BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Superrr duo immers & verhoek beiden 6 miljoen " ik zeg doen! "

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 03:10   quote  deeplink  
Feyenoord supporters dit is toch de ideale duo eens of niet mee eens. (zijn makkelijk haalbaar als Feyenoord Fer weg doet voor 3 a 4 miljoen)
Plus met de tranfser budget van Wijnaldum zou Feyenoord het toch makkelijk gaan redden?

Dan kan Martin Van Geel die Jappaner met rust laten, dus dan kan het een strijd worden tussen Cissé en Cabral, op de linkerflank.
En Verhoek zijn vertouwen geven en alle wedstrijden op rechts laten spelen natuurlijk.
Nah en als Fer zijn zin krijgt dan breng ik hem persoonlijk naar de voordeur van Fc Twente met een strik erom heen, dan is die positie gewoon voor Immers of eventueel Ricky van Haaren.
Wat als Immers nou naar de kuip komt, op welke positie zou koeman die jongen neerzetten?
Op het middeveld (aanvallend natuurlijk) of gewoon voorin?

Verhoek, die nog een contract heeft voor een jaar bij ADO, moet twee miljoen euro kosten.
En iedereen weet dat ADO naar verluit 5 miljoen wilt ontvangen voor Lex Immers, de zelfde bedrag net als Fer, ik vind dat nergens op slaan mijn mening want Fer is wel 3 jaar jonger dan Immers maarja dat is mijn mening, nu die van jullie!.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door feijnrd --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 augustus 2011 - 07:04   quote  deeplink  
6 mln is veel te veel.
plannetje
 plannetje - woensdag 03 augustus 2011 - 07:48   quote  deeplink  
inderdaad veels te veel
De Spot
 De Spot - woensdag 03 augustus 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Ik vind het helemaal niet gek wat je zegd,voorin is Feyenoord heel erg matig zelfs gewoon zwak...ik vrees als er niemand komt we een heel moeilijk seizoen gaan draaien..ik voorspel nog zwaarder dan vorigjaar...begrijp ook niet wat Mario laatst allemaal weer gezegd heeft,het blijkt maar weer dat clubliefde weg is iedereen denkt alleen nog maar alleen aan zijn eigen hachje..maar goed..je oet wat halen voorin..
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 08:29   quote  deeplink  
Mischien mis ik iets maar we mogen toch nog niks uitgeven? Dan is 6 milj echt veeell te veeeeeel. Wetgwezen met die hagenezen
de flh
 de flh - woensdag 03 augustus 2011 - 08:35   quote  deeplink  
... zucht ... wat een topic ... zucht ...
el-loco
 el-loco - woensdag 03 augustus 2011 - 08:53   quote  deeplink  
pleurt op me je verhoek, als iemand een 020 man is is hij het wel!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 03 augustus 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Laatste bod voor Fer 3 milj. en dan als een speer Immers halen voor die 3!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 03 augustus 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Kansloos topic dit!!
Ricardo123
 Ricardo123 - woensdag 03 augustus 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Immers en Verhoek is gewoon onhaalbaar. Helaas! Goede mentaliteit hebben die gasten. Konden we Cabral maar in die transfer betrekken. Beetje praatjes hebben dat hij weg wil als Ryo zou komen, terwijl hij nog geen 15 wedstrijden gespeeld heeft.
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 03 augustus 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat ik Messi en Villa ook best wel een aardig koppel vind hoor! Misschien eens proberen?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 03 augustus 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 09:37 schreef gladdeharry het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Messi en Villa ook best wel een aardig koppel vind hoor! Misschien eens proberen?
"zucht"
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 03 augustus 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Ik pas me aan aan het kansloze topic Hoogvliet.Zoals je ziet kost dat weinig moeite!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 03 augustus 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Dat dan weer wel natuurlijk! :)
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:12   quote  deeplink  
waarom kansloos? maarja is jullie mening hahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door feijnrd --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 03 augustus 2011 - 10:19   quote  deeplink  
6 miljoen voor Immers en Verhoek is zo slecht nog niet, je koopt een aantal goals en assists, daarij heeft Immers nog een portie gezonde niet lullen maar poetsen mentaliteit die het zaakje op het veld net ff op scherp kan zetten.....

Fer weg voor 4 en 2 bijleggen via de vrienden van feyenoord......mijn mening is dat ik het t.a.t. zou doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door johan mansveld --
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 08:53 schreef el-loco het volgende:
pleurt op me je verhoek, als iemand een 020 man is is hij het wel!
hoezo dat dan ?
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:19 schreef johan mansveld het volgende:
6 miljoen voor Immers en Verhoek is zo slecht nog niet, je koopt een aantal goals en assists, daarij heeft Immers nog een portie gezonde niet lullen maar poetsen mentaliteit die het zaakje op het veld net ff op scherp kan zetten.....

Fer weg voor 4 en 2 bijleggen via de vrienden van feyenoord......mijn mening is dat ik het t.a.t. zou doen!
ben het helemaal met je eens eerlijk waar, maar de grap is gaat dit daadwerkelijk gebeuren?
Het word gewoon heel moeilijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door feijnrd --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Ik denk sowieso dat we vergeten hoe goed het collectief is bij Ado..
Toonstra en Vicento zouden net zo goed aanwinsten kunnen zijn
voor ons...
Om nog maar over Bulykin te zwijgen..

1 speler van hun zorgt echt niet voor een goed collectief bij ons..

ik zeg,niet doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door Leon FR1908 --
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk sowieso dat vergeten hoe goed het collectief is bij Ado..
Toonstra en Vicento zouden net zo goed aanwinsten kunnen zijn
voor ons...
Om nog maar over Bulykin te zwijgen..

1 speler van hun zorgt echt niet voor een goed collectief bij ons..

ik zeg,niet doen..
Toornstra heerlijke speler zou hem graag bij feyenoord zien spelen, Vicento vind ik toch wat minder, ik zou die Kubik dan halen die is ook niet zo duur toch of wel?

Tja Bulykin zou die jongen evenveel doelpunten maken bij Feyenoord, net als wat die bij ADO heeft geflikt?
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk sowieso dat vergeten hoe goed het collectief is bij Ado..
Toonstra en Vicento zouden net zo goed aanwinsten kunnen zijn
voor ons...
Om nog maar over Bulykin te zwijgen..

1 speler van hun zorgt echt niet voor een goed collectief bij ons..

ik zeg,niet doen..
eens, denk ook niet dat Ado nog zo'n seizoen gaat draaien..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 03 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ik vind het gewoon een uitstekend idee, maar denk niet dat Gudde en zijn vriendjes dit forum lezen en er over na willen denken, want, supporters hebben nu eenmaal niets in te brengen. Verhoek en Immers erin, Fer met strik erom naar Tukkerland, lijkt me een enorme versterking, want ik kan me niet voorstellen dat Fer zich nog met hart en ziel in wil zetten voor Feijenoord. En dan nog een suikeroompje(Shell?) vinden om Drost te halen. Dan heb je een elftal waarmee je wat gaat betekenen in de competitie.
MMM
 MMM - woensdag 03 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 03:10 schreef feijnrd het volgende:
Feyenoord supporters dit is toch de ideale duo eens of niet mee eens. (zijn makkelijk haalbaar als Feyenoord Fer weg doet voor 3 a 4 miljoen)
Plus met de tranfser budget van Wijnaldum zou Feyenoord het toch makkelijk gaan redden?

Dan kan Martin Van Geel die Jappaner met rust laten, dus dan kan het een strijd worden tussen Cissé en Cabral, op de linkerflank.
En Verhoek zijn vertouwen geven en alle wedstrijden op rechts laten spelen natuurlijk.
Nah en als Fer zijn zin krijgt dan breng ik hem persoonlijk naar de voordeur van Fc Twente met een strik erom heen, dan is die positie gewoon voor Immers of eventueel Ricky van Haaren.
Wat als Immers nou naar de kuip komt, op welke positie zou koeman die jongen neerzetten?
Op het middeveld (aanvallend natuurlijk) of gewoon voorin?

Verhoek, die nog een contract heeft voor een jaar bij ADO, moet twee miljoen euro kosten.
En iedereen weet dat ADO naar verluit 5 miljoen wilt ontvangen voor Lex Immers, de zelfde bedrag net als Fer, ik vind dat nergens op slaan mijn mening want Fer is wel 3 jaar jonger dan Immers maarja dat is mijn mening, nu die van jullie!.
Gaap
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:40 schreef craven het volgende:

[..]

eens, denk ook niet dat Ado nog zo'n seizoen gaat draaien..
dat zie je nu al.. 3-0 ros op fokking Cyprus.
MMM
 MMM - woensdag 03 augustus 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Ze missen Bulykin.
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaap
heb je slaap?
MMM
 MMM - woensdag 03 augustus 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:51 schreef feijnrd het volgende:

[..]

heb je slaap?
Heel slecht topic. Word er een beetje moe van, iedere keer dat gezeik over dure aankopen.. Immers en Verhoek voor 6(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen, als jij wilt betalen mag 't.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door MMM --
feijnrd
 feijnrd - woensdag 03 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Heel slecht topic. Word er een beetje moe van, iedere keer dat gezeik over dure aankopen.. Immers en Verhoek voor 6(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen, als jij wilt betalen mag 't.
ja is jouw mening pff...
MMM
 MMM - woensdag 03 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
We zitten in de schulden, hebben bijna geen geld om iets te kopen en jij wilt even 6 miljoen uitgeven alsof het niks is.. Onbegrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door MMM --
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:59 schreef MMM het volgende:
We zitten in de schulden, hebben bijna geen geld om iets te kopen en jij wilt even 6 miljoen uitgeven alsof het niks is.. Onbegrijpelijk.
Precies!!! En zijn deze spelers echt feyenoord waardig? Zouden we een aantal jaar geleden ook warm van ze geworden zijn? Ik in elk geval niet!!! Blijf maar lekker in Den Haag of ga naar die Jol snavelt, die heb geld genoeg bij Fulham.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 augustus 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:05 schreef FH1980 het volgende:

[..]

Precies!!! En zijn deze spelers echt feyenoord waardig? Zouden we een aantal jaar geleden ook warm van ze geworden zijn? Ik in elk geval niet!!! Blijf maar lekker in Den Haag of ga naar die Jol snavelt, die heb geld genoeg bij Fulham.
eens maar de situatie bij Feyenoord is ook anders geworden dus het soort type speler wat we zoeken is ook anders (lees minder) geworden. De suggestie voor deze spelers vind ik op zich dus niet vreemd maar 6 mln? belachelijk.
FH1980
 FH1980 - woensdag 03 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Voor 6 milj haal je djibril cisse binnen, geen immers of verhoek. Volgens mij is verhoek ook helemaal niet in de picture bij ons allejezus scouting apparaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:40 schreef craven het volgende:

[..]

eens, denk ook niet dat Ado nog zo'n seizoen gaat draaien..
Nee zeker niet als er 1 vertrekt..
Je weet hoe ik over Ado denkt en ik gun het die club niet
om uit elkaar getrokken te worden.
Ado zou juist nu nog verder moeten groeien maar nee de
hele club word straks weer uit elkaar gerukt...

Immers is toch echt een Ado man die daar nog 2 jaar moet ballen
en die andere gasten ook.Met nog een aankoop voor hun en ze
kunnen weer een stapje doen...

Laten wij gewoon bouwen met eigen jeugd want ik geloof sterk
dat daar weer overheen gekeken word in de zoektocht naar een spits..
MMM
 MMM - woensdag 03 augustus 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Vind Immers en Verhoek goede spelers maar Feyenoord is kan ze sowieso niet allebei halen. Accepteer het en wacht rustig af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:26 schreef MMM het volgende:
Vind Immers en Verhoek goede spelers maar Feyenoord is kan ze sowieso niet allebei halen. Accepteer het en wacht rustig af.
laat ze nu maar een spits uit de jeugd gaan halen om te proefen..
misschien schopt die er ook wel 15 in?
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:14 schreef FH1980 het volgende:
Voor 6 milj haal je djibril cisse binnen, geen immers of verhoek. Volgens mij is verhoek ook helemaal niet in de picture bij ons allejezus scouting apparaat.
die is helaas al naar Lazio
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laat ze nu maar een spits uit de jeugd gaan halen om te proefen..
misschien schopt die er ook wel 15 in?
+100
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:32 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

+100
115?? dat is overdreven Douwe...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door craven --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 03:10 schreef feijnrd het volgende:
Feyenoord supporters dit is toch de ideale duo eens of niet mee eens. (zijn makkelijk haalbaar als Feyenoord Fer weg doet voor 3 a 4 miljoen)
Plus met de tranfser budget van Wijnaldum zou Feyenoord het toch makkelijk gaan redden?

Dan kan Martin Van Geel die Jappaner met rust laten, dus dan kan het een strijd worden tussen Cissé en Cabral, op de linkerflank.
En Verhoek zijn vertouwen geven en alle wedstrijden op rechts laten spelen natuurlijk.
Nah en als Fer zijn zin krijgt dan breng ik hem persoonlijk naar de voordeur van Fc Twente met een strik erom heen, dan is die positie gewoon voor Immers of eventueel Ricky van Haaren.
Wat als Immers nou naar de kuip komt, op welke positie zou koeman die jongen neerzetten?
Op het middeveld (aanvallend natuurlijk) of gewoon voorin?

Verhoek, die nog een contract heeft voor een jaar bij ADO, moet twee miljoen euro kosten.
En iedereen weet dat ADO naar verluit 5 miljoen wilt ontvangen voor Lex Immers, de zelfde bedrag net als Fer, ik vind dat nergens op slaan mijn mening want Fer is wel 3 jaar jonger dan Immers maarja dat is mijn mening, nu die van jullie!.
Jij hoeft die 6 miljoen dan niet op tafel te leggen blijkbaar!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 03 augustus 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:33 schreef craven het volgende:

[..]

115?? dat overdreven Douwe...
hehehehe, scherp!
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 11:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehehe, scherp!
ach ben vrij vandaag, ben ik meestal scherper hehehe
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 03 augustus 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Waar hall je trouwens die prijs van 6 miljoen vandaan? Of je zit in het bestuur van Ado of je gelooft alles wat je leest.Ik schat het laatste.
JanM
 JanM - woensdag 03 augustus 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Ik zeg "niet doen"!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 03 augustus 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 08:53 schreef el-loco het volgende:
pleurt op me je verhoek, als iemand een 020 man is is hij het wel!
en dat weet je zeker want....?
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 03 augustus 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Koop nou helemaal niemand. Verkoop Fer gewoon aan FC Twente, een over het paard getild talent die Feyenoord dit jaar echt niet verder brengt. De centen kunnen we goed gebruiken. Mochten er echt versterkingen moeten komen, kan je in de winterstop alsnog beslissen om het vrijgekomen salaris van Fer en Auassar aan een huursom uitgeven om weer een speler zoals Ryo te halen.

Volgend seizoen is Verhoek ook transfervrij, Martin van Geel moet lekker in februari/maart met die jongen gaan zitten en hem gratis naar de Kuip halen. Ook zijn Janmaat, Vorm en Roorda transfervrij. Verkoop el Ahmadi (die dit jaar zeker gaat opbloeien!), Cisse, en 2 van de 3 keepers (Mulder, Darley en Lamprou) en haal van een gedeelte van dat geld Bas Dost en Immers en we spelen vast en zeker weer in de top 5 met een vrij goedkoop team.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Kalou en Kuytlijkt me ook goed samen, voor 60 miljoen (scheelt een 0, dus niks) denk ik wel haalbaar. Wat vinden jullie?
craven
 craven - woensdag 03 augustus 2011 - 15:32   quote  deeplink  
hehehehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:01 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

en dat weet je zeker want....?
Dacht ik ook eerst maar zowel Toonstra als Verhoek zijn Feyenoorders!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 03 augustus 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dacht ik ook eerst maar zowel Toonstra als Verhoek zijn Feyenoorders!!
Dan willen ze graag hun eigen contract afkopen en tegen een sterk gereduceerd salaris de sterren van de hemel komen spelen bij ons!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dacht ik ook eerst maar zowel Toonstra als Verhoek zijn Feyenoorders!!
ja heb ik ook ergens gelezen..

waar ook alweer?

ohja hier!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Superrr duo immers & verhoek beiden 6 miljoen " ik zeg doen! "









0.0077238