BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drie buitenlandse jeugdspelers op proef bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Momenteel zijn er 3 stagespelers op proef bij de jeugd van Feyenoord. Het gaat om de Serviër Erceg, de Bulgaar Lazarov en de Japanner Kiyamoto. De spelers zijn alledrie aanvaller van nature en ze werden in de oefenwedstrijden ter voorbereiding op het nieuwe seizoen voor de A-junioren dan ook in de aanval opgesteld.

De Bulgaar Lazarov was meteen trefzeker in het met 2-0 gewonnen oefenduel tegen NEC/FC Oss A1. Hierdoor mocht hij ook in de tweede wedstrijd tegen ADO Den Haag A1 een hele wedstrijd zijn vaardigheden laten zien. De Japanner en de Serviër mochten elk één duel optreden.

http://www.fr12.nl/nieuws/15351-drie-buitenlandse-jeugdspelers-op-proef-bij-feyenoord.html
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Zou het kunnen dat ze 1 van deze 3 inhuizen en dan de huidige spits van de A1 doorschuiven?
JanM
 JanM - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:35 schreef Stylzz het volgende:
Zou het kunnen dat ze 1 van deze 3 inhuizen en dan de huidige spits van de A1 doorschuiven?
Klinkt niet onlogisch. Die Achahbar doet het immers fantastisch in de spits!
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
geschiedenis herhaald...
Op proef, en verhuren aan Exelcior of mogen snel weer weg zonder ook maar een sprietje gras te hebben gevoeld in de Kuip.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:02 schreef cc-tje het volgende:
geschiedenis herhaald...
Op proef, en verhuren aan Exelcior of mogen snel weer weg zonder ook maar een sprietje gras te hebben gevoeld in de Kuip.
en jaren later de pannen van t dak spelen bij Lyon?
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en jaren later de pannen van t dak spelen bij Lyon?
Juist jij snapt me!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Begaande fouten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door JoopieKlepzeikerT --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Hoe zit dat met dat broertje van Ryo?
Die komt ook op proef toch? of is hij al?
FR vak F
 FR vak F - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Klinkt niet onlogisch. Die Achahbar doet het immers fantastisch in de spits!
Komt die Anachbar niet net uit de B-junioren? ik snap niet waarom Feyenoord nooit spelers uit scandinavië scout.. daar lopen altijd veel talenten rond. En wat is er nou in het verleden uit de jeugd doorgestroomd naar Feyenoord 1? Niet veel, De guzman, S. Kalou, verder kan ik niks bedenken...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:13 schreef FR vak F het volgende:

[..]

Komt die Anachbar niet net uit de B-junioren? ik snap niet waarom Feyenoord nooit spelers uit scandinavië scout.. daar lopen altijd veel talenten rond. En wat is er nou in het verleden uit de jeugd doorgestroomd naar Feyenoord 1? Niet veel, De guzman, S. Kalou, verder kan ik niks bedenken...
bijna heel de huidige selectie....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door Stylzz --
FR vak F
 FR vak F - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bijna heel de huidige selectie....
ja ik bedoel aan buitenlands talent vanuit de jeugd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door FR vak F --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:17 schreef FR vak F het volgende:

[..]

ja ik bedoel aan buitenlands talent vanuit de jeugd..
echt doorgebroken weinig he, meestal wel veel geld gekost.
Zeker in vergelijking met gewoon europese talenten.
plannetje
 plannetje - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Klinkt niet onlogisch. Die Achahbar doet het immers fantastisch in de spits!
immers??
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:17 schreef FR vak F het volgende:

[..]

ja ik bedoel aan buitenlands talent vanuit de jeugd..
Connoly bijv heeft ook even in de juegd gezeten en Lensky (vuile judas!!) zijn ook voorbeelden, maar verder worden onze jeugdtoppers weg gejat...

De echte toppers halen Feyenoord 1 niet omdat er met geld gesmeten wordt in Engeland... De potentie is er wel.
FR vak F
 FR vak F - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:24 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Connoly bijv heeft ook even in de juegd gezeten en Lensky (vuile judas!!) zijn ook voorbeelden, maar verder worden onze jeugdtoppers weg gejat...

De echte toppers halen Feyenoord 1 niet omdat er met geld gesmeten wordt in Engeland... De potentie is er wel.
Er wordt inderdaad met geld gesmeten in Engeland, maar dat betekent dus ook dat de top-talenten liever naar een 'topclub' in het buitenland gaan, dan dat ze bij Feyenoord doorbreken. En dat heeft volgens mij grotendeels met geld te maken, zaakwaarnemers en ouders die gek worden gemaakt met geld, die jongens hebben vaak geen eigen mening. vind ik....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:28 schreef FR vak F het volgende:

[..]

Er wordt inderdaad met geld gesmeten in Engeland, maar dat betekent dus ook dat de top-talenten liever naar een 'topclub' in het buitenland gaan, dan dat ze bij Feyenoord doorbreken. En dat heeft volgens mij grotendeels met geld te maken, zaakwaarnemers en ouders die gek worden gemaakt met geld, die jongens hebben vaak geen eigen mening. vind ik....
Idd!
En dat is nou juist een punt die de Knvb moet verbieden.
Ik zeg een regel zodat spelers niet voor hun 18e naar het buitenaland kunnen en mogen.
Dan kunnen ze zodra ze 18 zijn, er zelf met een gezondverstand over na denken om te overwegen naar het buitenland te gaan.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Dat zou een goede regel zijn. Dan ook meteen alle contact met zaakwaarnemers verbieden tot aan hun 18e!!
craven
 craven - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:13   quote  deeplink  
tsjaaaa...maar realistisch?
IslaPeet
 IslaPeet - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:34 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd!
En dat is nou juist een punt die de Knvb moet verbieden.
Ik zeg een regel zodat spelers niet voor hun 18e naar het buitenaland kunnen en mogen.
Dan kunnen ze zodra ze 18 zijn, er zelf met een gezondverstand over na denken om te overwegen naar het buitenland te gaan.
Zou mooi zijn en wordt momenteel ook bestudeerd. Het zal echter niet makkelijk zijn deze regel ten uitvoer brengen. Mogen spelers onder de 18 niet naar een buitenlandse club getransfereerd worden krijgen de ouders een baan aangeboden welke door de buitenlandse club geregeld wordt en "emigreert" de familie naar het desbetreffende land. De zoon komt uiteraard bij de club te spelen die het werk geregeld heeft. Hoe ga je dit wettelijk tegen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Wellicht een regel, dat derden geen geld mogen verdienen aan de transfer van een speler. Op die manier zou je misschien de zaakwaarnemers buitenspel kunnen zetten.
KKL
 KKL - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 16:20 schreef hotjumper het volgende:
Wellicht een regel, dat derden geen geld mogen verdienen aan de transfer van een speler. Op die manier zou je misschien de zaakwaarnemers buitenspel kunnen zetten.
volgend seizoen mogen er geen zaakwaarnemers meer in het voetbal werkzaam zijn.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 03 augustus 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:13 schreef FR vak F het volgende:

[..]

Komt die Anachbar niet net uit de B-junioren? ik snap niet waarom Feyenoord nooit spelers uit scandinavië scout.. daar lopen altijd veel talenten rond. En wat is er nou in het verleden uit de jeugd doorgestroomd naar Feyenoord 1? Niet veel, De guzman, S. Kalou, verder kan ik niks bedenken...
Ja, die hebben kouwe poten in die sneeuw en lopen ook een stuk harder... om het warm te krijgen natuurlijk!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 03 augustus 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:53 schreef Pietje1 het volgende:
Dat zou een goede regel zijn. Dan ook meteen alle contact met zaakwaarnemers verbieden tot aan hun 18e!!
gaat niet werken als dit puur een KNJB, lees nederlandse, actie zou zijn. wellicht als dit door de FIFA/UEFA als regel ingesteld zou worden?
STS
 STS - woensdag 03 augustus 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Momenteel wordt er door zowel de KNJB als de clubs en spelersmakelaars gekeken naar de regel die door de KNJB is opgesteld omtrent het bijstaan van jeugdspelers. "Kinderen" onder de 16 jaar mogen niet benaderd/geholpen worden door spelersmakelaars. Volgens de KNJB een goede zet, volgens de makelaars zelf niet. Clubs blijven toch aan de jongeren trekken en zij willen ze met hun "kennis" bijstaan. De KNJB lijkt daarmee in te stemmen. Nu doen de makelaars zogenaamd niets, maar de praktijk leert anders.
Binnenkort bestaat dus de kans dat de makelaars al met C,D en E jeugd gaan werken, moet toch niet gekker worden....
Misschien dat UEFA, FIFA hier een rol in hebben. Als er Europees wordt afgesproken dat spelers pas na hun 17e het eigen land mogen verlaten naar een andere club, terwijl Nationale clubs de mogelijkheid krijgen om hun talenten al vanaf hun 15/16e voor langere termijn te mogen contracteren, wellicht met een gelimiteerde transfersom, lijkt mij de wereld weer een beetje eerlijker te worden.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 augustus 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Wat is er toch gebeurd met die 2 Deense jongens P en A nus
nooit meer wat van vernomen
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:
Wat is er toch gebeurd met die 2 Deense jongens P en A nus
nooit meer wat van vernomen
die werden gevonden in 020 achter CS met een 020paaltje in der reet en een spuit in hun arm
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:18 schreef FH1980 het volgende:

[..]

die werden gevonden in 020 achter CS met een 020paaltje in der reet en een spuit in hun arm
oef dat is jammer
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 21:22   quote  deeplink  
ja die hadden echt potentie
STS
 STS - woensdag 03 augustus 2011 - 21:25   quote  deeplink  
... en diepgang...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
ze gingen echt altijd tot het gaatje...
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
ze zijn echt helemaal afgegleden zonde... Heb gehoord dat ze getippeld hebben in 020 en nu een seizoenkaart hebben daar.

ach dan klopt t weer
STS
 STS - woensdag 03 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Schijnt dat ze afgelopen seizoen ook het meeste geld hebben uitgegeven per doelpunt. En ik maar denken dat wij elke wedstrijd weer genaaid werden met die seizoenskaart!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drie buitenlandse jeugdspelers op proef bij Feyenoord









0.0088679