|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:14 schreef FR-Douwe het volgende:[..] zou denk ik beter zijn als je teruggaat naar je eigen forum. Prima als je hier komt maar blijf dan ff on-topic en doe gewoon. hij is ontopic hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij weer naar zijn geliefde club ajax kan.. |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
Hahaha de mazzel.....! Ga ff koffie drinken met een jodenkoek erbij! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, zat te schakelen tussen 2 topics..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk das pas type casting |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vooral niet kauwen en heel doorslikken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha dat herken ik douwe ! |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Ik doop 'm lekker in de koffie jongen!
Ook eentje?
Als je eenmaal geproefd hebt ga je het lekker vinden.......net als(prijzen)winnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Frank@Ajax -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:33 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] Ik doop 'm lekker in de koffie jongen! Ook eentje? Als je eenmaal geproefd hebt ga je het lekker vinden.......net als(prijzen)winnen! Dat hebben ze vaker tegen je gezegd he... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:33 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] Ik doop 'm lekker in de koffie jongen! Ook eentje? Als je eenmaal geproefd hebt ga je het lekker vinden.......net als(prijzen)winnen! Moet je bij de aldi gaan werken,heb je elke dag prijzen.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: moet jij niet naar bed jongetje? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus.. Ik vind de aanwezigheid van een Ajacied al een redelijke grap op zich. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Deze heeft wel een beetje zelfspot volgens mij... Hij kan er ook niks aan doen dat ie met een afwijking geboren is. Homo's moeten gerespecteerd worden! |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:50 schreef Quiroz het volgende:Deze heeft wel een beetje zelfspot volgens mij... Hij kan er ook niks aan doen dat ie met een afwijking geboren is. Homo's moeten gerespecteerd worden! Zekers heb ik zelfspot....niks mis mee. Een echte fan moet ook met fans van andere clubs door 1 deur kunnen mannen.......enne wat betreft homo's....ik vind het prima dat ze er zijn maar dat ze bij elkaaer in de kont kruipen....bahhh! |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Ik lig al....met een lekker wijf joh! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:52 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] Zekers heb ik zelfspot....niks mis mee. Een echte fan moet ook met fans van andere clubs door 1 deur kunnen mannen.......enne wat betreft homo's....ik vind het prima dat ze er zijn maar dat ze bij elkaaer in de kont kruipen....bahhh! De pot verwijt de ketel |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ontkenning komt vaak voor bij mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Het komt wel goed kerel. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ach ja, Quiroz heeft de enige juiste reactie hierop al gegeven. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:52 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] Zekers heb ik zelfspot....niks mis mee. Een echte fan moet ook met fans van andere clubs door 1 deur kunnen mannen.......enne wat betreft homo's....ik vind het prima dat ze er zijn maar dat ze bij elkaaer in de kont kruipen....bahhh! denk idd dat ajax veel fans heeft...... |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: dat is een 1 - 2 tje wat je nu zegt.....en dat kunnen ze in Amsterdam al jaren op allerlei gebied......is kijken of Koeman dat over kan brengen de komende tijd...als ie niet voortijdig voor het grote geld kiest bij 1 of andere buitenlandse club natuurlijk! Whehehehe...... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 21:11 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] dat is een 1 - 2 tje wat je nu zegt.....en dat kunnen ze in Amsterdam al jaren op allerlei gebied......is kijken of Koeman dat over kan brengen de komende tijd...als ie niet voortijdig voor het grote geld kiest bij 1 of andere buitenlandse club natuurlijk! Whehehehe...... je snapt de term fan blijkbaar niet, ben blij dat Feyenoord supporters heeft. |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: niet nodig, is een algemeen gegeven. Vraag maar aan je vriendjes op het neuzenforum. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 21:11 schreef Frank@Ajax het volgende:[..] dat is een 1 - 2 tje wat je nu zegt.....en dat kunnen ze in Amsterdam al jaren op allerlei gebied......is kijken of Koeman dat over kan brengen de komende tijd...als ie niet voortijdig voor het grote geld kiest bij 1 of andere buitenlandse club natuurlijk! Whehehehe...... laat me raden? je tweelingzus heete anne? en je woont in een kast?? kom gewoon uit de kast man |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 21:16 schreef obiku010 het volgende:[..] laat me raden? je tweelingzus heete anne? en je woont in een kast?? kom gewoon uit de kast man Whahaha.....waar het hoofd van vol is loopt de mond van over (troost: je bent niet de eerste en ook niet de enige feyenoorder vanavond)! Who the fuck is hier nou homo? |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
Johan hep het zeker over 010 op RTL7 dat het hier zo rustig is.....alle problemen passeren weer eens de revue |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb je het anwoord al frankieboy? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:59 schreef Frank@Ajax het volgende:Wij zijn bezig met een inzamelingsactie voor de buschauffeur van Feyenoord. Hij moet volgend jaar naar Veendam, Emmen en andere onbekende stadions en heeft geen tom tom. Duur hoeft hij niet te zijn want de kaart van Europa is niet nodig! Een hele oude grap, zóóóó 1987. Als je niets orginelers of up-to-date's hebt, kan je dan niet beter naar je eigen forum? Een paar posters van Ajax komen hier wel eens posten, een aantal doen dat op een respectvolle manier. Vraag hun even hoe dat moet, en als je voldoende respect hebt aangeleerd, probeer het dan nog eens een keer. Prutser. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:59 schreef Frank@Ajax het volgende:Wij zijn bezig met een inzamelingsactie voor de buschauffeur van Feyenoord. Hij moet volgend jaar naar Veendam, Emmen en andere onbekende stadions en heeft geen tom tom. Duur hoeft hij niet te zijn want de kaart van Europa is niet nodig! On-topic aub |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:10 schreef Frank@Ajax het volgende:Wat doet een feyenoorder als hij de Champions League heeft gewonnen? Zijn playstation uitzetten en gaan slapen. Wat doet een 020er als Feyenoord scoort? Het doelpunt laten zien in z'n eigen stadion. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 21:45 schreef Frank@Ajax het volgende:Johan hep het zeker over 010 op RTL7 dat het hier zo rustig is.....alle problemen passeren weer eens de revue Vinden ze jou bij het 020 forum ook zo'n kneus? |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 22:20 schreef Els het volgende:[..] Een hele oude grap, zóóóó 1987. Als je niets orginelers of up-to-date's hebt, kan je dan niet beter naar je eigen forum? Een paar posters van Ajax komen hier wel eens posten, een aantal doen dat op een respectvolle manier. Vraag hun even hoe dat moet, en als je voldoende respect hebt aangeleerd, probeer het dan nog eens een keer. Prutser. en toch nog actueel.....kun je nagaan.....whehehehe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je begint nu een beetje irritant te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kan je niet gewoon dood gaan ofzo? |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Nou nou.....(k)neus? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoe meer je nu post, hoe gefrustreerder je overkomt. |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: de pot verwijt de ketel......whehehehe |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
'Whehehehe'
Flashbacks naar MSN gesprekken met oude klasgenootjes uit de 2e klas. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wat een held deze 020 internet hoolie..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: whehehehe, zit je nu te huilen? net zo welkom hier als op je eigen forum? |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: In het hol van de leeuw he.....nou ja leeuw......teigetje klinkt meer realistisch he :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Idd, je raakt nog meer gefrustreerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Grote bek achter het hek zal je bedoelen,hier hoef je niet te rennen held. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Stoere jongen, maar morgen wel op tijd naar school he.... |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Nee maar je moet wel snel kunnen typen.....en snel zijn ze in 020 wel. Zijn ze in 010 ook maar dan meer als de bal weer eens uit het doel gehaald moet worden en ze voor de zoveelste kker naar de middenstip rennen omdat er weer een trainer denkt dat ze het kunnen halen.....maar ja....zelfs tegen 9 (!) man lukt dat niet meer he..... |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: School, school? Zouden ze in 010 ook 's moeten oprichten.....een voetbalacademy dan wel he....whehehehe |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: School, school? Zouden ze in 010 ook 's moeten oprichten.....een voetbalacademy dan wel he....whehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Frank@Ajax -- |
|
|
|