|
|
Wim2
|
|
|
Hoe noem je Pisvlekken en Joden waar een muur tussen zit?
Gescheiden afval! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Pisvlekken en homo's |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik dacht dat je je stoorde aan dergelijke bijnamen voor voetbalclubs/supporters? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Behalve als ie zelf zoiets doet/zegt natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag aan iemand noem eens 3 soorten voorbehoedsmiddelen. Antwoord wat je krijgt: de Pil , het spiraaltje ,condoom noem eens 3 soorten bier Antwoord wat je krijgt: Wit bier, pilsener,abdij bier Noem eens 3 merken kruiwagens : ?????????????????? Conclusie je weet alles van neuken en zuipen maar van werken weet je niets. hahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kelfort, Altrad en Matador..d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een advertentie in een locale krant met de tekst:
MAN GEZOCHT! MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's), MOET MIJ NIET SLAAN, MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ, EN MOET GOED IN BED ZIJN! REAGEREN IN PERSOON ZELF.
Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel. "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw, "Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!" De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!
Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!" Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"
Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog steeds goed in bed"? De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij; "Ik heb toch op de deurbel gedrukt"? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ronald de Hoer: 'Alles begint in voetbal met intelligentie'
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik weet het is komkommertijd maar het gelul van afgelopen weken bracht me op volgend filmpje, gewoon ff lekker deruit alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze video is momenteel niet beschikbaar.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Lol!!!
Die van jou ook niet! :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Doe mij dan toch maar deze van Komt een man bij de dokter:
en natuurlijk de allerleukste:
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK een andere link gezet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 - 16:18 schreef JanM het volgende:Doe mij dan toch maar deze van Komt een man bij de dokter: [ filmpje ] en natuurlijk de allerleukste: [ filmpje ] Ik vind deze de mooiste..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In Duitsland weten ze ook hoe groot Kabouter Sneyder is..
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|