|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 21:46 schreef FH1980 het volgende:En trouwens over Rob van Dijk hoor je niemand.... Die stond pas te falen in Eindhoven. leek wel oftie betaald werd door die k...lampen Je kan ook veel doen als keeper als er 5 man VOOR de bal lopen bij een 4-0 achterstand.. Die afstraffing in Eindhoven was NIET de schuld van Rob. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorig jaar was iedereen Kudt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Je kan ook veel doen als keeper als er 5 man VOOR de bal lopen bij een 4-0 achterstand.. Die afstraffing in Eindhoven was NIET de schuld van Rob. Als Rob er niet was dan had het 20-0 geweest!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel nee. Na de 5e stak ie geen hand meer uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik had al zo`n vermoeden hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ikbenkees
|
|
|
Ik denk 4-2 voor Feyenoord. 1x cisse, 1x fernandez, 1x el ahmadi en 1x fer Ja en 2 doelpunten voor excelsior omdat mulder niet kan keepen. Als ik van geel was zou ik eerst een goeie keeper halen. Ik snap niet waarom we Velthuizen niet hebben gehaald... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
We gaan gewoon winnen met een duidelijke overwinning van 3-0, en staan vanaf zaterdag op de 1e plaats. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind, vond en blijft het niks vinden! Heel die Mulder. Al vanaf dag 1. Maar misschien bewijs ie mijn ongelijk. Dat heeft ie het laatste half jaar wel gedaan, als zelfs jij niet ziet dat hij met sprongen vooruit is gegaan in die tijd weet ik zeker dat je voortaan beter je geleide hond hier kan laten typen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:38 schreef MMM het volgende:[..] Je kan ook veel doen als keeper als er 5 man VOOR de bal lopen bij een 4-0 achterstand.. Die afstraffing in Eindhoven was NIET de schuld van Rob. Wel omdat hij al snel er geen moeite meer voor deed. Alles boven de 5-0 neem ik hem kwalijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik niet, die andere 9 wel.
Van Dijk///beterdanMulder |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat heeft ie het laatste half jaar wel gedaan, als zelfs jij niet ziet dat hij met sprongen vooruit is gegaan in die tijd weet ik zeker dat je voortaan beter je geleide hond hier kan laten typen.... hij springt wel maar meestal de verkeerde kant op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fer traint apart, morgen spelen wordt lastig |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat heeft ie het laatste half jaar wel gedaan, als zelfs jij niet ziet dat hij met sprongen vooruit is gegaan in die tijd weet ik zeker dat je voortaan beter je geleide hond hier kan laten typen.... Ik blijft het een waardeloze keeper vinden. Heeft ie wel weer bewezen tegen Malaga. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Zoals Jumper al zegt, laat lekker je hond typen, dan komt er nog eens wat zinnigs op het scherm... Jij focust op twee doelpunten, en de reddingen dan? Die heb je zeker even niet gezien! Ik vraag me af of je uberhaupt wel de wedstrijd gezien hebt, ik krijg steeds meer het idee dat jij een samenvattingen supporter bent en je hele mening baseert op 10 minuten TV kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:23 schreef Pietje1 het volgende:[..] Zoals Jumper al zegt, laat lekker je hond typen, dan komt er nog eens wat zinnigs op het scherm... Jij focust op twee doelpunten, en de reddingen dan? Die heb je zeker even niet gezien! Ik vraag me af of je uberhaupt wel de wedstrijd gezien hebt, ik krijg steeds meer het idee dat jij een samenvattingen supporter bent en je hele mening baseert op 10 minuten TV kijken. zelfs mijn hond ziet dat het een waardeloze keeper is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:10 met hesje tegen 9 zonder. Geen hesje: Clasie. Verder de Malaga jongens + Cabral, op rechts! Fer doet niet mee, Koeman hamert op snel rondspelen en naar voren passen. Huh, Clasie? En van Haaren weer in de basis zeker.. |
|
|
|
|
feyenoord2011
|
|
|
ik denk 1-3 2 keer cissi 1 keer fernandez en voor excelsior oost |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Clasie geen hesje vandaag, maar ze speelden dan ook 10-9 begrijp ik. Cabral op rechts. Vanzelfsprekend geen goals in de grote partij.
Dat maakt de voorspelling dan wel eenvoudig, 0-0. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
als niemand af kan werken.. dan maar een week geen positiespel in "de grote partij"..
Leer die gozers eerst maar eens wanneer en waar te schieten om goals te maken.. daar draait het allemaal om.. als je meer goals blijft maken dan er bij jou gemaakt word.. dan win je..
Simpel toch :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Hier hebben ze pilletjes voor hoor... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geen Clasie in de basis?? Maar wel ene van Haaren?? Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik vond Clasie wel een van de betere in de voorbereiding.
Blijkbaar worden het de volgende elf:
Helaas Mulder in de goal
Leerdam--de Vrij--Vlaar--Nelom
Fer----El Ahmadi----van Haaren
Cabral--Fernandez--Cissé
We zullen het zien morgen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Clasie speelt gewoon joh...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:23 schreef Pietje1 het volgende:[..] Zoals Jumper al zegt, laat lekker je hond typen, dan komt er nog eens wat zinnigs op het scherm... Jij focust op twee doelpunten, en de reddingen dan? Die heb je zeker even niet gezien! Ik vraag me af of je uberhaupt wel de wedstrijd gezien hebt, ik krijg steeds meer het idee dat jij een samenvattingen supporter bent en je hele mening baseert op 10 minuten TV kijken. Dit is zeker geen mening op basis van 10 minuten! Ik heb heel de wedstrijd in de kuip gezien. Ik hem bij Excelsior , het tweede en in het eerste van Feyenoord aan het werk gezien. En het is en blijft voor mij een waardeloze keeper. Heel die Mulder heeft een uitstraling van een harde drol die er al weken op straat ligt! En dat jij er anders over denkt, dat is jou pakkie aan. Maar we zullen weer gaan zien wie er gelijk krijgt. Denk daar maar eens goed over na |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
1-3 en vervolgens op kop van de ranglijst |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
eyenoord werkte vandaag haar laatste training voor het openingsduel van het nieuwe seizoen tegen Excelsior af. Op de training werd duidelijk dat Feyenoord morgen waarschijnlijk aantreedt met 3 aanvallers. Jerson Cabral, Guyon Fernandez en Sekou Cissé zullen allen in de basis starten, zo meldt feyenoordtraining.nl.
Ricky van Haaren lijkt bovendien definitief een basisplaats veroverd te hebben. Jordy Clasie valt hierdoor buiten de boot. Clasie is echter wel de vervanger van Leroy Fer - indien hij morgen niet in actie kan komen door een enkelblessure.
Update 13.57 uur - Rijnmond.nl:
Feyenoord kan vrijdagavond in de seizoensopening bij Excelsior beschikken over Leroy Fer. De middenvelder trainde donderdag vrijwel de gehele training apart van de groep, maar is wel inzetbaar.
Ronald Koeman sloot af met een partijspel van tien tegen negen, omdat Fer hierbij ontbrak. Jordy Clasie zat bij het partijspel bij de wisselspelers, maar begint wel in de basis. Miquel Nelom en Bruno Martins Indi trainden weer voluit mee, maar Kaj Ramsteijn lijkt opnieuw de voorkeur te krijgen als linksback.
Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, Fer, El Ahmadi, Clasie, Cabral, Fernandez, Cissé. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
-------------------------Mulder-------------------------
--Leerdam-----De Vrij----Vlaar----Ramsteijn--
----------El Ahmadi-------------Fer------------------ -------------------------Clasie-------------------------
--Cabral-----------Fernandez------------Cissé--
Oh ja, en ik blijf bij 0-2! En dan proberen zo lang mogelijk bovenaan te blijven staan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-1 voor Excelsior. Maar leuk dat t was. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 13:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dit is zeker geen mening op basis van 10 minuten! Ik heb heel de wedstrijd in de kuip gezien. Ik hem bij Excelsior , het tweede en in het eerste van Feyenoord aan het werk gezien. En het is en blijft voor mij een waardeloze keeper. Heel die Mulder heeft een uitstraling van een harde drol die er al weken op straat ligt! En dat jij er anders over denkt, dat is jou pakkie aan. Maar we zullen weer gaan zien wie er gelijk krijgt. Denk daar maar eens goed over na Nadenken moet je aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofd en nog belangrijker veel meer vrije tijd. Maar goed we zullen het zien.
Mulder///HELD!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 17:18 schreef Pietje1 het volgende:[..] Nadenken moet je aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofd en nog belangrijker veel meer vrije tijd. Maar goed we zullen het zien. Mulder///HELD!!! Dan ben je een paard dan? Wel knap dat je dan kan typen.......... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lijdensweg.... krijg een inwendige fistel ter grote van een midget! ben helemaal klaart met jou domme aanwezigheid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, Fer, El Ahmadi, Clasie, Cabral, Fernandez, Cissé. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 20:48 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling: Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, Fer, El Ahmadi, Clasie, Cabral, Fernandez, Cissé. Dat zei ik al ...
Edit: zie = zei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door JanM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
GYAN
|
|
|
0-2, net als 2 jaar terug. Koeman gaat er al van uit dat we de koppositie pakken. Volgens mij was een soortgelijke inschatting van de tegenstander ook mede debat aan de twee verliespartijen afgelopen 2 seizoenen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:29 schreef obiku010 het volgende:[..] lijdensweg.... krijg een inwendige fistel ter grote van een midget! ben helemaal klaart met jou domme aanwezigheid Nooit door jou. Zo'n dom aanhangsel als jij heb ik nog nooit mee gemaakt op dit forum. En dat zegt dan genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 00:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nooit door jou. Zo'n dom aanhangsel als jij heb ik nog nooit mee gemaakt op dit forum. En dat zegt dan genoeg. Je leest je eigen posts niet? ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb het over obiku010 ........ |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: De meesten hebben het over jou! (niet positief!) Klauwen af van vriend Biek!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik zocht het gisteren zelf op. hahaha. laat gaan. het word immers zo'n lijdensweg zo. en dat is fervelend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: was een geintje. Humor om te lachen, is leuk! ken je dat? :) |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
als we maar winnen en er zit progressie in het team ben ik al tevreden...ik voorspel dan ook 13-19. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:34 schreef supermario13 het volgende:als we maar winnen en er zit progressie in het team ben ik al tevreden...ik voorspel dan ook 13-19. aan de naam herken je de kenner. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:34 schreef supermario13 het volgende:als we maar winnen en er zit progressie in het team ben ik al tevreden...ik voorspel dan ook 13-19. als je maar lichtpuntjes ziet zeker? en nogmaals, lichtpuntjes.... hahahaha |
|
|
|