|
|
craven
|
|
|
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord een proces heeft aangespannen tegen FC Knudde. De dagelijkse spotprent van FC Knudde stond gisteren in het teken van de ophef rondom het inmiddels beruchte Fer-spandoek. Algemeen Directeur Eric Gudde wordt hierbij afgebeeld achter een tafel met microfoons waar hij de volgende woorden spreekt: We hebben ze ferweiderd, want dit gaat ons te Fer.
Met name dit laatste is de algemeen directeur in het verkeerde keelgat geschoten, daar hij deze woorden naar eigen zeggen nooit voor de microfoon heeft uitgesproken. Feyenoord eist in het kort geding dat morgen dient dat de spotprent met onmiddellijke ingang van de website van Nu Sport wordt verwijderd en het tijdschrift op haar website een rectificatie plaatst, waarin zij bevestigd dat Gudde deze uitspraak inderdaad niet heeft gedaan.
Daarnaast heeft de club inmiddels in een aangetekend schrijven medegedeeld dat verslaggevers van Nu Sport niet langer welkom zijn in De Kuip en heeft Raymond Salomon er bij de directie van Nu Sport op aangedrongen Toon van Driel, de tekenaar van de sportprent, per direct op non-actief te stellen.
Nu Sport was niet bereikbaar voor commentaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
en ze willen dat hij op non-actief wordt gesteld wtf door 1 tekenig en ook zeggen ze dat gudde dit niet gezegt heeft. tuurlijk heeft hij het niet gezegd het is toch ook een grap stelletje idioten. echte nazis daro |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gudde en co gaat nu echt te Fer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Lunatic News..
En dit is als grap bedoeld... toch? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Sorry, half gelezen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jongens dit is als grap bedoeld, echt dat mensen hier in geloven.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: vrees van niet, zal dit ontzettend zielig vinden |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Geef mij is een bron dan, van de AD site |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat Lunatic News dit zomaar de wereld ingooit, om het Feyenoordbestuur weer dwars te zitten? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als dit waar is dan moeten we met zijn allen spandoeken gaan maken! China is er niets bij!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 19:30 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat Lunatic News dit zomaar de wereld ingooit, om het Feyenoordbestuur weer dwars te zitten? Ja. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Zal voor je kijken, maar als dit waar is...de tering hahahaha |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Staat nergens op AD.nl. Misselijkmakende stemmingmakerij weer dus. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lekker bezig die gasten. Staat idd ook niets op AD.nl
Waar gaat dit heen?! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik wil meerdere bronnen hebben en anders vind ik een stille tocht een hele goede optie!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Valt wel mee, gewoon als grap bedoeld... Denk je nou echt dat Gudde dit zou zeggen, dat zoveel mensen dit weer geloven zegt in ieder geval genoeg over Gudde hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zet die strip er ff bij luie donder!!!;) |
|
|
|
|
Flowie
|
|
|
Vind het eigenlijk wel een goede grap. Het geeft de hypocrisie weer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Geeft aan hoe er over het maasgebouw gedacht word! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha oke nou dan geeft t wel mooi aan hoe het zit.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ga plakken man, zit op me werk met trage pc hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kun je de andere helft ook nog vinden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk stukje satire. Zo kan t ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord is DOODZIEK en dat komt door die idioten in het dwaasgebouw
GUDDE OPROTTEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is niet echt! Dit is humor! Om te lachen.. satire... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Jaja, daar is ie weer!!!
GUDDE OPROTTEN GGUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN
Dat doet een mens weer goed. Je bloed gaat er gewoon van weer van stromen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 21:52 schreef de flh het volgende:[..] Jaja, daar is ie weer!!! GUDDE OPROTTEN GGUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN GUDDE OPROTTEN Dat doet een mens weer goed. Je bloed gaat er gewoon van weer van stromen. +5% |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ben ik de enige die er geen probleem mee heeft als Gudde blijft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nee, mag van mij ook. eerst zwarte cijfers schrijven. Vind wel dat hij daarna moet plaatsmaken voor iemand die kan bouwen. Zie hem meer als een saneerder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Spandoek en FC Knudde zijn bij mij de druppel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat laatste neem je serieus?
Hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Kerel het is een grap! Ik snap echt niet dat mensen dat van FC Knudde ook maar 1 moment geloofden, de tyfus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:04 schreef Quiroz het volgende:[..] Kerel het is een grap! Ik snap echt niet dat mensen dat van FC Knudde ook maar 1 moment geloofden, de tyfus +5% |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kreeg het door via sms, heb het verder nog niet gelezen. Gelukkig maar.
Maar alsnog wegwezen met Gudde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wacht maar binnenkort eist Feyenoord rectificatie van FR Fanatic hahahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ot. zo snel mogelijk saneren en oprotten. willekeurige volgorde. meer mensen kunnen wel saneren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat ik vooral zielig vind is dat zoveel mensen geloven dat een dergelijk bericht waar is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zou zo maar passen bij Gudde... |
|
|
|