BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadionverboden wegens geweld na verwijdering spandoek Fer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 31 juli 2011 - 21:56
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stadionverboden wegens geweld na verwijdering spandoek Fer (Officiƫle Feyenoord Clubsite)

Gyan010
 Gyan010 - maandag 01 augustus 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 00:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, analyse en al door Jan van Halst, Koeman ook commentaar erop. Tip van Jv Gelder om de situatie bij de 2e goal mee te nemen in de training van deze week. Vragen aan van Halst en Koeman over Fer. Je hebt echt heel laat ingeschakeld zeker?
Wedstrijd??? Spelmomenten? Analyse door neus vhalst?Ik heb die momenten van de Vrij niet terug gezien in studio voetbal. Jij was en bent ze waarschijnlijk al lang vergeten. Volgens mij heb jij deze avond vroeg ingeschakeld met wijn drinken want je praat totaal langs me heen.Ik heb de wedstrijd en studiovoetbal gezien. Vlaar was beter dan de vrij!Dikke punt!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 01 augustus 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 00:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarom zet je een spits dan niet in de spits?
Omdat ie nog gehaald mot worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 augustus 2011 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 00:37 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Omdat ie nog gehaald mot worden
Feyenoord gaat voor spits Fernandez
Laatste update: 26 april 2011 19:40 info .ROTTERDAM - In de zoektocht naar een paar nieuwe spitsen heeft Feyenoord onder anderen interesse voor Guyon Fernandez van Excelsior. De 25-jarige aanvaller is na dit seizoen transfervrij en mede daardoor een serieuze optie voor club uit Rotterdam-Zuid.

Foto: ANP Met negen treffers is de geboren Hagenaar dit seizoen clubtopscorer. Recentelijk toonde ook NEC belangstelling voor Fernandez.

Feyenoord heeft zich reeds bij de zaakwaarnemer van Fernandez gemeld

Dikke punt voor Leon en nu gaat tie slapie slapie doen,laters Gyan
de flh
 de flh - maandag 01 augustus 2011 - 00:42   quote  deeplink  
Hahaha, ze hebben dat bericht geschreven alsof het een politiebericht is, haha. Wat een sukkels.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 01 augustus 2011 - 08:12   quote  deeplink  
waar was de "herr"directeur trouwens een maand geleden.
Els
 Els - maandag 01 augustus 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 00:36 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wedstrijd??? Spelmomenten? Analyse door neus vhalst?Ik heb die momenten van de Vrij niet terug gezien in studio voetbal. Jij was en bent ze waarschijnlijk al lang vergeten. Volgens mij heb jij deze avond vroeg ingeschakeld met wijn drinken want je praat totaal langs me heen.Ik heb de wedstrijd en studiovoetbal gezien. Vlaar was beter dan de vrij!Dikke punt!
Ik ben de momenten van De Vrij niet vergeten en ben ook niet dronken, jammer dat je dat suggereert. Ik heb je al eerder gezegd dat de slechte momenten van De Vrij zonder consequenties waren. Als jij daaruit concludeert, dat ik ze niet gezien heb, tja. Ook heb ik niet gezegd wie beter was. Ik vind dat soort vergelijkingen ook tamelijk zinloos. Maar als jij dat uit mijn posts gehaald hebt, prima, ik vind het best.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 00:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, analyse en al door Jan van Halst, Koeman ook commentaar erop. Tip van Jv Gelder om de situatie bij de 2e goal mee te nemen in de training van deze week. Vragen aan van Halst en Koeman over Fer. Je hebt echt heel laat ingeschakeld zeker?
Bij dat programma zie ik echt elke uitzending minimaal 1/3 tijd aan 020geklets voorbijgaan. En dat als er een gast van een andere club aan tafel zit.

Als de gast een 020er is, wordt al 70% van dat programma erover geluld.
Niet meer kijken? Ja dus, want het blijft infotainment.
Els
 Els - maandag 01 augustus 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 12:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij dat programma zie ik echt elke uitzending minimaal 1/3 tijd aan 020geklets voorbijgaan. En dat als er een gast van een andere club aan tafel zit.

Als de gast een 020er is, wordt al 70% van dat programma erover geluld.
Niet meer kijken? Ja dus, want het blijft infotainment.
En toch blijft die Van Gelder maar beweren niet voor Ajax te zijn......
Maar je hebt gelijk, ook als er niets over Ajax te melden is, gaat het over Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Els --
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - maandag 01 augustus 2011 - 13:13   quote  deeplink  
nu gaat het over een spandoek, volgende keer loop je per ongeluk tegen een steward op, of je kijkt hem toevalig niet zo lief aan. Als we niet uitkijken heb je voor het minste geringste een stadionverbod te pakken. ach af en toe denk ik met weemoed terug aan mijn jeugd op vak S. de situatie nu je mag geen kritiek uiten, je moet je bek houden, muntjes kopen en elke 14 dagen midelmaat aanschouwen. vergeet niet dat wij voetbalpubliek zijn van een volksclub, en geen hocky publiek. Als dadelijk er niets meer kan of mag, weet ik niet of ik me nog wel thuis voel in de kuip waar de sfeer de afgelopen jaren < onneembaare vesting> sterk is achter uit gegaan.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 01 augustus 2011 - 13:31   quote  deeplink  
afblijven van supposts !
Dus wegwezen met die lui.

En ophouden met dat gezeik over Fer. Laten we hopen dat hij alsnog bijtekent zodat ie niet gratis wegloopt over een jaar. Met dit soort spandoeken vergroot je de kans dat hij bijtekent niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 01 augustus 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Allereerst: BLIJF VAN DE STEWARDS AF!!!!!

Ten tweede: Als we dit soort spandoeken al gaan verwijderen is het wel erg triest!!
Ik zie dit als een nieuwe oorlogsverklaring!!! Je moet alleen met je poten van de stewards afblijven. Zorg dan dat het bestuur tot diep in de morgen het maasgebouw niet uit kan komen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 01 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
gewoon met je poten van iedereen afblijven. verder:een spandoekje doet niemand kwaad. vond het een ludiek spandoek maar regel is wel regel. Ze hebben hun punt gemaakt, hoef je daarna niet terug te veroveren.
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 19:10   quote  deeplink  
ik haat geweld
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 01 augustus 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 19:10 schreef obiku010 het volgende:
ik haat geweld
maar wel in hekken springen als je gescoord heb tegen 020.... beetje opruiend hoor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadionverboden wegens geweld na verwijdering spandoek Fer









0.0065498