|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vermeer/// nee V/d wiel/// nee Alderweireld/// kan Blind/// nee Boillesen/// nee De jong/// nee Janssen/// logisch Eriksen/// nee Sulejmani/// nee Sigtorsson/// nee Boerigter/// nee
Hardstikke logische keus geweest om Janssen te benoemen tot captain De rest lijk mij geen type om aanvoerder te zijn op Toby na |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:23 schreef RedDevil1990 het volgende:Vermeer/// nee V/d wiel/// nee Alderweireld/// kan Blind/// nee Boillesen/// nee De jong/// nee Janssen/// logisch Eriksen/// nee Sulejmani/// nee Sigtorsson/// nee Boerigter/// nee Hardstikke logische keus geweest om Janssen te benoemen tot captain De rest lijk mij geen type om aanvoerder te zijn op Toby na Wat heb jij nou voor verstand over onze club. Ga lekker terug naar je eigen forum man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat heb jij nou voor verstand over onze club. Ga lekker terug naar je eigen forum man! Ben ik het alweer met je eens.... Hun hebben pas een goede aanvoerder man, die zet de hele club in rep en roer door te gaan stemmen over het aanblijven van een trainer terwijl ze zelf een stelletje lamkruipers zijn.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik het alweer met je eens.... Hun hebben pas een goede aanvoerder man, die zet de hele club in rep en roer door te gaan stemmen over het aanblijven van een trainer terwijl ze zelf een stelletje lamkruipers zijn.. Je bent het wel vaak met me eens de laatste dagen. Begin me bijna zorgen te maken ;-) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik het alweer met je eens.... Hun hebben pas een goede aanvoerder man, die zet de hele club in rep en roer door te gaan stemmen over het aanblijven van een trainer terwijl ze zelf een stelletje lamkruipers zijn.. In Eindhoven gaat de aanvoerder binnenkort ook een stemmingsronde leiden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En die heeft pas net zijn bandje gekregen.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Dat ziet er dan niet zo best uit voor de Boer..... Als dit een trend gaat worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat heb jij nou voor verstand over onze club. Ga lekker terug naar je eigen forum man! Op welk punt heb ik ongelijk |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Op geen enkel punt heb je ongelijk. Als je niet bij het vaste groepje hoort mag je hier niet reageren dat weet je toch!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:23 schreef RedDevil1990 het volgende:Vermeer/// nee V/d wiel/// nee Alderweireld/// kan Blind/// nee Boillesen/// nee De jong/// nee Janssen/// logisch Eriksen/// nee Sulejmani/// nee Sigtorsson/// nee Boerigter/// nee Hardstikke logische keus geweest om Janssen te benoemen tot captain De rest lijk mij geen type om aanvoerder te zijn op Toby na 100% mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dat ziet er dan niet zo best uit voor de Boer..... Als dit een trend gaat worden Dat zal wel meevallen, ik schat de Boer heel erg hoog in, en hij heeft Ajax weer een gezicht gegeven al is het nog niet heel erg goed wat ik heb gezien.. Hopelijk krijgt hij Janssen toch aan het voetballen op de plek die hij in gedachten heeft, en anders hoop ik dat de Boer snel zijn tactische plan bijstelt en hem op een andere positie neerzet of wisseld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:32 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Op geen enkel punt heb je ongelijk. Als je niet bij het vaste groepje hoort mag je hier niet reageren dat weet je toch!! De Boer ziet in de Jong eerder de aanvoerder dan Alderweireld, dus heeft hij wel ongelijk, heeft ook niks te maken met het wel/niet mogen posten. Stel je daarover eens niet zo aan man, iedereen geeft gewoon zijn of haar mening. Jij kan daar niet tegen en begint constant te roepen dat je geen mening mag geven.. |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Je hebt in ieder geval geen huichelaar als aanvoerder Dat kun je ook wel zien hoe hij reageert op van Marwijk. En hij heeft groot gelijk. van Marwijk is alleen maar druk met de plaats van zijn schoonzoon. Als Theo iets niet vind kloppen zegt hij dat, Daar hou ik wel van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat een coach die enkel bezig is met de plek van zijn schoonzoon de finale op een wk kan halen. En van Bommel verdiend die plek ook 200%.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:Ik denk niet dat een coach die enkel bezig is met de plek van zijn schoonzoon de finale op een wk kan halen. En van Bommel verdiend die plek ook 200%.. Ik denk dat Janssen een plek in het nederlands elftal meer dan verdient heeft.. Niet in de basis maar wel op de bank.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:36 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dat Janssen een plek in het nederlands elftal meer dan verdient heeft.. Niet in de basis maar wel op de bank.. van Marwijk kijkt terecht naar de vorm van het moment, en die is bij Theo niet heel goed, en waarschijnlijk ziet hij meer potentie in Strootman.. |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] van Marwijk kijkt terecht naar de vorm van het moment, en die is bij Theo niet heel goed, en waarschijnlijk ziet hij meer potentie in Strootman.. Och a.u.b. wat heeft Strootman dan laten zien en Theo heeft wel de hele voorbereiding meegedaan. En waar baseer je op dat Theo niet de potentie heeft! Hij staat wel op een plaats waar hij totaal niet tot zijn recht komt (in het belang van het elftal) Als je je zo verheven voelt boven de spelers en te beroerd bent om Theo tekst en uitleg te geven over het hoe en waarom, Dan kan ik maar een conclusie trekken eigen belang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 22:17 schreef 16mcoach het volgende:[..] Och a.u.b. wat heeft Strootman dan laten zien en Theo heeft wel de hele voorbereiding meegedaan. En waar baseer je op dat Theo niet de potentie heeft! Hij staat wel op een plaats waar hij totaal niet tot zijn recht komt (in het belang van het elftal) Als je je zo verheven voelt boven de spelers en te beroerd bent om Theo tekst en uitleg te geven over het hoe en waarom, Dan kan ik maar een conclusie trekken eigen belang. Van Bommel en Janssen spelen niet eens op dezelfde positie, daarbij is van Bommel een betere voetballer en een betere leider. Welke voorbereiding heeft Theo meegedaan dan?? En ik zeg nergens dat Theo geen potentie heeft, alleen dat van Marwijk misschien wel meer i Strootman ziet, en dat is volgens mij zijn goed recht.. Overigens praten we over de bank van het NL elftal, en zeker niet over de basis elf.. |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:Ik denk niet dat een coach die enkel bezig is met de plek van zijn schoonzoon de finale op een wk kan halen. En van Bommel verdiend die plek ook 200%.. van Bommel komt de middencirkel niet uit vertraagd het spel en tikkie terug Jaap. Als het Nederland elftal weer moet spelen let dan maar een op Olivier Bommel hij voegt niets meer toe aan Oranje Op die plaats hebben we heel wat betere spelers Rafael v/d Vaart deed het daar uitstekend met de Jong naast zich En daar kan Theo ook heel goed bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Bommel kan niet mee??? als je dat echt vind heeft deze discussie weinig zin.. Zal wel een grap zijn zeker dat hij wederom de clubs voor het uitkiezen had.. Die zullen het allemaal wel verkeerd zien dan.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Van Bommel is niet mijn type speler voor wie ik naar het stadion ga, maar hij is wel een belangrijke factor in het veld. Strootman is in potentie een goede speler, maar ik vind hem bij lange na nog niet goed genoeg om in het Nederlands elftal rond te huppelen. Hij heeft 1 goede wedstrijd gespeeld tegen Brazilie geloof ik. Theo kan iets extra's brengen als hij binnen de lijnen komt met zijn schot en passes, maar hij moet wel eerst zijn oude niveau terug krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] De Boer ziet in de Jong eerder de aanvoerder dan Alderweireld, dus heeft hij wel ongelijk, heeft ook niks te maken met het wel/niet mogen posten. Stel je daarover eens niet zo aan man, iedereen geeft gewoon zijn of haar mening. Jij kan daar niet tegen en begint constant te roepen dat je geen mening mag geven.. Oké ja ik vind de jong geen type aanvoerder Maarja Meneer de Boer kent hun beter dan ik Maar mijn gevoel zeg eerder Toby dan Siem |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:09 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Oké ja ik vind de jong geen type aanvoerder Maarja Meneer de Boer kent hun beter dan ik Maar mijn gevoel zeg eerder Toby dan Siem stinkkakkerlak |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] van Marwijk kijkt terecht naar de vorm van het moment, en die is bij Theo niet heel goed, en waarschijnlijk ziet hij meer potentie in Strootman.. Strootman is idd meer een man voor de toekomst maar ik denk dat van Marwijk blij moet zijn met Janssen op dit moment. Van Marwijk heeft een goede Strootman zien voetballen tijdens de trip in Zuid Amerika, kan hem ergens niet passeren hier door. Kijken we naar Strootman bij PSV dan denk ik dat Janssen meer verdiend, wordt vervolgd, komt goed voor T.O.tje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] Van Bommel en Janssen spelen niet eens op dezelfde positie, daarbij is van Bommel een betere voetballer en een betere leider. Welke voorbereiding heeft Theo meegedaan dan?? En ik zeg nergens dat Theo geen potentie heeft, alleen dat van Marwijk misschien wel meer i Strootman ziet, en dat is volgens mij zijn goed recht.. Overigens praten we over de bank van het NL elftal, en zeker niet over de basis elf.. We praten idd over de bank, overigens is van Bommel is niet meer de van Bommel van een paar jaar geleden hij stopt niet voor niets na het E.K. want de jaartjes gaan toch meetellen. Janssen en van Bommel zijn totaal ander type spelers, spelen idd niet op dezelfde positie. In principe heeft van Bommel als leider meer bewezen dan Janssen alleen als van Bommel vorig jaar in Nederland had gevoetbald had hij het niet beter gedaan als Janssen want Janssen was vorig jaar de onbetwiste no.1 Zelfs Wesley Sneijder is onder de indruk geraakt van onze Theo vorig jaar in de europese ontmoetingen. Strootman is meer een type van Bommel en die heeft hij dus nodig als van Bommel afscheid neemt alhoewel Maduro ook een grote kans maakt. Janssen zal eerder stand inn worden wanneer Sneyder geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ach joduh, wat maakt het uit. Het is "maar" een extra functie in het elftal. Toby aanvoerder? Hahaha, man dat kun je toch niet menen? De aanvoerder moet wel een leider zijn, die voorop in de strijd gaat, de tactiek van de coach in het veld kan overbrengen en een waardige spreekbuis ten opzichte van de scheidsrechter kan zijn. Dat alles heeft Theo Janssen in zich. Vandaar dat ik er geen moeite mee heb. sollie pietje?????????of je woorden terug of ik ros je helemaal in mekaar man.........TOBY/////HELD |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ach joduh, wat maakt het uit. Het is "maar" een extra functie in het elftal. Toby aanvoerder? Hahaha, man dat kun je toch niet menen? De aanvoerder moet wel een leider zijn, die voorop in de strijd gaat, de tactiek van de coach in het veld kan overbrengen en een waardige spreekbuis ten opzichte van de scheidsrechter kan zijn. Dat alles heeft Theo Janssen in zich. Vandaar dat ik er geen moeite mee heb. sollie pietje?????????of je woorden terug of ik ros je helemaal in mekaar man.........TOBY/////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KLasse hoor Freaky, echt een daverend succes die Jannssen op CVM. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Tsja hij scoord, strooit met passes.. Janssen was vandaag zeker een van de betere.. Blind speelde ronduit zwak, om van vermeer en zijn zekerheid maar de zwijgen.. Sulejmani die leed te veel balverlies, De jong speelde erg zwak.. Theo was de enige die zijn tegenstander aftroefde op kracht.. Iedereen verloor zijn duel.. Nee Theo deed het prima.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:29 schreef freakie het volgende:[..] Tsja hij scoord, strooit met passes.. Janssen was vandaag zeker een van de betere.. Blind speelde ronduit zwak, om van vermeer en zijn zekerheid maar de zwijgen.. Sulejmani die leed te veel balverlies, De jong speelde erg zwak.. Theo was de enige die zijn tegenstander aftroefde op kracht.. Iedereen verloor zijn duel.. Nee Theo deed het prima.. Eens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vermeer? wat kan vermeer er aandoen dan ? gewoon dejong WAARDELOOS wat ziet de boer in hem ?? Eriksen precies zo hoor, Serero kan op het midden geven samen met Anita.. en wat is er met Boilesen eigenlijk ? iets gemist ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:08 schreef nummer10 het volgende:vermeer? wat kan vermeer er aandoen dan ? gewoon dejong WAARDELOOS wat ziet de boer in hem ?? Eriksen precies zo hoor, Serero kan op het midden geven samen met Anita.. en wat is er met Boilesen eigenlijk ? iets gemist ? Hey aap, waar ben jij de afgelopen weken gebleven? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:08 schreef nummer10 het volgende:vermeer? wat kan vermeer er aandoen dan ? gewoon dejong WAARDELOOS wat ziet de boer in hem ?? Eriksen precies zo hoor, Serero kan op het midden geven samen met Anita.. en wat is er met Boilesen eigenlijk ? iets gemist ? Nee hij kan er eigenlijk niks aan doen.. Maar hij zou misschien heel toevallig een redding hebben die ons wel doet verbazen.. De jong was deze wedstrijd waardeloos maar eigenlijk waren er maar weinig die het goed deden.. Anita deed het goed(als invaller) en Serero bracht wat voor en vertonghen en alder haalden een voldoende.. En theo kwam daarna met net een voldoende.. Daarna was er niemand die ook maar ff zijn mannelijkheid liet zien en er gewoon in beukte.. Triest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:29 schreef freakie het volgende:[..] Tsja hij scoord, strooit met passes.. Janssen was vandaag zeker een van de betere.. Blind speelde ronduit zwak, om van vermeer en zijn zekerheid maar de zwijgen.. Sulejmani die leed te veel balverlies, De jong speelde erg zwak.. Theo was de enige die zijn tegenstander aftroefde op kracht.. Iedereen verloor zijn duel.. Nee Theo deed het prima.. Strooit met passes??? Waar dan?? niet bij Ajax vandaag, verdedigend wordt hij 90 minuten lang gewoon omver gelopen. Theo verloor vrijwel ieder duel man, zijn mannetje was toevallig de persoon die aardig wat goede passes verstuurde in de diepte, Blind en de Jong waren inderdaad erg zwak, net zo zwak als Theo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:13 schreef freakie het volgende:[..] Nee hij kan er eigenlijk niks aan doen.. Maar hij zou misschien heel toevallig een redding hebben die ons wel doet verbazen.. De jong was deze wedstrijd waardeloos maar eigenlijk waren er maar weinig die het goed deden.. Anita deed het goed(als invaller) en Serero bracht wat voor en vertonghen en alder haalden een voldoende.. En theo kwam daarna met net een voldoende.. Daarna was er niemand die ook maar ff zijn mannelijkheid liet zien en er gewoon in beukte.. Triest.. Vertonghen en Alder een voldoende???? Vertonghen geeft geen enkele rugdekking bij Blind waarvan iedereen kon zien dat ie het heel zwaar had, en Alder zijn man is de persoon die vrij de 1-0 binnen schiet.. de complete verdediging inclusief JAnssen speelde vandaag een zware onvoldoende, anders krijgen je tegen VVV echt niet zoveel kansen tegen..
En beide ballen waren gewoon onhoudbaar voor een keeper, ook Steek had die ballen zeker niet gehad.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:58 schreef remco k het volgende:[..] Strooit met passes??? Waar dan?? niet bij Ajax vandaag, verdedigend wordt hij 90 minuten lang gewoon omver gelopen. Theo verloor vrijwel ieder duel man, zijn mannetje was toevallig de persoon die aardig wat goede passes verstuurde in de diepte, Blind en de Jong waren inderdaad erg zwak, net zo zwak als Theo.. Het punt is wel, Remco, dat Theo Janssen op een positie staat, die Frank de Boer hem heeft toebedeeld. Je kunt ook aan Theo zien, dat hij daar niet gelukkig is. Toch vond ik hem vandaag zeker niet de slechtste Ajacied. Frank de Boer moet Theo op een plek naast Eriksen zetten, meer aanvallend. Dat is de kracht van Janssen en ook de plek waarop hij bij Vitesse, maar vooral bij FC Twente floreerde!! Ik ben van mening dat het niet de schuld is van Theo maar van Frank! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Vertonghen en Alder een voldoende???? Vertonghen geeft geen enkele rugdekking bij Blind waarvan iedereen kon zien dat ie het heel zwaar had, en Alder zijn man is de persoon die vrij de 1-0 binnen schiet.. de complete verdediging inclusief JAnssen speelde vandaag een zware onvoldoende, anders krijgen je tegen VVV echt niet zoveel kansen tegen.. En beide ballen waren gewoon onhoudbaar voor een keeper, ook Steek had die ballen zeker niet gehad.. Ben ik wel met je eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Het punt is wel, Remco, dat Theo Janssen op een positie staat, die Frank de Boer hem heeft toebedeeld. Je kunt ook aan Theo zien, dat hij daar niet gelukkig is. Toch vond ik hem vandaag zeker niet de slechtste Ajacied. Frank de Boer moet Theo op een plek naast Eriksen zetten, meer aanvallend. Dat is de kracht van Janssen en ook de plek waarop hij bij Vitesse, maar vooral bij FC Twente floreerde!! Ik ben van mening dat het niet de schuld is van Theo maar van Frank! Je hebt helemaal gelijk Pietje, van de eerste tot de laatste letter. En ook ik vind Theo een hele goede voetballer, die gewoon naast Eriksen moet gaan spelen i.p.v. de Jong.
Ik vind alleen wel dat je spelers moet beoordelen op die positie waar ze staan die wedstrijd, en Theo moet de man worden op die plek, dus moet je hem ook daarop beoordelen, en dan is mijn conclusie dat hij nog geen wedstrijd een voldoende heeft gescoord, en iedere wedstrijd bij de zwakkeren heeft gespeeld bij Ajax.
Vandaag toen Ajax met 2-0 achter kwam ging Janssen tussen de Jong en Eriksen spelen, en direct werd hij gevaarlijk en scoort hij die goal, na de 2-2 ging hij weer voor de verdediging spelen en was het weer 3 keer niks..
Jannssen als Centraal verdedigende middenvelder is gewoon niet goed voor het teambelang van Ajax en op die manier maak je geen enkel gebruik van zijn kwaliteiten. Verdedigend komt hij extreem te kort en zijn mannetje mag gewoon iedere pass versturen die hij wil (niet alleen vandaag).
Anita controlerend met Eriksen en Janssen naast elkaar daarvoor is volgens mij veruit het beste middenveld van de ED. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk Pietje, van de eerste tot de laatste letter. En ook ik vind Theo een hele goede voetballer, die gewoon naast Eriksen moet gaan spelen i.p.v. de Jong. Ik vind alleen wel dat je spelers moet beoordelen op die positie waar ze staan die wedstrijd, en Theo moet de man worden op die plek, dus moet je hem ook daarop beoordelen, en dan is mijn conclusie dat hij nog geen wedstrijd een voldoende heeft gescoord, en iedere wedstrijd bij de zwakkeren heeft gespeeld bij Ajax. Vandaag toen Ajax met 2-0 achter kwam ging Janssen tussen de Jong en Eriksen spelen, en direct werd hij gevaarlijk en scoort hij die goal, na de 2-2 ging hij weer voor de verdediging spelen en was het weer 3 keer niks.. Jannssen als Centraal verdedigende middenvelder is gewoon niet goed voor het teambelang van Ajax en op die manier maak je geen enkel gebruik van zijn kwaliteiten. Verdedigend komt hij extreem te kort en zijn mannetje mag gewoon iedere pass versturen die hij wil (niet alleen vandaag). Anita controlerend met Eriksen en Janssen naast elkaar daarvoor is volgens mij veruit het beste middenveld van de ED. Amen! Hahahaha. Maar je hebt wel gelijk! Zo denk ik er ook over. |
|
|
|