BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Moppentrommeltopic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Ik ben blauw heb een wit mutsje op mijn hoofd en ben 10 cm.
Dus meneer van vakkie C wat een onbehoorlijke vraag aan een vrouw.
Er zijn speciale telefoon nummers waar je dit aan een bepaald soort vrouw kan vragen
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Zijn allemaal grapjes van mij, is de moppentpoic,toch?
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Tijdens de laatste Feyenoord - Ajax loopt er een Feyenoord supporter naar het stadion. Opeens ziet hij in de bosjes een naakte, dode vrouw liggen.
Hij vindt het zo onterend voor de vrouw dat hij zijn pet over het gezicht van de vrouw legt en zijn sjaal over d'r borsten. Daarna vervolgt hij zijn weg naar het stadion.
Even later komt er een Ajaxsupporter voorbijgelopen. Ook hij ziet die dode vrouw en ook hij vindt het vreselijk en hij besluit om zijn Ajaxpetje over de schaamstreek van de vrouw te leggen en daarna loopt hij ook door naar het stadion.
Vijf minuten nadat de Ajaxied gepasseerd is loopt er een agent voorbij. Die ziet ook de vrouw liggen. Hij tilt het Ajax petje op, krabt zich op het hoofd en loopt weg en even later komt hij terug met een collega-agent. Samen kijken ze onder het Ajaxpetje, waarop de collega-agent zegt: "Dit snap ik niet dit is de eerste keer dat er geen LUL onder het Ajaxpetje zit!!
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:42 schreef VakkieC het volgende:
Zijn allemaal grapjes van mij, is de moppentpoic,toch?
Denk dat je het niet meer zo grappig vindt als Els je zo verbaal alle hoeken van het forum heeft laten zien ...
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Een jongetje is in Rome met zijn ouders op vakantie.
De ouders vinden het een goed idee nu ze toch in Rome zijn om de Paus een keer van dichtbij te zien. De moeder zegt tegen het jongetje "De Paus is een liefhebber van voetbal, trek je Feyenoordshirt aan, misschien stopt hij wel en kun je hem van dicht bij zien".
Zo gezegd zo gedaan, het jongetje in zijn Feyenoordshirt gaat samen met zijn ouders naar het voorplein waar er een massa mensen op de Paus aan het wachten is. Ze zien de Paus in de verte aan komen rijden, hij nadert tot op 100 meter voor ze en stopt precies voor een jongen met een Ajaxshirt en zegt wat tegen hem, de jongen is natuurlijk helemaal teleurgesteld dus die moeder zegt "weet je wat ik koop voor je, een Ajaxshirt en die trek je morgen ook aan en misschien stopt die dit keer voor jou!
Dus zo gezegd zo gedaan, het jongetje trekt de volgende dag het Ajaxshirt wat zijn moeder voor hem gekocht heeft aan en ze gaan weer naar het voorplein en ja hoor de Paus komt aanrijden en dit keer stopt hij precies voor hun neus.
De Paus stapt uit en zegt tegen het jongetje "Heb ik gisteren niet gezegt dat je op moest rotten?!
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:42 schreef Els het volgende:
Tijdens de laatste Feyenoord - Ajax loopt er een Feyenoord supporter naar het stadion. Opeens ziet hij in de bosjes een naakte, dode vrouw liggen.
Hij vindt het zo onterend voor de vrouw dat hij zijn pet over het gezicht van de vrouw legt en zijn sjaal over d'r borsten. Daarna vervolgt hij zijn weg naar het stadion.
Even later komt er een Ajaxsupporter voorbijgelopen. Ook hij ziet die dode vrouw en ook hij vindt het vreselijk en hij besluit om zijn Ajaxpetje over de schaamstreek van de vrouw te leggen en daarna loopt hij ook door naar het stadion.
Vijf minuten nadat de Ajaxied gepasseerd is loopt er een agent voorbij. Die ziet ook de vrouw liggen. Hij tilt het Ajax petje op, krabt zich op het hoofd en loopt weg en even later komt hij terug met een collega-agent. Samen kijken ze onder het Ajaxpetje, waarop de collega-agent zegt: "Dit snap ik niet dit is de eerste keer dat er geen LUL onder het Ajaxpetje zit!!
Goed bezig Els!
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:44 schreef Els het volgende:
Een jongetje is in Rome met zijn ouders op vakantie.
De ouders vinden het een goed idee nu ze toch in Rome zijn om de Paus een keer van dichtbij te zien. De moeder zegt tegen het jongetje "De Paus is een liefhebber van voetbal, trek je Feyenoordshirt aan, misschien stopt hij wel en kun je hem van dicht bij zien".
Zo gezegd zo gedaan, het jongetje in zijn Feyenoordshirt gaat samen met zijn ouders naar het voorplein waar er een massa mensen op de Paus aan het wachten is. Ze zien de Paus in de verte aan komen rijden, hij nadert tot op 100 meter voor ze en stopt precies voor een jongen met een Ajaxshirt en zegt wat tegen hem, de jongen is natuurlijk helemaal teleurgesteld dus die moeder zegt "weet je wat ik koop voor je, een Ajaxshirt en die trek je morgen ook aan en misschien stopt die dit keer voor jou!
Dus zo gezegd zo gedaan, het jongetje trekt de volgende dag het Ajaxshirt wat zijn moeder voor hem gekocht heeft aan en ze gaan weer naar het voorplein en ja hoor de Paus komt aanrijden en dit keer stopt hij precies voor hun neus.
De Paus stapt uit en zegt tegen het jongetje "Heb ik gisteren niet gezegt dat je op moest rotten?!
Whoeaaaahahahahaha
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:46   quote  deeplink  
De Boer belt met Koeman en vraagt aan Ronald: "Hoe doe jij dat nou met jouw mannen. Ik bedoel: waarom doet Feyenoord het zo goed?"
"Nou, dat is niet zo moeilijk, ik laat ze regelmatig tegen elf etalagepoppen trainen, ze schoppen er dan tientallen in, en het zelfvertrouwen vliegt omhoog."
"Oke zegt Frank. Dat ga ik ook eens proberen."
Twee dagen later belt Frank de Boer weer op en zegt tegen Ronald Koeman:
"nou heb ik hetzelfde met de mannen gedaan als jij, maar wat moet ik doen als ze met 2-0 achter staan?"
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Ok Jan, jij probeert dus op zo'n manier Els van mij af te pakken. Lekker bezig!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:40 schreef VakkieC het volgende:
Misschien kan je even een fotootje plaatsen van jou in bikini hier? Of is dat teveel moeite?
Dat is teveel moeite.
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Ok jammer Els. Toch bedankt voor de moeite.
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:47 schreef VakkieC het volgende:
Ok Jan, jij probeert dus op zo'n manier Els van mij af te pakken. Lekker bezig!
Volgens mij is Els niet van jou dus er valt ook weinig af te pakken toch? ;-p
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij is Els niet van jou dus er valt ook weinig af te pakken toch? ;-p
Klopt, Els is van ONS!!!!
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Bij deze claim ik Els!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:35 schreef VakkieC het volgende:
Bij deze claim ik Els!!!
Krijg maar veel jeuk, en hele korte armpjes!!! haha :-)
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Even geen grapjes over mijn handicap aub.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:42 schreef VakkieC het volgende:
Zijn allemaal grapjes van mij, is de moppentpoic,toch?
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
weet je waarom een duitsert altijd met zn mond dichtgenaait begraven wordt...?
Dat scheelt een kuup zand...
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Een man staat naar een voetbalwedstrijd te kijken en heeft voortdurend luidruchtig kritiek op de scheidsrechter. Deze wordt het uiteindelijk zat en vraagt de man: "Wie fluit deze wedstrijd nu eigenlijk, u of ik ?!" "Kijk" zegt de toeschouwer, "Als u dat al niet eens weet is het geen wonder dat u er niks van bakt ! "
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Amstel, Grolsch en BavariaDe directeuren van Amstel, Grolsch en Bavaria duiken na een lange vergadering nog even samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober, Mag ik een Grolsch van U. De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet zichtbaar. Dan vraagt de Directeur van Bavaria om een lekker glas Bavaria. Het wordt hem voorgezet en ook hij lijkt te genieten. Vervolgens vraagt de directeur van Amstel om een glas water. Wat doet U nu zeggen de beide andere directeuren, waarom drinkt U niet gezellig met ons mee? Waarop de directeur van Amstel antwoord: Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet.
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Bij een rondtocht in Europa, bezoekt de Paus Zandvoort om een paar dagen tot rust te komen. Zijn 4x4 Pausmobiel rijdt langs het gouden zand als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens bij de vloedlijn. Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus,
net voorbij de branding, een man in het water, die een Duits voetbalshirt draagt en die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange haai.
Op datzelfde moment komt er een speedboat aanvaren, met daarin 3 mannen, die een Nederlands voetbalshirt dragen. E?n van de mannen schiet onmiddellijk een harpoen af, die de haai in de kop raakt, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de Duitse drenkeling, bloedend en half bewusteloos,
uit het water en beginnen met roeispanen op de haai in te slaan. Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode haai, uit het water. Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn.. Als de mannen bij de Paus
zijn aangekomen zegt de Paus: Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. Ik had begrepen dat er veel problemen zijn geweest tussen Duitsers en Nederlanders en dat ze elkaar haten maar ik zie nu dat het niet waar is en dat uw beider landen
een verlicht voorbeeld vormen voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar moeten samenwerken.

Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand.
Als de Paus wegrijdt zegt de man met de harpoen: Wie was dat eigenlijk????
Zegt een van de anderen: Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid.

Nou, zegt de harpoenier, hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op haaien.
Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe van
het strand halen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Heb je de scheurkalender ingescant, Els?
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Daar lijkt het wel op, he. Heb vakantie, en heb even helemaal nergens zin in. Dan krijg je dat...
Roffa5314
 Roffa5314 - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
1.Een man loopt naar een loket bij de arena en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?

2.Wat is het verschil tussen een nep-vagina en ajax? Ajax is een echte kutploeg!

3.Waarom zijn domme blondjes niet voor ajax? Zo dom zijn ze nou ook weer niet

4.Wat is het enige goede wat uit Amsterdam komt? De trein naar Rotterdam

5.Waarom staat het dak in de arena altijd open? Dan kunnen de supporters echte sterren zien.
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Jantje weet tot zijn grote vreugde een kaartje te bemachtigen voor de finale van de Amstel Cup tussen FC Twente en AjaxV.
Zijn blijdschap slaat om in ergernis als hij ziet dat hij helemaal bovenaan in de Kuip zit.
Gelukkig heeft hij zijn verrekijker bij zich. Turend naar beneden ziet hij plotseling, op de vierde rij, precies naast het gangpad, nog een
lege stoel.Hij stormt naar beneden en neemt hijgend plaats. "Ongelooflijk," stamelt hij tegen de man naast hem, "een leeg plekje...bij de bekerfinale...tussen FC Twente en Ajax! Welke gek zou hier niet zijn komen opdagen?"
Enigszins verlegen antwoordt de man naast hem: "Om eerlijk te zijn, behoort die stoel mij toe. Mijn echtgenote had hier moeten zitten, maar ze
is onverwachts komen te overlijden. Dit is, in twintig jaar tijd, de eerste bekerfinale dat mijn vrouw er niet bij is." "Mijn excuses," zegt Jantje geschrokken, "maar was er dan niemand die met u mee wilde? Een goede vriend, of familielid?" Waarop
de man antwoordt: "Nou nee, ziet u, die zijn vandaag allemaal naar de
begrafenis."
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriƫr los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft:
"Lafhartige...Ajax hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Lopen 2 mensen naast elkaar op straat. Zegt de een tegen de ander: Mag ik in het midden lopen..........HA HA HA HA HA HA
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Jan Vertonghen gaat met zijn gezin op vakantie, en ze gaan met het vliegtuig. In het vliegtuig mag het zoontje van Jan bij het raampje zitten.
Ze vliegen over zee. Het ventje kijkt naar beneden, en zegt: "Kijk pappa, daar vaart een boot!"
Jan Vertonghen kijkt naar beneden en zegt: "Nee, da's geen boot jongen, da's een hovercraft."
"Hoe schrijf je dat, pappa?" vraagt het zoontje.
"O nee," zegt Jan, "het is toch een boot."
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:17 schreef Els het volgende:
Daar lijkt het wel op, he. Heb vakantie, en heb even helemaal nergens zin in. Dan krijg je dat...
Nou ze zijn goed hoor, ken veel moppen maar deze zijn nieuw voor mij!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:13 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nou ze zijn goed hoor, ken veel moppen maar deze zijn nieuw voor mij!
Da's dan altijd wel weer leuk.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Frank de boer loopt met zn gezin te wandelen in dat ene park dat ze hebben in 020...
Loopt er een wout te paard die het gezin ziet lopen, naar hen toe loopt en zegt afstappend "Menner de Boer, mag ik voor mijn zoontje een handtekening van u? "
"Natuurlijk" zegt De Boer en de wout stapt van zn paard en bind hem op een meter of tien van het gezelschap aan een boom.
Dat paard denkt bij zichzelf "zo even vijf pik"en schuift zn harrie er uit en gaat staan plassen. als ie klaar is schuift dat niet meteen in en op het moment dat dat daar hangt te bengelen kijkt het zoontje naar dat paard en zegt "mama, is dat paard ziek, moet je kijken..."zegt de Boer zn vrouw... "kind, ik wou dat je vader 5% van de gezondheid van dat paard had..."
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:16 schreef Els het volgende:

[..]

Da's dan altijd wel weer leuk.
Fijne vakantie trouwens.
Maare, moet je niet naar de zon toe... of houd je goede hoop piet pualusma...?
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Ajax moppen, de meeste flauw, maar sommigen om te lachen (m.n. nr. 11):

1. Wat is het verschil tussen ajax en de smurfen? De smurfen hebben maar 1 klungel.

2. Waarom staat het dak in de arena altijd open? Dan kunnen de supporters echte sterren zien.

3.Wat is het grootste hoerenhuis van nederland? De arena, want daar worden elke week 40.000 man door 11 man genaaid.

4.Wat zijn de overeenkomsten tussen ajax en sinterklaas? Hun kleren zijn allebei rood-wit, ze hebben allebei negers in dienst en niemand gelooft meet in ze.

5. Een man loopt naar een loket bij de arena en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?

6. Wat gebeurd er als een ajaxcied een vlieg inslikt? Dan heeft ie meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd.

7. Waarom spelen ze nu in de arena met het dak dicht? Ze zijn bang dat het gras wegwaait.

8. Bij ajax willen ze Douwe Egberts als sponsor. Weet je waarom? Die geven gratis punten weg.

9. Wat is het verschil tussen een nep-vagina en ajax? Ajax is een echte kutploeg!

10. Waarom lopen er eekhoorntjes over het veld van de arena? Omdat daar de grootste eikels rondlopen.

11. Wat is het verschil tussen een dildo en een ajaxsupporter? Een ajaxsupporter is een echte lul!

12. Wat is 14 meter lang en stinkt naar arrogantie? Een bus vol ajaxcieden.

13. Waarom zijn domme blondjes niet voor ajax? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

14. Iets wat vorige week gebeurd is, heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurd, heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren, heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van ajax bezoeken, is? VERLOREN TIJD!
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:22 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Fijne vakantie trouwens.
Maare, moet je niet naar de zon toe... of houd je goede hoop piet pualusma...?
Nee, begin volgende week weg. Ik heb heel weinig hoop op lekker weer.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:28   quote  deeplink  
zitten 2 zatlappen aan de bar
zegt de ene tegen de andere: je krijgt de groeten van connie
zegt de ander: welke connie? ik ken geen connie..
de ander: ja die met die groene haren..
de ander: nee sorry die ken ik egt niet..
de ander: jawel ken je wel
de ander: welke dan?
de ander: ja connie feer
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Jantje zit bij opa op schoot in de kantine van het bejaardentehuis. En opeens roept er een bejaarde in de zaal:
"12!"
De hele zaal lacht zich kapot. Roept er een andere bejaarde:
"34!"
En weer ligt de zaal in een deuk.
"Waarom lachen jullie?" vraagt Jantje aan opa.
"Nou," zegt opa, "We hebben alle moppen genummerd."
"O," zegt Jantje tegen opa, "Dat kan ik ook" en roept:
"86!"
De hele zaal blijft doodstil.
"Waarom lachen jullie niet?" vraagt Jantje verbijsterd aan opa.
Zegt opa:
"Die kenden we nog niet".
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!, Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole"
hoolie077
 hoolie077 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
2 hoeren zitten in n cafe,zegt de ene hoer tegen de ander ik heb zin in wat zoets.
waarop die andere hoer zegt pijp mijn broer maar want die heeft suikerziekte :) :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:42 schreef hoolie077 het volgende:
2 hoeren zitten in n cafe,zegt de ene hoer tegen de ander ik heb zin in wat zoets.
waarop die andere hoer zegt pijp mijn broer maar want die heeft suikerziekte :) :)
whahahahaha!!!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Staan 2 theepotten op tafel zegt de 1ne wat ben ik heet zeg, zegt de andere hou je bek ik ben aan het trekken.
FR010VL
 FR010VL - donderdag 11 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Wat is een jood in een roeiboot?????

1 die er nog niet uitgeroeid is!!!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:58 schreef FR010VL het volgende:
Wat is een jood in een roeiboot?????

1 die er nog niet uitgeroeid is!!!!
wat is een jood op de maan?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Dat is mooi

Wat zijn 10 joden op de maan?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Nog mooier.

Wat zijn alle joden op de maan?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
De oplossing
MMM
 MMM - donderdag 11 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
En dat in maar 4 berichten!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 11 augustus 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:21 schreef MMM het volgende:
En dat in maar 4 berichten!
En hij is nog niet eens grappig haha
WDO
 WDO - donderdag 11 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 12:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
De oplossing
Wat is 1 turk op de maan: Probleem
Wat zijn 10 turken op de maan: Groter probleem
Wat zijn alle turken op de maan: Probleem opgelost!

Wat is een negert langs de weg: een mikpunt.
Wat zijn alle negerts langs de weg: Een vangrail
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 augustus 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Mag ik hier tegen protesteren? Ja? Mooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Moppentrommeltopic!









0.0102620