BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat doen we toch verkeerd?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
salemi
 salemi - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:41   quote  deeplink  
MANCHESTER - Voor de pas 16-jarige jeugdinternational en ex-Feyenoorder Karim Rekik is een droom in vervulling gegaan. Trainer Roberto Mancini heeft de piepjonge centrale verdediger overgeheveld naar de selectie van het eerste elftal en heeft hem in Dublin laten debuteren tijdens het internationale toernooi met onder meer Inter Milaan.

Karim Rekik traint mee met de hoofdmacht van Manchester City.
Rekik mocht in beide duels om de Dublin Cup in de tweede helft invallen bij Manchester City. De Rotterdammer stond daardoor tegen Internazionale opeens tegenover Etoo en liet een aardige indruk achter.

Zucht
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Ehhh .. wat doen we verkeerd. tsja, wat kan je doen om dit soort talenten te behouden als ze niet willen...
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Denk als uit je eigen opleiding 2/10 prof bij het 1ste word dat je het goed doet..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Wat we verkeerd doen? Simpel antwoord....Met dit bestuur ook kun je gewoon niets goed doen. Het sportieve gedeelte van de club interesseert Gudde geen moer. En aan de supporters heeft hij helemaal sch.t. Het liefst verkocht hij het hele elftal, maar ja, wie wil deze kneuzen nog hebben. Ik houd mijn hart vast voor het nieuwe seizoen- Vierde van boven, zoals Been (heel onsportief) suggereert? Ik denk dat vierde van onderen eerst komt
moa
 moa - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:03 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wat we verkeerd doen? Simpel antwoord....Met dit bestuur ook kun je gewoon niets goed doen. Het sportieve gedeelte van de club interesseert Gudde geen moer. En aan de supporters heeft hij helemaal sch.t. Het liefst verkocht hij het hele elftal, maar ja, wie wil deze kneuzen nog hebben. Ik houd mijn hart vast voor het nieuwe seizoen- Vierde van boven, zoals Been (heel onsportief) suggereert? Ik denk dat vierde van onderen eerst komt
Hou toch op man, zielige gejammer.

Het enige dat we "fout doen" is dat we geen miljardair als voorzitter hebben zoals tig Engelse en Spaanse clubs, om die reden kunnen we zelfs onze talenten niet behouden als de KNVB en FIFA hier niets aan gaan doen.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:03 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wat we verkeerd doen? Simpel antwoord....Met dit bestuur ook kun je gewoon niets goed doen. Het sportieve gedeelte van de club interesseert Gudde geen moer. En aan de supporters heeft hij helemaal sch.t. Het liefst verkocht hij het hele elftal, maar ja, wie wil deze kneuzen nog hebben. Ik houd mijn hart vast voor het nieuwe seizoen- Vierde van boven, zoals Been (heel onsportief) suggereert? Ik denk dat vierde van onderen eerst komt
misschien ben jij die miljonair die feyenoord kan kopen zoals die lamlul van city ??
dan gaan de spelertjes echt niet weg hoor ....

gudde is hier alleen maar om rotzooi op te ruimen zodat feyenoord kan blijven voetballen.
hou nou eens op met dat gezeik over gudde .... mijn vriend is het ook niet, maar hij doet goed werk, eind van dit seizoen zijn we uit cat.1
WDO
 WDO - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Wij doen niets verkeerd.
Een speler mag pas op een bepaalde leeftijd een contract tekenen hier in Nederland.
Anders zou het kinderslavernij zijn ofzoiets.

Dus wij doen niets fout, de nederlandse staat doet iets fout!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 02 augustus 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:07 schreef moa het volgende:

[..]

Hou toch op man, zielige gejammer.

Het enige dat we "fout doen" is dat we geen miljardair als voorzitter hebben zoals tig Engelse en Spaanse clubs, om die reden kunnen we zelfs onze talenten niet behouden als de KNVB en FIFA hier niets aan gaan doen.
eens, verder ontopic: boeoeoeoeoeoe ;(
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 augustus 2011 - 20:56   quote  deeplink  
wij doen niets verkeerd . de wereld om ons heen is fout
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 02 augustus 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Wat niet???
FH1980
 FH1980 - dinsdag 02 augustus 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 20:56 schreef piet de paler het volgende:
wij doen niets verkeerd . de wereld om ons heen is fout
dit heet externe attributie. Geleerd op commandokamp
MMM
 MMM - dinsdag 02 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Leuk dat ie 1 keer mag meedoen, zal het voorlopig ook bij blijven..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Rekik niet jaloers op Feyenoord-talenten

Rekik1600.jpg

Karim Rekik maakte zaterdag zijn debuut in de basis van Manchester City. De achttienjarige Nederlander heeft vertrouwen dat hij gaat slagen bij de Engelse kampioen.

Rekik verliet Feyenoord op zijn zeventiende om zijn geluk in Engeland te gaan beproeven. "Feyenoord heeft een prima opleiding en ik speelde er graag met jongens als Vilhena, Boëtius, Achahbar", vertelt Rekik in het Algemeen Dagblad. "Maar ik kon het in de jeugd meestal op mijn fysiek wel winnen."

"Bij City kon ik meteen in het tweede elftal beginnen. Dat vond ik een uitdaging en al snel volgde zelfs de kans om mee te trainen met het eerste", vervolgt de verdediger. "Als ik nu Boëtius bij Feyenoord - Ajax zie debuteren en ik zie Vilhena spelen, dan ben ik blij voor die jongens. Het zijn mijn vrienden. Maar het maakt me geen moment jaloers."

"Als ik de kans krijg bij City zoals nu, dan is het instapniveau in Engeland meteen hoger. Ik heb de lat hoog liggen voor mezelf. Op mijn negentiende wil ik hier vast in het eerste staan", aldus de ambitieuze Rekik, die de verhalen kent van de vele talenten die zijn verzopen in het buitenland. "Toch geloof ik in mijn kansen en in het project van de club. 50 procent is mentaliteit." De club wil Rekik in de tweede seizoenshelft verhuren om hem wekelijks aan speelminuten te laten komen.
bron:Voetbalprimeur
de kromme2
 de kromme2 - maandag 24 december 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:03 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wat we verkeerd doen? Simpel antwoord....Met dit bestuur ook kun je gewoon niets goed doen. Het sportieve gedeelte van de club interesseert Gudde geen moer. En aan de supporters heeft hij helemaal sch.t. Het liefst verkocht hij het hele elftal, maar ja, wie wil deze kneuzen nog hebben. Ik houd mijn hart vast voor het nieuwe seizoen- Vierde van boven, zoals Been (heel onsportief) suggereert? Ik denk dat vierde van onderen eerst komt
Gaat het inmiddels wat beter met je jongen ?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Hij kan blijven dromen natuurlijk ........ net zoals Ake. Het blijft jammer dat ze naar het buitenland zijn gegaan en dat ligt NIET aan het huidige bestuur maar aan die klootzakken van zaakwaarnemers. En helaas was Martin van Geel en Ronald Koeman net te laat om deze talenten nog te overtuigen
craven
 craven - maandag 24 december 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:
Hij kan blijven dromen natuurlijk ........ net zoals Ake. Het blijft jammer dat ze naar het buitenland zijn gegaan en dat ligt NIET aan het huidige bestuur maar aan die klootzakken van zaakwaarnemers. En helaas was Martin van Geel en Ronald Koeman net te laat om deze talenten nog te overtuigen
Idd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat doen we toch verkeerd?









0.0130829