|
|
FR-Han
|
|
|
laten we koeman nog een keer onze steun geven. vandaag door de vingers zien, en ondanks vandaag toch achter de ploeg blijven staan. ik weet het is moeilijk. en ja hij heeft gefaald. maar het voordeel van de twijfel moet kunnen voor een keer. en anders na exelsior een besluit nemen of we hiermee door willen. wat vinden jullie
hahahaha wat een onzin...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk niet dat de wedstrijd van vandaag invloed heeft op het wel/niet steunen. We gaan er voor en we wachten af. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben zo bang dat sommige negatief gestemden hem nu al kwijt willen. lijdensweg, de.fan, ronaldhino, enzo... zal toch niet gebeuren.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:07 schreef obiku010 het volgende:laten we koeman nog een keer onze steun geven. vandaag door de vingers zien, en ondanks vandaag toch achter de ploeg blijven staan. ik weet het is moeilijk. en ja hij heeft gefaald. maar het voordeel van de twijfel moet kunnen voor een keer. en anders na exelsior een besluit nemen of we hiermee door willen. wat vinden jullie Koeman gefaald vandaag? Vind ik niet. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Ligt niet aan Koeman, het zijn de spelers die niet beter kunnen(of willen) Stuur die Fer aub weg, zag er niet uit dat gesjok op het veld. Er moet een spits komen en een scorende aanvallende middenvelder, anders weer een seizoen als vorig jaar. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee vind ik ook niet maar hij weet ook nog helemaal niets zij ie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij zet wel meteen de toon door Immers te noemen als welkome versterking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers falen. De druk ligt daar na die stem actie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
alleen immers kan ons nu nog redden!!! zeg ja tegen deze nieuwe scholten die gelukkig wel een hekel heeft aan snavels |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ga er maar aan staan, met een zooitje jongens, die alleen maar teleurstellingen achter de rug hebben! Of ze dat nu zelf gedaan hebben of niet, het blijft een gigantisch karwei! Wat Koebeest zei, dat men nog aan elkaar moet wennen, geloof ik direct. 1 weekje trainen(?) en dan tegen een club, die weet, waar Abraham de mosterd haalt! Ik heb vertrouwen in de competitie, ook al ben ik het ermee eens: er moet minimaal 1 spits komen! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:19 schreef obiku010 het volgende:alleen immers kan ons nu nog redden!!! zeg ja tegen deze nieuwe scholten die gelukkig wel een hekel heeft aan snavels Bijvoorbeeld! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:07 schreef obiku010 het volgende:laten we koeman nog een keer onze steun geven. vandaag door de vingers zien, en ondanks vandaag toch achter de ploeg blijven staan. ik weet het is moeilijk. en ja hij heeft gefaald. maar het voordeel van de twijfel moet kunnen voor een keer. en anders na exelsior een besluit nemen of we hiermee door willen. wat vinden jullie Wat nu gefaald ,de beste man is 5 dagen binnen. We weten toch dat we het hiermee moeten doen,en ik vind ook een versterking voorin moet komen maar het laatste zinnetje na Excelsior een besluit wat voor besluit dan ? En nogmaals wat je wil kan niet.Maar om nu al conclusies te trekken ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:26 schreef piet de paler het volgende:[..] Wat nu gefaald ,de beste man is 5 dagen binnen. We weten toch dat we het hiermee moeten doen,en ik vind ook een versterking voorin moet komen maar het laatste zinnetje na Excelsior een besluit wat voor besluit dan ? En nogmaals wat je wil kan niet.Maar om nu al conclusies te trekken ? hahahahaaha. wat een onzin... vind het wel grappig. na 1 oefenwedstrijd je oordeel maken. je hebt ze erbij.... hahahahaha |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Koeman is er net een week, dus geef hem de tijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:29 schreef obiku010 het volgende:[..] hahahahaaha. wat een onzin... vind het wel grappig. na 1 oefenwedstrijd je oordeel maken. je hebt ze erbij.... hahahahaha volgens mij begon jij met een mening,hahahahaha oordeel ? Ik niet ik geef hem en feyenoord de tijd of quote jij een ander ? |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Inderdaad; allemaal achter FEYENOORD !!! Kom op: POSITIEEEFFFFF !!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:[..] volgens mij begon jij met een mening,hahahahaha oordeel ? Ik niet ik geef hem en feyenoord de tijd of quote jij een ander ? ik lulde onzin. dat bedoel ik. je hebt ze er wel echt bij die nu al zeggen next. triest. lijdensweg ontkent het nog |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ze hebben niet goed gespeeld, maar hoeven gelukkig niet elke wedstrijd tegen Van Nistelrooy. De KNVB heeft ons een mooi programma bezorgd, laten we maar kijken hoe het loopt. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Goed programma? Krijgen we die snavels 2x thuis dan hehehe |
|
|
|