|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
oke,jij je zin sorry ben ook maar een mens met fouten,jij ook?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door bollebeer -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: jij maakt niet alleen fouten, maar bent erg irritant met je dubbele posts. Mag je best mee kappen.
on: 0-10 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk onzin. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Als die dan maar wel genoeg eieren heeft gegeten |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Als die dan maar genoeg eieren heeft gegeten |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:Ik wil vooral voetbal, strijd, inzet, progressie en een systeem zien! Voetbal met een idee! Als je dan ongelukkig verliest, heb ik daar vrede mee. . |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
verwacht een overwinning we zullen toch wel de beste spelers hebben weggehaald daar |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
quote: Zie die potentie ook niet.. zie meer een kereltje waarvan het lijkt alsof hij geen vertrouwen heeft dat hij ook die bal kan pakken.. word geen grote.. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind, vond en blijft het niks vinden! Heel die Mulder. Al vanaf dag 1. Maar misschien bewijs ie mijn ongelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laat ik is positief zijn: 1-1 |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
1-3.... 1-0 bovenberg 1-1 Vlaar 1-2 Leerdam 1-3 Leerdam |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als we niet winnen of verliezen spelen we gelijk (opmerkin nr 14 van 020) Nee het wordt 0-1 maar wel koploper in de eredivisie |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Muldert nr1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door FH1980 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Die Mulder sucks man. Lijkt ook wel een undercoversnavel. Tegen de snavels faalt ie altijd extra. Lijkt wel of die gast zo weggelopen is uit revanche of the nerds. Wat een kutkop zeg. Kan nooit wat worden. Dan maar Lamprou.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Mulder heeft inderdaad een beetje een hoofd wat altijd op triest staat, maar ik kan me toch een paar goede reddingen van hem herinneren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:40 schreef Gyan010 het volgende:Die Mulder sucks man. Lijkt ook wel een undercoversnavel. Tegen de snavels faalt ie altijd extra. Lijkt wel of die gast zo weggelopen is uit revanche of the nerds. Wat een kutkop zeg. Kan nooit wat worden. Dan maar Lamprou. With supporters like you, who needs enemies... |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
Je hebt gelijk man maar die kostas heb toch geen ervaring? En dat dingetje met die vinger in de snelkookpan dat zou undercoversnavelarij geweest kunnen zijn. Maar goed. Bij gebrek aan beter.... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Als de emmer vol is is ie vol. Wat ie tegen Malaga deed leek wedrom weer nergens op. Zoals je misschien weet laat ik spelers niet snel vallen maar dit kan echt niet meer. Hopen dat Koeman het wel ziet. |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
En trouwens over Rob van Dijk hoor je niemand.... Die stond pas te falen in Eindhoven. leek wel oftie betaald werd door die k...lampen |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik denk dat het 1-4 gaat worden 1x clasi 1x fernandez 1x cisse en 1x van haren tegengoal oost |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:43 schreef FH1980 het volgende:Je hebt gelijk man maar die kostas heb toch geen ervaring? En dat dingetje met die vinger in de snelkookpan dat zou undercoversnavelarij geweest kunnen zijn. Maar goed. Bij gebrek aan beter.... Hij heeft in ieder geval veel talent... Ook Darley heeft in mijn ogen meer potentie dan deze freggellookalike |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:46 schreef FH1980 het volgende:En trouwens over Rob van Dijk hoor je niemand.... Die stond pas te falen in Eindhoven. leek wel oftie betaald werd door die k...lampen Is het de bedoeling dat we alle exspelers even afgaan dan? Dan gaat het een lang topic worden. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:46 schreef FH1980 het volgende:En trouwens over Rob van Dijk hoor je niemand.... Die stond pas te falen in Eindhoven. leek wel oftie betaald werd door die k...lampen Kunnen we het ook nog wel even hebben over timmer die 3 jaar lang ongestraft elke doeltrap inleverde bij de tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:46 schreef Gyan010 het volgende:[..] Als de emmer vol is is ie vol. Wat ie tegen Malaga deed leek wedrom weer nergens op. Zoals je misschien weet laat ik spelers niet snel vallen maar dit kan echt niet meer. Hopen dat Koeman het wel ziet. Ik heb nog hoop.voor Mulder. Ik ben mijn geloof un Mokotjo kwijt.die heeft tot nu toe bij elke k.ans gefaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb nog hoop.voor Mulder. Ik ben mijn geloof un Mokotjo kwijt.die heeft tot nu toe bij elke k.ans gefaald Ik heb nooit gezien in Mokotjo wat andere wel zagen. Ik hoop het wel...maar denk ook dat hij toch te licht is. Leerdam gaat in mijn ogen wel vlammen dit jaar. Wat een drive man en diepgang, multifunctioneel, beetje body erbij en er staat een topper. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb nog hoop.voor Mulder. Ik ben mijn geloof un Mokotjo kwijt.die heeft tot nu toe bij elke k.ans gefaald nee joh, die jongen heeft kwaliteiten die echt wel boven komen drijven, geloof me! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: .stop.geeft niet.stop. stylzz. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Groeibriljantjes zijn Mokotjo, Cabral en Leerdam. Ik hoop dat Koeman wat met het krachthonk gaat doen trouwens, het moeten nog kerels worden! |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:03 schreef STS het volgende:Groeibriljantjes zijn Mokotjo, Cabral en Leerdam. Ik hoop dat Koeman wat met het krachthonk gaat doen trouwens, het moeten nog kerels worden! Mokotjo en Leerdam ja, Cabral is omhooggevallen kapsonesbaasje |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Eens, maar het ventje kan wel voetballen. Als tie nou weer eens met beide beentjes op het veld land.... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Met Cisse en Fernandez vanaf de zijkanten spelend en dus van Haaren in de spits.. toch nog 0-2 winst. Fernandez scoort 2 maal. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:19 schreef GeenGelul het volgende:Met Cisse en Fernandez vanaf de zijkanten spelend en dus van Haaren in de spits.. toch nog 0-2 winst. Fernandez scoort 2 maal. pfff.... je hebt er echt geen kijk op |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:19 schreef GeenGelul het volgende:Met Cisse en Fernandez vanaf de zijkanten spelend en dus van Haaren in de spits.. toch nog 0-2 winst. Fernandez scoort 2 maal. Wat een onzin zeg. Mag ik vragen hoe oud jij bent? |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:19 schreef GeenGelul het volgende:Met Cisse en Fernandez vanaf de zijkanten spelend en dus van Haaren in de spits.. toch nog 0-2 winst. Fernandez scoort 2 maal. van haaren in de spits? Tripping on LSD my friend? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:19 schreef GeenGelul het volgende:Met Cisse en Fernandez vanaf de zijkanten spelend en dus van Haaren in de spits.. toch nog 0-2 winst. Fernandez scoort 2 maal. wat denk je zelfffffffffffff |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Heren... hoe begonnen we tegen Malaga ook al weer? Met geen spits, alleen was van Haaren de diepst door geschoven speler...of zijn we dat alweer vergeten? #delirium |
|
|
|
|
FH1980
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:30 schreef GeenGelul het volgende:Heren... hoe begonnen we tegen Malaga ook al weer? Met geen spits, alleen was van Haaren de diepst door geschoven speler...of zijn we dat alweer vergeten? #delirium Toen regende het doelpunten en kansen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb nog hoop.voor Mulder. Ik ben mijn geloof un Mokotjo kwijt.die heeft tot nu toe bij elke k.ans gefaald Net of Mokotjo zoveel kansen heeft gehad. Vorig jaar heeft hij het goed gedaan, in die paar wedstrijden die hij speelde. Zondag even wat minder, kan de beste overkomen.
En Mulder is inderdaad niks. |
|
|
|