleen twijfel ik daaraan, verder gaf ik aan dat hij TOT NU TOE mij niet heeft kunnen bekoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:06 schreef freakie het volgende:[..] Hij roept dat hij niet het logo gaat kussen.. Das wat heel anders he remco? Je bent altijd van het quote maar alles wat je nu schrijft is een gevoel en niet geqoute of is geen onderbouwde mening.. Hij zal wel geaccepteerd zijn door de groep en daardoor is de keuze makkelijk geworden voor de Boer.. Dat roept hij niet, hij zegt dat het hem niet uitmaakt wel shirt hij aan heeft, de website trekt hieruit de conclusie dat hij het logo niet snel zal kussen..
En wat ik zeg is wel degelijk een onderbouwde mening. ik heb duidelijk aangegeven wat mijn redenen zijn waarom ik hem niet als aanvoerder wil zien..Ook heb ik duidelijk aangegeven dat ik hem nu nog niet vind imponeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:07 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik heb hem idd een paar ballen zien geven, daar kreeg je gewoon een stijfe lul van. Jammer dat de mensen voorin dat niet bekroonde met een doelpunt. Maargoed sommige mensen houden een speciale bril op en dus zal hij het in hun ogen nooit goed doen. Ik ben in ieder geval blij met hem. Hij heeft 1 officiele wedstrijd gespeeld en mensen gaan nu al over hem oordelen. Echt complete onzin, als hij goed speelt zal ik dat zeker zeggen en ik zal er ook geen enkel probleem mee hebben als hij wel zal slagen bij Ajax, ik twijfel gewoon of dat gaat lukken, en ik vind het belachelijk dat hij nu al onze band draagt. of mag ik die mening niet hebben!!?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:57 schreef remco k het volgende:[..] Misschien een verschil in leeftijd, ik verwacht van iedere 25 jaar + speler dat ie er direct staat, zonder uitzondering. En ik zeg ook niet dat het niks is, ik geef zelf al een keer of 100 aan dat het afwachten is of het wel of niet gaat werken, alleen twijfel ik daaraan, verder gaf ik aan dat hij TOT NU TOE mij niet heeft kunnen bekoren. Ag dat vind ik raar.. Wat doet deze jongen tot nu toe fout? Wat laat hij niet zien in de rol van een ajax speler.. Hij lijdt het minste balverlies en zijn passen zijn vrijwel altijd perfect.. Hij zet druk.. Hij helpt bij aanvallen.. Na 1 wedstrijd heeft hij mij meer positieve dingen laten zien dan dat hij dingen heeft laten zien die echt niet goed zijn.. En het belangrijkste is dat hij de bal in de ploeg houd en als controlerende middenvelder is dat super..
Nou hebben we ook vertonghen die(niet altijd) een goede openingspass heeft.. Alleen in grote wedstrijden is dit vaak het probleem.. Als je bal verlies lijdt dan heb je een verdediger die uit positie is.. Janssen en Vertonghen kunnen zo in de wedstrijden kijken wat het slimste is.. Gaat Janssen naar voren en dan naast de Jong en Erikssen staan.. Dan kan Vertonghen ook een plekje naar voren gaan om de pass te geven.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Daar bedoel ik niks mee Remco. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:01 schreef remco k het volgende:[..] Dat roept hij niet, hij zegt dat het hem niet uitmaakt wel shirt hij aan heeft, de website trekt hieruit de conclusie dat hij het logo niet snel zal kussen.. En wat ik zeg is wel degelijk een onderbouwde mening. ik heb duidelijk aangegeven wat mijn redenen zijn waarom ik hem niet als aanvoerder wil zien..Ook heb ik duidelijk aangegeven dat ik hem nu nog niet vind imponeren. Oo en dan maak jij er dus van dat als hij zegt, dat het niet uitmaakt wel shirt hij aanheeft, dat hij niks met het ajax shirt heeft.. Dat jij hem niet vind imponeren is misschien best logisch.. Je heb de eerste officiële wedstrijd half gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:07 schreef freakie het volgende:[..] Ag dat vind ik raar.. Wat doet deze jongen tot nu toe fout? Wat laat hij niet zien in de rol van een ajax speler.. Hij lijdt het minste balverlies en zijn passen zijn vrijwel altijd perfect.. Hij zet druk.. Hij helpt bij aanvallen.. Na 1 wedstrijd heeft hij mij meer positieve dingen laten zien dan dat hij dingen heeft laten zien die echt niet goed zijn.. En het belangrijkste is dat hij de bal in de ploeg houd en als controlerende middenvelder is dat super.. Nou hebben we ook vertonghen die(niet altijd) een goede openingspass heeft.. Alleen in grote wedstrijden is dit vaak het probleem.. Als je bal verlies lijdt dan heb je een verdediger die uit positie is.. Janssen en Vertonghen kunnen zo in de wedstrijden kijken wat het slimste is.. Gaat Janssen naar voren en dan naast de Jong en Erikssen staan.. Dan kan Vertonghen ook een plekje naar voren gaan om de pass te geven.. Dat balverlies vind ik wel meevallen, we zijn al een aantal keren overlopen ( zie eerste goals TWente) dat hij te laat is bij het meeverdedigen, en ga nu niet zeggen dat hij dit niet hoeft ofzo, want in deze positie is dat voor Ajax met 5 man voor de bal van levensbelang. Ik vind nu zijn handelingssnelheid te laag, maar dat zal nog wel veranderen gezien hij dat wel zou moeten kunnen. Ik zeg ook niet dat hij veel fout heeft gedaan trouwens, ik zeg enkel dat hij me niet heeft kunnen overtuigen in de eerste paar wedstrijden, en natuurlijk kan dat nog veranderen, sterker nog ik hoop dat het gaat veranderen, want een hele goede Theo Janssen is een aanwinst voor Ajax, ik twijfel echter of hij dat nivo weer kan halen en dat is het enige dat ik tegen heb op Theo Janssen. Dat hij aanvoerder is is inderdaad een keuze van de trainer, en daar veroordeel ik de Boer dan ook om. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok, dacht al dat je dadelijk boos ging worden...:-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:13 schreef remco k het volgende:[..] Dat balverlies vind ik wel meevallen, we zijn al een aantal keren overlopen ( zie eerste goals TWente) dat hij te laat is bij het meeverdedigen, en ga nu niet zeggen dat hij dit niet hoeft ofzo, want in deze positie is dat voor Ajax met 5 man voor de bal van levensbelang. Ik vind nu zijn handelingssnelheid te laag, maar dat zal nog wel veranderen gezien hij dat wel zou moeten kunnen. Ik zeg ook niet dat hij veel fout heeft gedaan trouwens, ik zeg enkel dat hij me niet heeft kunnen overtuigen in de eerste paar wedstrijden, en natuurlijk kan dat nog veranderen, sterker nog ik hoop dat het gaat veranderen, want een hele goede Theo Janssen is een aanwinst voor Ajax, ik twijfel echter of hij dat nivo weer kan halen en dat is het enige dat ik tegen heb op Theo Janssen. Dat hij aanvoerder is is inderdaad een keuze van de trainer, en daar veroordeel ik de Boer dan ook om. Ik denk dat het niet zozeer de handelingssnelheid is maar dat Janssen het spelletje in zijn kop moet krijgen.. Want ik denk dat hij zometeen de spelverdeler samen met Vertonghen.. En Als je dan nog niet alles van het ajax spelletje in je kop heb zitten is dat lastig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:12 schreef freakie het volgende:[..] Oo en dan maak jij er dus van dat als hij zegt, dat het niet uitmaakt wel shirt hij aanheeft, dat hij niks met het ajax shirt heeft.. Dat jij hem niet vind imponeren is misschien best logisch.. Je heb de eerste officiële wedstrijd half gezien.. Hoezo half gezien?? gewoon helemaal gekeken, en dat 2 keer. Ik kon de avond zelf niet alles kijken, en heb dus toen ik thuiskwam direct de pot gekeken.
http://voetbaltribune.nl/nieuws/459701/theo-janssen-voelt-niets-bij-het-ajax-shirt.
Hij heeft niks met ons shirt, en ik wil graag dat een aanoverder van Ajax dat wel heeft. Die mening mag ik toch hebben??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:18 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dat het niet zozeer de handelingssnelheid is maar dat Janssen het spelletje in zijn kop moet krijgen.. Want ik denk dat hij zometeen de spelverdeler samen met Vertonghen.. En Als je dan nog niet alles van het ajax spelletje in je kop heb zitten is dat lastig.. En dus vind ik hem NOG niet goed, en ben ik niet onder indruk van wat hij TOT NU TOE laat zien. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hey, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. :-)
Ik vind Theo wel ok eigenlijk. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:03 schreef remco k het volgende:[..] Echt complete onzin, als hij goed speelt zal ik dat zeker zeggen en ik zal er ook geen enkel probleem mee hebben als hij wel zal slagen bij Ajax, ik twijfel gewoon of dat gaat lukken, en ik vind het belachelijk dat hij nu al onze band draagt. of mag ik die mening niet hebben!!?? Dat mag Remco, die mening mag jij hebben, net zoals anderen die mening niet delen en een andere mening hebben. Ik heb nooit gezegd dat jij die mening niet mocht hebben. Ik ben benieuwd hoe het is over een half jaar. Ik hoop en denk dat hij het gewoon gaat redden bij Ajax en dat hij Ajax nog beter kan maken. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tegen de Graafschap zal hij er moeten staan en ga zeker op Theo letten. Net als Sigthorsson en de rest van de 11, ook al denk ik wel dat we beter Serrero kunnen gebruiken, dan Siem tegen die ploeg. Ze zullen gaan verdedigen en dan heb je meer aan zo'n creatieve speler, die openingen kan maken die er eigenlijk niet zijn, dan aan Siem, maar dat is een andere discussie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad andere discussie, maar die is ook al flink gevoerd hier. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:24 schreef remco k het volgende:[..] En dus vind ik hem NOG niet goed, en ben ik niet onder indruk van wat hij TOT NU TOE laat zien. en zo is het!en het is geen JOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 13:24 schreef remco k het volgende:[..] En dus vind ik hem NOG niet goed, en ben ik niet onder indruk van wat hij TOT NU TOE laat zien. Gaat het lekker jongen?.. Ik ben niet onder de indruk van vermeer.. En ik dacht bij de bal van ruiz toen ook dat steek die bal wel had gehad.. Al lijkt het er bij steek vaak niet op dat het heel veel moeite kost.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:06 schreef freakie het volgende:[..] Gaat het lekker jongen?.. Ik ben niet onder de indruk van vermeer.. En ik dacht bij de bal van ruiz toen ook dat steek die bal wel had gehad.. Al lijkt het er bij steek vaak niet op dat het heel veel moeite kost.. Kom op zeg, Steek pakte zelden een bal uit de bovenhoek weg man.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja jo.. T gaat geloof ik ook om positioneren.. En dat was bij steek vrijwel altijd goed.. Vermeer moet elke keer een mooie duik maken.. Ik zie hem zelden de bal gewoon oppakken.. Het is leuk dat je Vermeer wil steunen.. Maar ik vind hem nog niet imponeren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:22 schreef freakie het volgende:[..] Ja jo.. T gaat geloof ik ook om positioneren.. En dat was bij steek vrijwel altijd goed.. Vermeer moet elke keer een mooie duik maken.. Ik zie hem zelden de bal gewoon oppakken.. Het is leuk dat je Vermeer wil steunen.. Maar ik vind hem nog niet imponeren.. Iedereen zijn eigen mening, maar Steek is pas 2 jaar echt goed, daarvoor vond ik het een grote twijfelaar. En je kan wel zeggen positioneren, maar een bal uit de kruising halen is een bal uit de kruising halen, het maakt niet uit waar hij dan staat. En Steek heb ik vrijwel nooit ballen zien pakken die ver bij hem weg zijn, ook heeft hij zelden echt punten gepakt voor Ajax. Begrijp me niet verkeerd want ik vind Steek nu een hele goede keeper, maar sommigen doen net alsof we jaren hebben kunnen genieten van Steek in deze vorm en dat is gewoon onzin, niet voor niets dat van Basten hem er destijds af heeft gehaald, ik denk zelfs dat dit het omslag punt voor Steek is geweest, hiernaar is het bergopwaarts gegaan...
Stekelenburg straalt wel heel veel rust uit, en dat is iets dat Vermeer veel minder heeft.. |
|
|
|
|
Patman1
|
|
|
Wat een onzin zeg. Zie je dat smoetje niet van Janssen die is binnen een jaar een echte Ajaxcied. Hij is onder de indruk van ons en zijn Ajax. zijn we allemaal blij met zo'n aanvoerder met lef, flair en druf. Dus geef hem een kans en zit niet zo te zeiken over steepjes op het shirt of een aanvoerder die nog maar net bij Ajax Zit. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:55 schreef Patman1 het volgende:Wat een onzin zeg. Zie je dat smoetje niet van Janssen die is binnen een jaar een echte Ajaxcied. Hij is onder de indruk van ons en zijn Ajax. zijn we allemaal blij met zo'n aanvoerder met lef, flair en druf. Dus geef hem een kans en zit niet zo te zeiken over steepjes op het shirt of een aanvoerder die nog maar net bij Ajax Zit. wat betekend druf? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:55 schreef Patman1 het volgende:Wat een onzin zeg. Zie je dat smoetje niet van Janssen die is binnen een jaar een echte Ajaxcied. Hij is onder de indruk van ons en zijn Ajax. zijn we allemaal blij met zo'n aanvoerder met lef, flair en druf. Dus geef hem een kans en zit niet zo te zeiken over steepjes op het shirt of een aanvoerder die nog maar net bij Ajax Zit. Zal iedereen anders voor zichzelf bepalen waar hij of zei over loopt te zeiken?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:01 schreef remco k het volgende:[..] Iedereen zijn eigen mening, maar Steek is pas 2 jaar echt goed, daarvoor vond ik het een grote twijfelaar. En je kan wel zeggen positioneren, maar een bal uit de kruising halen is een bal uit de kruising halen, het maakt niet uit waar hij dan staat. En Steek heb ik vrijwel nooit ballen zien pakken die ver bij hem weg zijn, ook heeft hij zelden echt punten gepakt voor Ajax. Begrijp me niet verkeerd want ik vind Steek nu een hele goede keeper, maar sommigen doen net alsof we jaren hebben kunnen genieten van Steek in deze vorm en dat is gewoon onzin, niet voor niets dat van Basten hem er destijds af heeft gehaald, ik denk zelfs dat dit het omslag punt voor Steek is geweest, hiernaar is het bergopwaarts gegaan... Stekelenburg straalt wel heel veel rust uit, en dat is iets dat Vermeer veel minder heeft.. Ik heb Steek 1x een bal geweldig uit de kruising zien halen en dat was op het afgelopen WK tegen Brazilie, Wat een redding was dat.
http://www.youtube.com/watch?v=K5PpC8YvZFg
Niet te vergelijken met de bal die Vermeer om zijn oren kreeg trouwens..
Ben het wel eens dat Steek pas recent echt goed is geworden, voorheen zat ik met geknepen billen bij elke corner, omdat hij nooit uit zijn doel kwam om de bal te pakken, we hebben veel doelpunten tegen gekregen uit dode spelmomenten.
Sorry, verkeerde topic om dit te posten, zie nu ook dat Ikkie Tikkie dit ook al had gedaan, gelukkig ook op het verkeerde topic ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 09:51 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik heb Steek 1x een bal geweldig uit de kruising zien halen en dat was op het afgelopen WK tegen Brazilie, Wat een redding was dat. http://www.youtube.com/watch?v=K5PpC8YvZFgNiet te vergelijken met de bal die Vermeer om zijn oren kreeg trouwens.. Ben het wel eens dat Steek pas recent echt goed is geworden, voorheen zat ik met geknepen billen bij elke corner, omdat hij nooit uit zijn doel kwam om de bal te pakken, we hebben veel doelpunten tegen gekregen uit dode spelmomenten. Sorry, verkeerde topic om dit te posten, zie nu ook dat Ikkie Tikkie dit ook al had gedaan, gelukkig ook op het verkeerde topic ;-) Ik zei zelf dat dit de enige keer is geweest, Ikkietikkie heeft er ook een filmpje van neergezet. Steek is een goede keeper maar heeft voor Ajax weinig gewonnen, hopelijk voor hem gaat dat hem met deze stap wel lukken. Een keeper hoort punten te pakken bij een kampioenskandidaat, en ik denk dat Vermeer zijn standaard nivo lager is als dat van Steek, maar Vermeer in zijn beste vorm is misschien wel belangrijker dan dat Steek is, alleen is het ondernivo van Vermeer een stuk lager dan dat van Steek.
Ik denk dat wanneer Vermeer wat meer rust over zich krijgt en een constanter nivo kan keeper, dat hij ruim voldoende is om de eerste doelman van Ajax te zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 12:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik zei zelf dat dit de enige keer is geweest, Ikkietikkie heeft er ook een filmpje van neergezet. Steek is een goede keeper maar heeft voor Ajax weinig gewonnen, hopelijk voor hem gaat dat hem met deze stap wel lukken. Een keeper hoort punten te pakken bij een kampioenskandidaat, en ik denk dat Vermeer zijn standaard nivo lager is als dat van Steek, maar Vermeer in zijn beste vorm is misschien wel belangrijker dan dat Steek is, alleen is het ondernivo van Vermeer een stuk lager dan dat van Steek. Ik denk dat wanneer Vermeer wat meer rust over zich krijgt en een constanter nivo kan keeper, dat hij ruim voldoende is om de eerste doelman van Ajax te zijn. Het was ook echt de enige redding die ik hem heb zien maken, waarbij hij de bal uit de kruising pikt. Ik deel de mening die jij hebt over Steek en ook die over Vermeer. Steek heeft idd niet heel veel punten gepakt in zijn periode voor Ajax. Ik vond Steek aan het eind bij Ajax wel extreem goed in het stoppen van penalty's en 1 tegen 1 situaties. Denk echt dat we het WK hadden gewonnen als het op penalty's aankwam. Vermeer had eind vorig jaar een paar zeer belanrijke reddingen, zoals die tegen Twente in de kampioens wedstrijd. Hij is soms echt top, maar kan ook klunzig overkomen, zoals vorig jaar tegen Heerenveen. Ik ben tevreden met Vermeer en ben benieuwd hoe hij het dit jaar gaat doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het inderdaad ook gelezen, en het zijn wijze woorden, hij liegt er geen woord om, ik blijf bij mijn mening dat ik een echte Ajacied in die band wil zien lopen, en of de voetballer bij Ajax zal slagen is denk ik mede afhankelijk van de Boer, gister in die 2 keer 39 minuten speelde Janssen 1 helft op de plek van Eriksen ( zijn oude plek bij Twente) en hier vond ik hem wel goede dingen laten zien, zo is hij veel dwingender en speelt lekker kort op de goal. De Boer ziet in hem echter de controleur van Ajax, en daar heb ik gewoon mijn twijfels bij of hij dat aankan en gaat redden bij Ajax.
Kortom, we zullen het gaan meemaken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 15:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het inderdaad ook gelezen, en het zijn wijze woorden, hij liegt er geen woord om, ik blijf bij mijn mening dat ik een echte Ajacied in die band wil zien lopen, en of de voetballer bij Ajax zal slagen is denk ik mede afhankelijk van de Boer, gister in die 2 keer 39 minuten speelde Janssen 1 helft op de plek van Eriksen ( zijn oude plek bij Twente) en hier vond ik hem wel goede dingen laten zien, zo is hij veel dwingender en speelt lekker kort op de goal. De Boer ziet in hem echter de controleur van Ajax, en daar heb ik gewoon mijn twijfels bij of hij dat aankan en gaat redden bij Ajax. Kortom, we zullen het gaan meemaken.. Wat ik zo heerlijk vind van Janssen is dat hij zo verschrikkelijk eerlijk is.. In de wedstrijd voor de afscheidswedstrijd van Van der Sar, zei hij bijvoorbeeld dat hij het wel snapte dat jonge kinderen zijn handtekening wilden maar hij snapte het niet dat volwassenen zijn handtekening wilden.. Dit is 1 voorbeeld maar hij is geweldig eerlijk.. Hij zegt wat hij denkt..Daar hou ik van.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Jaja, die jongens lezen zo'n nikszeggend forum bijna dagelijks, dan zou vrijwel iedere voetballer op deze planeet niet meer kunnen presteren dus wat je daarover zegt is echt klinkklare onzin. En er is totaal heet hetze tegen Theo, ik heb hier al vaker aangehaald dat het niet om zijn voetbalkwaliteiten gaat. Ik zie de leiderskwaliteiten bij Theo (nog) niet, en ik vond ook altijd dat dit werd overdreven in zijn tijd bij Twente. maar we moeten hem toch wel een kans geven? Ik begrijp wel dat het niet je favoriet is, maar om nou te zeggen dat je het niet vind kunnen... Dat komt op mij over alsof er bij voorbaat al op een negatieve manier naar Janssen gekeken wordt. Tot nu toe maakt hij wel de indruk er echt wat van te willen maken volgens mij. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
@Remko: nogmaals, ik respecteer je mening dat Janssen geen ideale tweede aanvoerder is, maar het verhaal over Feyenoord moeten we echt achter ons laten. Janssen is nu Ajacied, daar heeft hij hoogstpersoonlijk voor gekozen (wijsheid komt met de jaren ;))dus moeten wij wat dat betreft achter hem staan. Discussie over zijn leiderschapskwaliteiten etc zijn prima, maar uitspraken van jaren geleden doen er nu niet toe. Het enige wat er nu toe doet is dat Janssen alles geeft voor Ajax, dat is waar wij hem op af moeten rekenen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 01:06 schreef Boilesen het volgende:@Remko: nogmaals, ik respecteer je mening dat Janssen geen ideale tweede aanvoerder is, maar het verhaal over Feyenoord moeten we echt achter ons laten. Janssen is nu Ajacied, daar heeft hij hoogstpersoonlijk voor gekozen (wijsheid komt met de jaren ;))dus moeten wij wat dat betreft achter hem staan. Discussie over zijn leiderschapskwaliteiten etc zijn prima, maar uitspraken van jaren geleden doen er nu niet toe. Het enige wat er nu toe doet is dat Janssen alles geeft voor Ajax, dat is waar wij hem op af moeten rekenen. Ik beoordeel hem wat die woorden over Feyenoord betreft ook niet als voetballer, maar wel als aanvoerder, dat doe ik en dat zal ik blijven doen, maar dat heeft helemaal niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 15:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het inderdaad ook gelezen, en het zijn wijze woorden, hij liegt er geen woord om, ik blijf bij mijn mening dat ik een echte Ajacied in die band wil zien lopen, en of de voetballer bij Ajax zal slagen is denk ik mede afhankelijk van de Boer, gister in die 2 keer 39 minuten speelde Janssen 1 helft op de plek van Eriksen ( zijn oude plek bij Twente) en hier vond ik hem wel goede dingen laten zien, zo is hij veel dwingender en speelt lekker kort op de goal. De Boer ziet in hem echter de controleur van Ajax, en daar heb ik gewoon mijn twijfels bij of hij dat aankan en gaat redden bij Ajax. Kortom, we zullen het gaan meemaken.. Inderdaad respecteer je mening en het is ook voor iedere speler die van een Nederlandse club komt maar weer de vraag of dat ie kan slagen bij Ajax. Ik gaf gedurende vorig seizoen en daarvoor al aan dat we een speler als Theo Janssen goed konden gebruiken. Hoop dat ie ons allen mooie dingen kan laten zien en jou kan overtuigen. Het seizoen zal het leren dit is het laatste wat ik hier over zeg.... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 01:10 schreef remco k het volgende:[..] Ik beoordeel hem wat die woorden over Feyenoord betreft ook niet als voetballer, maar wel als aanvoerder, dat doe ik en dat zal ik blijven doen, maar dat heeft helemaal niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken. Die woorden zijn uit het verleden, nu hij voor deze club heeft gekozen en dus niet voor feyenoord kan je je afvragen wat ze überhaupt waard zijn? Hij had sowieso voor feyenoord kunnen spelen als hij dat zou willen.
Heb trouwens gezocht en ook nog steeds nergens gevonden wat hij precies zegt? iemand link/bron? |
|
|
|
|
reske
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:Gezien het vertrek van Stekelenburg is Vertonghen onze nieuwe eerste aanvoerder, ik denk dat ik voor iedere Ajacied spreek dat dit volkomen terecht is. Maar dan het volgende, Theo Janssen is onze tweede aanvoerder, en dat vind ik dus echt niet kunnen, onze aanvoerder behoort een echte Ajacied te zijn, en niet een speler die liever bij Feyenoord had willen voetballen. Dit gaat dus niet om de speler Janssen, maar om de keuze voor hem als onze aanvoerder. Ik vind het echt belachelijk, en ben benieuwd naar jullie meningen.. helemaal mee eens |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
beste forumgenoten, jullie moeten Remco niet zo aanvallen. Alles wat jullie en ik zeggen is supportersgeneuzel, hij en alleen hij is de journalist onder de forumbezoekers. En verder is het belangrijk om de wet van de meeste stemmen gelden te accepteren. Dus ook al ervaar je Remco als een arrogante betweter die op basis van zijn langere aanwezigheid op dit forum altijd ondersteuning zal krijgen als erg irritant bedenk dan dat hij altijd gelijk heeft.
En verder denk ik dat je dit topic niet al te serieus moet nemen omdat Remco nu eenmaal een strak plassertje krijgt van een door hem gestart topic dat vele posts oplevert. En hij weet uit recente ervaring dat een negative post over onze nieuwe aanwinst precies dat als gevolg heeft.
En tussen ons gezegd en gezwegen glijdt Remco stiekum op Theo, maar beloof me deze informatie tussen ons te houden ;-)
Remco onze enige echte razende forum reporter! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 15:06 schreef Stanley het volgende:beste forumgenoten, jullie moeten Remco niet zo aanvallen. Alles wat jullie en ik zeggen is supportersgeneuzel, hij en alleen hij is de journalist onder de forumbezoekers. En verder is het belangrijk om de wet van de meeste stemmen gelden te accepteren. Dus ook al ervaar je Remco als een arrogante betweter die op basis van zijn langere aanwezigheid op dit forum altijd ondersteuning zal krijgen als erg irritant bedenk dan dat hij altijd gelijk heeft. En verder denk ik dat je dit topic niet al te serieus moet nemen omdat Remco nu eenmaal een strak plassertje krijgt van een door hem gestart topic dat vele posts oplevert. En hij weet uit recente ervaring dat een negative post over onze nieuwe aanwinst precies dat als gevolg heeft. En tussen ons gezegd en gezwegen glijdt Remco stiekum op Theo, maar beloof me deze informatie tussen ons te houden ;-) Remco onze enige echte razende forum reporter! Wij zijn gewoon aan t discussieren hoor, dat jij er weer zo'n kinderachtig persoonlijk gevechtje van wil maken moet je zelf weten, maar verveel ons aub niet met nog een discussie over forumleden ipv Ajax zelf. Hou alsjeblieft een keer op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 15:06 schreef Stanley het volgende:beste forumgenoten, jullie moeten Remco niet zo aanvallen. Alles wat jullie en ik zeggen is supportersgeneuzel, hij en alleen hij is de journalist onder de forumbezoekers. En verder is het belangrijk om de wet van de meeste stemmen gelden te accepteren. Dus ook al ervaar je Remco als een arrogante betweter die op basis van zijn langere aanwezigheid op dit forum altijd ondersteuning zal krijgen als erg irritant bedenk dan dat hij altijd gelijk heeft. En verder denk ik dat je dit topic niet al te serieus moet nemen omdat Remco nu eenmaal een strak plassertje krijgt van een door hem gestart topic dat vele posts oplevert. En hij weet uit recente ervaring dat een negative post over onze nieuwe aanwinst precies dat als gevolg heeft. En tussen ons gezegd en gezwegen glijdt Remco stiekum op Theo, maar beloof me deze informatie tussen ons te houden ;-) Remco onze enige echte razende forum reporter! 12?? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
;-) 12? Nee joh Remco, ik vind jou juist een geweldige gozer...
Wilde alleen maar een discussie uitlokken, dat heb ik van te voren ook naar een aantal gePBt...
Dus wat mij betreft ben jij de toekomstige persvoorlichter van Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 18:13 schreef Stanley het volgende:;-) 12? Nee joh Remco, ik vind jou juist een geweldige gozer... Wilde alleen maar een discussie uitlokken, dat heb ik van te voren ook naar een aantal gePBt... Dus wat mij betreft ben jij de toekomstige persvoorlichter van Ajax. Nee.......geen PB gehad |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik ook niet. Gewoon een cynische fucker, denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep,beetje paranoide ook denk ik |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Hee Nenam, longtime man!
Wij kunnen het aardig vinden met elkaar behalve als het op Remco aankomt.
Wat recht is is recht en wat krom is is krom. Dus ik beoordeel Remco op wat hij doet zonder dat ik meeweeg dat hij een van de eerste was op dit forum. Geregeld ligt hij overhoop met zogenaamde nieuwkomers en ik vind dat hij dan vaak een arrogante betweterige toon aanslaat.
Verder vind ik dat voetbal emotie is en dat je als supporter lekker moet kunnen spuien op het forum ongeacht hoe lang je al posts dropt op dit forum en als niet journalist hoeven niet alle posts journalistiek onderbouwd te worden.
En verder ken ik hem niet en misschien is het een vreselijk aardige vent, maar met mij vele anderen inmiddels bemerken dit hier niet.
En dat van die PBs was idd cynisch bedoeld!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco K is een schatje............niets meer,niets minder
Ik mag hem heel graag en jij en een paar andere niet.......prima toch Reageer dan niet op hem,en aangezien je er op blijft terug komen,heb jij een bepaalde obsessie,waar Remco en ik absoluut geen last van hebben. En ja ik ken Remco wat langer....blijf voor hem opkomen.....terwijl hij dat helemal niet nodig heeft......hij kan prima voor zichzelf zorgen Trouwens.......Arogantie staat niet in zijn woordenboek,neem dat dan maar van mij aan |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:33 schreef Stanley het volgende:[..] Hee Nenam, longtime man! Wij kunnen het aardig vinden met elkaar behalve als het op Remco aankomt. Wat recht is is recht en wat krom is is krom. Dus ik beoordeel Remco op wat hij doet zonder dat ik meeweeg dat hij een van de eerste was op dit forum. Geregeld ligt hij overhoop met zogenaamde nieuwkomers en ik vind dat hij dan vaak een arrogante betweterige toon aanslaat. Verder vind ik dat voetbal emotie is en dat je als supporter lekker moet kunnen spuien op het forum ongeacht hoe lang je al posts dropt op dit forum en als niet journalist hoeven niet alle posts journalistiek onderbouwd te worden. En verder ken ik hem niet en misschien is het een vreselijk aardige vent, maar met mij vele anderen inmiddels bemerken dit hier niet. En dat van die PBs was idd cynisch bedoeld!!!! Wat is er cynisch aan het roepen dat je de aankondiging van de aanval van tevoren naar een aantal heb gePBt?? Dat is gewoon denken dat je vrienden hebt, wat dus niet het geval is!! En dus ben je in mijn ogen niet meer dan een SUKKELTJE!!!
En o ja, deze post is niet journalistiek onderbouwd maar wel de waarheid!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|