|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:[..] Jaja, jij bent hier de heilige kerel. Het kan me geen fuck schelen wat een ander van me vind, dus ook niet de vaste garde hiero, het is leuk dat we met een paar gasten goed overweg kunnen, maar ik post vanaf dag 1 al zoals ik post, en zal dat ook voor hun niet veranderen. Overigens ben jij de persoon die keer op keer aanvalt, kijk de topics er maar eens op na als jij je verstand gevonden hebt. En nogmaals als je zo'n grote kutbek hebt, voeg dan eens de daad bij het woord miezerig kutventje.. Lady's 1 van jullie is iets vergeten in t café
Kunnen we t weer over voetbal hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt me een goed plan om het weer over voetbal te hebben, als iedereen nou zou stoppen met het aanvallen van mensen over hun mening dan zou het hier stukken gezelliger zijn..
Maar goed, back on topic, morgen zal Janssen dus wederom de band dragen, voor mij echt onacceptabel deze actie van de Boer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:44 schreef remco k het volgende:Lijkt me een goed plan om het weer over voetbal te hebben, als iedereen nou zou stoppen met het aanvallen van mensen over hun mening dan zou het hier stukken gezelliger zijn.. Maar goed, back on topic, morgen zal Janssen dus wederom de band dragen, voor mij echt onacceptabel deze actie van de Boer. Wat Joduh zegt...............er moet meer gereld worden......ik sluit me daar bij aan....vooral vanavond |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga eraf......dit gaat uit de klauw gieren |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:44 schreef remco k het volgende:Lijkt me een goed plan om het weer over voetbal te hebben, als iedereen nou zou stoppen met het aanvallen van mensen over hun mening dan zou het hier stukken gezelliger zijn.. Maar goed, back on topic, morgen zal Janssen dus wederom de band dragen, voor mij echt onacceptabel deze actie van de Boer. Hij kijkt zelf ook nog een beetje verbaasd maar staat hem wel die band! Ga er vanuit dat ie morgen laat zien waarom juist hij onze aanvoerder is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2011 - 19:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat Joduh zegt...............er moet meer gereld worden......ik sluit me daar bij aan....vooral vanavond
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is niet mijn manier van rellen Hummel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik doe het liever verbaal....wat jij laat zien is voor de stakkers onderons |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: sollie pik...ik doe wel mee....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vuile nicht ben je man, gewoon masker af en vol met je smoel op TV en de foto's, dan ben je een echte kerel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 12:11 schreef remco k het volgende:[..] Vuile nicht ben je man, gewoon masker af en vol met je smoel op TV en de foto's, dan ben je een echte kerel.. tuluk man....vieze schele,.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als dit het nivo van Janssen is bij Ajax voor dit seizoen, dan is het een grote miskoop, op 2 vrije trappen na niks goeds van hem gezien vandaag.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 16:38 schreef remco k het volgende:Als dit het nivo van Janssen is bij Ajax voor dit seizoen, dan is het een grote miskoop, op 2 vrije trappen na niks goeds van hem gezien vandaag.. yep...waarheid als een koe man.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en toch zeg je zoveel door dit te zeggen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: cryptomania?????????????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben het vaak met jullie eens, maar pertinent niet over Theo Janssen. Ik vond hem vandaag een baken van rust en een nuttige wedstrijd spelen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 16:46 schreef Pietje het volgende:Ik ben het vaak met jullie eens, maar pertinent niet over Theo Janssen. Ik vond hem vandaag een baken van rust en een nuttige wedstrijd spelen! ik lees jouw post toch nie man....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 16:46 schreef Pietje het volgende:Ik ben het vaak met jullie eens, maar pertinent niet over Theo Janssen. Ik vond hem vandaag een baken van rust en een nuttige wedstrijd spelen! Ik heb hem geen goede bal zien geven, en verdedigend komen we door zijn positie in het elftal een aantal keren tegen met alle respect de Graafschap nota bene gewoon onder druk te staan, meerdere keren onnodig balverlies.
het zal iig stukken beter moeten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 16:38 schreef remco k het volgende:Als dit het nivo van Janssen is bij Ajax voor dit seizoen, dan is het een grote miskoop, op 2 vrije trappen na niks goeds van hem gezien vandaag.. Doe toch normaal man.. Echt niks goeds zegt hij dan? Wat ging er mis dan? De eerste 10 min stonden we onderdruk.. Daarna heb ik geen druk meer gezien hoor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb hem geen goede bal zien geven, en verdedigend komen we door zijn positie in het elftal een aantal keren tegen met alle respect de Graafschap nota bene gewoon onder druk te staan, meerdere keren onnodig balverlies. het zal iig stukken beter moeten. Alle keren dat we een beetje druk hebben gehad is in de 1ste helft geweest.. De eerste 10 min.. Daarna niks meer.. Die problemen kwamen niet omdat Theo Janssen daar verkeerd stond.. Boilsen of blind had te lang de bal, Vermeer trapt die bal 10 keer hoog ver weg.. Niet omdat Theo wat verkeerd deed.. Wat Pietje zegt klopt, hij straalt rust uit en schiet er uiteraard een in met een vrije trap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 17:41 schreef freakie het volgende:[..] Doe toch normaal man.. Echt niks goeds zegt hij dan? Wat ging er mis dan? De eerste 10 min stonden we onderdruk.. Daarna heb ik geen druk meer gezien hoor.. Tussen dingen fout doen en goede dingen doen zit ook nog wat anders he, om niet goed te zijn hoef je niet veel fouten te maken..
Ik vond hem vandaag belabberd spelen, en gezien het feit dat hij een bepalende rol en positie heeft in het elftal speelde hierdoor heel Ajax heel erg slecht. Weinig goede passes, voor zijn doen te veel balverlies.
Het moet echt beter, en ik denk zelfs dat de Boer hem van die positie af moet halen, zeker als hij blijft spelen zoals nu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 17:45 schreef freakie het volgende:[..] Alle keren dat we een beetje druk hebben gehad is in de 1ste helft geweest.. De eerste 10 min.. Daarna niks meer.. Die problemen kwamen niet omdat Theo Janssen daar verkeerd stond.. Boilsen of blind had te lang de bal, Vermeer trapt die bal 10 keer hoog ver weg.. Niet omdat Theo wat verkeerd deed.. Wat Pietje zegt klopt, hij straalt rust uit en schiet er uiteraard een in met een vrije trap.. de eerste 25 minuten werden we gewoon weggespeeld door de Graafschap, ons hele middenveld is vrijwel de hele eerste helft niet in het stuk voor gekomen.
Het een heeft altijd met het ander te maken, Theo heeft in de gehele eerste helft slechts een bal of 10 gehad, terwijl dat minimaal 40 keer zou moeten zijn op zijn positie, hij breng dan misschien wat rust ( al vind ik dat wel meevallen) maar hij beweegt veel te weinig en was vrijwel niet aanspeelbaar, misschien dat Vermeer daardoor ook wel de lange bal moet gaan spelen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] de eerste 25 minuten werden we gewoon weggespeeld door de Graafschap, ons hele middenveld is vrijwel de hele eerste helft niet in het stuk voor gekomen. Het een heeft altijd met het ander te maken, Theo heeft in de gehele eerste helft slechts een bal of 10 gehad, terwijl dat minimaal 40 keer zou moeten zijn op zijn positie, hij breng dan misschien wat rust ( al vind ik dat wel meevallen) maar hij beweegt veel te weinig en was vrijwel niet aanspeelbaar, misschien dat Vermeer daardoor ook wel de lange bal moet gaan spelen. Nee ik denk dat we niet telkens op de zijkant met blind en boilsen moeten blijven hangen.. Dat ligt niet aan Theo Janssen alleen... Jij dat vermoeden van wel.. Je zegt telkens dat Theo het slecht doet.. Weet je wie ik het slecht vond doen? Vermeer.. De bal komt uot een corner 2 meter dichtbij hem en blijft gewoon verdomme staan.. Dat is slecht.. 20 ballen in 1 wedstrijd die naar voren geschoten worden.. Doordat de verdediging die bal niet snel genoeg passen.. Dan zie je hoe belangrijk vertonghen is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 23:22 schreef freakie het volgende:[..] Nee ik denk dat we niet telkens op de zijkant met blind en boilsen moeten blijven hangen.. Dat ligt niet aan Theo Janssen alleen... Jij dat vermoeden van wel.. Je zegt telkens dat Theo het slecht doet.. Weet je wie ik het slecht vond doen? Vermeer.. De bal komt uot een corner 2 meter dichtbij hem en blijft gewoon verdomme staan.. Dat is slecht.. 20 ballen in 1 wedstrijd die naar voren geschoten worden.. Doordat de verdediging die bal niet snel genoeg passen.. Dan zie je hoe belangrijk vertonghen is.. Je eerste zin snap ik geen bal van..
Vermeer maakt bij die goal inderdaad een fout. en dat niet snel passen komt juist door Theo, hij komt niet vrij en kan dus niet gebruikt worden in de opbouw, dat is juist mede de reden waarom Theo op die positie niet zal gaan werken, en tegen sterkere ploeg gaat ons dat echt opbreken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:[..] Je eerste zin snap ik geen bal van.. Vermeer maakt bij die goal inderdaad een fout. en dat niet snel passen komt juist door Theo, hij komt niet vrij en kan dus niet gebruikt worden in de opbouw, dat is juist mede de reden waarom Theo op die positie niet zal gaan werken, en tegen sterkere ploeg gaat ons dat echt opbreken. Blind en boilsen hadden de eerste paar minuten heel veel problemen om eruit te komen.. En dat ligt echt niet alleen aan Theo.. Dat vind ik belachelijk.. Er lopen aan die kant ook een boerrichter en een eriksen of de Jong die daar mee moeten helpen.. Een sterkere ploeg, uuu twente sterk genoeg? want daar hadden we 85 procent balbezit.. oo dat kwam niet door Theo.. Je kan nu alles op Theo afschuiven.. Maar als Theo geen verzwakking is kan hij met zijn geweldige vrije trappen zomaar een wedstrijd voor je winnen.. Nou was deze keer die vrije trap niet zo belangrijk maar hij staat garant voor bijzondere dingen.. Ook al speelt hij niet zo best.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 23:44 schreef freakie het volgende:[..] Blind en boilsen hadden de eerste paar minuten heel veel problemen om eruit te komen.. En dat ligt echt niet alleen aan Theo.. Dat vind ik belachelijk.. Er lopen aan die kant ook een boerrichter en een eriksen of de Jong die daar mee moeten helpen.. Een sterkere ploeg, uuu twente sterk genoeg? want daar hadden we 85 procent balbezit.. oo dat kwam niet door Theo.. Je kan nu alles op Theo afschuiven.. Maar als Theo geen verzwakking is kan hij met zijn geweldige vrije trappen zomaar een wedstrijd voor je winnen.. Nou was deze keer die vrije trap niet zo belangrijk maar hij staat garant voor bijzondere dingen.. Ook al speelt hij niet zo best.. Je praat altijd over het voetbal dat de Boer nastreeft. En bij het opbouwen moet je dan zoveel mogelijk voorkomen dat de backs in balbezit komen omdat die een beperkt veld hebben om een bal in te spelen. En hiervoor in Theo wel de aangewezen man om dit te voorkomen, sterker nog, daar is ie zelfs grotendeels voor gehaald, om mede de opbouw van Ajax te verzorgen, en dat heeft ie vandaag gewoon heel erg slecht gedaan. En die vrije trap wordt van richting veranderd anders was die bal er nooit ingegaan. En ik schuif niet alles op Theo af, maar dit topic gaat over hem, en ik vond hem vandaag niet aanvoerderwaardig spelen, sterker nog hij was in mijn ogen zo'n beetje de zwakste Ajacied op het veld. Dat geeft niet, maar daarom mag het wel gevonden en gezegd worden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jij mag theo nie he??????????? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Theo was gisteren in mijn ogen niet echt goed, maar er waren meerdere die onder hun niveau speelden. De Jong vond ik de slechtste man van het veld. In mijn ogen verantwoordelijk voor de 0-1, weet niet wat hij deed bij de corner, maar hij werd volledig overklast door de verdediger van die superboeren, mist een penalty en had verkeerde loopacties. Theo zat met zijn hoofd ergens anders, dankzij van Marwijk. Daarbij denk ik dat van Marwijk een verkeerde keus maakt, want die Strootman was pas echt slecht, mijn god wat een fouten maakte die gozer gisteren. Theo speelde vandaag zwak, vrije trappen waren redelijk, hij was fortuinlijk, maar nog zeker niet van het niveau Suarez. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 23:44 schreef freakie het volgende:[..] Blind en boilsen hadden de eerste paar minuten heel veel problemen om eruit te komen.. En dat ligt echt niet alleen aan Theo.. Dat vind ik belachelijk.. Er lopen aan die kant ook een boerrichter en een eriksen of de Jong die daar mee moeten helpen.. Een sterkere ploeg, uuu twente sterk genoeg? want daar hadden we 85 procent balbezit.. oo dat kwam niet door Theo.. Je kan nu alles op Theo afschuiven.. Maar als Theo geen verzwakking is kan hij met zijn geweldige vrije trappen zomaar een wedstrijd voor je winnen.. Nou was deze keer die vrije trap niet zo belangrijk maar hij staat garant voor bijzondere dingen.. Ook al speelt hij niet zo best.. Lag niet alleen aan Theo, maar ik had wel het idee dat hij bang was om de bal onder druk in zijn voeten te vragen. Dat is toch wel iets dat je bij Ajax op die positie moet durven. Vond gister maar weinig spelers echt goed spelen eigenlijk. Niemand steeg boven zichzelf uit. Bijna iedereen verdiende een 6,5. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:Theo was gisteren in mijn ogen niet echt goed, maar er waren meerdere die onder hun niveau speelden. De Jong vond ik de slechtste man van het veld. In mijn ogen verantwoordelijk voor de 0-1, weet niet wat hij deed bij de corner, maar hij werd volledig overklast door de verdediger van die superboeren, mist een penalty en had verkeerde loopacties. Theo zat met zijn hoofd ergens anders, dankzij van Marwijk. Daarbij denk ik dat van Marwijk een verkeerde keus maakt, want die Strootman was pas echt slecht, mijn god wat een fouten maakte die gozer gisteren. Theo speelde vandaag zwak, vrije trappen waren redelijk, hij was fortuinlijk, maar nog zeker niet van het niveau Suarez. Mee eens, al vond ik Theo en de Jong gister van hetzelfde nivo, Eriksen was redelijk maar moet ook veel beter, hierdoor was gister ons gehel middenveld gewoon ronduit slecht, en daardoor kan er niet fatsoenlijk worden opgebouwd..
Normaal gesproken is de Boer trouwens heel erg reeel, maar gister na de wedstrijd zei hij dat hij vond dat Ajax zeker de tweede helft heel erg goed had gevoetbald... In mijn ogen dus niet.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Het moet echt beter, en ik denk zelfs dat de Boer hem van die positie af moet halen, zeker als hij blijft spelen zoals nu. Ondanks dat ik geheel oneens ben je stelling, deel ik wel je mening dat Theo op een andere plaats hoort te spelen. Zelf denk ik dat hij dat zelf ook het liefst wil. Hij hoort te spelen op de plaats waar Eriksen nu speelt. Dat houdt in dat Eriksen naar rechts moet verhuizen en de Jong verhuist naar de reserve bank. Anita, Jan-Arie, Enoh of Blind zou dan de positie van controlerende middenvelder moeten vervullen. Waarschijnlijk gaat dit binnen enkele wedstrijden ook gebeuren, want de Jong speelde ook dramatisch. Ik hoop dat we van Sereno ook wat meer gaan zien, want wat hij kort liet zien beviel mij wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ondanks dat ik geheel oneens ben je stelling, deel ik wel je mening dat Theo op een andere plaats hoort te spelen. Zelf denk ik dat hij dat zelf ook het liefst wil. Hij hoort te spelen op de plaats waar Eriksen nu speelt. Dat houdt in dat Eriksen naar rechts moet verhuizen en de Jong verhuist naar de reserve bank. Anita, Jan-Arie, Enoh of Blind zou dan de positie van controlerende middenvelder moeten vervullen. Waarschijnlijk gaat dit binnen enkele wedstrijden ook gebeuren, want de Jong speelde ook dramatisch. Ik hoop dat we van Sereno ook wat meer gaan zien, want wat hij kort liet zien beviel mij wel. Helemaal mee eens dus, maar als je dat doet komt Serrero niet in aanmerking voor een basisplaats komend seizoen, want de Boer zal Erikssen en Janssen niet gaan passeren denk ik, of wel?? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens dus, maar als je dat doet komt Serrero niet in aanmerking voor een basisplaats komend seizoen, want de Boer zal Erikssen en Janssen niet gaan passeren denk ik, of wel?? Met een zwaar speelschema voor de boeg, geloof ik niet dat Janssen alle wedstrijden gaat spelen. Voor Erikssen geldt hetzelfde. Ik verwacht dat de Boer in sommige wedstrijden deze spelers rust gund, en kan Serreno en Ritsen zich gaan bewijzen. Misschien gaat Serreno Janssen of Eriksen wel uit de basis spelen (haha) Zonder gekheid, het is gewoon een luxe dat we zoveel goede spelers hebben voor op het middenveld. Helaas kunnen we niet iedereen daarin tevreden stellen. Ik zou bijvoorbeeld die Jan-Arie eens wat vaker zien spelen. Hoe dan ook moet je proberen om elke speler op een positie te zetten waar hij het beste functionneert. Volgens mij is Blind meer middenvelder als verdediger. Ditzelfde geldt voor Anita. En Janssen hoort aanvallend te spelen, zo komt hij veel vaker voor de goal en met zo'n traptechniek maakt hij veel meer doelpunten. Indien hij meer verdedigend speelt heb je twee personen achter elkaar staan met een fantastisch linker been. Indien hij alle ballen opeist, gaat dit tenkoste van Vertonghen. Dit ligt niet aan Janssen, maar aan de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:50 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Met een zwaar speelschema voor de boeg, geloof ik niet dat Janssen alle wedstrijden gaat spelen. Voor Erikssen geldt hetzelfde. Ik verwacht dat de Boer in sommige wedstrijden deze spelers rust gund, en kan Serreno en Ritsen zich gaan bewijzen. Misschien gaat Serreno Janssen of Eriksen wel uit de basis spelen (haha) Zonder gekheid, het is gewoon een luxe dat we zoveel goede spelers hebben voor op het middenveld. Helaas kunnen we niet iedereen daarin tevreden stellen. Ik zou bijvoorbeeld die Jan-Arie eens wat vaker zien spelen. Hoe dan ook moet je proberen om elke speler op een positie te zetten waar hij het beste functionneert. Volgens mij is Blind meer middenvelder als verdediger. Ditzelfde geldt voor Anita. En Janssen hoort aanvallend te spelen, zo komt hij veel vaker voor de goal en met zo'n traptechniek maakt hij veel meer doelpunten. Indien hij meer verdedigend speelt heb je twee personen achter elkaar staan met een fantastisch linker been. Indien hij alle ballen opeist, gaat dit tenkoste van Vertonghen. Dit ligt niet aan Janssen, maar aan de Boer. Wat je zegt klopt helemaal, zeker wat betreft je laatste zin, ik snap ook niet wat de gedachte van de Boer bij Theo Janssen is qua positie invulling.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 16:00 schreef remco k het volgende:[..] Wat je zegt klopt helemaal, zeker wat betreft je laatste zin, ik snap ook niet wat de gedachte van de Boer bij Theo Janssen is qua positie invulling.. Lijkt me vrij simpel en misschien ook wel logisch.
Juist op het moment dat je niet over Vertonghen kan beschikken, is een speler die in de bal komt en zo het spel kan verplaatsen een goed alternatief.
Op het moment dat Vertonghen weer fit is, dan heb je inderdaad weinig aan Janssen op die positie, en dan zou ik de Jong op offeren en met Eriksen en Janssen als aanvallende middenvelders spelen. In mijn ogen is hij net iets gevaarlijker als hij dichter tegen de vijandelijke 16 aan speelt.
Over de wedstrijd:
Janssen kwam inderdaad (te) weinig in het spelletje voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 16:17 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Lijkt me vrij simpel en misschien ook wel logisch. Juist op het moment dat je niet over Vertonghen kan beschikken, is een speler die in de bal komt en zo het spel kan verplaatsen een goed alternatief. Op het moment dat Vertonghen weer fit is, dan heb je inderdaad weinig aan Janssen op die positie, en dan zou ik de Jong op offeren en met Eriksen en Janssen als aanvallende middenvelders spelen. In mijn ogen is hij net iets gevaarlijker als hij dichter tegen de vijandelijke 16 aan speelt. Over de wedstrijd: Janssen kwam inderdaad (te) weinig in het spelletje voor. Ja dat snap ik, maar de Boer heeft duidelijk gezegd dat hij Theo gaat gebruiken als controleur en dat hij in principe niet met Janssen naast Erikksen wil gan spelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Start er een topic over zou ik zeggen jankerd.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:[..] Ja dat snap ik, maar de Boer heeft duidelijk gezegd dat hij Theo gaat gebruiken als controleur en dat hij in principe niet met Janssen naast Erikksen wil gan spelen.. Wat nog niet is kan nog komen, leermomentje voor De Boer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie