BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:33 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hee Nenam, longtime man!

Wij kunnen het aardig vinden met elkaar behalve als het op Remco aankomt.

Wat recht is is recht en wat krom is is krom. Dus ik beoordeel Remco op wat hij doet zonder dat ik meeweeg dat hij een van de eerste was op dit forum. Geregeld ligt hij overhoop met zogenaamde nieuwkomers en ik vind dat hij dan vaak een arrogante betweterige toon aanslaat.

Verder vind ik dat voetbal emotie is en dat je als supporter lekker moet kunnen spuien op het forum ongeacht hoe lang je al posts dropt op dit forum en als niet journalist hoeven niet alle posts journalistiek onderbouwd te worden.

En verder ken ik hem niet en misschien is het een vreselijk aardige vent, maar met mij vele anderen inmiddels bemerken dit hier niet.

En dat van die PBs was idd cynisch bedoeld!!!!
Als men vroeger op de basisschool zo druk was met het onderuit halen van iemand anders, dan duidde dat uiteindelijk vaak op het leuk vinden van die andere persoon. Ik kan je vertellen dat ik heel gelukkig ben met m'n meissie, en geen enkele interesse heb in jou, helaas man, sorry je moet dus echt op zoek naar een ander.

Je lijkt zo trouwens wel een beetje op een Feyenoord supporter, die zijn namelijk ook liever drk met een ander dan dat ze hun eigen zaakje regelen.
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat is er cynisch aan het roepen dat je de aankondiging van de aanval van tevoren naar een aantal heb gePBt?? Dat is gewoon denken dat je vrienden hebt, wat dus niet het geval is!! En dus ben je in mijn ogen niet meer dan een SUKKELTJE!!!

En o ja, deze post is niet journalistiek onderbouwd maar wel de waarheid!!
amsterdammer jij kan de kolere krijgen wat mij betreft. En ondanks je naam ben je gewoon een boertje van ver buiten amsterdam.

Remco is een grote ZERO en jij volgt op korte afstand.

Stik met je forum als je daar je eigenwaarde aan ophangt ben je zielig hieveel medestanders je ook hebt. F Y A!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:53 schreef Stanley het volgende:

[..]

amsterdammer jij kan de kolere krijgen wat mij betreft. En ondanks je naam ben je gewoon een boertje van ver buiten amsterdam.

Stik met je forum als je daar je eigenwaarde aan ophangt ben je zielig hieveel medestanders je ook hebt. F Y A!!!!!!!!!!
Wie hangt er zijn of haar eigenwaarde op aan dit forum???
Stop nou eens met dat aanvallen man en pak een lekker biertje, probeer eens een keer een meisje te scoren, en ga ff lekker op de bank hangen man, daar wordt je lekker rustig van, en een lege zak is ook wal eens goed voor je, want momenteel ben je echt een hele grote zak...
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:57   quote  deeplink  
En Remco er zijn Feijenoord supporters waar ik liever mee van doen heb dan sommige zieligerds die zich Ajaxsupporter noemen. En daar ben jij een goed voorbeeld van!

Have fun met je lelijke wijf en je zielige leven want dat moet je haast wel hebben!

Ajuus!
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:57 schreef Stanley het volgende:
En Remco er zijn Feijenoord supporters waar ik liever mee van doen heb dan sommige zieligerds die zich Ajaxsupporter noemen. En daar ben jij een goed voorbeeld van!

Have fun met je lelijke wijf en je zielige leven want dat moet je haast wel hebben!

Ajuus!
Waar baseer je dat nu weer op man...

vanacht niet geneukt ofzo??!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:53 schreef Stanley het volgende:

[..]

Whahahaha ja en??? Jongen het interesseert mij geen ene moer wat jij van mij vind! Ik vind jouw een sukkeltje en dat is mijn standpunt. En hoezo moet ik stikken met mijn forum?? Het is niet eens mijn forum. Maar als het mijn forum zou zijn had ik jouw allang een trap onder je reet gegeven. Jij respecteerd de mening van een ander niet en gaat dan als een kindje om je heen slaan!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:57 schreef Stanley het volgende:

Ajuus!
Zozo wat een stoere praatjes voor een kindje wat over een paar weekjes weer lekker naar school toe moet. Als je niets zinnigs te posten heb, houd dan gewoon je smoel en donder lekker op. Kleine baby!
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Stanley flip niet zo man!
En wat betreft dat F.Y.A. zijn de meeste niet vies van hierzo,
vaak een grote virtuele gang-bang :)
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
ik vind dat er gewoon meer gereld moet worden op dit forum man.....hahahah daar is een forum toch voor!~!!!!ik wil meer bloed zien man...dikke lippen...blauwe ogen .....
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:45 schreef joduh het volgende:
ik wil meer bloed zien man...dikke lippen...blauwe ogen .....
Haha, klinkt als een ietwat gezette vrouw met een mooie kleur kijkers in haar maandelijkse periode.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
hahaha, gezellig topic hier..
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Joduh = Held!!!!
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:13 schreef baco74 het volgende:
hahaha, zal mik best doen!
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zozo wat een stoere praatjes voor een kindje wat over een paar weekjes weer lekker naar school toe moet. Als je niets zinnigs te posten heb, houd dan gewoon je smoel en donder lekker op. Kleine baby!
zozo Amsterdammer, of moet ik boertje zeggen? Jij hebt ook praatjes vanachter je toetsenbordje! Als ik voor je sta piep je wel anders. Op zijn minst wordt sukkeltje dan sukkel, want dat verdien ik wel met mijn 2M en 96 kg schoon aan de haak. De vraag is alleen hoe je het op dat moment uit je bek krijgt.....

Boerenlul!
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

zozo Amsterdammer, of moet ik boertje zeggen? Jij hebt ook praatjes vanachter je toetsenbordje! Als ik voor je sta piep je wel anders. Op zijn minst wordt sukkeltje dan sukkel, want dat verdien ik wel met mijn 2M en 96 kg schoon aan de haak. De vraag is alleen hoe je het op dat moment uit je bek krijgt.....

Boerenlul!
Wederom:Stanley flip niet zo man!
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:13 schreef baco74 het volgende:
hahaha, zal mik best doen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

Boerenlul!
Whahahaha ik zou zeggen wat let je?? Afspraak maken?? Ik heb er geen bezwaar tegen hoor?

Jij wel??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 14:57 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wederom:Stanley flip niet zo man!
Je hebt helemaal gelijk, maarja Joduh eigenlijk ook. Maar effe serieus, ik hou niet van onnodige narigheid. Maar Remco ligt altijd met nieuwkomers overhoop en wordt dan altijd gesteund ipv dat hij eens een veeg uit de pan krijgt. En dat irriteert me. Er wordt hier met twee maten gemeten.

De enige die altijd keihard en eerlijk/oprecht is, is Joduh! En ook hij is weleens kritisch naar mij geweest en vond dat ik een kuttoppic had geplaatst. nouja dat kan. Even goede vrienden. Nenam idem, alleen jammer dat hij een zwak heeft voor Remco.

Hoe meer hij onterecht bijval krijgt hoe aggressiever ik wordt altijd al gehad. Hoe meer er tegenover me staan hoe gekker ik wordt.

En dan erbij waar bemoeit de bijgochemse nepamsterdammer zich mee!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:16 schreef Stanley het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maarja Joduh eigenlijk ook. Maar effe serieus, ik hou niet van onnodige narigheid. Maar Remco ligt altijd met nieuwkomers overhoop en wordt dan altijd gesteund ipv dat hij eens een veeg uit de pan krijgt. En dat irriteert me. Er wordt hier met twee maten gemeten.

De enige die altijd keihard en eerlijk/oprecht is, is Joduh! En ook hij is weleens kritisch naar mij geweest en vond dat ik een kuttoppic had geplaatst. nouja dat kan. Even goede vrienden. Nenam idem, alleen jammer dat hij een zwak heeft voor Remco.

Hoe meer hij onterecht bijval krijgt hoe aggressiever ik wordt altijd al gehad. Hoe meer er tegenover me staan hoe gekker ik wordt.

En dan erbij waar bemoeit de bijgochemse nepamsterdammer zich mee!!!!
Zoals ik eerder al zei bemoei ik me ermee, wanneer ik dat wil. Daar heb jij helemaal niets over te vertellen. Daarbij meet ik totaal niet met 2 maten, maar als je gaat lopen praten dat je van te voren mensen heb gePBt en dergelijke ben je zelf bezig met uitlokking. Dat is het enige waar ik je over aansprak.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahaha ik zou zeggen wat let je?? Afspraak maken?? Ik heb er geen bezwaar tegen hoor?

Jij wel??
ook zoiets ben altijd bereid om anderen te helpen... Dus jahoor blufkutje, zeg het maar.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:18 schreef Stanley het volgende:

[..]

ook zoiets ben altijd bereid om anderen te helpen... Dus jahoor blufkutje, zeg het maar.
Vriend ik weet niet wie of wat jij probeert te bewijzen maar jij wilt in je waarde gelaten worden net als anderen dat willen. Jij zegt dat je houdt van mensen recht door zee, waarom lul jij dan dat je anderen hebt gePBt dat je Remco zou gaan aanvallen. Het enige wat ik daarin doe is je op je woorden aanvallen. Niet meer niet minder.

Ik ben bereid af te spreken hoor en totaal geen mietje, maar ik zal je de moeite besparen. Want zoals je weet kunnen zulke dingen lijden tot onnodig geweld! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
-

Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei bemoei ik me ermee, wanneer ik dat wil. Daar heb jij helemaal niets over te vertellen. Daarbij meet ik totaal niet met 2 maten, maar als je gaat lopen praten dat je van te voren mensen heb gePBt en dergelijke ben je zelf bezig met uitlokking. Dat is het enige waar ik je over aansprak.
dat PB was een cynische reactie op Remco. Omdat hij daar eerder op dit topcic plotseling mee kwam aanzetten toen hij het verwijt kreeg Theo Jansen altijd af te branden!!!!

En toen dacht ik stakker en daarom mijn cynisch bedoelde berichtje.

Maar luister als je irritatilevel dusdanig is gestegen dat je het van je af wilt rammen, prima. Ik ken het gevoel!!!!
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Vriend ik weet niet wie of wat jij probeert te bewijzen maar jij wilt in je waarde gelaten worden net als anderen dat willen. Jij zegt dat je houdt van mensen recht door zee, waarom lul jij dan dat je anderen hebt gePBt dat je Remco zou gaan aanvallen. Het enige wat ik daarin doe is je op je woorden aanvallen. Niet meer niet minder.

Ik ben bereid af te spreken hoor en totaal geen mietje, maar ik zal je de moeite besparen. Want zoals je weet kunnen zulke dingen lijden tot onnodig geweld! ;-)
Kijk Stanley dat zijn nou wijze woorden zonder persoonlijk te worden.
Probeer het ook eens.
Verbaal zonder dreigementen.
Je oogt nogal kwaad in je teksten.
Nergens voor nodig.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:24 schreef Stanley het volgende:

[..]

dat PB was een cynische reactie op Remco. Omdat hij daar eerder op dit topcic plotseling mee kwam aanzetten toen hij het verwijt kreeg Theo Jansen altijd af te branden!!!!

En toen dacht ik stakker en daarom mijn cynisch bedoelde berichtje.

Maar luister als je irritatilevel dusdanig is gestegen dat je het van je af wilt rammen, prima. Ik ken het gevoel!!!!
Whahaha ik heb weer genoeg gerelt voor vandaag man. Ik ben iemand die het altijd voor zijn makkers opneemt. Sta achter ze en zal nooit van hun zijde wijken. Ook wij hebben weleens irritaties onderling, maar het blijven je makkers! Vandaar dus mijn reactie richting jouw. Maar dat had voornamelijk te maken met het gepraat over PB-en en dergelijke!

Zo genoeg gerelt voor vandaag. Sla geen mede-Ajacieden dus mits jij een kakkie-shirt aantrekt ben je veilig! ;-)

En laten we het er verder maar bij zitten!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
-

amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:25 schreef baco74 het volgende:

[..]

Kijk Stanley dat zijn nou wijze woorden zonder persoonlijk te worden.
Probeer het ook eens.
Verbaal zonder dreigementen.
Je oogt nogal kwaad in je teksten.
Nergens voor nodig.
Vind je mij wijs?? Tering dan wordt het tijd dat jij nog een paar biertjes neemt ;-)
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahaha ik heb weer genoeg gerelt voor vandaag man. Ik ben iemand die het altijd voor zijn makkers opneemt. Sta achter ze en zal nooit van hun zijde wijken. Ook wij hebben weleens irritaties onderling, maar het blijven je makkers! Vandaar dus mijn reactie richting jouw. Maar dat had voornamelijk te maken met het gepraat over PB-en en dergelijke!

Zo genoeg gerelt voor vandaag. Sla geen mede-Ajacieden dus mits jij een kakkie-shirt aantrekt ben je veilig! ;-)

En laten we het er verder maar bij zitten!!
chapeau vriend!van eerste tot laatsdte letter!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door joduh --
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Vind je mij wijs?? Tering dan wordt het tijd dat jij nog een paar biertjes neemt ;-)
Ik ben daar al aardig mee bezig, koffieleut van me.
baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Nog zo'n milde knakker.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik ben daar al aardig mee bezig, koffieleut van me.
Whahaha tja voor mij tot vanavond 23.00 uur geen bier :-(
amsterdammer113
-

amsterdammer113
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Ach en jij kent me! Ik meen het van de eerste tot de laatste letter!!
amsterdammer113
Maar even inhaken op het topic. Van mij hoeft Theo de band ook niet te dragen.

joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:31 schreef amsterdammer113 het volgende:
Maar even inhaken op het topic. Van mij hoeft Theo de band ook niet te dragen.
hahahah high five pik!!!!!!!!!!!!!
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij wel??
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

stanley...thanks voor wat je zei man...ik probeer altijd eerlijk te zijn man....maar amsterdammer is ook mijn maatje man......en ergens diep in mij mag ik jou wel.....maar probeer een beetje te chillen hiero pik......dan komt het wel goed met jou man.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:33 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah high five pik!!!!!!!!!!!!!
Hahaha en ik weet zo nog iemand die deze reactie is toegedaan. NENAM en MISSIE vinden het ook en volgens mij met ons nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:34 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ach vriend, dikke kus op je voorhoofd. Je draagt geen kakkie-shirtje en bent Ajacied dus voor mij geen reden om je te slaan!!
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:45   quote  deeplink  
makkers door dik en dun steunen is prima, vind ik ook alhoewel het afhankelijk van de situatie is en of je daadwerkelijk gabbers bent. In real life ben ik het met je eens maar nu niet.

Ben trouwens wel echt benieuwd naar sommigen. Is er niet iemand die tijd over heeft en een forumavondje wilt organiseren in een echte kroeg met echt drank. Volgens mij wordt het een avond van de slappe lach. Hahaha lig nu al in een deuk maar positief bedoeld hoor.

Amsterdammer ik neem je peaceoffer zeker aan en dat kakki-shirtje komt er bij mij niet in. No worries ;-)

proost en op morgen mannen! 0 - 5 is een leuke opening...
joduh
 joduh - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 15:45 schreef Stanley het volgende:
makkers door dik en dun steunen is prima, vind ik ook alhoewel het afhankelijk van de situatie is en of je daadwerkelijk gabbers bent. In real life ben ik het met je eens maar nu niet.

Ben trouwens wel echt benieuwd naar sommigen. Is er niet iemand die tijd over heeft en een forumavondje wilt organiseren in een echte kroeg met echt drank. Volgens mij wordt het een avond van de slappe lach. Hahaha lig nu al in een deuk maar positief bedoeld hoor.

Amsterdammer ik neem je peaceoffer zeker aan en dat kakki-shirtje komt er bij mij niet in. No worries ;-)

ook chapeau vriend....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:

Ok man. Alles is weer onder de pannen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
-

baco74
 baco74 - zaterdag 06 augustus 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
.

OK dan, that's the way.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 augustus 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:

Ik kom niet
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Remco, jij bent hier de Bully en ik ben een van de mensen die dit zat is. Je hebt gewoon geluk dat je maten van het eerste uur zo loyaal aan je zijn.

En voor de zekerheid...ik ben in niets te vergelijken met die dikke van je filmpje. Sterker nog ....Maarja nu moet ik kappen want ik vind dat ik gehoor moet geven aan de post van Joduh!!!

jongens allemaal, dus ook Remco een fijne avond toegewenst. Ik ga lekker een happie eten met de vrouw en mijn zoon.

Amsterdammer je hebt gelijk. We zijn allemaal ajacieden, laten we dat dan ook meewegen in de posts die ertoe leiden dat we elkaar de hersenpan in willen rammen ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 augustus 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 18:47 schreef Stanley het volgende:
Maarja nu moet ik kappen want ik vind dat ik gehoor moet geven aan de post van Joduh!!!

jongens allemaal, dus ook Remco een fijne avond toegewenst. Ik ga lekker een happie eten met de vrouw en mijn zoon.

Amsterdammer je hebt gelijk. We zijn allemaal ajacieden, laten we dat dan ook meewegen in de posts die ertoe leiden dat we elkaar de hersenpan in willen rammen ;-)
Zo zou ie dan beter zijn man!

Remco is gewoon een topper hoor, nix mis mee.....ja, zn mokkeltje deelt ie niet met ons, das t enige slappe van hem..... XD
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 augustus 2011 - 18:52   quote  deeplink  
Denk dat APIK,Remco en ik ook maar ergens de tanden gaan inzetten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen als aanvoerder, Sorry maar dat gaat mij te ver.

0.0092780