|
|
krullie1973
|
|
|
DEZE MAN VERDIEND WAARDIG AFSCHEID |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
krullie1973
|
|
|
JAMMER DAT HIJ ER NIET WAS VOND TROUWENS ERG JAMMER DAT SOMMIGE SPELERS ER NIET WAREN BIJ REUNIE |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Rob van Dijk heeft de laatste thuiswedstrijd al een soort van afscheid gekregen. Mijn vraag is waar was Wijnaldum, of ligt dat te gevoelig? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:41 schreef Martijn het volgende:Rob van Dijk heeft de laatste thuiswedstrijd al een soort van afscheid gekregen. Mijn vraag is waar was Wijnaldum, of ligt dat te gevoelig? Pfffffffff |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee hoor gezellie pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
krullie1973
|
|
|
niets van gemerkt laatste wedstrijd normaal krijg je bloemen foto etc dus denk niet dat officiel was hoor maak niet ga om het gebaar |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Stond hij vandaag maar op goal, dan hadden ze met 1-0 verloren. Zal van het jaar veel punten gaan kosten Mulder! |
|
|
|
|
krullie1973
|
|
|
mulder deed nits slecht vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 17:51 schreef el-loco het volgende:Stond hij vandaag maar op goal, dan hadden ze met 1-0 verloren. Zal van het jaar veel punten gaan kosten Mulder! En dat is beter? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Joh, Robbie (in Oranje) zit gewoon met zijn pik omhoog op een strand in Spanje. Hij heeft zijn afscheid ook al gehad tegen NEC waar hij bloemen ontving en het publiek bedankte met Luc Castaignos. Alleen Tim de Cler heeft volgens mij nog geen afscheid gekregen... Wijnaldum ook ja... laten we daar alleen nog maar effe mee wachten |
|
|
|
|
krullie1973
|
|
|
nou nee hoor hij zou nog gepast afscheid krijgen schandalig graf gudde |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en dat is de schuld van Gudde? hoezo dan? en weet je zeker dat hij nog een afscheid zou krijgen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wat een bijdrage, klasse. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
nee stylzz mulder maakt elke wedstrijd een of 2 fouten die fataal zijn! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jonge keepers... Als dat er uit is heb je een top keeper. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mulder, Schaken en Vlaar zagen er bij het 2e doelpunt niet goed uit. Maar in oefenwedstrijden mogen ze fouten maken. Hopelijk is dat vanaf vrijdag verleden tijd. |
|
|
|
|
krullie1973
|
|
|
die man heeft ze waarde gehad verdient mooi AFSCHEID KLAAR |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Misschien was hij met vakantie. Ook al lijkt Gudde nog zo'n willig slachtoffer, je kunt hem niet overal de schuld van geven, als je niet eerst de feiten kent en een afgewogen oordeel kunt geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is goed MMMokotjo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mokotjo komt er wel.
Mulder een topkeeper voor de toekomst noemen vind ik onbegrijpelijk. Als er straks weer wat mogelijk is bij Feyenoord staat het halen van een nieuwe keeper hoog op het lijstje. Zou volgend jaar al kunnen zijn, Vorm zijn contract loopt af. Een buitenkansje!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Tja, ik vind schaken sowieso Een van de zwakste schakels. |
|
|
|