|
|
MMM
|
|
|
quote: GUDDE ROT OP
Mooi doek, past er ook makkelijk op. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Help Gudde de wereld uit te beginnen uit Nederland |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kunnen ze daar in Kralingen al die spandoeken eigenlijk wel kwijt? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat word verwijderd! Wat gaan ze doen tegen 100 of meer censuur-spandoeken? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vind het op zich wel een grappig idee... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Bij Excelsior zo'n actie doen lijkt me wel mooi, maar ja het is daar nu te kort dag voor denk ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:09 schreef Quiroz het volgende:[..] Bij Excelsior zo'n actie doen lijkt me wel mooi, maar ja het is daar nu te kort dag voor denk ik Wedstrijd daarna? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wil wel maar word altijd van top tot teen gefouilleerd. ben bang dat ze het dan meteen afpakken. heeft iedereen dat trouwens? ik word er altijd uitgepikt, tot 5 jaar geleden altijd vaste prik en nu afgelopen zondag weer. iedereen mag doorlopen of moet alleen zn tasje laten zien en ik word nog net niet tegen een muur gezet snotverdesnotver |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Fantastisch idee. Ik zou er zo een topic over kunnen beginnen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:29 schreef FR-Douwe het volgende:[..] wil wel maar word altijd van top tot teen gefouilleerd. ben bang dat ze het dan meteen afpakken. heeft iedereen dat trouwens? ik word er altijd uitgepikt, tot 5 jaar geleden altijd vaste prik en nu afgelopen zondag weer. iedereen mag doorlopen of moet alleen zn tasje laten zien en ik word nog net niet tegen een muur gezet snotverdesnotver iemand? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maakt niet uit waar ik heen ga. Als er gefouilleerd word ben ik t haasje |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Lichaamstaal + Mimiek gezicht + Ogen + Uiterlijk (= uitstraling) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Alles wat ik mee wil nemen de kuip in is me tot nu toe altijd gelukt. Gewoon bij je snikkel douwe daar voelen ze nooit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:54 schreef Gyan010 het volgende:[..] Alles wat ik mee wil nemen de kuip in is me tot nu toe altijd gelukt. Gewoon bij je snikkel douwe daar voelen ze nooit. word een olifante snikkel met een spandoek van 7 meter gyan hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 22:54 schreef Gyan010 het volgende:[..] Alles wat ik mee wil nemen de kuip in is me tot nu toe altijd gelukt. Gewoon bij je snikkel douwe daar voelen ze nooit. geen plek meer in me broek ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: reageer misschien wel snel maar verder ben ik best een vriendelijk ogend baasje hoor... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
DIM
|
|
|
Hallo allemaal, Sinds een week of 4 hou ik jullie site in de gaten, ivm de nieuwe trainer. Het lijkt wel of Feyenoord aan het doodbloeden is, 2 mongolen van bestuursleden, 1 een ex jood en de ander weet niet eens hoe die voetbal moet schrijven, laat staan uitvoeren (hoe kunnen wij dit in godsnaam serieus nemen), publiek wat niets meer mag of kan, want ow je zou wel eens een jood, Turk of een neger kunnen beledigen of het woord K kunnen gebruiken . Het publiek, "WIJ", zijn de afgelopen jaren monddood gemaakt, 10 15 jaar geleden stond er een 12de man en nu wordt er geouwehoerd over een stoeltjes waar iemand op zit, die ergens anders hoort te zitten, al met al Feyenoord is al geruime tijd niet de Feyenoord wat het is geweest. Ik heb een jaar of 8 mn clubkaart halver wegen het seizoen uit protest ingeleverd, sinds die tijd is het alleen maar ........ Zolang er nog personen bij Feyenoord werken die geen Feyenoord hart hebben of met een verkeerd intentie voetballen bij Feyenoord gaat het nog lang duren voordat het goed komt. O ja, die 2 bloedmongolen zijn alleen aangenomen om Feyenoord financieel gezond te maken, dus zolang er schulden zijn, gaat er echt niets gebeuren qua aankopen, met andere woorden het wordt net zo een kut jaar als vorig jaar, het is pappen en nat houden, zie 1 jarig contract Koeman. We moeten maar weer blij zijn, met een koeman. En geloof me, zodra Feyenoord uit z'n min is gekomen, krijgen die 2 bloedbakken 2 fixe bonussen en kunnen wij weer vanaf van voren af aan beginnen. Tot hoever gaat het steunen ?? Gegroet mijn Feyenoord vrienden. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Tot hoever gaat het steunen? Tot je dood gaat mijn vriend. Verders goed stuk btje negatief alleen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 23:13 schreef DIM het volgende:Hallo allemaal, Sinds een week of 4 hou ik jullie site in de gaten, ivm de nieuwe trainer. Het lijkt wel of Feyenoord aan het doodbloeden is, 2 mongolen van bestuursleden, 1 een ex jood en de ander weet niet eens hoe die voetbal moet schrijven, laat staan uitvoeren (hoe kunnen wij dit in godsnaam serieus nemen), publiek wat niets meer mag of kan, want ow je zou wel eens een jood, Turk of een neger kunnen beledigen of het woord K kunnen gebruiken . Het publiek, "WIJ", zijn de afgelopen jaren monddood gemaakt, 10 15 jaar geleden stond er een 12de man en nu wordt er geouwehoerd over een stoeltjes waar iemand op zit, die ergens anders hoort te zitten, al met al Feyenoord is al geruime tijd niet de Feyenoord wat het is geweest. Ik heb een jaar of 8 mn clubkaart halver wegen het seizoen uit protest ingeleverd, sinds die tijd is het alleen maar ........ Zolang er nog personen bij Feyenoord werken die geen Feyenoord hart hebben of met een verkeerd intentie voetballen bij Feyenoord gaat het nog lang duren voordat het goed komt. O ja, die 2 bloedmongolen zijn alleen aangenomen om Feyenoord financieel gezond te maken, dus zolang er schulden zijn, gaat er echt niets gebeuren qua aankopen, met andere woorden het wordt net zo een kut jaar als vorig jaar, het is pappen en nat houden, zie 1 jarig contract Koeman. We moeten maar weer blij zijn, met een koeman. En geloof me, zodra Feyenoord uit z'n min is gekomen, krijgen die 2 bloedbakken 2 fixe bonussen en kunnen wij weer vanaf van voren af aan beginnen. Tot hoever gaat het steunen ?? Gegroet mijn Feyenoord vrienden. tjeezzz, pak ff een biertje gozert. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
je kan beter op houden met de spandoeken gezeik en ga achter je club staan vrijdag we hebben die 3 punten brood nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 00:02 schreef charlotte het volgende:je kan beter op houden met de spandoeken gezeik en ga achter je club staan vrijdag we hebben die 3 punten brood nodig Hee Charlotte!
Allereerst welkom op het forum, heb je de huisregels al doorgenomen? (Plaatsen van bijv een foto)
Groetjes MMM!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 00:02 schreef charlotte het volgende:je kan beter op houden met de spandoeken gezeik en ga achter je club staan vrijdag we hebben die 3 punten brood nodig Wat MMM zegt!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gewoon een doek!! erop: obiku is een clubheld!! das positief en maakt ook een punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 00:02 schreef charlotte het volgende:je kan beter op houden met de spandoeken gezeik en ga achter je club staan vrijdag we hebben die 3 punten brood nodig +1 |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
ben het zelf ook zat met het bestuur, kijk dat fer bedreigd is en dat daar tegen opgetreden word ala maar dat een spandoek met clubliefde is fer te zoeken weggehaald word is wel heel erg extreem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door rcrd -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Niets over moeders mannen, die zijn heilig... Je kunt wel zeggen "Koevermans... je speelt steeds meer als een gans..." Maar papa's en mama's afblijven denk ik. |
|
|
|