BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden we van onze belgische scheidrechters?? knvb is positief...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Als het aan de KNVB ligt, blijven komend seizoen Belgische scheidsrechters in de Nederlandse eredivisie actief en andersom. De voetbalbond is tevreden over het samenwerkingsverband en wil dat graag voortzetten, zo vertelde scheidsrechtersbaas Dick van Egmond.

In de loop van augustus volgt een evaluatie met de Belgische voetbalbond, die vermoedelijk ook wil doorgaan op de huidige weg. De samenwerking tussen Nederland en de Belgen begon in 2004.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - maandag 01 augustus 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Alle scheidsrechters zijn kut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door MMM --
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:13 schreef MMM het volgende:
Allemaal scheidsrechters zijn kut.
hahahahaha. servische les komt je nederlands niet ten goede... wel beter dat je straks de baab omlult ... want v geel wil hem samen met immers en ahmadi als 352 op het middeveld, met 2 snelle flank spelers! bisi en cabral, en dan fernandes in de spits.... dan worden we weer kampioen!!!
MMM
 MMM - maandag 01 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:17 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahahaha. servische les komt je nederlands niet ten goede... wel beter dat je straks de baab omlult ... want v geel wil hem samen met immers en ahmadi als 352 op het middeveld, met 2 snelle flank spelers! bisi en cabral, en dan fernandes in de spits.... dan worden we weer kampioen!!!
Hahahaha, heb een zonnesteek opgelopen denk ik. Heb 't aangepast!
Jelle
 Jelle - maandag 01 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
zolang de knvb voor 020 is zullen alle scheidsrechters kut zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Jelle --
Els
 Els - maandag 01 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:13 schreef MMM het volgende:
Alle scheidsrechters zijn kut.
Hmmm, ik vind Dick Jol nog steeds reuzegrappig. Schijnt een boek te hebben geschreven. Vertelt oa over Feyenoord: Lag een speler kermend op de grond, ik keer me om en kijk in de gezichten van Fräser en De Wolf, die beiden zeer onschuldig terugkeken. Ik wist dat ze wat gedaan hadden, maar ik had het niet gezien. En m'n grensrechter ook niet....
qwerto
 qwerto - maandag 01 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
vorig seizoen hadden we er ergens ook eentje , die bakte er niks van !
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, ik vind Dick Jol nog steeds reuzegrappig. Schijnt een boek te hebben geschreven. Vertelt oa over Feyenoord: Lag een speler kermend op de grond, ik keer me om en kijk in de gezichten van Fräser en De Wolf, die beiden zeer onschuldig terugkeken. Ik wist dat ze wat gedaan hadden, maar ik had het niet gezien. En m'n grensrechter ook niet....
daarom ben ik voor immers!!! die pakt in de spelers tunnel al vertonghen bij de snavelt!! en zegt dan: je snavelt gaat bloeien gozah... verheug me nu al
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2011 - 16:39   quote  deeplink  
tis kudt met frieten!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Heb het verschil niet echt gezien, Belg of Nederlands. All the same. Zal wel okee zijn dus.
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:12 schreef obiku010 het volgende:
Als het aan de KNVB ligt, blijven komend seizoen Belgische scheidsrechters in de Nederlandse eredivisie actief en andersom. De voetbalbond is tevreden over het samenwerkingsverband en wil dat graag voortzetten, zo vertelde scheidsrechtersbaas Dick van Egmond.

In de loop van augustus volgt een evaluatie met de Belgische voetbalbond, die vermoedelijk ook wil doorgaan op de huidige weg. De samenwerking tussen Nederland en de Belgen begon in 2004.
Als deze niet op hun eigen wedstrijden gokken kan het een eerlijk seizoen worden.
Maar dan moet het geen klojo zijn die toch al de pik op ons heeft...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Gewoon zonder scheidsrechters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden we van onze belgische scheidrechters?? knvb is positief...









0.0063498